abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135598474
Mijn vriend en ik zijn momenteel 2 jaar samen en wonen nu ongeveer 9 maanden samen. We hebben beiden een goede baan en ik heb nog nooit een reden gehad om jaloers te zijn of jaloers geweest. Kan heel veel hebben en heb nog nooit twijfels gehad.

Sinds een paar maanden is er een stagiaire bij hem op het werk. Ik weet van de verhalen dat ze goed met elkaar klikken en raakvlakken hebben. Nou, daar heb ik geen problemen mee. Maar nu dat ik weet, dat ze geregeld met elkaar gaan lunchen, bij elkaar zitten en de complete druppel: dat ze naar de bios zijn geweest, kan ik niet anders dan twijfels hebben en vraag mijzelf af of dit gegrond is of jaloezie.

Daarnaast weet ik (ook info van hem) dat ze na werktijd ook nog weleens wat gaan drinken op vrijdagmiddag. Ik weet dus echt niet of er wel of niet een reden is om jaloers te zijn. Ik heb haar opgezocht en nu dat ik weet hoe ze eruit ziet, is mijn gevoel alleen maar slechter geworden.

Hij vertelt mij namelijk wel veel, maar heb niet het gevoel alles. Het is dus niet zo dat hij erover liegt voor mijn gevoel.

Ik heb weleens dat de jaloerse gevoelens en dat het mij niet lekker zit, zo erg is, dat ik bijna niet in slaap kom, het maar door mijn hoofd blijft gaan en ik er zelfs buikpijn van krijg of misselijk word.

Moet ik hem vertrouwen en hem op zijn woord geloven dat ze vrienden zijn of moet ik de relatie uitmaken? Dit kost mij zoveel energie dat ik het gewoon niet meer trek en voor mijn gevoel op instorten sta.

Hoe moet ik hiermee omgaan.
pi_135598646
Wat zei je vriend toen je dit aan hem vertelde?
pi_135598660
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat zei je vriend toen je dit aan hem vertelde?
pi_135598691
Praat erover met hem?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135598784
Ik zou voordat je allerhande stappen gaat nemen eens met hem praten hierover.
Ja doei.
pi_135598926
Ik heb hem al gevraagd hoe het precies zit tussen hun en omdat hij gewoon verteld wat ze gedaan hebben vind ik het heel erg moeilijk om hierover te beginnen. Ik durf de confrontatie niet aan te gaan, deels uit angst en schaamte.
pi_135598977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:45 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb hem al gevraagd hoe het precies zit tussen hun en omdat hij gewoon verteld wat ze gedaan hebben vind ik het heel erg moeilijk om hierover te beginnen. Ik durf de confrontatie niet aan te gaan, deels uit angst en schaamte.
Als je dat al van jezelf weet, wat zoek je hier dan nog extra?

Je weet waarom je het niet durft. Tijd om die oorzaken onder ogen te zien en aan te vechten. Niemand hier kan je het beste vertellen hoe, dat kun je alleen zelf ondervinden.
pi_135599019
Lekker uitmaken op basis van je eigen jaloezie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:52:07 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135599146
Zal vast helemaal aan mij liggen, maar als je een vriendin hebt, ga je toch niet met andere chicks naar de bioscoop?
pi_135599215
Ik zou ook deels willen weten wat anderen hiervan vinden, dat ze zo met elkaar omgaan en wat anderen zouden doen. Twijfel namelijk ontzettend aan mijzelf en weet niet of het terecht of onterecht is. Door al die twijfels voel ik me ook niet meer mezelf, ben minder zelfverzekerd, durf zelfs minder risico te nemen op mijn werk en ben ik emotioneler dan normaal.

Voor mijn gevoel is dit gewoon niet normaal.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:55:56 #11
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_135599256
Naar de bioscoop gaan met een stagiaire is ook niet normaal. Maar praat er anders eerst even over?
pi_135599270
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef zonneschijn10 het volgende:

Ik heb weleens dat de jaloerse gevoelens en dat het mij niet lekker zit, zo erg is, dat ik bijna niet in slaap kom, het maar door mijn hoofd blijft gaan en ik er zelfs buikpijn van krijg of misselijk word.

Moet ik hem vertrouwen en hem op zijn woord geloven dat ze vrienden zijn of moet ik de relatie uitmaken? Dit kost mij zoveel energie dat ik het gewoon niet meer trek en voor mijn gevoel op instorten sta.

Heb je verschillen opgemerkt bij hem in bed of zo? Doet hij anders? Hebben jullie minder seks? Ik bedoel hoe is jullie relatie over het algemeen de laatste tijd?

Als je hierdoor echt niet kunt slapen, dan zou ik het toch overwegen om het uit te maken, want dan vertrouw je hem niet.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135599284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik zou ook deels willen weten wat anderen hiervan vinden, dat ze zo met elkaar omgaan en wat anderen zouden doen. Twijfel namelijk ontzettend aan mijzelf en weet niet of het terecht of onterecht is. Door al die twijfels voel ik me ook niet meer mezelf, ben minder zelfverzekerd, durf zelfs minder risico te nemen op mijn werk en ben ik emotioneler dan normaal.

Voor mijn gevoel is dit gewoon niet normaal.
Laat je je keuzes altijd afhangen van wat anderen erover denken? Leef jij anderen hun levens of leef je je eigen leven?
Door de verschillende ongeïnformeerde meningen van anderen krijg je alleen nog maar meer twijfel. Doe het jezelf niet aan, sluit Fok! voor vandaag en ga praten met je vriend erover. Gooi alles en alles eruit en zie hoe dat gaat. Leer van de situatie (sowieso) en ga verder met je leven/relatie.

Hoe langer je het uitstelt, hoe slechter je je voelt en hoe meer je er tegenop ziet. Een confrontatie is altijd kut bij zoiets maar het moet. Beter nu dan later.

Go!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:57:19 #14
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_135599299
Wat maakt het uit wat anderen vinden. Jij voelt je toch rot?
Dan moet jij er ook wat aan doen.
Of de confrontatie volledig aangaan of er voor kiezen om niet verder te gaan met je vriend.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:58:13 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135599332
TS vraagt naar de mening van anderen omdat ze zelf dus niet goed weet of dit normaal/acceptabel is.

En dat zal per persoon en per relatie verschillen.
pi_135599378
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
TS vraagt naar de mening van anderen omdat ze zelf dus niet goed weet of dit normaal/acceptabel is.

En dat zal per persoon en per relatie verschillen.
En maar 1 manier voor TS om daar achter te komen.
Talk to the dude.
pi_135599458
Volgens mij mag je best tegen je vriend zeggen dat je jaloerse gevoelens hebt bij zijn verhalen. Hij heeft een relatie met jou, en daar moet jij EN hij aan werken. Dus moet je dit beide serieus nemen...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:03:35 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135599509
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Talk to the dude.
Uiteraard.
pi_135599541
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Talk to the dude.
Niet per se, ze voelt zich rot en haar vriend kan haar volgens me niet geruststellen hoor. Dat heeft hij al geprobeerd. Ze zou beter aan haar zelfvertrouwen werken e.d. Als je altijd anderen nodig hebt om je beter te voelen is dat teken van emotioneel instabiliteit en dan mag Jan en allemaal nog 10 keer roepen dat er niets aan de hand is, ze zal toch onzeker blijven. Dus in mijn visie zou TS beter aan zichzelf werken en zich dus focussen op zichzelf en niet op hem. Misschien krijgt ze wel zelfinzicht door haar topic.
pi_135599577
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef Twiitch het volgende:
Naar de bioscoop gaan met een stagiaire is ook niet normaal. Maar praat er anders eerst even over?
Niet normaal? Ze maakt van een mug een olifant.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:10:24 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_135599728
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:05 schreef Greyson het volgende:

[..]

Niet normaal? Ze maakt van een mug een olifant.
Ik vind het op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd wanneer je in een relatie zit ja.
Zelfs zonder relatie vind ik het niet passen, een stagiaire moet je begeleiden, niet daten.
pi_135599749
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet per se, ze voelt zich rot en haar vriend kan haar volgens me niet geruststellen hoor. Dat heeft hij al geprobeerd. Ze zou beter aan haar zelfvertrouwen werken e.d. Als je altijd anderen nodig hebt om je beter te voelen is dat teken van emotioneel instabiliteit en dan mag Jan en allemaal nog 10 keer roepen dat er niets aan de hand is, ze zal toch onzeker blijven. Dus in mijn visie zou TS beter aan zichzelf werken en zich dus focussen op zichzelf en niet op hem. Misschien krijgt ze wel zelfinzicht door haar topic.
Het is helemaal niet duidelijk te halen uit wat TS verteld dat ze haar vriend alles heeft verteld m.b.t. haar gevoelssituatie en ik heb ook nergens uit kunnen halen dat haar vriend geprobeerd heeft haar gerust te stellen. Sowieso kan dit pas volledig als TS zelf eerst volledig open is.
Zoals het nu overkomt heeft TS gevraagd wat ze zoal zijn wezen doen en heeft hij dat uitgelegd.
Onzekerheid verminderd alleen als je jezelf in situaties stort waaruit blijkt dat je onzekerheid nergens voor nodig bleek. Positieve ervaringen simpel gezegd.
Dat kan toch echt alleen door de confrontatie aan te gaan.
pi_135599964
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Het is helemaal niet duidelijk te halen uit wat TS verteld dat ze haar vriend alles heeft verteld m.b.t. haar gevoelssituatie en ik heb ook nergens uit kunnen halen dat haar vriend geprobeerd heeft haar gerust te stellen. Sowieso kan dit pas volledig als TS zelf eerst volledig open is.
Zoals het nu overkomt heeft TS gevraagd wat ze zoal zijn wezen doen en heeft hij dat uitgelegd.
Onzekerheid verminderd alleen als je jezelf in situaties stort waaruit blijkt dat je onzekerheid nergens voor nodig bleek. Positieve ervaringen simpel gezegd.
Dat kan toch echt alleen door de confrontatie aan te gaan.
Onzeker zijn, word je niet plots door zo iets. Ze was/is zelfs gaan opzoeken hoe stagiaire eruit ziet! Ze was al onzeker voordat dit gebeurde. TS komt bij mij over als een onzeker persoon en ze zou daar sowieso aan moeten werken. Bovendien, zoals ik eerder zei, als je echt niet kunt slapen van zo iets, dan maak je er beter een einde aan. Ik durf wedden dat een gesprek met hem haar niet plots beter (lees: zelfzeker) zal maken, beter moet ze gewoon haar onzekerheid confronteren.
pi_135600079
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Onzeker zijn, word je niet plots door zo iets. Ze was/is zelfs gaan opzoeken hoe stagiaire eruit ziet! Ze was al onzeker voordat dit gebeurde. TS komt bij mij over als een onzeker persoon en ze zou daar sowieso aan moeten werken. Bovendien, zoals ik eerder zei, als je echt niet kunt slapen van zo iets, dan maak je er beter een einde aan. Ik durf wedden dat een gesprek met hem haar niet plots beter (lees: zelfzeker) zal maken, beter moet ze gewoon haar onzekerheid confronteren.
:')
pi_135600091
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef Oognip het volgende:

[..]

Omdat?
pi_135600130
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Waar haal je dat nou vandaan?
TS was inderdaad al onzeker net zoals zo veel mensen maar om nou meteen jezelf van kant te maken als je er niet van kunt slapen.... Wat een mening heb jij.
Nee natuurlijk zal ze zich niet plots *poef* minder onzeker voelen. Dit kost tijd. Tijd + positieve ervaringen die de onzekerheid tegen staan. Zoals ik net al zei. Dat is onzekerheid confronteren. Situaties aangaan waar je onzeker over bent.
Heb je mijn post wel gelezen? Ik haat het om in herhaling te vallen op een forum simpelweg omdat iemand niet goed leest wat er te lezen is.
pi_135600371
Praat met hem, geef aan hoe je je voelt en wat het met je doet (jaloezie) en durf je zwak op te stellen.

Het is geen confrontatie met hem, maar met jezelf en je jaloezie. Nergens voor om te schamen, dit zijn juist de zaken waar je over moet kunnen praten in een relatie.

Doe het dus zonder verwijten en geef hem niet het gevoel dat hij volgens jou vreemd zou kunnen gaan. (Zo komt het over bij mij.)
pi_135600408
Ga lekker via DM bekvechten.
Ja doei.
pi_135600443
quote:
Ah.. Je wil dus dat hij met jou praat over zijn gevoelens maar zelf doe je dat niet met hem?
Je hoeft helemaal geen confrontatie aan, je moet hem vertellen wat jouw gevoelens zijn. Of die gevoelens (volgens vreemden op het internet) terecht of niet zijn doet er niet toe. Jij hebt die gevoelens, dus bespreek dat met je partner.
pi_135600647
TS is alweer zo'n 40 minuten foetsie.

Altijd zo saai als de TS vertrekt zonder aan te geven wat ze nu van plan is.
pi_135600804
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef zarGon het volgende:
Praat met hem, geef aan hoe je je voelt en wat het met je doet (jaloezie) en durf je zwak op te stellen.

Het is geen confrontatie met hem, maar met jezelf en je jaloezie. Nergens voor om te schamen, dit zijn juist de zaken waar je over moet kunnen praten in een relatie.

Doe het dus zonder verwijten en geef hem niet het gevoel dat hij volgens jou vreemd zou kunnen gaan. (Zo komt het over bij mij.)
Wat zarGon zegt ja.

En niet om je op te naaien, maar als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt is dat niet zomaar. ;) En je kunt het beter op de man afvragen, dan jezelf constant gek te maken en allerlei signalen gaan zoeken die er misschien helemaal wel niet zijn.
Succes. :)
Striving to be more than average.
pi_135600861
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vast helemaal aan mij liggen, maar als je een vriendin hebt, ga je toch niet met andere chicks naar de bioscoop?
Niet 1 op 1 inderdaad.
pi_135600911
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:34 schreef RichardDawkins het volgende:
TS is alweer zo'n 40 minuten foetsie.

Altijd zo saai als de TS vertrekt zonder aan te geven wat ze nu van plan is.
Misschien heeft TS niet de hele dag de tijd om naar haar beeldscherm te staren ;)

Ze moest nog naar de bios met haar baas etc.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 13:51:36 #34
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135601300
Hmm, ik zou ook mijn twijfels hebben als mijn vriend met een stagiaire 1 op 1 naar de bios gaan (dat is imo gewoon een date) en regelmatig samen gaat lunchen (in deze context zou ik dat denk ik ook als dates zien, gezien die bios).
Vind ik eigenlijk een beetje vaag, en ondanks dat je best vrienden van het andere geslacht kunt hebben in een relatie, zou ik het dan eerder houden bij af en toe afspreken voor een hapje/drankje om bij te kletsen.

Ik vraag me wel echt af wat de beweegredenen van haar vriend zijn om met een stagiaire te daten, als er níét iets aan de hand is dat TS' twijfels gegrond zou maken.

Maar zoals al vaker gezegd hier: Gewoon er met je vriend over praten en vertellen waar je mee zit en er een open gesprek over houden. Kijken of je er voor jezelf wat meer duidelijkheid uit kunt halen.
Het kan maar zo zijn dat er echt niks achter zit en hij puur voor de gezelligheid met haar afspreekt zonder bijkomstige gevoelens, maar dan snap ik niet waarom je eigenlijk een soort 'dates' hebt met een (ik begrijp knap) meisje van je werk als je een vriendin hebt.

En de enige manier om daar achter te komen is inderdaad de confrontatie aan gaan en gewoon direct zijn naar je vriend toe.
Fuck the EBU.
pi_135601340
quote:
Hij heeft dus ook over de bios verteld?
pi_135601359
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:51 schreef Moira. het volgende:
Hmm, ik zou ook mijn twijfels hebben als mijn vriend met een stagiaire 1 op 1 naar de bios gaan (dat is imo gewoon een date) en regelmatig samen gaat lunchen (in deze context zou ik dat denk ik ook als dates zien, gezien die bios).
Een bioscoop bezoeken met een vriendin is een date ja?
pi_135601378
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef Twiitch het volgende:
Neger wat?
quote:
Neger wat?
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 13:54:51 #38
288245 crew  Moira
pi_135601417
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een bioscoop bezoeken met een vriendin is een date ja?
In mijn ogen wel, ja. :Y Als het één op één is en objectief gezien een potentiële hossel zou kunnen zijn.
Snap niet waarom je met een stagiaire van je werk samen naar de bios zou gaan als je een vriendin hebt, en er verder niks achter zit.
Fuck the EBU.
pi_135601447
Mocht TS nog terugkomen:

Negeeer aub al die apen die beweren dat er wel iets achter het gedrag van je vriend moet zitten.
Zij kunnen dat net zo min weten als jij. Je hebt wel 1 voordeel tegenover de apen hier, jij kunt er wel achter komen door met je vriend te gaan praten.
pi_135601483
Ik snap echt niet waarom meeste mensen het zo raar vinden dat haar vriend naar de bios gaat met een ander meisje. Wat is daar nu echt erg aan? Als TS hem voldoende vertrouwt is er toch geen probleem...
pi_135601487
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

In mijn ogen wel, ja. :Y Als het één op één is en objectief gezien een potentiële hossel zou kunnen zijn.
Snap niet waarom je met een stagiaire van je werk samen naar de bios zou gaan als je een vriendin hebt, en er verder niks achter zit.
Ik hou van horror, mijn vriendin niet. Een andere vriendin of een vrouwelijke collega houdt ook van horror, dus technisch gezien zou ik op een date gaan als ik naar de nieuwste horror film zou gaan met haar ja?
pi_135601502
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Precies. In jouw ogen.
Enne, is dat niet juist het probleem? Dat jij het niet snapt?
Ik zou dan eerder moeite doen om het te proberen wel te snappen ipv dat ik conclusies trek en tegelijkertijd aangeef dat ik het niet snap. Beetje vreemd en niet lekker.
pi_135601530
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
Ik snap echt niet waarom meeste mensen het zo raar vinden dat haar vriend naar de bios gaat met een ander meisje. Wat is daar nu echt erg aan? Als TS hem voldoende vertrouwt is er toch geen probleem...
Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet. Alsof je in een relatie opeens niet meer met andere mannen of vrouwen zou mogen praten.
pi_135601531
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
+1
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:57:57 #45
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135601539
quote:
Mijn vriend en ik zijn momenteel 2 jaar samen en wonen nu ongeveer 9 maanden samen. We hebben beiden een goede baan en ik heb nog nooit een reden gehad om jaloers te zijn of jaloers geweest. Kan heel veel hebben en heb nog nooit twijfels gehad.

Sinds een paar maanden is er een stagiaire bij hem op het werk. Ik weet van de verhalen dat ze goed met elkaar klikken en raakvlakken hebben. Nou, daar heb ik geen problemen mee. Maar nu dat ik weet, dat ze geregeld met elkaar gaan lunchen, bij elkaar zitten en de complete druppel: dat ze naar de bios zijn geweest, kan ik niet anders dan twijfels hebben en vraag mijzelf af of dit gegrond is of jaloezie.

Daarnaast weet ik (ook info van hem) dat ze na werktijd ook nog weleens wat gaan drinken op vrijdagmiddag. Ik weet dus echt niet of er wel of niet een reden is om jaloers te zijn. Ik heb haar opgezocht en nu dat ik weet hoe ze eruit ziet, is mijn gevoel alleen maar slechter geworden.

Hij vertelt mij namelijk wel veel, maar heb niet het gevoel alles. Het is dus niet zo dat hij erover liegt voor mijn gevoel.

Nooit gedacht aan gewoon een hele goeie vriendin waar hij gewoon goed mee op kan schieten? Als hij op een gegeven moment haar naam noemt tijdens de seks dan is het tijd om toch een anders te denken lijkt mij.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135601561
Ik zou het overigens wel een probleem vinden als hij dat bioscoopbezoek verzwijgt. Maar aangezien hij totaal eerlijk is over al zijn interacties met haar is het wel weer een totaal vrouwelijk dingetje om dan er toch iets achter te gaan zoeken. Spit je zijn telefoon al door TS?
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:01:24 #47
288245 crew  Moira
pi_135601669
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik hou van horror, mijn vriendin niet. Een andere vriendin of een vrouwelijke collega houdt ook van horror, dus technisch gezien zou ik op een date gaan als ik naar de nieuwste horror film zou gaan met haar ja?
Zoiets zat ik idd ook al te bedenken, 'in welke situaties zou het 'gewoon' zijn om met een vriendin/collega naar de bios te gaan, als je bijv. niet van dezelfde films houdt'.
Ik kwam op iets dergelijks uit, maar als ik van horror hou en mijn vriend niet, maar een andere vriend van me houdt wel van horror, dan ga ik nog steeds niet met die vriend een horror in de bios kijken. Gaan ze meer van denken :')

En heb je de rest van mijn post ook gelezen?

Overigens kan ik me geen één keer bedenken dat ik met een jongen/man één op één naar de bios ben geweest zónder dat ik daar een relatie mee had, er uiteindelijk een relatie van zou komen, of ik er uiteindelijk seks mee heb gehad.

Ik zeg niet dat dit in TS' geval zo is, want in de rest van die post zie je dat ik ook zeg dat het zomaar zou kunnen dat er niks achter zit en dat het puur voor de gezelligheid is.
Situaties en personen verschillen, natuurlijk.
Maar ik kan me TS vraagtekens erbij dus wel voorstellen, of ze nou terecht zijn of niet.

Ze moet er gewoon met haar vriend over praten.
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:03:57 #48
288245 crew  Moira
pi_135601781
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Precies. In jouw ogen.
Enne, is dat niet juist het probleem? Dat jij het niet snapt?
Ik zou dan eerder moeite doen om het te proberen wel te snappen ipv dat ik conclusies trek en tegelijkertijd aangeef dat ik het niet snap. Beetje vreemd en niet lekker.
Ja, in mijn ogen. Daarom zeg ik dat erbij.
Daarom geef ik toch ook aan dat ik het niet snap? Zodat mensen mij kunnen enlightenen met hun visies waardoor ik uiteindelijk misschien wél snap waarom je 1 op 1 met je collega naar de bios gaat?
Ik trek toch geen conclusies? Ik zeg alleen dat ik TS' vraagtekens erbij begrijp omdat het een situatie is waar in veel gevallen die vraagtekens terecht zouden zijn. Hoeft niet zo te zijn, maar daarom moet ze er met haar vriend over praten.
Volgens mij begrijp je me verkeerd.
Fuck the EBU.
pi_135601786
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:

[..]
Overigens kan ik me geen één keer bedenken dat ik met een jongen/man één op één naar de bios ben geweest zónder dat ik daar een relatie mee had, er uiteindelijk een relatie van zou komen, of ik er uiteindelijk seks mee heb gehad.
Niet iedereen die samen met iemand van het andere geslacht naar de film gaat of luncht heeft bijbedoelingen...
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:04:46 #50
288245 crew  Moira
pi_135601808
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Niet iedereen die samen met iemand van het andere geslacht naar de film gaat of luncht heeft bijbedoelingen...
En daarom moet TS er met haar vriend over praten om eventuele twijfels weg te nemen.
Jeez.
Fuck the EBU.
pi_135601917
TS is weer online geweest ik ben benieuwd
pi_135601965
Ik snap jullie reacties, deels wel. Hij is er ook eerlijk over en daarom durf ik niet de confrontatie aan te gaan. En voor alles wat er gebeurt of gebeurd is spoken er 100 mogelijkheden door mijn hoofd.

Want bijvoorbeeld die biosscoop actie, was heel spontaan volgens hem. Maar dan ga ik denken: hoe vaak zijn wij eigenlijk naar de bios geweest, de laatste tijd. Antwoord is 0. Alleen de plannen om ooit te gaan waren er en een van ons had dan geen tijd. Maar spontaan hadden wij ook best wel op veel momenten kunnen gaan. En dan gaat hij met haar. Ja, daar word ik jaloers en deels ook boos om.

Dat lunchen tussen de middag, is niet alleen lunchen, maar ze heeft laatst zelfs koekjes en een taart voor hem gemaakt, omdat hij dat lekker vond. Of neemt broodjes mee voor hem. En zo zijn er wel meer dingen zoals dit, die in mijn ogen vreemd zijn. Net zoals de bios.

Voor mij is het gewoon: zij vindt hem leuk of ze vinden elkaar leuk. Maar als zijn aandacht weer op mij gericht is, heb ik dat gevoel totaal niet. Ik ken haar niet en het voelt alsof we dezelfde man delen...
pi_135601983
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zoiets zat ik idd ook al te bedenken, 'in welke situaties zou het 'gewoon' zijn om met een vriendin/collega naar de bios te gaan, als je bijv. niet van dezelfde films houdt'.
Ik kwam op iets dergelijks uit, maar als ik van horror hou en mijn vriend niet, maar een andere vriend van me houdt wel van horror, dan ga ik nog steeds niet met die vriend een horror in de bios kijken. Gaan ze meer van denken :')

En heb je de rest van mijn post ook gelezen?

Ik zeg niet dat dit in TS' geval zo is, want in de rest van die post zie je dat ik ook zeg dat het zomaar zou kunnen dat er niks achter zit en dat het puur voor de gezelligheid is.
Situaties en personen verschillen, natuurlijk.
Maar ik kan me TS vraagtekens erbij dus wel voorstellen, of ze nou terecht zijn of niet.

Ze moet er gewoon met haar vriend over praten.
Het feit dat hij compleet eerlijk is over al zijn gedragingen met die stagiaire weegt zwaarder dan wat hij met haar allemaal uitspookt op dit moment. Een lunch of een bios, nou poeh poeh. Ik ga vaak zat met vriendinnen van mijn verloofde op stap en daar zit toch echt geen verborgen agenda bij hoor.
pi_135602088
Waarom heb je het steeds over confrontatie?
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:14:15 #55
288245 crew  Moira
pi_135602170
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het feit dat hij compleet eerlijk is over al zijn gedragingen met die stagiaire weegt zwaarder dan wat hij met haar allemaal uitspookt op dit moment. Een lunch of een bios, nou poeh poeh. Ik ga vaak zat met vriendinnen van mijn verloofde op stap en daar zit toch echt geen verborgen agenda bij hoor.
Dat snap ik hartstikke goed, en daar geef ik je ook gelijk in.
Maar jij trekt nu net zo hard conclusies door te zeggen dat hij compleet eerlijk is.
Wij weten net zo weinig (zelfs minder) dan TS, en hoewel TS' vriend wél eerlijk zegt wat hij met haar gedaan heeft, kan (bij deze spreek ik uit ervaring) het net zo goed zijn dat hij haar maar halve waarheden vertelt en er nog meer gebeurd is waar hij níét over vertelt, maar zichzelf indekt door iig niet te liegen over de bios of die lunches of de taart en koekjes.
Omdat deze mogelijkheid er óók is (niet iedereen blijkt uiteindelijk en tof eerlijk persoon te zijn in een relatie), kan ik TS' twijfels dus best begrijpen.

Hoewel ik sowieso altijd uit zo gaan van het goede in een mens, en er in eerste instantie dus niet te veel achter zou zoeken (maar zo was TS eerst ook niet), kan het in dit geval allebei de kanten op.
En de enige manier om daar duidelijkheid over te krijgen is om erover te praten met haar vriend.
Fuck the EBU.
pi_135602198
Haar vriend is eerlijk tegen haar, hij heeft het haar verteld, hij verzwijgt niets. Verder is Ts haar gaan opzoeken en voelt ze zich rot omdat dat meisje knap is :') Zo gaat ze haar fantasie verder voeden met negatieve gedachten en kan ze niet meer relativeren. Volgens mij is TS een “control freak”. Waarom haar vriend niet vertrouwen als hij haar toch veel heeft verteld? Als hij bijbedoelingen had, ging hij niets vertellen. Haar vriend is ok, TS is een “control freak”.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:16:10 #57
288245 crew  Moira
pi_135602240
Ik snap niet waarom je er hier niet vanuit mag gaan dat er iets achter zit, maar er wel vanuit mag gaan dat haar vriend niks verzwijgt.

Daar kunnen we gewoon 0,0 over zeggen.
Fuck the EBU.
pi_135602265
Het voelt voor mij als een confrontatie. Zie er ook enorm tegenop om hierover te gaan beginnen. Confrontatie of niet.
pi_135602272
Waarom zou ik van alles beginnen achter zoeken terwijl er niets aan de hand is?
pi_135602296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:16 schreef zonneschijn10 het volgende:
Het voelt voor mij als een confrontatie. Zie er ook enorm tegenop om hierover te gaan beginnen. Confrontatie of niet.
Het ligt er helemaal aan hoe je het brengt of het dan uitdraait op een confrontatie of niet.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:18:00 #61
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_135602304
quote:
Waarom ben je zo bang om dit bespreekbaar te maken bij je vriend?
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:18:22 #62
288245 crew  Moira
pi_135602319
quote:
Toch doen. Is de enige manier om van die twijfels en onzekerheid af te komen.
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:17 schreef complicate het volgende:
Waarom zou ik van alles beginnen achter zoeken terwijl er niets aan de hand is?
Hoe weet jij dat er niets aan de hand is dan?

Ik zeg niet dát er wat aan de hand is, maar dit kun je natuurlijk evenmin roepen.
Fuck the EBU.
pi_135602320
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef zonneschijn10 het volgende:
Want bijvoorbeeld die biosscoop actie, was heel spontaan volgens hem. Maar dan ga ik denken: hoe vaak zijn wij eigenlijk naar de bios geweest, de laatste tijd. Antwoord is 0. Alleen de plannen om ooit te gaan waren er en een van ons had dan geen tijd. Maar spontaan hadden wij ook best wel op veel momenten kunnen gaan. En dan gaat hij met haar. Ja, daar word ik jaloers en deels ook boos om.
Dat mag je best uitspreken hoor. Snap best dat je je dan achtergesteld voelt.
pi_135602323
quote:
Praat er gewoon over wat het met jou doet.
pi_135602374
quote:
Ik snap jullie reacties, deels wel. Hij is er ook eerlijk over en daarom durf ik niet de confrontatie aan te gaan. En voor alles wat er gebeurt of gebeurd is spoken er 100 mogelijkheden door mijn hoofd.

Dat lunchen tussen de middag, is niet alleen lunchen, maar ze heeft laatst zelfs koekjes en een taart voor hem gemaakt, omdat hij dat lekker vond. Of neemt broodjes mee voor hem. En zo zijn er wel meer dingen zoals dit, die in mijn ogen vreemd zijn. Net zoals de bios.

Voor mij is het gewoon: zij vindt hem leuk of ze vinden elkaar leuk. Maar als zijn aandacht weer op mij gericht is, heb ik dat gevoel totaal niet. Ik ken haar niet en het voelt alsof we dezelfde man delen...
Weinig spontaniteit in de relatie moet je met hem bespreken.

Koekjes en taart, klinkt als een stagiaire opzoek naar een goede beoordeling.

Mocht je het nog eens volledig met je vriend bespreken waarbij hij vertelt dat hij geen gevoel op die manier voor haar heeft en jij dat niet geloofd dan is het misschien beter om het uit te maken. Een relatie waarbij de 1 de ander niet vertrouwd werkt natuurlijk niet.

Praat nou onderhand eens met hem. Dat is wat er te doen staat. Niet zeveren erover met onbekenden op Fok!. Hier wordt je geen haar wijzer van.
pi_135602398
Ik vind wel dat je vriend slechte dates verzint. Naar de bioscoop gaan met een PINO deed ik toen ik 15 was.
pi_135602438
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:20 schreef MCH het volgende:
Ik vind wel dat je vriend slechte dates verzint. Naar de bioscoop gaan met een PINO deed ik toen ik 15 was.
Een PINO? Wat is dat?
pi_135602465
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:18 schreef Moira. het volgende:
Hoe weet jij dat er niets aan de hand is dan?

Ik zeg niet dát er wat aan de hand is, maar dit kun je natuurlijk evenmin roepen.
In mijn visie is er niets aan de hand. Maar goed, ze zou beter met hem praten over haar gevoelens.
pi_135602467
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:21 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Een PINO? Wat is dat?
pino
lustobject, een verkorting van ’potentieel interessant neukobject’
Gevonden op http://woordvanhetjaar.vandale.nl/
pi_135602511
quote:
dat ze naar de bios zijn geweest
Dat hoorde je pas achteraf? Vaak is bij vrouwen het onderbuikgevoel terecht, zeker als ze voorheen - zoals jij - nooit jaloers waren.
pi_135602544
Ik ben absoluut geen controlfreak, als in dat ik hem wil controleren of dingen opleggen. Dat heb ik namelijk ook nog nooit in onze relatie gedaan en zou eerder andersom zijn, dan dat ik zo ben.

En eigenlijk nog steeds niet, maar het zit mij wel enorm dwars.

Mijn vriend is ook niet de leidinggevende over de stagiaire, dus of ze nou wel of niet met elkaar omgaan, dat is irrelevant aangezien ze scriptie doet. Dit soort dingen heb ik al uitgezocht, triest maar waar.
pi_135602546
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:22 schreef MCH het volgende:

[..]

pino
lustobject, een verkorting van ’potentieel interessant neukobject’
Gevonden op http://woordvanhetjaar.vandale.nl/
Aaah pubertaal. Check.
pi_135602576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Aaah pubertaal. Check.
Dat zeg ik, toen ik 15 was. Ergens in een vorig decennium. :7
pi_135602598
Pffff ik ben het hier beu.

TS vertoont weinig interesse in actie ondernemen en blijft hier een beetje hangen en ronddraaien in dezelfde gedachten. Behoorlijk nutteloos.
pi_135602613
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik ben absoluut geen controlfreak, als in dat ik hem wil controleren of dingen opleggen. Dat heb ik namelijk ook nog nooit in onze relatie gedaan en zou eerder andersom zijn, dan dat ik zo ben.

Mijn vriend is ook niet de leidinggevende over de stagiaire, dus of ze nou wel of niet met elkaar omgaan, dat is irrelevant aangezien ze scriptie doet. Dit soort dingen heb ik al uitgezocht, triest maar waar.
Ok je bent wel een control freak aan het worden. Praten, praten praten!!!!!!
pi_135602631
quote:

Je maakt jezelf gek.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:33:44 #77
288245 crew  Moira
pi_135602873
quote:

Wat is nou de conclusie die je uit dit topic trekt (wat staat je te doen)?
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:37:55 #78
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135603051
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf bevriend worden met een gozer en daarmee naar de bios gaan. Kijken of je vriend daar ook geen problemen mee heeft.
pi_135603142
Ik weet zelf ook wat ik moet doen, maar ik heb er gewoon ontzettend veel moeite mee. Kan dus niet echt een conclusie trekken nav dit topic hier. Wil gewoon meningen horen en weten wat anderen ervan vinden. Klinkt dom, maar om een bevestiging ofzo te krijgen.
pi_135603189
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet zelf ook wat ik moet doen, maar ik heb er gewoon ontzettend veel moeite mee. Kan dus niet echt een conclusie trekken nav dit topic hier. Wil gewoon meningen horen en weten wat anderen ervan vinden. Klinkt dom, maar om een bevestiging ofzo te krijgen.
Ik zou me geen zorgen maken, volgens me is er niets aan de hand. Maar als je je zo slecht voelt is het beter dat je met hem praat over jouw gevoelens.
pi_135603290
quote:

Hij zoekt de dingen bij een ander als hij ze niet van jou krijgt. Dus maak tijd vrij voor de bioscoop en verwen hem ook eens met wat lekkers. Liefde gaat door de maag. :Y)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:45:28 #82
393288 Pausmobiel
pi_135603293
quote:
Jij kent je eigen vriend het beste en moet het hebben gemerkt als hij zich ook echt anders is gaan gedragen. Behandelt hij jou anders, heb je het idee dat hij dingen voor je verborgen houdt?

Om heel eerlijk te zijn zou ik het niet leuk vinden als mijn vriend met een (voor mij) onbekend meisje naar de film zou gaan, maar ik zou dat dan ook bij mijn vriend aangeven.
Maar het gaat hier om jullie relatie en jouw gevoel. Als jij je hier niet prettig bij voelt, moet je dat tegen hem zeggen.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:47:05 #83
288245 crew  Moira
pi_135603344
quote:
De conclusie is dat je er met hem over moet gaan praten, schat :*

En je kunt hier geen bevestiging krijgen. Wij kunnen niet ruiken of er wel of niet wat achter zit.
De enige bevestiging die ik je kan geven is dat ik snap dat je je vraagtekens hierbij zet (of ze nou terecht zijn of niet).
Er zijn soortgelijke gevallen geweest waar er niks aan de hand was en je je nergens druk om zou hoeven maken, en er zijn gevallen geweest waar er wel wat achter zat en de relatie uiteindelijk stuk liep.
Wij weten minder dan jij, wij weten niet wat voor persoon jouw vriend is. De enige manier om duidelijkheid te krijgen is door hem gewoon recht op de man te vertellen hoe je je voelt en bijv. dat je je achtergesteld voelde toen je hoorde dat hij met haar naar de bios ging maar niet met jou. Vraag hem waarom hij besloten heeft dat zo met haar te doen, wat hij van jou verwacht ervan te denken en blijf vooral open over je gevoelens erover.

Ook als er niks aan de hand is: jij zit hier nu mee en dat moet je gewoon kwijt. Bij hem, want hij is de enige die je hier in verder kan helpen.
Fuck the EBU.
pi_135603625
Ik zou het raar vinden en boos worden, omdat hij werk en privé niet gescheiden kan houden. Totaal niet professioneel.

Omgaan met meisjes is prima, maar lunchen en naar de bios met een stagiair die hij niet eens begeleid.. Zijn ze echt 1 op 1? En zijn zij de enige jeugdigen in dat bedrijf? Dat hij haar een beetje onder zijn hoede neemt? Dan zou het nog een soort van logisch zijn.. Welke film zijn ze eigenlijk heen geweest? En waarom weet je dit pas achteraf, jullie wonen toch samen?

Aan de andere kant, over een paar maanden is ze toch weer weg en daarvoor komen alle deadlines in zicht dus heeft ze geen tijd meer om te chillen..
Worry is a misuse of imagination
pi_135603706
Misschien kun je haar onderzoek in de war schoppen, haar laptop laten vallen, al haar data wissen, glas water over haar laptop, etc :')

heeft ze geen tijd meer om te chillen.. :')

(Geen aanrader hoor)
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:57:45 #86
288245 crew  Moira
pi_135603735
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Probability het volgende:
Misschien kun je haar onderzoek in de war schoppen, haar laptop laten vallen, al haar data wissen, glas water over haar laptop, etc :')

heeft ze geen tijd meer om te chillen.. :')

(Geen aanrader hoor)
Als hier al foute dingen gebeuren is het eigenlijk enkel fout van haar vriend, en niet van haar.
In alle gevallen zou ik dat meisje iig lekker met rust laten, tenzij zíj persoonlijk met je wordt.
Fuck the EBU.
pi_135603782
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:54 schreef Probability het volgende:
Ik zou het raar vinden en boos worden, omdat hij werk en privé niet gescheiden kan houden. Totaal niet professioneel.

Omgaan met meisjes is prima, maar lunchen en naar de bios met een stagiair die hij niet eens begeleid.. Zijn ze echt 1 op 1? En zijn zij de enige jeugdigen in dat bedrijf? Dat hij haar een beetje onder zijn hoede neemt? Dan zou het nog een soort van logisch zijn.. Welke film zijn ze eigenlijk heen geweest? En waarom weet je dit pas achteraf, jullie wonen toch samen?

Aan de andere kant, over een paar maanden is ze toch weer weg en daarvoor komen alle deadlines in zicht dus heeft ze geen tijd meer om te chillen..
Al die vrouwen hier flippen, mooi joh.
pi_135603789
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als hier al foute dingen gebeuren is het eigenlijk enkel fout van haar vriend, en niet van haar.
In alle gevallen zou ik dat meisje iig lekker met rust laten, tenzij zíj persoonlijk met je wordt.
Nee dat is ook zo, dan beter nieuwe data sturen zodat je haar helpt en ze het mega druk heeft en geen tijd heeft om te chille
pi_135603809
Allemaal control freaks hier _O-
pi_135603890
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Al die vrouwen hier flippen, mooi joh.
Je wil toch geen relatie met iemand die te amicaal is en geen professionele houding heeft op het werk?

Beetje stagiaires inpalmen :D
pi_135603954
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:59 schreef complicate het volgende:
Allemaal control freaks hier _O-
Mijn vader heeft mij altijd geleerd:
Vertrouwen is goed, controleren is beter
pi_135603993
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:03 schreef Probability het volgende:

[..]

En stalken is beter neem ik aan :') :') :') Er zijn grenzen hoor! oO<
pi_135604043
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat complicate.
pi_135604044
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:01 schreef Probability het volgende:

[..]

Je wil toch geen relatie met iemand die te amicaal is en geen professionele houding heeft op het werk?

Beetje stagiaires inpalmen :D
Alsof mij het wat boeit wat mijn partner op haar werk uitspookt :D en sinds wanneer mag je niet te amicaal omgaan met je collega's _O- ben je autist ofzo :D
pi_135604057
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:03 schreef Probability het volgende:

[..]

En sabotage is winning als ik je verhalen zo mag geloven.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:09:11 #96
288245 crew  Moira
pi_135604162
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Al die vrouwen hier
Fuck the EBU.
pi_135604223
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sorry, al die meisjes hier.
pi_135604388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Hij zoekt de dingen bij een ander als hij ze niet van jou krijgt. Dus maak tijd vrij voor de bioscoop en verwen hem ook eens met wat lekkers. Liefde gaat door de maag. :Y)
Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.

Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
pi_135604555
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]
Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
In een paar maanden kan een mooie vriendschap ontstaan indien ze elkaar op kantoor vaak zien...
pi_135604595
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

In een paar maanden kan een mooie vriendschap ontstaan indien ze elkaar op kantoor vaak zien...
Inderdaad. En dat is niet verboden.
pi_135604619
Ik zie al helemaal voor me wat voor soort meid koekjes gaat bakken voor een collega. Hoe kansloos ben je dan.
pi_135604653
Wat voor meid durft er niet over haar gevoelens te praten aan haar vriend. hoe kansloos ben je dan.
pi_135604671
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad. En dat is niet verboden.
Yep. Lekker in je vrije tijd koekjes en taart bakken voor je collega!

Het is maar net iwaar je tijd voor hebt :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:23:41 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135604693
quote:

[..]

Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.

Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
Jij hebt hier een naar gevoel bij. Bespreek dat met je vriend en kijk hoe hij reageert. Het kan een paar kanten opgaan.

Maar blijf er niet mee rondlopen, want het gaat aan je vreten en het doet je relatie op den duur echt geen goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135604703
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Yep. Lekker in je vrije tijd koekjes en taart bakken voor je collega!

Het is maar net iwaar je tijd voor hebt :')
En zij maar niet over haar gevoelens durven praten :'). Wat stagiaire doet boeit mij weinig, wat TS doet wel.
pi_135604730
quote:

[..]

Nou, eigenlijk wel :P. Ik vind het gewoon leuk om koekjes en taart te maken, en als ik merk dat mensen dat leuk vinden, dan neem ik het wat vaker mee ja (geeft mij weer een excuus om meer te bakken zonder zelf meteen tonnetjerond te worden). Je moet toch wat als er thuis niemand anders is om het op te eten en je het wel leuk vindt om te maken. En nee, dat was nooit als versierpoging bedoeld :') (al deelde ik dan gewoon uit aan iedereen, zoals op een verjaardag).

Het klinkt een beetje alsof ze gewoon wat aandacht nodig heeft en je vriend daar geen kwaad in ziet. Kan prima goed gaan, mooie vriendschap worden, zolang hij het maar afkapt als zij 'meer' gaat willen. Bij hem aangeven dat je daar bang voor bent kan geen kwaad toch? Een gewaarschuwd mens telt voor twee, hij kan wat alerter zijn op signalen en misschien ook wat beter opletten of wat hij doet wel fijn voor jullie beiden is :).

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 17-01-2014 15:36:25 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:27:13 #107
288245 crew  Moira
pi_135604844
quote:

[..]

Vertel dit precies zo aan je vriend. In een relatie is het belangrijk dat je weet hoe de ander zich voelt of ergens over denkt. Dit is voor hem belangrijk om te weten, dan kan het uiteindelijk nog positief voor jullie uitpakken.
Fuck the EBU.
pi_135604863
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef complicate het volgende:

[..]

En zij maar niet over haar gevoelens durven praten :'). Wat stagiaire doet boeit mij weinig, wat TS doet wel.
En dus zit ze in een flutrelatie > geen vertrouwen en niet durven praten. Is geen reden meer aan, vertrouwen komt niet binnen een paar maanden en de durf om eerlijk te zijn ook niet.

Buiten dat om is het natuurlijk behoorlijk triest om een complete taart te bakken met koekjes erbij voor een collega. Was 'ie jarig? Is ze zijn moeder of oma? Nee, hij is niet eens collega trouwens, want ze is stagiaire. Ik zie al helemaal zo'n dik typetje voor me met zo'n pittig, moederachtig (zorgzaam) karaktertje.
pi_135604943
Reden = oplossing.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:29:28 #110
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135604951
TS zit een een beetje in een neerwaartse spiraal... Over een paar week maakt hij het uit omdat zij hem geen aandacht meer geeft en altijd maar chagrijnig is en omdat hij blijkbaar genoeg keus heeft.

Dat kun je allemaal vermijden door er gewoon over te praten, maar waarom zou je makkelijk doen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:31:43 #111
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135605044
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
pi_135605052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:27 schreef Laura.b het volgende:

[..]

En dus zit ze in een flutrelatie > geen vertrouwen en niet durven praten. Is geen reden meer aan, vertrouwen komt niet binnen een paar maanden en de durf om eerlijk te zijn ook niet.

Buiten dat om is het natuurlijk behoorlijk triest om een complete taart te bakken met koekjes erbij voor een collega. Was 'ie jarig? Is ze zijn moeder of oma? Nee, hij is niet eens collega trouwens, want ze is stagiaire. Ik zie al helemaal zo'n dik typetje voor me met zo'n pittig, moederachtig (zorgzaam) karaktertje.
Dat boeit mij echt niet, dat ze koekjes en taart bakt voor collega. Wat mij "verbaasd" is dat TS gewoon niet wil/kan praten over haar gevoelens.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:33:48 #113
288245 crew  Moira
pi_135605138
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat boeit mij echt niet, dat ze koekjes en taart bakt voor collega. Wat mij "verbaasd" is dat TS gewoon niet wil/kan praten over haar gevoelens.
Ze heeft gezegd dat ze er moeite mee heeft, maar ze heeft nergens gezegd dat ze dat niet gaat doen.

Wat kunnen mensen toch enorm scheve conclusies trekken uit de informatie die in zo'n topic wordt gegeven..
Fuck the EBU.
pi_135605183
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Jij bent echt irritant. Wat maakt het uit wat jou wel/niet boeit, dat heb je nu al zo'n 3 keer gezegd ofzo.

Er is toch niks aan te doen als ze niet eens eerlijk durft te zeggen wat ze voelt/denkt. Als ze dat wel gaat doen (kost ook nog eens moeite) voelt het alsnog niet goed voor haar, dus maak het dan gewoon uit TS en kom iemand tegen waarbij je wel eerlijk durft te zijn. Jullie relatie is niet stabiel enzo.
pi_135605272
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ze heeft gezegd dat ze er moeite mee heeft, maar ze heeft nergens gezegd dat ze dat niet gaat doen.

Wat kunnen mensen toch enorm scheve conclusies trekken uit de informatie die in zo'n topic wordt gegeven..
Ja joh, maar kom op: als je niet eerlijk durft te zeggen dat je iemand niet vertrouwt, dan zit je relatie sowieso niet goed. Zoek dan iemand waarbij je je eeecht op je gemak voelt waarbij je er niet eens over hoeft te twijfelen dat hij misschien vreemdgaat en dat het gewoon goed zit en dat je elkaar alles kunt zeggen zonder dat je het moeilijk vindt.

Al met al wordt dit niks hoor.
pi_135605296
quote:

[..]

O dan is ze over max 2 maanden weg!

Als ze zo gezellig is en zo'n goede vriendin dan is het toch leuk om haar te leren kennen :) Misschien kunnen jullie na de stage uit eten en dan vraag je aan je vriend of zij haar vriend ook vraagt.
pi_135605303
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat was geen conclusie een vermoeden, als ze dat niet durft wil dat veel zeggen. Maar goed
pi_135605327
quote:
Ik heb geen vriendin maar ik vind wel dat je vriendin niet moet zeuren als jij met een meid naar de bios gaat waarmee je al jaren bevriend bent zonder dat er wat achter zit.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_135605366
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:34 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Jij bent echt irritant. Wat maakt het uit wat jou wel/niet boeit, dat heb je nu al zo'n 3 keer gezegd ofzo.

So what, iedereen heeft het hier al meer dan 3 keer gezegd dat ze met haar vriend moet praten!
pi_135605367
O en je moet je natuurlijk niet als een chagrijnige controlerende vriendin gaan gedragen, dat is niet aantrekkelijk.
pi_135605384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendin maar ik vind wel dat je vriendin niet moet zeuren als jij met een meid naar de bios gaat waarmee je al jaren bevriend bent zonder dat er wat achter zit.
Ah ja, maar daar gaat het hier niet over.
pi_135605410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef HSG het volgende:

[..]

^O^
pi_135605412
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ah ja, maar daar gaat het hier niet over.
Weet ik maar ik mag mijn mening wel geven over iemand zijn reactie.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_135605527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:38 schreef Probability het volgende:

[..]

O dan is ze over max 2 maanden weg!

Als ze zo gezellig is en zo'n goede vriendin dan is het toch leuk om haar te leren kennen :) Misschien kunnen jullie na de stage uit eten en dan vraag je aan je vriend of zij haar vriend ook vraagt.
Of gezellig met z'n 3 taarten bakken? De Malteser taart schijnt erg lekker te zijn!
pi_135605567
Wat een leuk topic op vrijdagmiddag. O+
pi_135605716
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Probability het volgende:
O en je moet je natuurlijk niet als een chagrijnige controlerende vriendin gaan gedragen, dat is niet aantrekkelijk.
Je bedoelt door te achterhalen wat ze allemaal wel niet voor hem doet en dat straks tijdens de 'confrontatie' te willen gebruiken?
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:48:16 #127
288245 crew  Moira
pi_135605745
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:37 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ja joh, maar kom op: als je niet eerlijk durft te zeggen dat je iemand niet vertrouwt, dan zit je relatie sowieso niet goed. Zoek dan iemand waarbij je je eeecht op je gemak voelt waarbij je er niet eens over hoeft te twijfelen dat hij misschien vreemdgaat en dat het gewoon goed zit en dat je elkaar alles kunt zeggen zonder dat je het moeilijk vindt.

Al met al wordt dit niks hoor.
Dikgedrukte vind ik ook belangrijk in een relatie (gelukkig heb ik er zo één).
Maar ik vind dat we een beetje te weinig informatie hebben om te zeggen 'dat het niks wordt'.
Ze geeft ook aan dat het verder een prima relatie is zoals jij omschrijft, totdat die stagiaire er was. En ik kan me in dit geval best voorstellen dat dat twijfels opwekt.
En nogmaals: dat ze moeite heeft met erover beginnen zegt niet dat ze niet alles gewoon met hem uit zal praten.

Iig is dat wel wat ze moet doen en als ze dat niet doet dán is die hele relatie verloren, ja :P
Want als er niks aan de hand is maar TS blijft zich erover opvreten omdat het niet uitgesproken wordt, dan gaat de relatie daar op den duur ook aan onderdoor.
Fuck the EBU.
pi_135605868
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:48 schreef Moira. het volgende:

[..]
Wat klink jij opeens wijs trouwens. Ik dacht altijd dat jij zo`n nietszeggende junk was, maar blijkbaar heb ik me vergist.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:51:43 #129
288245 crew  Moira
pi_135605895
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat klink jij opeens wijs trouwens. Ik dacht altijd dat jij zo`n nietszeggende junk was, maar blijkbaar heb ik me vergist.
Haha, altijd leuk als mensen erachter komen dat ik niet zo ben, ja :D
Fuck the EBU.
pi_135605979
Wat een achterlijke doos die stagiaire, beetje koekjes zitten bakken en afspreken met een fucking bezette collega, ja zo komt die thesis nooit af hè :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:55:41 #131
140412 Danaa
&#127822;
pi_135606058
Simpel zat! Jij moet praten, je houd dit niet vol.
Het feit dat jij niet durft te praten met hem is al niet goed, wil niet zeggen dat dit een reden is om te stoppen met je relatie maar erg stabiel voor je relatie is het niet!
Alles moet je met elkaar kunnen bespreken als iets je dwars zit, of het nou leuk of iets minder leuk nieuws is.
pi_135606097
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef MangoLotion het volgende:
Wat een achterlijke doos die stagiaire, beetje koekjes zitten bakken en afspreken met een fucking bezette collega, ja zo komt die thesis nooit af hè :')
Ik zie 't al voor me hahahaja :') zo'n simpele Petra die aankomt met een hele taart en koekjes SPECIAAL voor hem, ik vind het grappig. Niet eens voor collega's op de afdeling, neeeee, alleen voor hem.
pi_135606179
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef MangoLotion het volgende:
Studieontwijkendgedrag :')
pi_135606401
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ik zie 't al voor me hahahaja :') zo'n simpele Petra die aankomt met een hele taart en koekjes SPECIAAL voor hem, ik vind het grappig. Niet eens voor collega's op de afdeling, neeeee, alleen voor hem.
Doet me denken aan de kleuterschool, een tekening maken voor je lievelingsjuffrouw/meester :')
pi_135606432
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Studieontwijkendgedrag :')
De crèche versie
pi_135606774
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Beetje gênant ook, als ze het alleen voor hem doet en niet voor de hele afdeling..
pi_135606844
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef complicate het volgende:

[..]

So what, iedereen heeft het hier al meer dan 3 keer gezegd dat ze met haar vriend moet praten!
Die ' :')' van mij was omdat je in een topic altijd honderd keer hetzelfde post. Je mening is duidelijk, je hoeft niet op alles te reageren.
pi_135606908
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die ' :')' van mij was omdat je in een topic altijd honderd keer hetzelfde post. Je mening is duidelijk, je hoeft niet op alles te reageren.
^O^
ah zo ok altijd handig om feedback te krijgen , ik zal ermee rekening houden :)
pi_135606968
Ik denk dat je even met je vriend moet praten overigens.
pi_135607005
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat je even met je vriend moet praten overigens.
Je bent echt de enige die dat denkt volgens mij :D
pi_135608133
Whehe je vriend is gewoon aan het daten en jij laat het gebeuren!
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135608142
Ben ik hier de enige die de hele situatie raar vind?

Ik hou van koekjes bakken en taart maken maar ik ga die echt niet voor een bezette collega maken. Gesmeerde broodjes al helemaal niet. Ook omdat het roddels uitlokt (en terecht).

Hoewel TS eerst met haar vriend moet praten, snap ik haar wel.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:52:30 #143
140412 Danaa
&#127822;
pi_135608350
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben ik hier de enige die de hele situatie raar vind?

Ik hou van koekjes bakken en taart maken maar ik ga die echt niet voor een bezette collega maken. Gesmeerde broodjes al helemaal niet. Ook omdat het roddels uitlokt (en terecht).

Hoewel TS eerst met haar vriend moet praten, snap ik haar wel.
Ik snap haar ook! En zo denk ik ook evengoed heel wat mensen in dit topic ook!
Maar de actie die ze moet nemen is praten!

Nu een slotje op dit topic?
pi_135608472
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Beetje gênant ook, als ze het alleen voor hem doet en niet voor de hele afdeling..
Best wel! Voor de hele afdeling is wel lief, maar dit is gewoon kansloos. Dat ze brood voor hem smeert ook. Is dit wel serieus? 🙊
pi_135608580
Vriend van TS gaat vreemd en TS wil van niets weten.

Wraak sex is de beste oplossing.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135608925
Maar euhm, dit is wel erg fout wat ik nu ga zeggen :o maar heb je al in zijn telefoon gegluurt?
pi_135609053
Maarre, deed ze het puur voor hem of gaf hij aan dat hij er van houdt en bracht ze toen iets mee dat de hele afdeling gegeten heeft? :P

Die broodjes, tja je weet niet hoe het gelopen is, voor hetzelfde geld was het zo dat zij t die dag deed en hij de dag erna ofzo?

De bios vind ik lichtelijk dubieus, heeft ie jou van tevoren gebeld of t pas erna laten weten? En hij heeft je kennelijk niet óók mee gevraagd? :{

Overigens vind ik je 'zij doet dingen die ik ook had willen doen' ongelooflijk zwak: dat had je dan eerder moeten doen :D

Jullie relatie lijkt inderdaad ff niet zo best maar dat komt meer door hoe jullie elkaar behandelen en dingen verzwijgen :)

Succes w/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_135609091
quote:

[..]

Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen,
Waarom heb je ze dan nooit gedaan de afgelopen tijd? Wil je het doen OMDAT zij het doet of omdat je ze zelf wil doen? Je klinkt jaloers.
quote:
verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden
Maar je doet het zelf wel, en je meet je succes af aan de tijd die je vriend bij haar doorbrengt
quote:
en de strijd aangaan.
Als je het niet kunt zeggen, schrijf het op en laat het je vriend lezen en ga dan een gesprek aan.

Maar doe iets.
dag
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:27:55 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135609609
quote:

Serieus? Denken aan uitmaken omdat je vriend goed kan opschieten met een stagiaire? Damn. In het kwadraat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135609772
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Serieus? Denken aan uitmaken omdat je vriend goed kan opschieten met een stagiaire? Damn. In het kwadraat.
Ik heb mijn vriend en een beste vriend waar ik regelmatig mee ga lunchen. Maar ermee naar de bios gaan: nee. Zijn broodjes klaarmaken en taart voor hem bakken: nee.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:33:35 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135609796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik heb mijn vriend en een beste vriend waar ik regelmatig mee ga lunchen. Maar ermee naar de bios gaan: nee. Zijn broodjes klaarmaken en taart voor hem bakken: nee.
Jij gaat niet met een beste vriend naar de bios? Okay ...
pi_135609797
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet omdat hij goed kan opschieten met een stagiare, maar omdat zij haar vriend niet vertrouwt.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:34:30 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135609824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:

Niet omdat hij goed kan opschieten met een stagiare, maar omdat zij haar vriend niet vertrouwt.
Terwijl hij er gewoon eerlijk over is en ze zelf haar mond niet durft open te trekken. Haar issue wat ze niet oplost door het uit te maken.
pi_135609844
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wtf is daar inderdaad mis mee, zolang beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?
pi_135609931
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Terwijl hij er gewoon eerlijk over is en ze zelf haar mond niet durft open te trekken. Haar issue wat ze niet oplost door het uit te maken.
Yep. Als haar vriend nou achter haar rug om had afgesproken met die stagiare, dan had ik het wantrouwen nog enigszins kunnen begrijpen. Hij is er echter wel eerlijk over geweest. Of hij vertelt alleen dit deel van het verhaal in de hoop dat men niet verder denkt. :X ;)

En ja, het issue zal ze niet oplossen door het simpelweg uit te maken. Dat zal blijven knagen.
pi_135610082
quote:

[..]

Pcies! :D

Ik ging regelmatig met vrienden (mannelijk) zoep'n zonder dat mijn vriend (inmiddels man) daar bij was. Vast ook wel eens naar de bios geweest. Geen enkele intentie om daar een date van te maken/dit als een date te zien.
Ja doei.
pi_135610092
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Dit, niet zo onzeker doen TS :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:55:53 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135610457
als een stagiair voor mij broodjes zou maken, koekjes en taarten bakt en met mij alleen naar de bios zou gaan zouden mijn collega's dit wel erg apart vinden

en en stagiair na 1-2 maanden al als je beste vriendin behandelen is natuurlijk ook apart… prima om met beste vrienden dingen te gaan doen, maar goed.

Dat vriend achteraf de waarheid verteld is ook maar afwachten, er zit genoeg tussen hele en halve waarheden natuurlijk.

Maar daar gaat het natuurlijk allemaal niet om, TS heeft nu al vaak genoeg gehoord wat ze moet doen, daar heeft ze moeite mee, dat mag en is niet vreemd op zich
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:59:02 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135610519
Mag ik het wel vreemd vinden dat je in een relatie van twee jaar geen gesprek durft aan te gaan, maar eerder aan uitmaken denkt?
pi_135611165
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:59 schreef Copycat het volgende:
Mag ik het wel vreemd vinden dat je in een relatie van twee jaar geen gesprek durft aan te gaan, maar eerder aan uitmaken denkt?
Ja.
pi_135611193
Ik ga straks met een vriendin naar de bioscoop. Ze is al een jaar getrouwd. :P
pi_135611276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Vreemdgaande hoer :r
pi_135611321
quote:

[..]

pi_135611341
quote:

[..]

Dan gaat men over je praten :r
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 19:29:39 #165
288245 crew  Moira
pi_135613736
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wtf is daar inderdaad mis mee, zolang beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?
Waar wordt in dit verhaal duidelijk dat beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?

Het komt op mij nogal over alsof die stagiaire TS' vriend nogal leuk vindt (broodjes voor hem smeren, koekjes en taart voor hem bakken, met hem lunchen, op vrijdagavond wat drinken, samen naar de bios).
Wat in principe ook helemaal niet erg is als dat geen invloed heeft op hun relatie en TS' vriend niet op haar avances in gaat.
Maar het heeft dus wél invloed op hun relatie, en ook al bedoelt TS' vriend er zelf verder niks mee (weten we niet) gaat hij wel op die stagiaire in, door samen met haar naar de bios te gaan en samen te gaan lunchen en op vrijdag wat te drinken etc.

TS, heeft je vriend haar eigenlijk wel duidelijk gemaakt dat hij niks meer in haar ziet en het puur vriendschappelijk is? Of heeft hij daar niks over gezegd?
Zo nee: vraag het hem :P
Fuck the EBU.
pi_135615648
quote:
Je moet jouw gevoel met je vriend bespreken. Dus niet dat hij of zij iets iets doen wat jij niet wil, maar over hoe jij je voelt. Als je niet met je partner kan praten over hoe je je voelt heb je een veel groter probleem.
pi_135617788
Veras hem morgen met iets leuk, maak een nieuwe recept, en trek je meest mooie lingerie aan, gewoon een speciale dag ervan maken. Zo zie je wel, of hij nog geïnteresseerd is in je.
pi_135619524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als het echt een knappe vrouw/meisje is moet die gozer ook echt sterk in zijn schoenen staan wil hij "geen foutje :')" maken. Knappe mensen kun je moeilijk voor jezelf houden.

Daarbij zou ik ook best pissed zijn als ik een vriendin had die alleen met een aantrekkelijke/leuke man naar de bios gaat of "cadeautjes" van hem aanneemt, is op zijn minst een beetje vreemd te noemen.
Why stay small, if you can grow big..
pi_135623686
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Als het echt een knappe vrouw/meisje is moet die gozer ook echt sterk in zijn schoenen staan wil hij "geen foutje :')" maken. Knappe mensen kun je moeilijk voor jezelf houden.
Niet elke man bespringt iedere knappe vrouw...

Of ben ik nu gewoon ouderwets netjes? :')
pi_135627202
Ik geef TS gelijk. De mate waarin de stagiaire ongegeneerd toenadering zoekt en de graagte waarmee haar vriend zich dat allemaal laat aanleunen, is op zijn minst verdacht.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_135628323
Mensen die hier aan ts vragen of zij nooit met een (bezette) vriend naar de bios gaat :')

Ten eerste is die stagiaire single en ten tweede behoort ze nog niet tot de categorie van een vriendin, want daarvoor is de situatie te pril en vreemd
pi_135628687
Doe anders een detectivebureau inschakelen. Anders afluisterapparatuur ergens proppen.
Kijken of je vermoedens juist zijn.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_135637656
En wat zei je vriend?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:02:17 #174
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_135641573
Ik vind het maar een rare bedoening!

En wat ik ook raar vind, is dat de TS direct wil uitmaken. :') ben je 12 ofzo ?

edit: bedenk je ook dat vriendschappen tussen man en vrouw nooit bestaan, reken maar dat je vriend er al lustig op los heeft gefantaseerd
pi_135642606
Ik vind het maar vreemd van je vriend. Maar dat komt misschien door mijn eigen situatie. Ik heb zelf ook een relatie en heb totaal geen behoefte om met een andere dame naar de bios te gaan of wat te gaan drinken. Keertje lunchen tijdens de pauze, prima. Ik ga wel met mijn eigen vriendin naar de bios. Of anders met wat maten van mij wat drinken. Misschien komt het omdat ik vriendschappelijk niet echt kan opschieten met dames.

In een relatie moet je trouwens wel dingen voor elkaar over hebben. Als jij het klote vind dat hij te vaak met die meid dingen gaat doen, moet hij daar gewoon mee stoppen. Dan moeten mensen ook niet lullen dat je jaloers bent ofzo. Sowieso een klote actie dat hij met haar naar de bios gaat terwijl jullie het al een tijdje plannen. Jij moet op nummer 1 staan en niet iemand anders.

[ Bericht 31% gewijzigd door Desmosedici op 18-01-2014 15:50:44 ]
pi_135642943
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:40 schreef Desmosedici het volgende:
In een relatie moet je trouwens wel dingen voor elkaar over hebben. Als jij het klote vind dat hij te vaak met die meid dingen gaat doen, moet hij daar gewoon mee stoppen.
Dan moet je dat wel hardop zeggen! Niet voor jezelf houden en wanneer je uitmaakt "ik vond dit, dit, dat van jou zo vreselijk dat ik niet meer met je wil doorgaan" gaan zeggen. :')
pi_135643111
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dan moet je dat wel hardop zeggen! Niet voor jezelf houden en wanneer je uitmaakt "ik vond dit, dit, dat van jou zo vreselijk dat ik niet meer met je wil doorgaan" gaan zeggen. :')
Idd, wie weet zegt haar vriend gewoon; "Oh, ik wist niet dat je het klote vind. Ik snap het wel, zou het zelf ook niet leuk vinden. Ik zal minder met haar optrekken schat!"

Gewoon tegen je vriend zeggen TS. Aan zijn reactie weet je ook gelijk wat je aan hem hebt.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:05:15 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135645190
Als je in een relatie zit, dan weet je toch dat je partner daar niet helemaal gelukkig mee zal zijn, als je opeens op een date gaat met een ander?

Daarnaast zou ik ook bang zijn dat die 'vriendin' dan opeens toch iets meer gevoelens zal ontwikkelen ofzo.

Of dat ik zelf opeens gevoelens krijg voor die persoon.

Waarom zou je jezelf in die positie willen zetten? En waarom zou je het je partner aan willen doen?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:48:48 #179
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135654003
Ja, snap niet wat iedereen hier cool loopt te doen. Ik gok dat de meeste boe-roepers degenen gewoon kennen met wie zijn/haar partner wel eens een uitstapje maakt. In dit geval heeft TS de stagiaire nog nooit ontmoet, en kent ze haar alleen van verhalen van haar vriend.

Het ligt er ook dik op dat die stagiaire een oogje heeft op haar vriend, anders zou ze zijn broodjes niet smeren. Dat doe je alleen voor je kinderen en voor je partner.

Ik vind het een raar verhaal en de twijfels van TS zijn helemaal gegrond, ik begrijp alleen niet waarom TS het niet aankaart bij haar vriend. Je hebt alle reden om dat te doen, dame. Als je zelf niet in gaat grijpen dan kun je gedag zeggen tegen je relatie want vroeg of laat zal hij vreemd gaan met haar. Ik vind het ook echt een totale lul dat hij gewoon op date met haar gaat terwijl jij haar helemaal niet kent. Als het echt alleen maar puur vriendschappelijk was geweest dan had hij jullie allang aan elkaar voorgesteld.

Groei een ruggengraat en confronteer je vriend hier mee, het is respectloos wat hij nu aan het doen is. Maar dat jij er niets tegen doet en je vriend niet aan durft te spreken vind ik dan wel weer je eigen schuld.
Bay of Plenty
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:52:06 #180
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135654188
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik denk dat die vriend zelf ook wel kan ruiken dat het niet relaxt is wat hij aan het doen is.
Bay of Plenty
pi_135665769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:48 schreef oLexie het volgende:

Het ligt er ook dik op dat die stagiaire een oogje heeft op haar vriend, anders zou ze zijn broodjes niet smeren. Dat doe je alleen voor je kinderen en voor je partner.
:D Ik vind die broodjes zo grappig. Beetje jaren-50 romance, zo te horen. Zou ze er ook een geblokte servet bij doen? En een roos in en klein vaasje? O+
  zondag 19 januari 2014 @ 03:21:26 #182
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135665977
En, is er al gepraat? Want anders schiet het natuurlijk niks op hé.
pi_135669463
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ik denk dat die vriend zelf ook wel kan ruiken dat het niet relaxt is wat hij aan het doen is.
Ben benieuwd wat zijn werkgever ervan vindt.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 januari 2014 @ 12:52:53 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135671441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:21 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Een PINO? Wat is dat?
Ik.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:19:45 #185
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135672457
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat zijn werkgever ervan vindt.
Ook dat inderdaad. Nou ja, misschien is het een jong bedrijf, daar worden dit soort dingen vaak wel wat meer geaccepteerd. Op de werkvloer van mijn zus zijn ook heel wat relaties ontstaan en weer kapot gegaan. Volgens mij vinden ze dat daar eerder vermakelijk dan vervelend.
Bay of Plenty
pi_135672790
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad. Nou ja, misschien is het een jong bedrijf, daar worden dit soort dingen vaak wel wat meer geaccepteerd. Op de werkvloer van mijn zus zijn ook heel wat relaties ontstaan en weer kapot gegaan. Volgens mij vinden ze dat daar eerder vermakelijk dan vervelend.
Over de stagiaire heeft hij een soort van 'macht' als hij haar begeleider is en haar stage mag beoordelen.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:28:43 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135672845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:53 schreef Probability het volgende:
En wat zei je vriend?
Toen je hem belde?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 19 januari 2014 @ 13:32:27 #188
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135673006
quote:
11s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Over de stagiaire heeft hij een soort van 'macht' als hij haar begeleider is en haar stage mag beoordelen.
Hij heeft alleen geen machtspositie over haar dus het is puur 'collegiaal'.
Bay of Plenty
  zondag 19 januari 2014 @ 13:33:37 #189
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135673055
Raar verhaal, ben toch wel benieuwd of TS inmiddels actie heeft ondernomen. Snap echt niet waarom ze dat niet zou doen, had het zelf wel geweten.
Bay of Plenty
pi_135673696
quote:
Ja, snap niet wat iedereen hier cool loopt te doen. Ik gok dat de meeste boe-roepers degenen gewoon kennen met wie zijn/haar partner wel eens een uitstapje maakt. In dit geval heeft TS de stagiaire nog nooit ontmoet, en kent ze haar alleen van verhalen van haar vriend.

Ik vind het een raar verhaal en de twijfels van TS zijn helemaal gegrond, ik begrijp alleen niet waarom TS het niet aankaart bij haar vriend. Je hebt alle reden om dat te doen, dame. Als je zelf niet in gaat grijpen dan kun je gedag zeggen tegen je relatie want vroeg of laat zal hij vreemd gaan met haar. Ik vind het ook echt een totale lul dat hij gewoon op date met haar gaat terwijl jij haar helemaal niet kent. Als het echt alleen maar puur vriendschappelijk was geweest dan had hij jullie allang aan elkaar voorgesteld.

Groei een ruggengraat en confronteer je vriend hier mee, het is respectloos wat hij nu aan het doen is. Maar dat jij er niets tegen doet en je vriend niet aan durft te spreken vind ik dan wel weer je eigen schuld.
Het is toch niet raar dat je partner naar de film gaat met een collega of een drankje doet? Als je daar al over twijfelt aan je vriend, zit er dan gewoon iets niet helemaal fout binnen de relatie? Ik vind het broodjes, taart en koekjes verhaal wel super vreemd!
Let's do it, let's fall in love
pi_135673762
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Het is toch niet raar dat je partner naar de film gaat met een collega of een drankje doet? Als je daar al over twijfelt aan je vriend, zit er dan gewoon iets niet helemaal fout binnen de relatie? Ik vind het broodjes, taart en koekjes verhaal wel super vreemd!
Het is de combinatie van dat vraagtekens oproept.

Trouwens, mocht mijn vriend na werktijd met een vrouwelijke collega wat gaan drinken, zou ik ook wel een tikkie jaloers zijn denk ik :)
  zondag 19 januari 2014 @ 14:11:19 #192
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135674488
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Het gaat meer om de manier waarop. Heb dit gisteren even aan mijn eigen vriend laten lezen en hij vind het ook maar een raar verhaal. Hij zei dat hij het wel begreep als het gewoon vriendschappelijk was, maar dat hij zelf dan bijvoorbeeld deze collega ook gewoon thuis uit zou nodigen om mee te komen eten e.d. Na vier maanden hechte vriendschap betrek je ook wel je partner daar een beetje bij in als je gewoon een goede relatie hebt.

Hij zou het ook niet op prijs stellen als ik steeds met een mannelijke collega drankjes ga doen, bioscoopjes bezoek en taart, broodjes en al die shit krijg zonder dat hij ook maar een idee heeft wie deze gast eigenlijk is. Dat zou ik hem ook niet aandoen, het is logisch dat het iemand onzeker maakt als dit soort dingen voorkomen en je wordt daar totaal niet bij betrokken.

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is de combinatie van dat vraagtekens oproept.

Trouwens, mocht mijn vriend na werktijd met een vrouwelijke collega wat gaan drinken, zou ik ook wel een tikkie jaloers zijn denk ik :)
Echt heel jaloers zou ik niet worden (vertrouw mijn vriend wel gewoon), wel zou ik haar gewoon willen leren kennen en eventueel uitnodigen om bij ons thuis een keer mee te komen eten. Het is leuk dat je een vriendschap met mijn vriend wilt, maar in een serieuze relatie krijg je die partner daar gewoon bij (hoeft natuurlijk niet continu, maar zo werkt dat nou eenmaal in een volwassen relatie).

Ik ging vroeger ook vrij hecht met een jongen om die gewoon samen woonde. Ik kwam daar weleens over de vloer als zij dan werken was, maar dacht na een paar weken van ja, leuk en aardig, maar ik vind wel dat ik je vriendin wat meer dan oppervlakkig moet leren kennen. Het is voor haar wel zo fijn dat ze weet wie ik ben en dat dit puur vriendschappelijk is. Ben dus regelmatig mee gaan eten en uiteindelijk ook een paar keer gewoon alleen met haar gaan shoppen.

Soms bleef hij ook de hele dag + avond weg van huis en stuurde ik hem op een gegeven moment gewoon weg omdat het niet relaxt was voor zijn vriendin als hij de hele dag pleite was.

[ Bericht 3% gewijzigd door oLexie op 19-01-2014 14:16:20 ]
Bay of Plenty
pi_135677717
quote:

[..]

Al met je vriend gesproken? Niet? Ow.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135677969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Argento het volgende:
Ik geef TS gelijk. De mate waarin de stagiaire ongegeneerd toenadering zoekt en de graagte waarmee haar vriend zich dat allemaal laat aanleunen, is op zijn minst verdacht.
Dat ben ik met je eens. Maar tot nu toe, uit de info die TS ons verstrekt, lijkt vriendlief gewoon te vertrouwen. Hooguit naïef of een enabler. Of zij maakt gewoon verschrikkelijk lekkere broodjes.

TS praat met je vriend.
pi_135678202
quote:

Op deze zin na (die ik werkelijk belachelijk vind en wellicht meer over jou zegt dan over die vriend of 'de man'), ben ik het met je eens.
  zondag 19 januari 2014 @ 15:32:12 #196
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135678385
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Op deze zin na (die ik werkelijk belachelijk vind en wellicht meer over jou zegt dan over die vriend of 'de man'), ben ik het met je eens.
Wellicht is 'zal hij gevoelens gaan ontwikkelen voor haar' beter op zijn plaats. We zijn allemaal mensen die gevoelig zijn voor vleierij.
Bay of Plenty
pi_135678434
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef oLexie het volgende:

[..]

Wellicht is 'zal hij gevoelens gaan ontwikkelen voor haar' beter op zijn plaats. We zijn allemaal mensen die gevoelig zijn voor vleierij.
Ok mooi, dan snapte ik je denk ik verkeerd. Want 'alle mannen met een knappe kennis gaan na verloop van tijd vreemd' klinkt zo enorm verzuurd ;)
pi_135678458
Ik ben het eens met de Maoridame. Gezonde jaloezie lijkt me wel normaal eigenlijk.

TS moet gewoon met haar vriend een gesprek gaan voeren.
pi_135680798
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef oLexie het volgende:

[..]

Het gaat meer om de manier waarop. Heb dit gisteren even aan mijn eigen vriend laten lezen en hij vind het ook maar een raar verhaal. Hij zei dat hij het wel begreep als het gewoon vriendschappelijk was, maar dat hij zelf dan bijvoorbeeld deze collega ook gewoon thuis uit zou nodigen om mee te komen eten e.d. Na vier maanden hechte vriendschap betrek je ook wel je partner daar een beetje bij in als je gewoon een goede relatie hebt.

Hij zou het ook niet op prijs stellen als ik steeds met een mannelijke collega drankjes ga doen, bioscoopjes bezoek en taart, broodjes en al die shit krijg zonder dat hij ook maar een idee heeft wie deze gast eigenlijk is. Dat zou ik hem ook niet aandoen, het is logisch dat het iemand onzeker maakt als dit soort dingen voorkomen en je wordt daar totaal niet bij betrokken.

[..]

Echt heel jaloers zou ik niet worden (vertrouw mijn vriend wel gewoon), wel zou ik haar gewoon willen leren kennen en eventueel uitnodigen om bij ons thuis een keer mee te komen eten. Het is leuk dat je een vriendschap met mijn vriend wilt, maar in een serieuze relatie krijg je die partner daar gewoon bij (hoeft natuurlijk niet continu, maar zo werkt dat nou eenmaal in een volwassen relatie).

Ik ging vroeger ook vrij hecht met een jongen om die gewoon samen woonde. Ik kwam daar weleens over de vloer als zij dan werken was, maar dacht na een paar weken van ja, leuk en aardig, maar ik vind wel dat ik je vriendin wat meer dan oppervlakkig moet leren kennen. Het is voor haar wel zo fijn dat ze weet wie ik ben en dat dit puur vriendschappelijk is. Ben dus regelmatig mee gaan eten en uiteindelijk ook een paar keer gewoon alleen met haar gaan shoppen.

Soms bleef hij ook de hele dag + avond weg van huis en stuurde ik hem op een gegeven moment gewoon weg omdat het niet relaxt was voor zijn vriendin als hij de hele dag pleite was.
Ik heb het hele topic een beetje gelurkt en (nog) niet eerder gereageerd. Dit is precies hoe ik er over denk! Prima verwoord dit.
TS moet inderdaad in een goed gesprek (lekker wijntje erbij, lekker chill) op een rustige en relaxte manier aangeven dat ze het lastig vind. Hoeft helemaal geen oorlog of ruzie te worden of dat haar vriend haar control freak vindt.

In een relatie ben je beide anders. Je hebt veel raakvlakken en je houdt van elkaar. Als er dan iets is wat je zelf niet door hebt en je de ander ongemakkelijk laat voelen, is dat iets dat je gewoon moet kunnen bespreken.
pi_135683706
Hoe weet je van de afspraken af TS? Liet hij je van tevoren weten wat hij zou doen of heb je achteraf eerst gevraagd waarna hij je verteld heeft wat ze allemaal samen gedaan hebben?
thats it
pi_135686326
Met een vrouwelijk collega naar de bios, terwijl eerder al afspraken aanwezig waren om met jou naar de bios te gaan. En wanneer ze samen naar de bios gaan, jou geeneens bij betrekken. Echt gatver en respectloos dit :( Hij zegt dat het spontaan was, dan is de vraag wie het vroeg om naar de bios te gaan en waarom de ander ook nog ja zegt 8)7

Als vrouw zijnde, als ik weet dat een man - in dit geval een mannelijk collega - een vriendin heeft, dan ga ik echt niet alleen met hem naar de bios, ook niet als iets spontaan. Broodjes voor hem bakken en samen naar de bar gaan?! 8)7 En dit is nu, dus over een aantal weken tot maanden komen er nog meer één op één activiteiten erbij? Achter een man aangaan terwijl hij een vriendin heeft, vind ik echt cheap :r Eigenlijk vind ik de kans redelijk aanwezig dat zij geeneens weet dat jij bestaat :X

Als man zijnde, je werkt van 9 tot 5 of 6 uur, afhankelijk van je baan zie je je collega's toch zat?! Mensen hebben reistijd, gaan naar sportschool, hebben hobbies, spreken af met groep vrienden, gaan langs bij familie, dus zoveel echte vrije tijd heb je niet (anders was de bioscoop bezoek allang in vervulling gegaan?). Dus in de vrije tijd wil je gewoon quality time met je vriendin hebben.

Wat bij mij als eerst opkwam is of hij wel heeft gezegd dat hij een vriendin heeft. Dit hoort hij te doen als andere vrouwen verdachte signalen of een set van verdachte signalen afgeeft. Als hij niet heeft aangegeven een vriendin te hebben, dan is de vraag: waarom? M.a.w. is hij al een vervanger en/of een vervolg vriendin achter de hand aan het houden?

Degene met wie de man heeft afgesproken is degene die hij (het meest) wilt zien. Nu gebeuren zaken spontaan -> dus op dat moment is diegene dan ook de persoon met wie hij (het meest) samen wilt zijn. Geen verwarring mogelijk. Ja, als je vriendin bent van zo'n man, dan word je onzeker ja, en terecht. Onderbuik gevoelens van vrouwen mogen niet genegeerd worden.

Als je na verloop van tijd steeds verdachter vind door (nog een set) extra verdachte signalen, dan kan je gewoon hulp - bijv. programma ''Overspel in de liefde'' - inschakelen om duidelijkheid te verkrijgen middels verborgen beeld en geluid opnames. Mocht het resultaat niet wenselijk zijn, dan heb je hem tenminste publiekelijk aan de schandpaal genageld })
pi_135687638
Misschien verzint hij alles in de hoop dat jij hem wat meer aandacht geeft :')
pi_135690456
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:40 schreef Yiwei het volgende:
Met een vrouwelijk collega naar de bios, terwijl eerder al afspraken aanwezig waren om met jou naar de bios te gaan. En wanneer ze samen naar de bios gaan, jou geeneens bij betrekken. Echt gatver en respectloos dit :( Hij zegt dat het spontaan was, dan is de vraag wie het vroeg om naar de bios te gaan en waarom de ander ook nog ja zegt 8)7

Als vrouw zijnde, als ik weet dat een man - in dit geval een mannelijk collega - een vriendin heeft, dan ga ik echt niet alleen met hem naar de bios, ook niet als iets spontaan. Broodjes voor hem bakken en samen naar de bar gaan?! 8)7 En dit is nu, dus over een aantal weken tot maanden komen er nog meer één op één activiteiten erbij? Achter een man aangaan terwijl hij een vriendin heeft, vind ik echt cheap :r Eigenlijk vind ik de kans redelijk aanwezig dat zij geeneens weet dat jij bestaat :X

Als man zijnde, je werkt van 9 tot 5 of 6 uur, afhankelijk van je baan zie je je collega's toch zat?! Mensen hebben reistijd, gaan naar sportschool, hebben hobbies, spreken af met groep vrienden, gaan langs bij familie, dus zoveel echte vrije tijd heb je niet (anders was de bioscoop bezoek allang in vervulling gegaan?). Dus in de vrije tijd wil je gewoon quality time met je vriendin hebben.

Wat bij mij als eerst opkwam is of hij wel heeft gezegd dat hij een vriendin heeft. Dit hoort hij te doen als andere vrouwen verdachte signalen of een set van verdachte signalen afgeeft. Als hij niet heeft aangegeven een vriendin te hebben, dan is de vraag: waarom? M.a.w. is hij al een vervanger en/of een vervolg vriendin achter de hand aan het houden?

Degene met wie de man heeft afgesproken is degene die hij (het meest) wilt zien. Nu gebeuren zaken spontaan -> dus op dat moment is diegene dan ook de persoon met wie hij (het meest) samen wilt zijn. Geen verwarring mogelijk. Ja, als je vriendin bent van zo'n man, dan word je onzeker ja, en terecht. Onderbuik gevoelens van vrouwen mogen niet genegeerd worden.

Als je na verloop van tijd steeds verdachter vind door (nog een set) extra verdachte signalen, dan kan je gewoon hulp - bijv. programma ''Overspel in de liefde'' - inschakelen om duidelijkheid te verkrijgen middels verborgen beeld en geluid opnames. Mocht het resultaat niet wenselijk zijn, dan heb je hem tenminste publiekelijk aan de schandpaal genageld })
Ik hoop echt dat dit sarcasme / een trollpoging is. Want dan is hij echt perfect.

Mocht je dit, en vooral die dik gedrukte zin, serieus menen .. :') ^ :')
pi_135690626
Wel mooi om te zien hoe er uiteindelijk meerdere panisch en achterdochtige mensen in één topic samenkomen.

TS praat niet met haar vriend. Punt. Dát is het probleem, en tot nu toe ook het enige probleem. Dus laten wij dan ook niet van alles in gaan vullen of raden.
  PR en moderator zondag 19 januari 2014 @ 20:31:19 #205
288245 crew  Moira
pi_135691480
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef probeer het volgende:

TS praat niet met haar vriend. Punt.
Weten we niet, TS heeft immers ook al bijna 3 dagen niks meer van zich laten horen hier.
Dikke kans dat er in die tijd best een gesprek van is gekomen, n.a.v. haar gevoel en de adviezen in dit topic :Y
Fuck the EBU.
pi_135691582
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Weten we niet, TS heeft immers ook al bijna 3 dagen niks meer van zich laten horen hier.
Dikke kans dat er in die tijd best een gesprek van is gekomen, n.a.v. haar gevoel en de adviezen in dit topic :Y
En dan lijkt het me voor ons verstandig om haar update hierover af te wachten, en niet allemaal paranoïde shit neer plempen zoals die Yiwei.
  PR en moderator zondag 19 januari 2014 @ 20:33:18 #207
288245 crew  Moira
pi_135691614
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef probeer het volgende:

[..]

En dan lijkt het me voor ons verstandig om haar update hierover af te wachten, en niet allemaal paranoïde shit neer plempen zoals die Yiwei.
Is het ook, maar daar hebben de meeste FOK!kers/R&Pers vaak maling aan :P
Fuck the EBU.
pi_135691746
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Is het ook, maar daar hebben de meeste FOK!kers/R&Pers vaak maling aan :P
Vind ik zelf vaak ook wel leuk hoor .. Maar op het moment dat ik iets als "onderbuik gevoelens van vrouwen mogen niet genegeerd worden." tegen kom, haak ik toch echt af ..
pi_135706616
Heel logisch dat je dit zo voelt.

Stagiaire is werk en blijft op werk, als ze daarnaast ook in hun vrije tijd afspreken, vind ik het wel tijd om maatregelen te nemen.

Uitmaken gaat dan weer te ver, maar je kunt hem wel duidelijk maken dat je dit niet tolereert.
pi_135708574
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:58 schreef Cinderellaaa het volgende:

Stagiaire is werk en blijft op werk, als ze daarnaast ook in hun vrije tijd afspreken, vind ik het wel tijd om maatregelen te nemen.
Dus gezelligheid met collega's/stagiaries met wie je goed kan opschieten is uit den boze? Damn...
pi_135709112
Als ik een topic als dit, en dan met name de reacties, lees, dan realiseer ik me hoe materialistisch en egoïstisch 'de maatschappij' is geworden. Iedereen meent maar te kunnen doen en laten wat hij/zij wilt, ongeacht of anderen, zelfs je eigen partner, daardoor gekwetst kunnen worden.

Absoluut moet er niets mis zijn met het hebben van 'normale' vrienden van het andere geslacht. Met mijn 2 vrouwelijke stagiaires kan ik het ook erg goed vinden op het werk, maar waarom zou ik in godsnaam met een van de twee 1 op 1 naar de bios gaan? Da's gewoon een regelrechte date. Mijn vriendin zou zich daar, geheel terecht, absoluut niet fijn bij voelen. Andersom is dat net zo; ik zou het echt niet op prijs kunnen stellen als zij 1 op 1 constant met een mannelijke collega optrekt, of naast me op de bank daarmee zit te whatsappen, enzovoorts.

Het bewust niet laten gebeuren van zulke dingen heeft niets te maken met elkaar dingen verbieden. Meer dan vaak heeft één van mijn stagiaires me op vrijdagmiddag ook wel eens gevraagd om een drankje te gaan doen, maar dat wijs ik bewust af. Niet omdat mijn vriendin zoiets verbiedt, maar omdat ik haar niet in een positie wil duwen dat ze onzeker thuis op de bank zit.

Even afgezien daarvan, als je al met anderen naar de bioscoop gaat ten koste van je partner die dat zelf graag wilt, dan zit er in je relatie al iets niet goed.
  maandag 20 januari 2014 @ 09:47:21 #212
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_135709434
Hallo, TS?
  maandag 20 januari 2014 @ 10:41:41 #213
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135710659
I.p.v. confrontatie, gewoon subtiel op het gesprek van je vriend inhaken, als hij weer eens erover verteld, en dan zeggen; 'Dat meisje, ze klinkt wel alsof ze jou leuk vindt, heb je daar al eens over nagedacht schat?

Je hoeft hem niet eens te confronteren je hoeft enkel een open deur in de trappen zijn reactie zal dan wel de rest van het verhaal vertellen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135711123
Heeft TS (zonneschijn10) het nou nog steeds niet besproken?! :{.

quote:

Dat met de bioscoop valt te begrijpen, al zou ik van tevoren even checken/aangeven. Maar koekjes, taart en boterhammen mee? :{.

Zolang jij er niets over zegt, vind je het prima en dat is precies wat je vriendje (blijkbaar) ook denkt. Aangezien hij eerlijk is tegenover jou (waarom zou hij het immers vertellen?), doet hij in zijn ogen weinig verkeerd. En dat zal ook zo blijven als jij je bek niet opentrekt.

quote:

[..]

_O-. Typisch weer dit hoor.

Door het op te kroppen en niet bespreekbaar te maken verneuk je het voor jezelf.
quote:
Je kunt wikken en wegen of wenden en keren, maar dat heeft allemaal geen nut totdat je een gesprek met hem hierover hebt gevoerd.

Sowieso vind ik het vreemd dat hij de koekjes, de taart en dan vooral de boterhammen aanneemt. :').
pi_135711157
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Impossibruuu het volgende:
Even afgezien daarvan, als je al met anderen naar de bioscoop gaat ten koste van je partner die dat zelf graag wilt, dan zit er in je relatie al iets niet goed.
Er zit sowieso iets goeds fout in de relatie: zij durft niet te praten met haar vriend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 11:00:56 ]
pi_135714448
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:58 schreef Cinderellaaa het volgende:
Heel logisch dat je dit zo voelt.

Uitmaken gaat dan weer te ver, maar je kunt hem wel duidelijk maken dat je dit niet tolereert.
Maatregelen .. niet tolereren ... :') sterk taaltje ..

TS dient gewoon in een normaal gesprek met haar vriend aan te geven dat ze zich er ongemakkelijk door voelt, en dan is het aan vriend om daar rekening te houden en niet/minder met die collegae af te spreken. Sim-pel.
pi_135714472
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Impossibruuu het volgende:
Als ik een topic als dit, en dan met name de reacties, lees, dan realiseer ik me hoe materialistisch en egoïstisch 'de maatschappij' is geworden. Iedereen meent maar te kunnen doen en laten wat hij/zij wilt, ongeacht of anderen, zelfs je eigen partner, daardoor gekwetst kunnen worden.

Absoluut moet er niets mis zijn met het hebben van 'normale' vrienden van het andere geslacht. Met mijn 2 vrouwelijke stagiaires kan ik het ook erg goed vinden op het werk, maar waarom zou ik in godsnaam met een van de twee 1 op 1 naar de bios gaan? Da's gewoon een regelrechte date. Mijn vriendin zou zich daar, geheel terecht, absoluut niet fijn bij voelen. Andersom is dat net zo; ik zou het echt niet op prijs kunnen stellen als zij 1 op 1 constant met een mannelijke collega optrekt, of naast me op de bank daarmee zit te whatsappen, enzovoorts.

Het bewust niet laten gebeuren van zulke dingen heeft niets te maken met elkaar dingen verbieden. Meer dan vaak heeft één van mijn stagiaires me op vrijdagmiddag ook wel eens gevraagd om een drankje te gaan doen, maar dat wijs ik bewust af. Niet omdat mijn vriendin zoiets verbiedt, maar omdat ik haar niet in een positie wil duwen dat ze onzeker thuis op de bank zit.

Gast, TS vertelt haar vriend niet eens dat ze er mee zit. Dat is stap 1, er over praten. Al dat gedoe waar je het over hebt is pas van toepassing als TS haar onvrede geuit heeft, en vriend daar vervolgens niets mee doet.
pi_135714516
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er zit sowieso iets goeds fout in de relatie: zij durft niet te praten met haar vriend.
Dank u, dat probeer ik ook al een poosje duidelijk te maken. Het probleem hier is niet een ontrouwe, oneerlijke of achterbakse vriend. Het probleem is TS die niets bespreekt.
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:04:04 #219
288245 crew  Moira
pi_135714812
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Dank u, dat probeer ik ook al een poosje duidelijk te maken. Het probleem hier is niet een ontrouwe, oneerlijke of achterbakse vriend. Het probleem is TS die niets bespreekt.
Dat weten we niet.
We weten niet of haar vriend ontrouw, oneerlijk of achterbaks is (misschien is hij dat wel, misschien is hij dat niet), en we weten niet of TS het inmiddels al met haar vriend besproken heeft, want TS heeft hier nog geen update gepost.
Fuck the EBU.
pi_135714836
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat weten we niet.
We weten niet of haar vriend ontrouw, oneerlijk of achterbaks is (misschien is hij dat wel, misschien is hij dat niet), en we weten niet of TS het inmiddels al met haar vriend besproken heeft, want TS heeft hier nog geen update gepost.

TS geeft haar vriend het voordeel van de twijfel.
pi_135714901
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef oLexie het volgende:
Hij zou het ook niet op prijs stellen als ik steeds met een mannelijke collega drankjes ga doen, bioscoopjes bezoek en taart, broodjes en al die shit krijg zonder dat hij ook maar een idee heeft wie deze gast eigenlijk is.
Een gaylord die koekjes en taart voor mijn vrouw maakt kan ik wel waarderen. Als hij ook nog met haar gaat shoppen en de hond regelmatig uitlaat mag hij wel bij ons intrekken.
pi_135714929
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef probeer het volgende:
Gast, TS vertelt haar vriend niet eens dat ze er mee zit. Dat is stap 1, er over praten. Al dat gedoe waar je het over hebt is pas van toepassing als TS haar onvrede geuit heeft, en vriend daar vervolgens niets mee doet.
Niet helemaal mee eens. Zeker moet TS gewoon met haar vriend kunnen praten over dit soort onderwerpen. Anderzijds weet ik verdomd goed van mijn eigen partner waar ze zich wel of niet prettig bij zou voelen. Die van mij hoeft me daar niet op te attenderen simpelweg omdat ik zo'n fratsen niet uithaal...
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:08:51 #223
288245 crew  Moira
pi_135714987
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef probeer het volgende:

[..]

TS geeft haar vriend het voordeel van de twijfel.
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef probeer het volgende:

[..]

En dan lijkt het me voor ons verstandig om haar update hierover af te wachten.
Fuck the EBU.
pi_135715113
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:07 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Zeker moet TS gewoon met haar vriend kunnen praten over dit soort onderwerpen. Anderzijds weet ik verdomd goed van mijn eigen partner waar ze zich wel of niet prettig bij zou voelen. Die van mij hoeft me daar niet op te attenderen simpelweg omdat ik zo'n fratsen niet uithaal...
Ik zou van mezelf denken dat ik dat inderdaad ook wel van mijn vriendin zou weten. Maar de vriend van TS lijkt me een beetje een clueless dork. Ondersteund door het feit dat hij er wel over vertelt, lijkt me dat hij het gewoon niet ziet. En ook niet gaat zien als TS er niet over praat.

(ik geef hem het voordeel van de twijfel, en dan is een plaat voor je kop hebben toch wat minder erg dan geen fuck geven om de gevoelens van je vriendin.)
pi_135715216
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Och, die is gevlogen. Want we ondersteunden haar niet genoeg in haar twijfels en raadden aan om er gewoon over te praten. En dat strookt niet met de gedachtegang die TS al in haar hoofd had rond malen, en praten met je partner is eng en moet je niet doen en zo. :X
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:15:50 #226
288245 crew  Moira
pi_135715246
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Och, die is gevlogen. Want we ondersteunden haar niet genoeg in haar twijfels en raadden aan om er gewoon over te praten. En dat strookt niet met de gedachtegang die TS al in haar hoofd had rond malen, en praten met je partner is eng en moet je niet doen en zo. :X
Nu zit je gewoon vreemde conclusies te trekken die nergens op gebaseerd zijn :')
Fuck the EBU.
pi_135715319
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nu zit je gewoon vreemde conclusies te trekken die nergens op gebaseerd zijn :')
Ik denk serieus dat TS niet meer terug komt, doorgaat in haar twijfels en er niet met haar vriend over praat.

Elk van haar posts in dit topic ondersteunt dat. Ze gaat alleen maar in op de twijfel en achterdocht en lijkt niets met ons advies te doen.

Maar ok, het is pas een halve week geleden sinds haar laatste reactie. Voor een kwestie die haar zo parten speelt is het natuurlijk niet belangrijk genoeg om in die tijd met je partner te willen bespreken. (jup, sarcasme)
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:18:42 #228
288245 crew  Moira
pi_135715342
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat TS niet meer terug komt, doorgaat in haar twijfels en er niet met haar vriend over praat.

Elk van haar posts in dit topic ondersteunt dat. Ze gaat alleen maar in op de twijfel en achterdocht en lijkt niets met ons advies te doen.

Maar ok, het is pas een halve week geleden sinds haar laatste reactie. Voor een kwestie die haar zo parten speelt is het natuurlijk niet belangrijk genoeg om in die tijd met je partner te willen bespreken. (jup, sarcasme)
Ik ben dit eigenlijk op geen enkel punt met je eens.
Fuck the EBU.
pi_135715453
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ben dit eigenlijk op geen enkel punt met je eens.
Wedje leggen? Om een koekje / boterham ;)

.. Soms ben ik echt te flauw ..
pi_135725207
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dus gezelligheid met collega's/stagiaries met wie je goed kan opschieten is uit den boze? Damn...
Tja dat is hoe ik het heb afgesproken met vriend. Ik mag mijn beste vriend alleen op verjaardagen zien en hij mag niet met andere vrouw afspreken. :)
  maandag 20 januari 2014 @ 17:22:13 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135725277
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Cinderellaaa het volgende:

Tja dat is hoe ik het heb afgesproken met vriend. Ik mag mijn beste vriend alleen op verjaardagen zien en hij mag niet met andere vrouw afspreken. :)
Je maakt een grapje, hoop ik.
pi_135725603
quote:

[..]

:')_!
Ja doei.
pi_135725682
quote:

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je maakt een grapje, hoop ik.
Want je zou eens werken aan je eigen jaloezie en/of onzekerheid ... Wow ..
pi_135725784
quote:

[..]

Wat ik me dan zo snel even afvraag hè, waarom spreek jij niet met je beste vriend af waar je vriend bij is? En je vriend dan natuurlijk af met andere vrouwen (collega etc.) waar jij bij bent.

Even daargelaten dat je er al vanuit gaat dat je relatie niet bestand is tegen alleen afspreken met de andere sekse.
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 17:41:00 #235
288245 crew  Moira
pi_135725950
quote:

[..]

Huuuuu :'(
Die woorden horen niet thuis in een relatie ;(
Fuck the EBU.
pi_135726670
Een beste vriend die je alleen op verjaardagen ziet is ook wel wat vreemd.
pi_135727373
quote:

[..]

OMG.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:23:54 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135727412
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef Oognip het volgende:
Een beste vriend die je alleen op verjaardagen ziet is ook wel wat vreemd.
Ik denk dat die zgn beste vriend zichzelf niet bepaald als beste vriend beschouwt.
pi_135727648
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat ik me dan zo snel even afvraag hè, waarom spreek jij niet met je beste vriend af waar je vriend bij is? En je vriend dan natuurlijk af met andere vrouwen (collega etc.) waar jij bij bent.

Even daargelaten dat je er al vanuit gaat dat je relatie niet bestand is tegen alleen afspreken met de andere sekse.
Wij zijn inderdaad allebei jaloers ingesteld (vriend zelfs meer dan ik) en hebben dit uiteindelijk afgesproken om onderlinge ruzies te verminderen.

Hij was zo jaloers op mijn beste vriend dat hij hem niet eens wilde ontmoeten.

Ik zie dat ik wel veel kritiek krijg nu, maar wij voelen ons goed met deze maatregelen en weten hoe we ons moeten aanpassen aan elkaar. :)
pi_135728134
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Wij zijn inderdaad allebei jaloers ingesteld (vriend zelfs meer dan ik) en hebben dit uiteindelijk afgesproken om onderlinge ruzies te verminderen.

Ik zie dat ik wel veel kritiek krijg nu, maar wij voelen ons goed met deze maatregelen en weten hoe we ons moeten aanpassen aan elkaar. :)
aanpassen en verbieden zijn twee compleet verschillende dingen.
pi_135729805
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Maar merk je niet dat dit soort beperkingen jullie gewoon helemaal niet vooruit helpen, maar dat het jullie juist doet focussen op de verkeerde zaken?

Jaloezie is tot een bepaald niveau gezond, maar als je elkaar beperkingen gaat opleggen omwille van je eigen jaloezie dan gaat er toch echt iets goed fout. Dat je jaloers bent en door je eigen onzekerheden het niet leuk vindt dat je vriendin andere mannen spreekt/ziet is tot daaraan toe, maar dat je door je jaloezie je vriendin wantrouwt gaat echt te ver. Want dat is hoe ik het zie, hij neemt aan dat jij niet voor jezelf kan opkomen in het gezelschap van een andere man, dat je geen verstandige keuzes kan maken, dat je geen rekening met hem kan houden en dat je dus vreemd zal gaan.

En da's toch verre van gezond? Bedoel, hoe moet dat nou in de toekomst? Stel, jij zit samen in een projectgroep op je school met drie andere jongens en jullie moeten een keertje langer door... Of dat je op werk langer doorblijft werken met een mannelijke collega om iets af te ronden, wat dan? Of vertel je hem daar niet over, omdat je weet dat hij het niet kan accepteren? En omdat er dan blijkbaar ruzies ontstaan...

Je leeft nou eenmaal op een wereld met mannen en vrouwen, sociale interactie is vanzelfsprekend. Het zou hem veel meer helpen om aan z'n onzekerheden te werken dan jou te beperking in de omgang met anderen. Hij raakt je heus niet kwijt hoor, en aangezien hij je aan de haak heeft kunnen slaan heeft-ie je ook wel wat te bieden.
pi_135733350
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar merk je niet dat dit soort beperkingen jullie gewoon helemaal niet vooruit helpen, maar dat het jullie juist doet focussen op de verkeerde zaken?

Jaloezie is tot een bepaald niveau gezond, maar als je elkaar beperkingen gaat opleggen omwille van je eigen jaloezie dan gaat er toch echt iets goed fout. Dat je jaloers bent en door je eigen onzekerheden het niet leuk vindt dat je vriendin andere mannen spreekt/ziet is tot daaraan toe, maar dat je door je jaloezie je vriendin wantrouwt gaat echt te ver. Want dat is hoe ik het zie, hij neemt aan dat jij niet voor jezelf kan opkomen in het gezelschap van een andere man, dat je geen verstandige keuzes kan maken, dat je geen rekening met hem kan houden en dat je dus vreemd zal gaan.

En da's toch verre van gezond? Bedoel, hoe moet dat nou in de toekomst? Stel, jij zit samen in een projectgroep op je school met drie andere jongens en jullie moeten een keertje langer door... Of dat je op werk langer doorblijft werken met een mannelijke collega om iets af te ronden, wat dan? Of vertel je hem daar niet over, omdat je weet dat hij het niet kan accepteren? En omdat er dan blijkbaar ruzies ontstaan...

Je leeft nou eenmaal op een wereld met mannen en vrouwen, sociale interactie is vanzelfsprekend. Het zou hem veel meer helpen om aan z'n onzekerheden te werken dan jou te beperking in de omgang met anderen. Hij raakt je heus niet kwijt hoor, en aangezien hij je aan de haak heeft kunnen slaan heeft-ie je ook wel wat te bieden.
_O_
pi_135737490
Ik heb het voorzichtig met mijn vriend erover gehad en hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt. Daarna is het voorbij en nu vindt hij het leuk om haar bij hem te hebben, zodat de sfeer voor hem ook leuker is. Dus hij vindt het ook niet helemaal normaal, maar gaat er niks aan doen.

Dus ja. Niks verder gekomen dan ik al was. En ook niet verwacht. Maar het gesprek kwam ook niet op het moment dat ik voorbereid was dus heb ook niet alles misschien gezegd, wat ik wilde zeggen.

Heb nog steeds het gevoel dat ik gewoon concurrentie heb om zijn aandacht.
pi_135737817
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb het voorzichtig met mijn vriend erover gehad en hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt. Daarna is het voorbij en nu vindt hij het leuk om haar bij hem te hebben, zodat de sfeer voor hem ook leuker is. Dus hij vindt het ook niet helemaal normaal, maar gaat er niks aan doen.

Heb je nou wel of niet verteld hoe jij je voelt?
pi_135739445
quote:

Dus ja. Niks verder gekomen dan ik al was. En ook niet verwacht. Maar het gesprek kwam ook niet op het moment dat ik voorbereid was dus heb ook niet alles misschien gezegd, wat ik wilde zeggen.

Ik zou dit echt niet kunnen waarderen :N
pi_135739812
quote:
en ga je die concurrentiestrijd aan?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_135740494
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb je nou wel of niet verteld hoe jij je voelt?
Ja en nee. Ik vind het heel moeilijk om mijzelf en mijn gevoelens bloot te geven. Bang voor onbegrip of mijzelf belachelijk te maken.

Zoals ik al zei; vindt hij het ook niet normaal, maar is door haar kantoor minder saai voor hem. Dus ja, waar maakt het uit hoe ik mij daarbij voel.
pi_135740560
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:18 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]

Ja en nee. Ik vind het heel moeilijk om mijzelf en mijn gevoelens bloot te geven. Bang voor onbegrip of mijzelf belachelijk te maken.

Zoals ik al zei; vindt hij het ook niet normaal, maar is door haar kantoor minder saai voor hem. Dus ja, waar maakt het uit hoe ik mij daarbij voel.
hij vindt zijn entertainment op kantoor belangrijker dan jouw gevoelens daarbij?
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 22:20:44 #249
236264 crew  capricia
pi_135740595
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik vind het op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd wanneer je in een relatie zit ja.
Zelfs zonder relatie vind ik het niet passen, een stagiaire moet je begeleiden, niet daten.
Dit.
Het komt niet echt professioneel over.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_135740829
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:03 schreef Argento het volgende:

[..]

en ga je die concurrentiestrijd aan?
Ik werk denk ik heel raar; ik ga de concurrentie niet aan. Als ik concurrentie heb, haak ik af. Misschien mijn onzekerheid ofzo maar ook als we geen relatie zouden hebben en ik heb concurrentie dan geef ik op of haak ik af; net hoe je het wil noemen.

Of je gaat voor mij of niet. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want zo werkt het blijkbaar niet en mijn gevoelens ook niet.
pi_135740852
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Argento het volgende:

[..]

hij vindt zijn entertainment op kantoor belangrijker dan jouw gevoelens daarbij?
"Het is maar 2 maanden nog"
  maandag 20 januari 2014 @ 22:26:22 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135740887
Dit is niet goed niet, zonneschijn.
pi_135740938
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]

Ik werk denk ik heel raar; ik ga de concurrentie niet aan. Als ik concurrentie heb, haak ik af. Misschien mijn onzekerheid ofzo maar ook als we geen relatie zouden hebben en ik heb concurrentie dan geef ik op of haak ik af; net hoe je het wil noemen.

Of je gaat voor mij of niet. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want zo werkt het blijkbaar niet en mijn gevoelens ook niet.
neuh, maar zo steek ik ook in elkaar ("graag, of niet")
pi_135740976
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]

"Het is maar 2 maanden nog"
en dat vind ik juist zo flauw van hem. Twee maanden entertainment versus de gevoelens van zijn vriendin daarbij. In mijn ogen maakt hij dan toch de verkeerde keus.
pi_135741158
Ik weet dat het niet goed is. Weet ook niet wat ik ermee moet en wat ik moet gaan doen. Ik weet ook niet op wie ik boos of teleurgesteld moet zijn; mijn vriend of dat meisje. Lijkt wel of ik op dit moment ook niet meer boos kan zijn.
pi_135741228
Tja, dat meisje heeft uiteindelijk niks met jou te schaften. Je vriend des te meer.
  maandag 20 januari 2014 @ 22:34:24 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135741295
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet dat het niet goed is. Weet ook niet wat ik ermee moet en wat ik moet gaan doen. Ik weet ook niet op wie ik boos of teleurgesteld moet zijn; mijn vriend of dat meisje. Lijkt wel of ik op dit moment ook niet meer boos kan zijn.
Teleurgesteld zijn in je vriend. En nu niet ook nog jezelf teleurstellen: dus kom voor jezelf op!
pi_135741516
Wacht even... Je hebt het er "voorzichtig" met hem over gehad, maar je hebt niet duidelijk aangegeven hoe je je erbij voelt.. Wat hebben jullie dan besproken? :?

Als hij niet weet dat je het vervelend vindt dat hij close met haar is (jullie hebben het over haar gehad en jij hebt er niets van gezegd, dus je vindt het soort van ik), dan is het niet heel erg vreemd dat hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt.
pi_135741698
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Wacht even... Je hebt het er "voorzichtig" met hem over gehad, maar je hebt niet duidelijk aangegeven hoe je je erbij voelt.. Wat hebben jullie dan besproken? :?

Als hij niet weet dat je het vervelend vindt dat hij close met haar is (jullie hebben het over haar gehad en jij hebt er niets van gezegd, dus je vindt het soort van ik), dan is het niet heel erg vreemd dat hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt.
Hier ben ik het wel ergens mee eens. In hoeverre ben je echt duidelijk over jouw gevoelens geweest? (Al zou hij sowieso wel mogen beseffen dat jij belangrijker voor hem bent dan .. sorry maar het lijkt me niet echt een hele snuggere knul op dit gebied)

@TS:

Ok, nu weet je hoe hij er over denkt.

Dan is het nu tijd om hem heel erg goed duidelijk te maken hoe jij je hier onder voelt, en dat je het fijn zou vinden als hij op de 1e plaats met jou rekening zou houden, en niet met haar.

Ik snap dat je dat moeilijk vindt, is ook moeilijk. Schrijf het desnoods gewoon kort op en lees het hem voor. "Door deze situatie voel ik me ... . En ik zou het echt heel erg fijn vinden als jij me hierbij wil helpen en ondersteunen door .... ."

Dan moet er toch (zelfs) bij hem wel een lichtje gaan branden. En als hij dán nog niet tot het besef komt dat jouw geluk voor hem een stuk belangrijker hoort te zijn dan omgang met een collegae, zou ik inderdaad ook enorm sterk gaan twijfelen.
  maandag 20 januari 2014 @ 23:44:16 #260
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135744420
Dus TS haar vriend weet dat het niet helemaal normaal is, maar verveelt zich zonder vrouwelijke aandacht dus gaat er niets aan veranderen? Wat een ... :')

Ik vind het steeds vreemder worden. En TS, jij laat je ook echt door hem ondersneeuwen, of niet? :N Kom op meid, wees eens duidelijk en kom voor jezelf op! Doe nou niet of je het allemaal maar best vindt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_135744548
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
Dus TS haar vriend weet dat het niet helemaal normaal is, maar verveelt zich zonder vrouwelijke aandacht dus gaat er niets aan veranderen? Wat een ... :')
Dit. Wat een lulletje. :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:13:47 #262
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_135745567
Waarschijnlijk is het het beste voor jullie allebei als je de relatie verbreekt. Als je liever wil snitchen bij zijn baas dan erover te praten met je partner is je relatie toch geen lang leven meer beschoren.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_135746108
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja klopt ook allemaal wel wat je zegt. Het is alleen wel lastig om dit te bespreken met hem.

We hebben net zelfs nog ruzie gehad, omdat ik iets grappigs vertelde wat mijn mannelijke collega vandaag had gezegd.
Hij kon dat niet waarderen en vroeg of ik die verhalen over zijn zogenaamde concurrenten achterwege kon laten en dat hij eecht niet hoefde te weten hoe andere jongens mij aan het lachen hebben gemaakt.

Hij is verder echt een schatje hoor, maar jaloezie is wel iets waar we allebei mee moeten dealen denk ik. Hij ziet alle jongens als concurrenten, maar dan moet ik ook toegeven dat ik ook niet de makkelijkste ben als het om vrouwen gaat in zijn leven.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:28:37 #264
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_135747186
Boop. :')

[ Bericht 87% gewijzigd door Purrrp op 21-01-2014 02:30:23 (Voortaan beter checken wie daadwerkelijk de TS is ) ]
pi_135748209
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:36 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Ja klopt ook allemaal wel wat je zegt. Het is alleen wel lastig om dit te bespreken met hem.

We hebben net zelfs nog ruzie gehad, omdat ik iets grappigs vertelde wat mijn mannelijke collega vandaag had gezegd.
Hij kon dat niet waarderen en vroeg of ik die verhalen over zijn zogenaamde concurrenten achterwege kon laten en dat hij eecht niet hoefde te weten hoe andere jongens mij aan het lachen hebben gemaakt.

Hij is verder echt een schatje hoor, maar jaloezie is wel iets waar we allebei mee moeten dealen denk ik. Hij ziet alle jongens als concurrenten, maar dan moet ik ook toegeven dat ik ook niet de makkelijkste ben als het om vrouwen gaat in zijn leven.
Als jullie samen gelukkig zijn, prima toch? :)

Geniet, maar wees jaloers met mate.. ;)
pi_135748284
quote:

Wow, wat?! Dit is niet echt normaal.. Laat hem dan ander werk zoeken als de sfeer zo verschrikkelijk is..
pi_135748294
@TS:
pi_135748337
quote:

Jij denkt serieus dat het contact over 2 maanden verbroken wordt? Ik vind dat wel erg naief hoor.
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 08:13:40 #269
288245 crew  Moira
pi_135748359
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:36 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Weet je wat het leuke is?
Dat je er later achter komt dat jaloezie helemaal niet iets is waar je mee moet dealen van je partner en dat jaloezie vanuit jouzelf nergens voor nodig is, als je straks een andere (normale) relatie hebt wanneer deze op de klippen loopt door de zoveelste ruzie die je hebt.

Ik zei precies dezelfde dingen over mijn ex, 'maar hij was toch wel lief en als er geen 3e partij bij betrokken was was het allemaal leuk en goed', en zo toch 3,5 jaar bij hem gebleven.
Veel van geleerd, maar heb mezelf voor de kop geslagen dat ik dacht dat dat 'normaal' was, toen ik erachter kwam dat het eigenlijk helemaal niet zo hoeft te zijn in een relatie.
Wat een bevrijding O+

Maargoed, dat zijn dus mijn eigen ervaringen :P Verder wat sylvesterrr zegt:
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 07:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als jullie samen gelukkig zijn, prima toch? :)

Geniet, maar wees jaloers met mate.. ;)
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 08:16:32 #270
288245 crew  Moira
pi_135748382
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:11 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat het contact over 2 maanden verbroken wordt? Ik vind dat wel erg naief hoor.
Sowieso alsof hij nog 2 maanden op haar in moet gaan (gesmeerde broodjes, koekjes, taart, drankjes, bioscoopuitjes en andere 'dates' aannemen) omdat zij pas over 2 maanden weggaat van die stage.
Als zijn vriendin er zo mee zit kan hij toch best haar gewoon als oppervlakkige stagiaire behandelen (zoals zijn andere collega's ook doen) voor die laatste 2 maanden?
Fuck the EBU.
pi_135748518
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als zijn vriendin er zo mee zit kan hij toch best haar gewoon als oppervlakkige stagiaire behandelen (zoals zijn andere collega's ook doen) voor die laatste 2 maanden?
Maar dan moet ze haar vriend wel vertellen dat ze er zo mee zit...
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 08:32:56 #272
288245 crew  Moira
pi_135748539
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Maar dan moet ze haar vriend wel vertellen dat ze er zo mee zit...
Zelfs als ze dat 'voorzichtig' heeft aangekaart en hij zelf ook aangeeft dat het niet normaal is, moet hij niet zeggen 'dat het nog maar voor 2 maanden is en hij er niks aan gaat doen'.
Hij kan die 2 maanden prima uitzitten zonder gesmeerde broodjes, taart en dates met haar.
Fuck the EBU.
pi_135748614
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zelfs als ze dat 'voorzichtig' heeft aangekaart en hij zelf ook aangeeft dat het niet normaal is, moet hij niet zeggen 'dat het nog maar voor 2 maanden is en hij er niks aan gaat doen'.
Hij kan die 2 maanden prima uitzitten zonder gesmeerde broodjes, taart en dates met haar.
Ik ben heel benieuwd naar hoe ze het 'voorzichtig' heeft aangekaart...
pi_135748629
Jezus, kom eens voor jezelf op aansteller :')
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 08:54:05 #275
288245 crew  Moira
pi_135748792
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar hoe ze het 'voorzichtig' heeft aangekaart...
Nouja, als hij zelf al zegt van "Ik vind het ook niet normaal, maar het is nog maar 2 maanden dus ik doe er niks aan" is het in elk geval duidelijk geweest dat TS het niet normaal vindt en wil dat er wat aan gedaan wordt, anders zou hij het niet zo zeggen :P

Dus ook al heeft ze het voorzichtig gebracht, zou het wel duidelijk moeten zijn. Maar blijkbaar heeft die vriend ook niet zo veel inlevingsvermogen.
Fuck the EBU.
pi_135748937
Zo dat had ik niet gepikt denk. Hele vreemde situatie zo.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:34:15 #277
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135750842
TS, ik ben boos op je.

Groetjes,

oLexie.
Bay of Plenty
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:50:25 #278
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135751289
Jouw vriend klinkt niet echt als een aanwinst. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat dit contact na twee maanden opeens stopt. Wat ga je nu doen?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:11:44 #279
393288 Pausmobiel
pi_135751935
Er zijn volgens mij twee opties:1 Je vriend is een ontzettende botte boer met een enorm bord voor zijn kop en ziet echt geen kwaad in zijn omgang met deze stagiaire.
Of 2. Hij vindt de stagiaire wel meer dan alleen leuk "voor de sfeer".
Hoe dan ook houdt hij compleet geen rekening met jou of jouw gevoelens.

Het wordt denk ik tijd dat jezelf een schop onder de kont geeft en heel duidelijk aan gaat geven wat jij vindt en wat de eventuele consequenties van zijn gedrag zijn. Je bent geen deurmat, dus waarom laat je je zo behandelen?!
pi_135754053
Er vanuit gaan dat TS de volledige waarheid vertelt, dan is haar vriend wel een hele lompe, egocentrische klootzak.

Met je stagiaire naar de bioscoop gaan terwijl je een vriendin hebt is NIET normaal. Dat hij je niet in jouw schoenen kan verplaatsen en het prima vind, ondanks jouw bezwaren was voor mij de druppel geweest. Als je geen rekening wil houden met de gevoelens van je partner dan sodermieter je maar op.(Even voor deduidelijkheid, Cinderilla's verhaal is wel het andere uiterste waar ik ook niet mee eens ben)

Voor de mannen, wat als jouw vriendin/verloofde/vrouw naar de bios ging met ALLEEN haar leidinggevende, zou je dan ook niet raar vinden?
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_135754461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:41 schreef Smack10 het volgende:
Jezus, kom eens voor jezelf op aansteller :')
pi_135754654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit is dan ook uiteraard zeer makkelijk wanneer er (nog) geen emoties betrokken zijn ;)

Ik ben oprecht benieuwd hoe jij het zou vinden wanneer jouw vrouw (de dag dat ook jij jouw perfecte Fatima vindt komt wel don't worry ;)) met een gast die ze kent naar de bios gaat :)

Ben je er echt zo van overtuigd dat je dan nog zo relativerend zult zijn?

Let wel: Niet haar broer, niet haar neef, niet haar beste vriend die ze al haar leven kent, maar zomaar een gast die ze net kent. Oh, en die gast bakt taart en shit voor je vrouw :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:17 schreef Devion het volgende:
Er vanuit gaan dat TS de volledige waarheid vertelt, dan is haar vriend wel een hele lompe, egocentrische klootzak.

Met je stagiaire naar de bioscoop gaan terwijl je een vriendin hebt is NIET normaal. Dat hij je niet in jouw schoenen kan verplaatsen en het prima vind, ondanks jouw bezwaren was voor mij de druppel geweest. Als je geen rekening wil houden met de gevoelens van je partner dan sodermieter je maar op.(Even voor deduidelijkheid, Cinderilla's verhaal is wel het andere uiterste waar ik ook niet mee eens ben)

Voor de mannen, wat als jouw vriendin/verloofde/vrouw naar de bios ging met ALLEEN haar leidinggevende, zou je dan ook niet raar vinden?
Eensch.

Ik snap heus wel dat er mensen zijn die er geen problemen mee hebben, maar wanneer de partner zich er niet goed bij voelt moet er wel wat veranderen...
pi_135842111
quote:
Kut, ik ben het eens met Yi-Long

Ik heb totaal niet de behoefte om met een andere chick naar de bios te gaan.
Mijn stelregel:
Zou je zelf boos / jaloers worden wanneer de ander zoiets zou doen?
Indien JA, doe dat dan zelf ook niet.

-edit: Na het lezen van dit topic denk ik echter dat TS ook een labiele preut is.
Bij concurrentie haak ik af... :')
Gokje: Jullie doen eigenlijk alleen de dingen die hij wil. Je koopt de dingen die hij wil. Jullie gaan op vakantie wanneer en waar hij dat wil.
Het enige wat jij doet wat jij doet is koken, wassen en ja-knikken?
Wanneer 75% van bovenstaande beantwoord kan worden met JA dan snap ik hem.
Je bent dan namelijk saai en hij zoekt wat spanning en een leuk leven.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sant. op 23-01-2014 11:37:03 ]
pi_135842449
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Twiitch het volgende:

Je wil niet weten hoeveel stagiares stukgetrokken worden... En waarom ook niet? Volwassen mensen die met elkaar om gaan belanden wel eens met elkaar in bed.

Dat gezegd hebbende: vooralsnog weten we niet meer dan dat hij vriendschappelijk met haar omgaat. Naar de film met een collega kan natuurlijk best, ook als het een vrouwelijke collega is. Beetje afhankelijk van de film misschien. Het is net effe wat anders als je met een vrouwelijke collega naar een romantische film gaat die jouw vriendin ook wel had willen zien, of dat je naar een horror gaat terwijl jouw vriendin een teringhekel heeft aan horror en jij het wel leuk vindt.

En TS moet gewoon e.e.a. met haar vriend bespreken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_135842839
Ik heb er mijn twijfels bij. Misschien ben jij niet helemaal open geweest met je gevoelens naar hem toe. Maar hoe hij doet vind ik vreemd.

Het lijkt erop dat hij haar leuk vind, of hij ziet niet dat zij hem leuk vind. In elk geval als zij alleen voor hem koekjes bakt en taart bakt speelt er meer.

Probeer toch open kaart te spelen met je gevoelens en maak het hem duidelijk. Die 2 maanden hou je echt niet meer vol en het is dan nog de vraag of het na die 2 maanden ook stopt.
Haters gonna hate.
  donderdag 23 januari 2014 @ 11:51:53 #286
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135843017
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nouja, als hij zelf al zegt van "Ik vind het ook niet normaal, maar het is nog maar 2 maanden dus ik doe er niks aan" is het in elk geval duidelijk geweest dat TS het niet normaal vindt en wil dat er wat aan gedaan wordt, anders zou hij het niet zo zeggen :P

Dus ook al heeft ze het voorzichtig gebracht, zou het wel duidelijk moeten zijn. Maar blijkbaar heeft die vriend ook niet zo veel inlevingsvermogen.
Hij vindt het ms niet normaal, maar hij geniet er duidelijk wel van.. En dan vast niet alleen van de broodjes.. :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_135843222
quote:
Het is dus een egoboost voor hem. Misschien dat zij hem inderdaad leuk vindt, wellicht een mooie meid is en dat hij dat wel leuk vindt die aandacht.

Zoiets. Nou, of dat meteen iets is om je heel erg ongerust over te maken vraag ik mij af, want als een aantrekkelijk persoon interesse toont in iemand zijn verreweg de meesten (bezet of niet) daar van gecharmeerd.

quote:

Maar heb je hem al verteld dat je je er echt kut bij voelt, of heb je het maar een beetje schokschouderend aangehoord. Want dan is het niet zo gek dat hij geen rekening houdt met jouw gevoelens. Het is nl. heel lastig om daar rekening mee te houden als jij ze niet uit!!!
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:50:09 #288
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135850042
quote:

Ik vind het echt raar en een rotsituatie voor jou.

En ze zijn niet van plan om contact te houden als haar stageperiode is afgelopen?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_135850334
Godverdomme TS, trek die klep open en zeg wat je er van vindt. Je moet eerst maar eens leren je mond open te doen voor je überhaupt een relatie aangaat, want relaties werken niet als een van de twee zijn/haar gevoelens niet durft bloot te leggen en niet eens boos durft te worden als haar vriend als een lulletje rozenwater met een chick van rond de 20 het aanlegt op zijn werk.

En voordat iedereen begint te janken, ik heb het hele topic gelezen en ik begin me kapot te ergeren aan TS.
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:40:46 #290
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135852173
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Godverdomme TS, trek die klep open en zeg wat je er van vindt. Je moet eerst maar eens leren je mond open te doen voor je überhaupt een relatie aangaat, want relaties werken niet als een van de twee zijn/haar gevoelens niet durft bloot te leggen en niet eens boos durft te worden als haar vriend als een lulletje rozenwater met een chick van rond de 20 het aanlegt op zijn werk.

En voordat iedereen begint te janken, ik heb het hele topic gelezen en ik begin me kapot te ergeren aan TS.
Dit. Onzeker typetje die daardoor niks durft te zeggen. :{
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135858146
Ja, je moet hem vertrouwen. Daar gaat het om in een relatie. Je bent jaloers, wellicht minder knap dan die stagiaire, je gunt hem geen prettige omgang met collegae, maar toch is hij met jou samen. Blijkbaar ben jij op een of andere manier toch leuker dan zij. Dus leer er mee omgaan of maak het uit als je hem ondanks alles niet vertrouwd. Heel simpel.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:50:54 #292
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135858736
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja, je moet hem vertrouwen. Daar gaat het om in een relatie. Je bent jaloers, wellicht minder knap dan die stagiaire, je gunt hem geen prettige omgang met collegae, maar toch is hij met jou samen. Blijkbaar ben jij op een of andere manier toch leuker dan zij. Dus leer er mee omgaan of maak het uit als je hem ondanks alles niet vertrouwd. Heel simpel.
:') Of die gozer gedraagt zich eens niet als een lul
pi_135858752
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:') Of die gozer gedraagt zich eens niet als een lul
Ze kiest zelf voor die lul.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:53:18 #294
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135858822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ze kiest zelf voor die lul.
Dus hoeft hij geheel geen rekening met haar te houden?
pi_135858888
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Normaal gesproken houd je rekening met elkaar in een relatie. Ze heeft echter zelf gekozen voor een relatie met een lul die geen rekening met haar houd, en niemand verplicht haar om bij die lul te blijven.
pi_135858997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Normaal gesproken houd je rekening met elkaar in een relatie. Ze heeft echter zelf gekozen voor een relatie met een lul die geen rekening met haar houd, en niemand verplicht haar om bij die lul te blijven.
Mja, dat zou betekenen dat ze dit allemaal van te voren wist of had moeten weten.
pi_135859017
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Mja, dat zou betekenen dat ze dit allemaal van te voren wist of had moeten weten.
Nee hoor, ze is er nu toch achter gekomen?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en niemand verplicht haar om bij die lul te blijven.
pi_135859086
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Nee hoor, ze is er nu toch achter gekomen?

[..]

Beetje simpel breng je het allemaal, maar goed. Vreemd om te zeggen dat ze dit wist of had kunnen weten en het dan maar te accepteren heeft, ofzo.
pi_135859127
Heb niet het hele topic gelezen, alleen OP en eerste pagina en deze laatste. Maar TS, waarom vraag je niet of je een keer mee kan naar de vrijdagmiddag borrel. Onder het mom van zijn collega's te leren kennen. Kan je ook meteen zien hoe ze zich om elkaar gedragen als jij er bij bent. Zou je wat wijzer van kunnen worden.
pi_135859159
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:01 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Beetje simpel breng je het allemaal, maar goed. Vreemd om te zeggen dat ze dit wist of had kunnen weten en het dan maar te accepteren heeft, ofzo.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze zelf gekozen heeft voor een relatie met die kerel en er ook voor kan kiezen om zonder hem door te gaan als het haar niet bevalt.
pi_135859895
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef missbehavin het volgende:

Als TS steeds haar waffel houdt als iets haar niet bevalt, dan ligt dat aan TS...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')