Je bedoelt door te achterhalen wat ze allemaal wel niet voor hem doet en dat straks tijdens de 'confrontatie' te willen gebruiken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Probability het volgende:
O en je moet je natuurlijk niet als een chagrijnige controlerende vriendin gaan gedragen, dat is niet aantrekkelijk.
Dikgedrukte vind ik ook belangrijk in een relatie (gelukkig heb ik er zo één).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja joh, maar kom op: als je niet eerlijk durft te zeggen dat je iemand niet vertrouwt, dan zit je relatie sowieso niet goed. Zoek dan iemand waarbij je je eeecht op je gemak voelt waarbij je er niet eens over hoeft te twijfelen dat hij misschien vreemdgaat en dat het gewoon goed zit en dat je elkaar alles kunt zeggen zonder dat je het moeilijk vindt.
Al met al wordt dit niks hoor.
Wat klink jij opeens wijs trouwens. Ik dacht altijd dat jij zo`n nietszeggende junk was, maar blijkbaar heb ik me vergist.quote:
Haha, altijd leuk als mensen erachter komen dat ik niet zo ben, jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat klink jij opeens wijs trouwens. Ik dacht altijd dat jij zo`n nietszeggende junk was, maar blijkbaar heb ik me vergist.
Ik zie 't al voor me hahahajaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef MangoLotion het volgende:
Wat een achterlijke doos die stagiaire, beetje koekjes zitten bakken en afspreken met een fucking bezette collega, ja zo komt die thesis nooit af hè
Studieontwijkendgedragquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef MangoLotion het volgende:
Wat een achterlijke doos die stagiaire, beetje koekjes zitten bakken en afspreken met een fucking bezette collega, ja zo komt die thesis nooit af hè
Doet me denken aan de kleuterschool, een tekening maken voor je lievelingsjuffrouw/meesterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik zie 't al voor me hahahajazo'n simpele Petra die aankomt met een hele taart en koekjes SPECIAAL voor hem, ik vind het grappig. Niet eens voor collega's op de afdeling, neeeee, alleen voor hem.
Beetje gênant ook, als ze het alleen voor hem doet en niet voor de hele afdeling..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik zie 't al voor me hahahajazo'n simpele Petra die aankomt met een hele taart en koekjes SPECIAAL voor hem, ik vind het grappig. Niet eens voor collega's op de afdeling, neeeee, alleen voor hem.
Die 'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
So what, iedereen heeft het hier al meer dan 3 keer gezegd dat ze met haar vriend moet praten!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die '' van mij was omdat je in een topic altijd honderd keer hetzelfde post. Je mening is duidelijk, je hoeft niet op alles te reageren.
Je bent echt de enige die dat denkt volgens mijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat je even met je vriend moet praten overigens.
Ik snap haar ook! En zo denk ik ook evengoed heel wat mensen in dit topic ook!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben ik hier de enige die de hele situatie raar vind?
Ik hou van koekjes bakken en taart maken maar ik ga die echt niet voor een bezette collega maken. Gesmeerde broodjes al helemaal niet. Ook omdat het roddels uitlokt (en terecht).
Hoewel TS eerst met haar vriend moet praten, snap ik haar wel.
Best wel! Voor de hele afdeling is wel lief, maar dit is gewoon kansloos. Dat ze brood voor hem smeert ook. Is dit wel serieus? 🙊quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Beetje gênant ook, als ze het alleen voor hem doet en niet voor de hele afdeling..
Waarom heb je ze dan nooit gedaan de afgelopen tijd? Wil je het doen OMDAT zij het doet of omdat je ze zelf wil doen? Je klinkt jaloers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen,
Maar je doet het zelf wel, en je meet je succes af aan de tijd die je vriend bij haar doorbrengtquote:verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden
Als je het niet kunt zeggen, schrijf het op en laat het je vriend lezen en ga dan een gesprek aan.quote:en de strijd aangaan.
Serieus? Denken aan uitmaken omdat je vriend goed kan opschieten met een stagiaire? Damn. In het kwadraat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef zonneschijn10 het volgende:
Moet ik hem vertrouwen en hem op zijn woord geloven dat ze vrienden zijn of moet ik de relatie uitmaken? Dit kost mij zoveel energie dat ik het gewoon niet meer trek en voor mijn gevoel op instorten sta.
Hoe moet ik hiermee omgaan.
Ik heb mijn vriend en een beste vriend waar ik regelmatig mee ga lunchen. Maar ermee naar de bios gaan: nee. Zijn broodjes klaarmaken en taart voor hem bakken: nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Denken aan uitmaken omdat je vriend goed kan opschieten met een stagiaire? Damn. In het kwadraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |