Yep. Lekker in je vrije tijd koekjes en taart bakken voor je collega!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat is niet verboden.
Jij hebt hier een naar gevoel bij. Bespreek dat met je vriend en kijk hoe hij reageert. Het kan een paar kanten opgaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.
Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
En zij maar niet over haar gevoelens durven pratenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Yep. Lekker in je vrije tijd koekjes en taart bakken voor je collega!
Het is maar net iwaar je tijd voor hebt
Nou, eigenlijk welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.
Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
Vertel dit precies zo aan je vriend. In een relatie is het belangrijk dat je weet hoe de ander zich voelt of ergens over denkt. Dit is voor hem belangrijk om te weten, dan kan het uiteindelijk nog positief voor jullie uitpakken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
En dus zit ze in een flutrelatie > geen vertrouwen en niet durven praten. Is geen reden meer aan, vertrouwen komt niet binnen een paar maanden en de durf om eerlijk te zijn ook niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef complicate het volgende:
[..]
En zij maar niet over haar gevoelens durven praten. Wat stagiaire doet boeit mij weinig, wat TS doet wel.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Lekker uitmaken op basis van je eigen jaloezie.
Dat boeit mij echt niet, dat ze koekjes en taart bakt voor collega. Wat mij "verbaasd" is dat TS gewoon niet wil/kan praten over haar gevoelens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
En dus zit ze in een flutrelatie > geen vertrouwen en niet durven praten. Is geen reden meer aan, vertrouwen komt niet binnen een paar maanden en de durf om eerlijk te zijn ook niet.
Buiten dat om is het natuurlijk behoorlijk triest om een complete taart te bakken met koekjes erbij voor een collega. Was 'ie jarig? Is ze zijn moeder of oma? Nee, hij is niet eens collega trouwens, want ze is stagiaire. Ik zie al helemaal zo'n dik typetje voor me met zo'n pittig, moederachtig (zorgzaam) karaktertje.
Ze heeft gezegd dat ze er moeite mee heeft, maar ze heeft nergens gezegd dat ze dat niet gaat doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet, dat ze koekjes en taart bakt voor collega. Wat mij "verbaasd" is dat TS gewoon niet wil/kan praten over haar gevoelens.
Jij bent echt irritant. Wat maakt het uit wat jou wel/niet boeit, dat heb je nu al zo'n 3 keer gezegd ofzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet, dat ze koekjes en taart bakt voor collega. Wat mij "verbaasd" is dat TS gewoon niet wil/kan praten over haar gevoelens.
Ja joh, maar kom op: als je niet eerlijk durft te zeggen dat je iemand niet vertrouwt, dan zit je relatie sowieso niet goed. Zoek dan iemand waarbij je je eeecht op je gemak voelt waarbij je er niet eens over hoeft te twijfelen dat hij misschien vreemdgaat en dat het gewoon goed zit en dat je elkaar alles kunt zeggen zonder dat je het moeilijk vindt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze er moeite mee heeft, maar ze heeft nergens gezegd dat ze dat niet gaat doen.
Wat kunnen mensen toch enorm scheve conclusies trekken uit de informatie die in zo'n topic wordt gegeven..
O dan is ze over max 2 maanden weg!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Dat was geen conclusie een vermoeden, als ze dat niet durft wil dat veel zeggen. Maar goedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze er moeite mee heeft, maar ze heeft nergens gezegd dat ze dat niet gaat doen.
Wat kunnen mensen toch enorm scheve conclusies trekken uit de informatie die in zo'n topic wordt gegeven..
Ik heb geen vriendin maar ik vind wel dat je vriendin niet moet zeuren als jij met een meid naar de bios gaat waarmee je al jaren bevriend bent zonder dat er wat achter zit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vast helemaal aan mij liggen, maar als je een vriendin hebt, ga je toch niet met andere chicks naar de bioscoop?
So what, iedereen heeft het hier al meer dan 3 keer gezegd dat ze met haar vriend moet praten!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij bent echt irritant. Wat maakt het uit wat jou wel/niet boeit, dat heb je nu al zo'n 3 keer gezegd ofzo.
Ah ja, maar daar gaat het hier niet over.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin maar ik vind wel dat je vriendin niet moet zeuren als jij met een meid naar de bios gaat waarmee je al jaren bevriend bent zonder dat er wat achter zit.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin maar ik vind wel dat je vriendin niet moet zeuren als jij met een meid naar de bios gaat waarmee je al jaren bevriend bent zonder dat er wat achter zit.
Weet ik maar ik mag mijn mening wel geven over iemand zijn reactie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ah ja, maar daar gaat het hier niet over.
Of gezellig met z'n 3 taarten bakken? De Malteser taart schijnt erg lekker te zijn!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:38 schreef Probability het volgende:
[..]
O dan is ze over max 2 maanden weg!
Als ze zo gezellig is en zo'n goede vriendin dan is het toch leuk om haar te leren kennenMisschien kunnen jullie na de stage uit eten en dan vraag je aan je vriend of zij haar vriend ook vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |