abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135604619
Ik zie al helemaal voor me wat voor soort meid koekjes gaat bakken voor een collega. Hoe kansloos ben je dan.
pi_135604653
Wat voor meid durft er niet over haar gevoelens te praten aan haar vriend. hoe kansloos ben je dan.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135604671
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad. En dat is niet verboden.
Yep. Lekker in je vrije tijd koekjes en taart bakken voor je collega!

Het is maar net iwaar je tijd voor hebt :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:23:41 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135604693
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]

Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.

Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
Jij hebt hier een naar gevoel bij. Bespreek dat met je vriend en kijk hoe hij reageert. Het kan een paar kanten opgaan.

Maar blijf er niet mee rondlopen, want het gaat aan je vreten en het doet je relatie op den duur echt geen goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135604703
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Yep. Lekker in je vrije tijd koekjes en taart bakken voor je collega!

Het is maar net iwaar je tijd voor hebt :')
En zij maar niet over haar gevoelens durven praten :'). Wat stagiaire doet boeit mij weinig, wat TS doet wel.
pi_135604730
quote:

[..]

Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.

Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
Nou, eigenlijk wel :P. Ik vind het gewoon leuk om koekjes en taart te maken, en als ik merk dat mensen dat leuk vinden, dan neem ik het wat vaker mee ja (geeft mij weer een excuus om meer te bakken zonder zelf meteen tonnetjerond te worden). Je moet toch wat als er thuis niemand anders is om het op te eten en je het wel leuk vindt om te maken. En nee, dat was nooit als versierpoging bedoeld :') (al deelde ik dan gewoon uit aan iedereen, zoals op een verjaardag).

Het klinkt een beetje alsof ze gewoon wat aandacht nodig heeft en je vriend daar geen kwaad in ziet. Kan prima goed gaan, mooie vriendschap worden, zolang hij het maar afkapt als zij 'meer' gaat willen. Bij hem aangeven dat je daar bang voor bent kan geen kwaad toch? Een gewaarschuwd mens telt voor twee, hij kan wat alerter zijn op signalen en misschien ook wat beter opletten of wat hij doet wel fijn voor jullie beiden is :).

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 17-01-2014 15:36:25 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:27:13 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135604844
quote:

[..]

Vertel dit precies zo aan je vriend. In een relatie is het belangrijk dat je weet hoe de ander zich voelt of ergens over denkt. Dit is voor hem belangrijk om te weten, dan kan het uiteindelijk nog positief voor jullie uitpakken.
Fuck the EBU.
pi_135604863
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef complicate het volgende:

[..]

En zij maar niet over haar gevoelens durven praten :'). Wat stagiaire doet boeit mij weinig, wat TS doet wel.
En dus zit ze in een flutrelatie > geen vertrouwen en niet durven praten. Is geen reden meer aan, vertrouwen komt niet binnen een paar maanden en de durf om eerlijk te zijn ook niet.

Buiten dat om is het natuurlijk behoorlijk triest om een complete taart te bakken met koekjes erbij voor een collega. Was 'ie jarig? Is ze zijn moeder of oma? Nee, hij is niet eens collega trouwens, want ze is stagiaire. Ik zie al helemaal zo'n dik typetje voor me met zo'n pittig, moederachtig (zorgzaam) karaktertje.
pi_135604943
Reden = oplossing.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:29:28 #110
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135604951
TS zit een een beetje in een neerwaartse spiraal... Over een paar week maakt hij het uit omdat zij hem geen aandacht meer geeft en altijd maar chagrijnig is en omdat hij blijkbaar genoeg keus heeft.

Dat kun je allemaal vermijden door er gewoon over te praten, maar waarom zou je makkelijk doen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:31:43 #111
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135605044
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Lekker uitmaken op basis van je eigen jaloezie.
pi_135605052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:27 schreef Laura.b het volgende:

[..]

En dus zit ze in een flutrelatie > geen vertrouwen en niet durven praten. Is geen reden meer aan, vertrouwen komt niet binnen een paar maanden en de durf om eerlijk te zijn ook niet.

Buiten dat om is het natuurlijk behoorlijk triest om een complete taart te bakken met koekjes erbij voor een collega. Was 'ie jarig? Is ze zijn moeder of oma? Nee, hij is niet eens collega trouwens, want ze is stagiaire. Ik zie al helemaal zo'n dik typetje voor me met zo'n pittig, moederachtig (zorgzaam) karaktertje.
Dat boeit mij echt niet, dat ze koekjes en taart bakt voor collega. Wat mij "verbaasd" is dat TS gewoon niet wil/kan praten over haar gevoelens.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:33:48 #113
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135605138
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat boeit mij echt niet, dat ze koekjes en taart bakt voor collega. Wat mij "verbaasd" is dat TS gewoon niet wil/kan praten over haar gevoelens.
Ze heeft gezegd dat ze er moeite mee heeft, maar ze heeft nergens gezegd dat ze dat niet gaat doen.

Wat kunnen mensen toch enorm scheve conclusies trekken uit de informatie die in zo'n topic wordt gegeven..
Fuck the EBU.
pi_135605183
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Jij bent echt irritant. Wat maakt het uit wat jou wel/niet boeit, dat heb je nu al zo'n 3 keer gezegd ofzo.

Er is toch niks aan te doen als ze niet eens eerlijk durft te zeggen wat ze voelt/denkt. Als ze dat wel gaat doen (kost ook nog eens moeite) voelt het alsnog niet goed voor haar, dus maak het dan gewoon uit TS en kom iemand tegen waarbij je wel eerlijk durft te zijn. Jullie relatie is niet stabiel enzo.
pi_135605272
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ze heeft gezegd dat ze er moeite mee heeft, maar ze heeft nergens gezegd dat ze dat niet gaat doen.

Wat kunnen mensen toch enorm scheve conclusies trekken uit de informatie die in zo'n topic wordt gegeven..
Ja joh, maar kom op: als je niet eerlijk durft te zeggen dat je iemand niet vertrouwt, dan zit je relatie sowieso niet goed. Zoek dan iemand waarbij je je eeecht op je gemak voelt waarbij je er niet eens over hoeft te twijfelen dat hij misschien vreemdgaat en dat het gewoon goed zit en dat je elkaar alles kunt zeggen zonder dat je het moeilijk vindt.

Al met al wordt dit niks hoor.
pi_135605296
quote:

[..]

O dan is ze over max 2 maanden weg!

Als ze zo gezellig is en zo'n goede vriendin dan is het toch leuk om haar te leren kennen :) Misschien kunnen jullie na de stage uit eten en dan vraag je aan je vriend of zij haar vriend ook vraagt.
Worry is a misuse of imagination
pi_135605303
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat was geen conclusie een vermoeden, als ze dat niet durft wil dat veel zeggen. Maar goed
pi_135605327
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vast helemaal aan mij liggen, maar als je een vriendin hebt, ga je toch niet met andere chicks naar de bioscoop?
Ik heb geen vriendin maar ik vind wel dat je vriendin niet moet zeuren als jij met een meid naar de bios gaat waarmee je al jaren bevriend bent zonder dat er wat achter zit.
Corporate translator
pi_135605366
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:34 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Jij bent echt irritant. Wat maakt het uit wat jou wel/niet boeit, dat heb je nu al zo'n 3 keer gezegd ofzo.

So what, iedereen heeft het hier al meer dan 3 keer gezegd dat ze met haar vriend moet praten!
pi_135605367
O en je moet je natuurlijk niet als een chagrijnige controlerende vriendin gaan gedragen, dat is niet aantrekkelijk.
Worry is a misuse of imagination
pi_135605384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendin maar ik vind wel dat je vriendin niet moet zeuren als jij met een meid naar de bios gaat waarmee je al jaren bevriend bent zonder dat er wat achter zit.
Ah ja, maar daar gaat het hier niet over.
pi_135605410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef HSG het volgende:

[..]

^O^
pi_135605412
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ah ja, maar daar gaat het hier niet over.
Weet ik maar ik mag mijn mening wel geven over iemand zijn reactie.
Corporate translator
pi_135605527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:38 schreef Probability het volgende:

[..]

O dan is ze over max 2 maanden weg!

Als ze zo gezellig is en zo'n goede vriendin dan is het toch leuk om haar te leren kennen :) Misschien kunnen jullie na de stage uit eten en dan vraag je aan je vriend of zij haar vriend ook vraagt.
Of gezellig met z'n 3 taarten bakken? De Malteser taart schijnt erg lekker te zijn!
pi_135605567
Wat een leuk topic op vrijdagmiddag. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')