Je maakt jezelf gek.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik ben absoluut geen controlfreak, als in dat ik hem wil controleren of dingen opleggen. Dat heb ik namelijk ook nog nooit in onze relatie gedaan en zou eerder andersom zijn, dan dat ik zo ben.
En eigenlijk nog steeds niet, maar het zit mij wel enorm dwars.
Mijn vriend is ook niet de leidinggevende over de stagiaire, dus of ze nou wel of niet met elkaar omgaan, dat is irrelevant aangezien ze scriptie doet. Dit soort dingen heb ik al uitgezocht, triest maar waar.
Wat is nou de conclusie die je uit dit topic trekt (wat staat je te doen)?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik ben absoluut geen controlfreak, als in dat ik hem wil controleren of dingen opleggen. Dat heb ik namelijk ook nog nooit in onze relatie gedaan en zou eerder andersom zijn, dan dat ik zo ben.
En eigenlijk nog steeds niet, maar het zit mij wel enorm dwars.
Mijn vriend is ook niet de leidinggevende over de stagiaire, dus of ze nou wel of niet met elkaar omgaan, dat is irrelevant aangezien ze scriptie doet. Dit soort dingen heb ik al uitgezocht, triest maar waar.
Ik zou me geen zorgen maken, volgens me is er niets aan de hand. Maar als je je zo slecht voelt is het beter dat je met hem praat over jouw gevoelens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet zelf ook wat ik moet doen, maar ik heb er gewoon ontzettend veel moeite mee. Kan dus niet echt een conclusie trekken nav dit topic hier. Wil gewoon meningen horen en weten wat anderen ervan vinden. Klinkt dom, maar om een bevestiging ofzo te krijgen.
Hij zoekt de dingen bij een ander als hij ze niet van jou krijgt. Dus maak tijd vrij voor de bioscoop en verwen hem ook eens met wat lekkers. Liefde gaat door de maag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef zonneschijn10 het volgende:
Dat lunchen tussen de middag, is niet alleen lunchen, maar ze heeft laatst zelfs koekjes en een taart voor hem gemaakt, omdat hij dat lekker vond. Of neemt broodjes mee voor hem. En zo zijn er wel meer dingen zoals dit, die in mijn ogen vreemd zijn. Net zoals de bios.
Jij kent je eigen vriend het beste en moet het hebben gemerkt als hij zich ook echt anders is gaan gedragen. Behandelt hij jou anders, heb je het idee dat hij dingen voor je verborgen houdt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet zelf ook wat ik moet doen, maar ik heb er gewoon ontzettend veel moeite mee. Kan dus niet echt een conclusie trekken nav dit topic hier. Wil gewoon meningen horen en weten wat anderen ervan vinden. Klinkt dom, maar om een bevestiging ofzo te krijgen.
De conclusie is dat je er met hem over moet gaan praten, schatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Als hier al foute dingen gebeuren is het eigenlijk enkel fout van haar vriend, en niet van haar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Probability het volgende:
Misschien kun je haar onderzoek in de war schoppen, haar laptop laten vallen, al haar data wissen, glas water over haar laptop, etc
heeft ze geen tijd meer om te chillen..
(Geen aanrader hoor)
Al die vrouwen hier flippen, mooi joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:54 schreef Probability het volgende:
Ik zou het raar vinden en boos worden, omdat hij werk en privé niet gescheiden kan houden. Totaal niet professioneel.
Omgaan met meisjes is prima, maar lunchen en naar de bios met een stagiair die hij niet eens begeleid.. Zijn ze echt 1 op 1? En zijn zij de enige jeugdigen in dat bedrijf? Dat hij haar een beetje onder zijn hoede neemt? Dan zou het nog een soort van logisch zijn.. Welke film zijn ze eigenlijk heen geweest? En waarom weet je dit pas achteraf, jullie wonen toch samen?
Aan de andere kant, over een paar maanden is ze toch weer weg en daarvoor komen alle deadlines in zicht dus heeft ze geen tijd meer om te chillen..
Nee dat is ook zo, dan beter nieuwe data sturen zodat je haar helpt en ze het mega druk heeft en geen tijd heeft om te chillequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als hier al foute dingen gebeuren is het eigenlijk enkel fout van haar vriend, en niet van haar.
In alle gevallen zou ik dat meisje iig lekker met rust laten, tenzij zíj persoonlijk met je wordt.
Je wil toch geen relatie met iemand die te amicaal is en geen professionele houding heeft op het werk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Al die vrouwen hier flippen, mooi joh.
Mijn vader heeft mij altijd geleerd:quote:
En stalken is beter neem ik aanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij altijd geleerd:
Vertrouwen is goed, controleren is beter
Alsof mij het wat boeit wat mijn partner op haar werk uitspooktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Je wil toch geen relatie met iemand die te amicaal is en geen professionele houding heeft op het werk?
Beetje stagiaires inpalmen
En sabotage is winning als ik je verhalen zo mag geloven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij altijd geleerd:
Vertrouwen is goed, controleren is beter
Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij zoekt de dingen bij een ander als hij ze niet van jou krijgt. Dus maak tijd vrij voor de bioscoop en verwen hem ook eens met wat lekkers. Liefde gaat door de maag.
In een paar maanden kan een mooie vriendschap ontstaan indien ze elkaar op kantoor vaak zien...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
Inderdaad. En dat is niet verboden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In een paar maanden kan een mooie vriendschap ontstaan indien ze elkaar op kantoor vaak zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |