quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat zei je vriend toen je dit aan hem vertelde?
Als je dat al van jezelf weet, wat zoek je hier dan nog extra?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:45 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb hem al gevraagd hoe het precies zit tussen hun en omdat hij gewoon verteld wat ze gedaan hebben vind ik het heel erg moeilijk om hierover te beginnen. Ik durf de confrontatie niet aan te gaan, deels uit angst en schaamte.
Heb je verschillen opgemerkt bij hem in bed of zo? Doet hij anders? Hebben jullie minder seks? Ik bedoel hoe is jullie relatie over het algemeen de laatste tijd?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb weleens dat de jaloerse gevoelens en dat het mij niet lekker zit, zo erg is, dat ik bijna niet in slaap kom, het maar door mijn hoofd blijft gaan en ik er zelfs buikpijn van krijg of misselijk word.
Moet ik hem vertrouwen en hem op zijn woord geloven dat ze vrienden zijn of moet ik de relatie uitmaken? Dit kost mij zoveel energie dat ik het gewoon niet meer trek en voor mijn gevoel op instorten sta.
Hoe moet ik hiermee omgaan.
Laat je je keuzes altijd afhangen van wat anderen erover denken? Leef jij anderen hun levens of leef je je eigen leven?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik zou ook deels willen weten wat anderen hiervan vinden, dat ze zo met elkaar omgaan en wat anderen zouden doen. Twijfel namelijk ontzettend aan mijzelf en weet niet of het terecht of onterecht is. Door al die twijfels voel ik me ook niet meer mezelf, ben minder zelfverzekerd, durf zelfs minder risico te nemen op mijn werk en ben ik emotioneler dan normaal.
Voor mijn gevoel is dit gewoon niet normaal.
En maar 1 manier voor TS om daar achter te komen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
TS vraagt naar de mening van anderen omdat ze zelf dus niet goed weet of dit normaal/acceptabel is.
En dat zal per persoon en per relatie verschillen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
En maar 1 manier voor TS om daar achter te komen.
Talk to the dude.
Niet per se, ze voelt zich rot en haar vriend kan haar volgens me niet geruststellen hoor. Dat heeft hij al geprobeerd. Ze zou beter aan haar zelfvertrouwen werken e.d. Als je altijd anderen nodig hebt om je beter te voelen is dat teken van emotioneel instabiliteit en dan mag Jan en allemaal nog 10 keer roepen dat er niets aan de hand is, ze zal toch onzeker blijven. Dus in mijn visie zou TS beter aan zichzelf werken en zich dus focussen op zichzelf en niet op hem. Misschien krijgt ze wel zelfinzicht door haar topic.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
En maar 1 manier voor TS om daar achter te komen.
Talk to the dude.
Niet normaal? Ze maakt van een mug een olifant.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef Twiitch het volgende:
Naar de bioscoop gaan met een stagiaire is ook niet normaal. Maar praat er anders eerst even over?
Ik vind het op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd wanneer je in een relatie zit ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:05 schreef Greyson het volgende:
[..]
Niet normaal? Ze maakt van een mug een olifant.
Het is helemaal niet duidelijk te halen uit wat TS verteld dat ze haar vriend alles heeft verteld m.b.t. haar gevoelssituatie en ik heb ook nergens uit kunnen halen dat haar vriend geprobeerd heeft haar gerust te stellen. Sowieso kan dit pas volledig als TS zelf eerst volledig open is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet per se, ze voelt zich rot en haar vriend kan haar volgens me niet geruststellen hoor. Dat heeft hij al geprobeerd. Ze zou beter aan haar zelfvertrouwen werken e.d. Als je altijd anderen nodig hebt om je beter te voelen is dat teken van emotioneel instabiliteit en dan mag Jan en allemaal nog 10 keer roepen dat er niets aan de hand is, ze zal toch onzeker blijven. Dus in mijn visie zou TS beter aan zichzelf werken en zich dus focussen op zichzelf en niet op hem. Misschien krijgt ze wel zelfinzicht door haar topic.
Onzeker zijn, word je niet plots door zo iets. Ze was/is zelfs gaan opzoeken hoe stagiaire eruit ziet! Ze was al onzeker voordat dit gebeurde. TS komt bij mij over als een onzeker persoon en ze zou daar sowieso aan moeten werken. Bovendien, zoals ik eerder zei, als je echt niet kunt slapen van zo iets, dan maak je er beter een einde aan. Ik durf wedden dat een gesprek met hem haar niet plots beter (lees: zelfzeker) zal maken, beter moet ze gewoon haar onzekerheid confronteren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Het is helemaal niet duidelijk te halen uit wat TS verteld dat ze haar vriend alles heeft verteld m.b.t. haar gevoelssituatie en ik heb ook nergens uit kunnen halen dat haar vriend geprobeerd heeft haar gerust te stellen. Sowieso kan dit pas volledig als TS zelf eerst volledig open is.
Zoals het nu overkomt heeft TS gevraagd wat ze zoal zijn wezen doen en heeft hij dat uitgelegd.
Onzekerheid verminderd alleen als je jezelf in situaties stort waaruit blijkt dat je onzekerheid nergens voor nodig bleek. Positieve ervaringen simpel gezegd.
Dat kan toch echt alleen door de confrontatie aan te gaan.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Onzeker zijn, word je niet plots door zo iets. Ze was/is zelfs gaan opzoeken hoe stagiaire eruit ziet! Ze was al onzeker voordat dit gebeurde. TS komt bij mij over als een onzeker persoon en ze zou daar sowieso aan moeten werken. Bovendien, zoals ik eerder zei, als je echt niet kunt slapen van zo iets, dan maak je er beter een einde aan. Ik durf wedden dat een gesprek met hem haar niet plots beter (lees: zelfzeker) zal maken, beter moet ze gewoon haar onzekerheid confronteren.
Omdat?quote:
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Waar haal je dat nou vandaan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Onzeker zijn, word je niet plots door zo iets. Ze was/is zelfs gaan opzoeken hoe stagiaire eruit ziet! Ze was al onzeker voordat dit gebeurde. TS komt bij mij over als een onzeker persoon en ze zou daar sowieso aan moeten werken. Bovendien, zoals ik eerder zei, als je echt niet kunt slapen van zo iets, dan maak je er beter een einde aan. Ik durf wedden dat een gesprek met hem haar niet plots beter (lees: zelfzeker) zal maken, beter moet ze gewoon haar onzekerheid confronteren.
Ah.. Je wil dus dat hij met jou praat over zijn gevoelens maar zelf doe je dat niet met hem?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:45 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb hem al gevraagd hoe het precies zit tussen hun en omdat hij gewoon verteld wat ze gedaan hebben vind ik het heel erg moeilijk om hierover te beginnen. Ik durf de confrontatie niet aan te gaan, deels uit angst en schaamte.
Wat zarGon zegt ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef zarGon het volgende:
Praat met hem, geef aan hoe je je voelt en wat het met je doet (jaloezie) en durf je zwak op te stellen.
Het is geen confrontatie met hem, maar met jezelf en je jaloezie. Nergens voor om te schamen, dit zijn juist de zaken waar je over moet kunnen praten in een relatie.
Doe het dus zonder verwijten en geef hem niet het gevoel dat hij volgens jou vreemd zou kunnen gaan. (Zo komt het over bij mij.)
Niet 1 op 1 inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vast helemaal aan mij liggen, maar als je een vriendin hebt, ga je toch niet met andere chicks naar de bioscoop?
Misschien heeft TS niet de hele dag de tijd om naar haar beeldscherm te starenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:34 schreef RichardDawkins het volgende:
TS is alweer zo'n 40 minuten foetsie.
Altijd zo saai als de TS vertrekt zonder aan te geven wat ze nu van plan is.
Hij heeft dus ook over de bios verteld?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:45 schreef zonneschijn10 het volgende:
Een bioscoop bezoeken met een vriendin is een date ja?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:51 schreef Moira. het volgende:
Hmm, ik zou ook mijn twijfels hebben als mijn vriend met een stagiaire 1 op 1 naar de bios gaan (dat is imo gewoon een date) en regelmatig samen gaat lunchen (in deze context zou ik dat denk ik ook als dates zien, gezien die bios).
Neger wat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef Twiitch het volgende:
Naar de bioscoop gaan met een stagiaire is ook niet normaal. Maar praat er anders eerst even over?
Neger wat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vast helemaal aan mij liggen, maar als je een vriendin hebt, ga je toch niet met andere chicks naar de bioscoop?
In mijn ogen wel, ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een bioscoop bezoeken met een vriendin is een date ja?
Ik hou van horror, mijn vriendin niet. Een andere vriendin of een vrouwelijke collega houdt ook van horror, dus technisch gezien zou ik op een date gaan als ik naar de nieuwste horror film zou gaan met haar ja?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
In mijn ogen wel, ja.Als het één op één is en objectief gezien een potentiële hossel zou kunnen zijn.
Snap niet waarom je met een stagiaire van je werk samen naar de bios zou gaan als je een vriendin hebt, en er verder niks achter zit.
Precies. In jouw ogen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
In mijn ogen wel, ja.Als het één op één is en objectief gezien een potentiële hossel zou kunnen zijn.
Snap niet waarom je met een stagiaire van je werk samen naar de bios zou gaan als je een vriendin hebt, en er verder niks achter zit.
Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet. Alsof je in een relatie opeens niet meer met andere mannen of vrouwen zou mogen praten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
Ik snap echt niet waarom meeste mensen het zo raar vinden dat haar vriend naar de bios gaat met een ander meisje. Wat is daar nu echt erg aan? Als TS hem voldoende vertrouwt is er toch geen probleem...
+1quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
Ik snap echt niet waarom meeste mensen het zo raar vinden dat haar vriend naar de bios gaat met een ander meisje. Wat is daar nu echt erg aan? Als TS hem voldoende vertrouwt is er toch geen probleem...
Nooit gedacht aan gewoon een hele goeie vriendin waar hij gewoon goed mee op kan schieten? Als hij op een gegeven moment haar naam noemt tijdens de seks dan is het tijd om toch een anders te denken lijkt mij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef zonneschijn10 het volgende:
Mijn vriend en ik zijn momenteel 2 jaar samen en wonen nu ongeveer 9 maanden samen. We hebben beiden een goede baan en ik heb nog nooit een reden gehad om jaloers te zijn of jaloers geweest. Kan heel veel hebben en heb nog nooit twijfels gehad.
Sinds een paar maanden is er een stagiaire bij hem op het werk. Ik weet van de verhalen dat ze goed met elkaar klikken en raakvlakken hebben. Nou, daar heb ik geen problemen mee. Maar nu dat ik weet, dat ze geregeld met elkaar gaan lunchen, bij elkaar zitten en de complete druppel: dat ze naar de bios zijn geweest, kan ik niet anders dan twijfels hebben en vraag mijzelf af of dit gegrond is of jaloezie.
Daarnaast weet ik (ook info van hem) dat ze na werktijd ook nog weleens wat gaan drinken op vrijdagmiddag. Ik weet dus echt niet of er wel of niet een reden is om jaloers te zijn. Ik heb haar opgezocht en nu dat ik weet hoe ze eruit ziet, is mijn gevoel alleen maar slechter geworden.
Hij vertelt mij namelijk wel veel, maar heb niet het gevoel alles. Het is dus niet zo dat hij erover liegt voor mijn gevoel.
Ik heb weleens dat de jaloerse gevoelens en dat het mij niet lekker zit, zo erg is, dat ik bijna niet in slaap kom, het maar door mijn hoofd blijft gaan en ik er zelfs buikpijn van krijg of misselijk word.
Moet ik hem vertrouwen en hem op zijn woord geloven dat ze vrienden zijn of moet ik de relatie uitmaken? Dit kost mij zoveel energie dat ik het gewoon niet meer trek en voor mijn gevoel op instorten sta.
Hoe moet ik hiermee omgaan.
Zoiets zat ik idd ook al te bedenken, 'in welke situaties zou het 'gewoon' zijn om met een vriendin/collega naar de bios te gaan, als je bijv. niet van dezelfde films houdt'.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hou van horror, mijn vriendin niet. Een andere vriendin of een vrouwelijke collega houdt ook van horror, dus technisch gezien zou ik op een date gaan als ik naar de nieuwste horror film zou gaan met haar ja?
Ja, in mijn ogen. Daarom zeg ik dat erbij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Precies. In jouw ogen.
Enne, is dat niet juist het probleem? Dat jij het niet snapt?
Ik zou dan eerder moeite doen om het te proberen wel te snappen ipv dat ik conclusies trek en tegelijkertijd aangeef dat ik het niet snap. Beetje vreemd en niet lekker.
Niet iedereen die samen met iemand van het andere geslacht naar de film gaat of luncht heeft bijbedoelingen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Overigens kan ik me geen één keer bedenken dat ik met een jongen/man één op één naar de bios ben geweest zónder dat ik daar een relatie mee had, er uiteindelijk een relatie van zou komen, of ik er uiteindelijk seks mee heb gehad.
En daarom moet TS er met haar vriend over praten om eventuele twijfels weg te nemen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet iedereen die samen met iemand van het andere geslacht naar de film gaat of luncht heeft bijbedoelingen...
Het feit dat hij compleet eerlijk is over al zijn gedragingen met die stagiaire weegt zwaarder dan wat hij met haar allemaal uitspookt op dit moment. Een lunch of een bios, nou poeh poeh. Ik ga vaak zat met vriendinnen van mijn verloofde op stap en daar zit toch echt geen verborgen agenda bij hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zoiets zat ik idd ook al te bedenken, 'in welke situaties zou het 'gewoon' zijn om met een vriendin/collega naar de bios te gaan, als je bijv. niet van dezelfde films houdt'.
Ik kwam op iets dergelijks uit, maar als ik van horror hou en mijn vriend niet, maar een andere vriend van me houdt wel van horror, dan ga ik nog steeds niet met die vriend een horror in de bios kijken. Gaan ze meer van denken
En heb je de rest van mijn post ook gelezen?
Overigens kan ik me geen één keer bedenken dat ik met een jongen/man één op één naar de bios ben geweest zónder dat ik daar een relatie mee had, er uiteindelijk een relatie van zou komen, of ik er uiteindelijk seks mee heb gehad.
Ik zeg niet dat dit in TS' geval zo is, want in de rest van die post zie je dat ik ook zeg dat het zomaar zou kunnen dat er niks achter zit en dat het puur voor de gezelligheid is.
Situaties en personen verschillen, natuurlijk.
Maar ik kan me TS vraagtekens erbij dus wel voorstellen, of ze nou terecht zijn of niet.
Ze moet er gewoon met haar vriend over praten.
Dat snap ik hartstikke goed, en daar geef ik je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat hij compleet eerlijk is over al zijn gedragingen met die stagiaire weegt zwaarder dan wat hij met haar allemaal uitspookt op dit moment. Een lunch of een bios, nou poeh poeh. Ik ga vaak zat met vriendinnen van mijn verloofde op stap en daar zit toch echt geen verborgen agenda bij hoor.
Het ligt er helemaal aan hoe je het brengt of het dan uitdraait op een confrontatie of niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:16 schreef zonneschijn10 het volgende:
Het voelt voor mij als een confrontatie. Zie er ook enorm tegenop om hierover te gaan beginnen. Confrontatie of niet.
Waarom ben je zo bang om dit bespreekbaar te maken bij je vriend?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:16 schreef zonneschijn10 het volgende:
Het voelt voor mij als een confrontatie. Zie er ook enorm tegenop om hierover te gaan beginnen. Confrontatie of niet.
Toch doen. Is de enige manier om van die twijfels en onzekerheid af te komen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:16 schreef zonneschijn10 het volgende:
Hoe weet jij dat er niets aan de hand is dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:17 schreef complicate het volgende:
Waarom zou ik van alles beginnen achter zoeken terwijl er niets aan de hand is?
Dat mag je best uitspreken hoor. Snap best dat je je dan achtergesteld voelt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef zonneschijn10 het volgende:
Want bijvoorbeeld die biosscoop actie, was heel spontaan volgens hem. Maar dan ga ik denken: hoe vaak zijn wij eigenlijk naar de bios geweest, de laatste tijd. Antwoord is 0. Alleen de plannen om ooit te gaan waren er en een van ons had dan geen tijd. Maar spontaan hadden wij ook best wel op veel momenten kunnen gaan. En dan gaat hij met haar. Ja, daar word ik jaloers en deels ook boos om.
Praat er gewoon over wat het met jou doet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:16 schreef zonneschijn10 het volgende:
Weinig spontaniteit in de relatie moet je met hem bespreken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik snap jullie reacties, deels wel. Hij is er ook eerlijk over en daarom durf ik niet de confrontatie aan te gaan. En voor alles wat er gebeurt of gebeurd is spoken er 100 mogelijkheden door mijn hoofd.
Want bijvoorbeeld die biosscoop actie, was heel spontaan volgens hem. Maar dan ga ik denken: hoe vaak zijn wij eigenlijk naar de bios geweest, de laatste tijd. Antwoord is 0. Alleen de plannen om ooit te gaan waren er en een van ons had dan geen tijd. Maar spontaan hadden wij ook best wel op veel momenten kunnen gaan. En dan gaat hij met haar. Ja, daar word ik jaloers en deels ook boos om.
Dat lunchen tussen de middag, is niet alleen lunchen, maar ze heeft laatst zelfs koekjes en een taart voor hem gemaakt, omdat hij dat lekker vond. Of neemt broodjes mee voor hem. En zo zijn er wel meer dingen zoals dit, die in mijn ogen vreemd zijn. Net zoals de bios.
Voor mij is het gewoon: zij vindt hem leuk of ze vinden elkaar leuk. Maar als zijn aandacht weer op mij gericht is, heb ik dat gevoel totaal niet. Ik ken haar niet en het voelt alsof we dezelfde man delen...
Een PINO? Wat is dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:20 schreef MCH het volgende:
Ik vind wel dat je vriend slechte dates verzint. Naar de bioscoop gaan met een PINO deed ik toen ik 15 was.
In mijn visie is er niets aan de hand. Maar goed, ze zou beter met hem praten over haar gevoelens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:18 schreef Moira. het volgende:
Hoe weet jij dat er niets aan de hand is dan?
Ik zeg niet dát er wat aan de hand is, maar dit kun je natuurlijk evenmin roepen.
pinoquote:
Dat hoorde je pas achteraf? Vaak is bij vrouwen het onderbuikgevoel terecht, zeker als ze voorheen - zoals jij - nooit jaloers waren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef zonneschijn10 het volgende:
dat ze naar de bios zijn geweest
Aaah pubertaal. Check.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:22 schreef MCH het volgende:
[..]
pino
lustobject, een verkorting van ’potentieel interessant neukobject’
Gevonden op http://woordvanhetjaar.vandale.nl/
Ok je bent wel een control freak aan het worden. Praten, praten praten!!!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik ben absoluut geen controlfreak, als in dat ik hem wil controleren of dingen opleggen. Dat heb ik namelijk ook nog nooit in onze relatie gedaan en zou eerder andersom zijn, dan dat ik zo ben.
En eigenlijk nog steeds niet, maar het zit mij wel enorm dwars.
Mijn vriend is ook niet de leidinggevende over de stagiaire, dus of ze nou wel of niet met elkaar omgaan, dat is irrelevant aangezien ze scriptie doet. Dit soort dingen heb ik al uitgezocht, triest maar waar.
Je maakt jezelf gek.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik ben absoluut geen controlfreak, als in dat ik hem wil controleren of dingen opleggen. Dat heb ik namelijk ook nog nooit in onze relatie gedaan en zou eerder andersom zijn, dan dat ik zo ben.
Mijn vriend is ook niet de leidinggevende over de stagiaire, dus of ze nou wel of niet met elkaar omgaan, dat is irrelevant aangezien ze scriptie doet. Dit soort dingen heb ik al uitgezocht, triest maar waar.
Wat is nou de conclusie die je uit dit topic trekt (wat staat je te doen)?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik zou me geen zorgen maken, volgens me is er niets aan de hand. Maar als je je zo slecht voelt is het beter dat je met hem praat over jouw gevoelens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet zelf ook wat ik moet doen, maar ik heb er gewoon ontzettend veel moeite mee. Kan dus niet echt een conclusie trekken nav dit topic hier. Wil gewoon meningen horen en weten wat anderen ervan vinden. Klinkt dom, maar om een bevestiging ofzo te krijgen.
Hij zoekt de dingen bij een ander als hij ze niet van jou krijgt. Dus maak tijd vrij voor de bioscoop en verwen hem ook eens met wat lekkers. Liefde gaat door de maag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef zonneschijn10 het volgende:
Dat lunchen tussen de middag, is niet alleen lunchen, maar ze heeft laatst zelfs koekjes en een taart voor hem gemaakt, omdat hij dat lekker vond. Of neemt broodjes mee voor hem. En zo zijn er wel meer dingen zoals dit, die in mijn ogen vreemd zijn. Net zoals de bios.
Jij kent je eigen vriend het beste en moet het hebben gemerkt als hij zich ook echt anders is gaan gedragen. Behandelt hij jou anders, heb je het idee dat hij dingen voor je verborgen houdt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet zelf ook wat ik moet doen, maar ik heb er gewoon ontzettend veel moeite mee. Kan dus niet echt een conclusie trekken nav dit topic hier. Wil gewoon meningen horen en weten wat anderen ervan vinden. Klinkt dom, maar om een bevestiging ofzo te krijgen.
De conclusie is dat je er met hem over moet gaan praten, schatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Als hier al foute dingen gebeuren is het eigenlijk enkel fout van haar vriend, en niet van haar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Probability het volgende:
Misschien kun je haar onderzoek in de war schoppen, haar laptop laten vallen, al haar data wissen, glas water over haar laptop, etc
heeft ze geen tijd meer om te chillen..
(Geen aanrader hoor)
Al die vrouwen hier flippen, mooi joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:54 schreef Probability het volgende:
Ik zou het raar vinden en boos worden, omdat hij werk en privé niet gescheiden kan houden. Totaal niet professioneel.
Omgaan met meisjes is prima, maar lunchen en naar de bios met een stagiair die hij niet eens begeleid.. Zijn ze echt 1 op 1? En zijn zij de enige jeugdigen in dat bedrijf? Dat hij haar een beetje onder zijn hoede neemt? Dan zou het nog een soort van logisch zijn.. Welke film zijn ze eigenlijk heen geweest? En waarom weet je dit pas achteraf, jullie wonen toch samen?
Aan de andere kant, over een paar maanden is ze toch weer weg en daarvoor komen alle deadlines in zicht dus heeft ze geen tijd meer om te chillen..
Nee dat is ook zo, dan beter nieuwe data sturen zodat je haar helpt en ze het mega druk heeft en geen tijd heeft om te chillequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als hier al foute dingen gebeuren is het eigenlijk enkel fout van haar vriend, en niet van haar.
In alle gevallen zou ik dat meisje iig lekker met rust laten, tenzij zíj persoonlijk met je wordt.
Je wil toch geen relatie met iemand die te amicaal is en geen professionele houding heeft op het werk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Al die vrouwen hier flippen, mooi joh.
Mijn vader heeft mij altijd geleerd:quote:
En stalken is beter neem ik aanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij altijd geleerd:
Vertrouwen is goed, controleren is beter
Alsof mij het wat boeit wat mijn partner op haar werk uitspooktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Je wil toch geen relatie met iemand die te amicaal is en geen professionele houding heeft op het werk?
Beetje stagiaires inpalmen
En sabotage is winning als ik je verhalen zo mag geloven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij altijd geleerd:
Vertrouwen is goed, controleren is beter
Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij zoekt de dingen bij een ander als hij ze niet van jou krijgt. Dus maak tijd vrij voor de bioscoop en verwen hem ook eens met wat lekkers. Liefde gaat door de maag.
In een paar maanden kan een mooie vriendschap ontstaan indien ze elkaar op kantoor vaak zien...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
Inderdaad. En dat is niet verboden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In een paar maanden kan een mooie vriendschap ontstaan indien ze elkaar op kantoor vaak zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |