abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135642943
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:40 schreef Desmosedici het volgende:
In een relatie moet je trouwens wel dingen voor elkaar over hebben. Als jij het klote vind dat hij te vaak met die meid dingen gaat doen, moet hij daar gewoon mee stoppen.
Dan moet je dat wel hardop zeggen! Niet voor jezelf houden en wanneer je uitmaakt "ik vond dit, dit, dat van jou zo vreselijk dat ik niet meer met je wil doorgaan" gaan zeggen. :')
pi_135643111
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dan moet je dat wel hardop zeggen! Niet voor jezelf houden en wanneer je uitmaakt "ik vond dit, dit, dat van jou zo vreselijk dat ik niet meer met je wil doorgaan" gaan zeggen. :')
Idd, wie weet zegt haar vriend gewoon; "Oh, ik wist niet dat je het klote vind. Ik snap het wel, zou het zelf ook niet leuk vinden. Ik zal minder met haar optrekken schat!"

Gewoon tegen je vriend zeggen TS. Aan zijn reactie weet je ook gelijk wat je aan hem hebt.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:05:15 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135645190
Als je in een relatie zit, dan weet je toch dat je partner daar niet helemaal gelukkig mee zal zijn, als je opeens op een date gaat met een ander?

Daarnaast zou ik ook bang zijn dat die 'vriendin' dan opeens toch iets meer gevoelens zal ontwikkelen ofzo.

Of dat ik zelf opeens gevoelens krijg voor die persoon.

Waarom zou je jezelf in die positie willen zetten? En waarom zou je het je partner aan willen doen?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:48:48 #179
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135654003
Ja, snap niet wat iedereen hier cool loopt te doen. Ik gok dat de meeste boe-roepers degenen gewoon kennen met wie zijn/haar partner wel eens een uitstapje maakt. In dit geval heeft TS de stagiaire nog nooit ontmoet, en kent ze haar alleen van verhalen van haar vriend.

Het ligt er ook dik op dat die stagiaire een oogje heeft op haar vriend, anders zou ze zijn broodjes niet smeren. Dat doe je alleen voor je kinderen en voor je partner.

Ik vind het een raar verhaal en de twijfels van TS zijn helemaal gegrond, ik begrijp alleen niet waarom TS het niet aankaart bij haar vriend. Je hebt alle reden om dat te doen, dame. Als je zelf niet in gaat grijpen dan kun je gedag zeggen tegen je relatie want vroeg of laat zal hij vreemd gaan met haar. Ik vind het ook echt een totale lul dat hij gewoon op date met haar gaat terwijl jij haar helemaal niet kent. Als het echt alleen maar puur vriendschappelijk was geweest dan had hij jullie allang aan elkaar voorgesteld.

Groei een ruggengraat en confronteer je vriend hier mee, het is respectloos wat hij nu aan het doen is. Maar dat jij er niets tegen doet en je vriend niet aan durft te spreken vind ik dan wel weer je eigen schuld.
Bay of Plenty
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:52:06 #180
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135654188
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik denk dat die vriend zelf ook wel kan ruiken dat het niet relaxt is wat hij aan het doen is.
Bay of Plenty
pi_135665769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:48 schreef oLexie het volgende:

Het ligt er ook dik op dat die stagiaire een oogje heeft op haar vriend, anders zou ze zijn broodjes niet smeren. Dat doe je alleen voor je kinderen en voor je partner.
:D Ik vind die broodjes zo grappig. Beetje jaren-50 romance, zo te horen. Zou ze er ook een geblokte servet bij doen? En een roos in en klein vaasje? O+
  zondag 19 januari 2014 @ 03:21:26 #182
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135665977
En, is er al gepraat? Want anders schiet het natuurlijk niks op hé.
pi_135669463
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ik denk dat die vriend zelf ook wel kan ruiken dat het niet relaxt is wat hij aan het doen is.
Ben benieuwd wat zijn werkgever ervan vindt.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 januari 2014 @ 12:52:53 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135671441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:21 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Een PINO? Wat is dat?
Ik.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:19:45 #185
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135672457
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat zijn werkgever ervan vindt.
Ook dat inderdaad. Nou ja, misschien is het een jong bedrijf, daar worden dit soort dingen vaak wel wat meer geaccepteerd. Op de werkvloer van mijn zus zijn ook heel wat relaties ontstaan en weer kapot gegaan. Volgens mij vinden ze dat daar eerder vermakelijk dan vervelend.
Bay of Plenty
pi_135672790
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad. Nou ja, misschien is het een jong bedrijf, daar worden dit soort dingen vaak wel wat meer geaccepteerd. Op de werkvloer van mijn zus zijn ook heel wat relaties ontstaan en weer kapot gegaan. Volgens mij vinden ze dat daar eerder vermakelijk dan vervelend.
Over de stagiaire heeft hij een soort van 'macht' als hij haar begeleider is en haar stage mag beoordelen.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:28:43 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135672845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:53 schreef Probability het volgende:
En wat zei je vriend?
Toen je hem belde?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 19 januari 2014 @ 13:32:27 #188
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135673006
quote:
11s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Over de stagiaire heeft hij een soort van 'macht' als hij haar begeleider is en haar stage mag beoordelen.
Hij heeft alleen geen machtspositie over haar dus het is puur 'collegiaal'.
Bay of Plenty
  zondag 19 januari 2014 @ 13:33:37 #189
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135673055
Raar verhaal, ben toch wel benieuwd of TS inmiddels actie heeft ondernomen. Snap echt niet waarom ze dat niet zou doen, had het zelf wel geweten.
Bay of Plenty
pi_135673696
quote:
Ja, snap niet wat iedereen hier cool loopt te doen. Ik gok dat de meeste boe-roepers degenen gewoon kennen met wie zijn/haar partner wel eens een uitstapje maakt. In dit geval heeft TS de stagiaire nog nooit ontmoet, en kent ze haar alleen van verhalen van haar vriend.

Ik vind het een raar verhaal en de twijfels van TS zijn helemaal gegrond, ik begrijp alleen niet waarom TS het niet aankaart bij haar vriend. Je hebt alle reden om dat te doen, dame. Als je zelf niet in gaat grijpen dan kun je gedag zeggen tegen je relatie want vroeg of laat zal hij vreemd gaan met haar. Ik vind het ook echt een totale lul dat hij gewoon op date met haar gaat terwijl jij haar helemaal niet kent. Als het echt alleen maar puur vriendschappelijk was geweest dan had hij jullie allang aan elkaar voorgesteld.

Groei een ruggengraat en confronteer je vriend hier mee, het is respectloos wat hij nu aan het doen is. Maar dat jij er niets tegen doet en je vriend niet aan durft te spreken vind ik dan wel weer je eigen schuld.
Het is toch niet raar dat je partner naar de film gaat met een collega of een drankje doet? Als je daar al over twijfelt aan je vriend, zit er dan gewoon iets niet helemaal fout binnen de relatie? Ik vind het broodjes, taart en koekjes verhaal wel super vreemd!
Let's do it, let's fall in love
pi_135673762
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Het is toch niet raar dat je partner naar de film gaat met een collega of een drankje doet? Als je daar al over twijfelt aan je vriend, zit er dan gewoon iets niet helemaal fout binnen de relatie? Ik vind het broodjes, taart en koekjes verhaal wel super vreemd!
Het is de combinatie van dat vraagtekens oproept.

Trouwens, mocht mijn vriend na werktijd met een vrouwelijke collega wat gaan drinken, zou ik ook wel een tikkie jaloers zijn denk ik :)
  zondag 19 januari 2014 @ 14:11:19 #192
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135674488
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Het gaat meer om de manier waarop. Heb dit gisteren even aan mijn eigen vriend laten lezen en hij vind het ook maar een raar verhaal. Hij zei dat hij het wel begreep als het gewoon vriendschappelijk was, maar dat hij zelf dan bijvoorbeeld deze collega ook gewoon thuis uit zou nodigen om mee te komen eten e.d. Na vier maanden hechte vriendschap betrek je ook wel je partner daar een beetje bij in als je gewoon een goede relatie hebt.

Hij zou het ook niet op prijs stellen als ik steeds met een mannelijke collega drankjes ga doen, bioscoopjes bezoek en taart, broodjes en al die shit krijg zonder dat hij ook maar een idee heeft wie deze gast eigenlijk is. Dat zou ik hem ook niet aandoen, het is logisch dat het iemand onzeker maakt als dit soort dingen voorkomen en je wordt daar totaal niet bij betrokken.

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is de combinatie van dat vraagtekens oproept.

Trouwens, mocht mijn vriend na werktijd met een vrouwelijke collega wat gaan drinken, zou ik ook wel een tikkie jaloers zijn denk ik :)
Echt heel jaloers zou ik niet worden (vertrouw mijn vriend wel gewoon), wel zou ik haar gewoon willen leren kennen en eventueel uitnodigen om bij ons thuis een keer mee te komen eten. Het is leuk dat je een vriendschap met mijn vriend wilt, maar in een serieuze relatie krijg je die partner daar gewoon bij (hoeft natuurlijk niet continu, maar zo werkt dat nou eenmaal in een volwassen relatie).

Ik ging vroeger ook vrij hecht met een jongen om die gewoon samen woonde. Ik kwam daar weleens over de vloer als zij dan werken was, maar dacht na een paar weken van ja, leuk en aardig, maar ik vind wel dat ik je vriendin wat meer dan oppervlakkig moet leren kennen. Het is voor haar wel zo fijn dat ze weet wie ik ben en dat dit puur vriendschappelijk is. Ben dus regelmatig mee gaan eten en uiteindelijk ook een paar keer gewoon alleen met haar gaan shoppen.

Soms bleef hij ook de hele dag + avond weg van huis en stuurde ik hem op een gegeven moment gewoon weg omdat het niet relaxt was voor zijn vriendin als hij de hele dag pleite was.

[ Bericht 3% gewijzigd door oLexie op 19-01-2014 14:16:20 ]
Bay of Plenty
pi_135677717
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]

Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.

Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
:')

Al met je vriend gesproken? Niet? Ow.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135677969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Argento het volgende:
Ik geef TS gelijk. De mate waarin de stagiaire ongegeneerd toenadering zoekt en de graagte waarmee haar vriend zich dat allemaal laat aanleunen, is op zijn minst verdacht.
Dat ben ik met je eens. Maar tot nu toe, uit de info die TS ons verstrekt, lijkt vriendlief gewoon te vertrouwen. Hooguit naïef of een enabler. Of zij maakt gewoon verschrikkelijk lekkere broodjes.

TS praat met je vriend.
pi_135678202
quote:

Op deze zin na (die ik werkelijk belachelijk vind en wellicht meer over jou zegt dan over die vriend of 'de man'), ben ik het met je eens.
  zondag 19 januari 2014 @ 15:32:12 #196
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135678385
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Op deze zin na (die ik werkelijk belachelijk vind en wellicht meer over jou zegt dan over die vriend of 'de man'), ben ik het met je eens.
Wellicht is 'zal hij gevoelens gaan ontwikkelen voor haar' beter op zijn plaats. We zijn allemaal mensen die gevoelig zijn voor vleierij.
Bay of Plenty
pi_135678434
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef oLexie het volgende:

[..]

Wellicht is 'zal hij gevoelens gaan ontwikkelen voor haar' beter op zijn plaats. We zijn allemaal mensen die gevoelig zijn voor vleierij.
Ok mooi, dan snapte ik je denk ik verkeerd. Want 'alle mannen met een knappe kennis gaan na verloop van tijd vreemd' klinkt zo enorm verzuurd ;)
pi_135678458
Ik ben het eens met de Maoridame. Gezonde jaloezie lijkt me wel normaal eigenlijk.

TS moet gewoon met haar vriend een gesprek gaan voeren.
pi_135680798
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef oLexie het volgende:

[..]

Het gaat meer om de manier waarop. Heb dit gisteren even aan mijn eigen vriend laten lezen en hij vind het ook maar een raar verhaal. Hij zei dat hij het wel begreep als het gewoon vriendschappelijk was, maar dat hij zelf dan bijvoorbeeld deze collega ook gewoon thuis uit zou nodigen om mee te komen eten e.d. Na vier maanden hechte vriendschap betrek je ook wel je partner daar een beetje bij in als je gewoon een goede relatie hebt.

Hij zou het ook niet op prijs stellen als ik steeds met een mannelijke collega drankjes ga doen, bioscoopjes bezoek en taart, broodjes en al die shit krijg zonder dat hij ook maar een idee heeft wie deze gast eigenlijk is. Dat zou ik hem ook niet aandoen, het is logisch dat het iemand onzeker maakt als dit soort dingen voorkomen en je wordt daar totaal niet bij betrokken.

[..]

Echt heel jaloers zou ik niet worden (vertrouw mijn vriend wel gewoon), wel zou ik haar gewoon willen leren kennen en eventueel uitnodigen om bij ons thuis een keer mee te komen eten. Het is leuk dat je een vriendschap met mijn vriend wilt, maar in een serieuze relatie krijg je die partner daar gewoon bij (hoeft natuurlijk niet continu, maar zo werkt dat nou eenmaal in een volwassen relatie).

Ik ging vroeger ook vrij hecht met een jongen om die gewoon samen woonde. Ik kwam daar weleens over de vloer als zij dan werken was, maar dacht na een paar weken van ja, leuk en aardig, maar ik vind wel dat ik je vriendin wat meer dan oppervlakkig moet leren kennen. Het is voor haar wel zo fijn dat ze weet wie ik ben en dat dit puur vriendschappelijk is. Ben dus regelmatig mee gaan eten en uiteindelijk ook een paar keer gewoon alleen met haar gaan shoppen.

Soms bleef hij ook de hele dag + avond weg van huis en stuurde ik hem op een gegeven moment gewoon weg omdat het niet relaxt was voor zijn vriendin als hij de hele dag pleite was.
Ik heb het hele topic een beetje gelurkt en (nog) niet eerder gereageerd. Dit is precies hoe ik er over denk! Prima verwoord dit.
TS moet inderdaad in een goed gesprek (lekker wijntje erbij, lekker chill) op een rustige en relaxte manier aangeven dat ze het lastig vind. Hoeft helemaal geen oorlog of ruzie te worden of dat haar vriend haar control freak vindt.

In een relatie ben je beide anders. Je hebt veel raakvlakken en je houdt van elkaar. Als er dan iets is wat je zelf niet door hebt en je de ander ongemakkelijk laat voelen, is dat iets dat je gewoon moet kunnen bespreken.
pi_135683706
Hoe weet je van de afspraken af TS? Liet hij je van tevoren weten wat hij zou doen of heb je achteraf eerst gevraagd waarna hij je verteld heeft wat ze allemaal samen gedaan hebben?
thats it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')