abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135686326
Met een vrouwelijk collega naar de bios, terwijl eerder al afspraken aanwezig waren om met jou naar de bios te gaan. En wanneer ze samen naar de bios gaan, jou geeneens bij betrekken. Echt gatver en respectloos dit :( Hij zegt dat het spontaan was, dan is de vraag wie het vroeg om naar de bios te gaan en waarom de ander ook nog ja zegt 8)7

Als vrouw zijnde, als ik weet dat een man - in dit geval een mannelijk collega - een vriendin heeft, dan ga ik echt niet alleen met hem naar de bios, ook niet als iets spontaan. Broodjes voor hem bakken en samen naar de bar gaan?! 8)7 En dit is nu, dus over een aantal weken tot maanden komen er nog meer één op één activiteiten erbij? Achter een man aangaan terwijl hij een vriendin heeft, vind ik echt cheap :r Eigenlijk vind ik de kans redelijk aanwezig dat zij geeneens weet dat jij bestaat :X

Als man zijnde, je werkt van 9 tot 5 of 6 uur, afhankelijk van je baan zie je je collega's toch zat?! Mensen hebben reistijd, gaan naar sportschool, hebben hobbies, spreken af met groep vrienden, gaan langs bij familie, dus zoveel echte vrije tijd heb je niet (anders was de bioscoop bezoek allang in vervulling gegaan?). Dus in de vrije tijd wil je gewoon quality time met je vriendin hebben.

Wat bij mij als eerst opkwam is of hij wel heeft gezegd dat hij een vriendin heeft. Dit hoort hij te doen als andere vrouwen verdachte signalen of een set van verdachte signalen afgeeft. Als hij niet heeft aangegeven een vriendin te hebben, dan is de vraag: waarom? M.a.w. is hij al een vervanger en/of een vervolg vriendin achter de hand aan het houden?

Degene met wie de man heeft afgesproken is degene die hij (het meest) wilt zien. Nu gebeuren zaken spontaan -> dus op dat moment is diegene dan ook de persoon met wie hij (het meest) samen wilt zijn. Geen verwarring mogelijk. Ja, als je vriendin bent van zo'n man, dan word je onzeker ja, en terecht. Onderbuik gevoelens van vrouwen mogen niet genegeerd worden.

Als je na verloop van tijd steeds verdachter vind door (nog een set) extra verdachte signalen, dan kan je gewoon hulp - bijv. programma ''Overspel in de liefde'' - inschakelen om duidelijkheid te verkrijgen middels verborgen beeld en geluid opnames. Mocht het resultaat niet wenselijk zijn, dan heb je hem tenminste publiekelijk aan de schandpaal genageld })
pi_135687638
Misschien verzint hij alles in de hoop dat jij hem wat meer aandacht geeft :')
Worry is a misuse of imagination
pi_135690456
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:40 schreef Yiwei het volgende:
Met een vrouwelijk collega naar de bios, terwijl eerder al afspraken aanwezig waren om met jou naar de bios te gaan. En wanneer ze samen naar de bios gaan, jou geeneens bij betrekken. Echt gatver en respectloos dit :( Hij zegt dat het spontaan was, dan is de vraag wie het vroeg om naar de bios te gaan en waarom de ander ook nog ja zegt 8)7

Als vrouw zijnde, als ik weet dat een man - in dit geval een mannelijk collega - een vriendin heeft, dan ga ik echt niet alleen met hem naar de bios, ook niet als iets spontaan. Broodjes voor hem bakken en samen naar de bar gaan?! 8)7 En dit is nu, dus over een aantal weken tot maanden komen er nog meer één op één activiteiten erbij? Achter een man aangaan terwijl hij een vriendin heeft, vind ik echt cheap :r Eigenlijk vind ik de kans redelijk aanwezig dat zij geeneens weet dat jij bestaat :X

Als man zijnde, je werkt van 9 tot 5 of 6 uur, afhankelijk van je baan zie je je collega's toch zat?! Mensen hebben reistijd, gaan naar sportschool, hebben hobbies, spreken af met groep vrienden, gaan langs bij familie, dus zoveel echte vrije tijd heb je niet (anders was de bioscoop bezoek allang in vervulling gegaan?). Dus in de vrije tijd wil je gewoon quality time met je vriendin hebben.

Wat bij mij als eerst opkwam is of hij wel heeft gezegd dat hij een vriendin heeft. Dit hoort hij te doen als andere vrouwen verdachte signalen of een set van verdachte signalen afgeeft. Als hij niet heeft aangegeven een vriendin te hebben, dan is de vraag: waarom? M.a.w. is hij al een vervanger en/of een vervolg vriendin achter de hand aan het houden?

Degene met wie de man heeft afgesproken is degene die hij (het meest) wilt zien. Nu gebeuren zaken spontaan -> dus op dat moment is diegene dan ook de persoon met wie hij (het meest) samen wilt zijn. Geen verwarring mogelijk. Ja, als je vriendin bent van zo'n man, dan word je onzeker ja, en terecht. Onderbuik gevoelens van vrouwen mogen niet genegeerd worden.

Als je na verloop van tijd steeds verdachter vind door (nog een set) extra verdachte signalen, dan kan je gewoon hulp - bijv. programma ''Overspel in de liefde'' - inschakelen om duidelijkheid te verkrijgen middels verborgen beeld en geluid opnames. Mocht het resultaat niet wenselijk zijn, dan heb je hem tenminste publiekelijk aan de schandpaal genageld })
Ik hoop echt dat dit sarcasme / een trollpoging is. Want dan is hij echt perfect.

Mocht je dit, en vooral die dik gedrukte zin, serieus menen .. :') ^ :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_135690626
Wel mooi om te zien hoe er uiteindelijk meerdere panisch en achterdochtige mensen in één topic samenkomen.

TS praat niet met haar vriend. Punt. Dát is het probleem, en tot nu toe ook het enige probleem. Dus laten wij dan ook niet van alles in gaan vullen of raden.
  PR en moderator zondag 19 januari 2014 @ 20:31:19 #205
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135691480
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef probeer het volgende:

TS praat niet met haar vriend. Punt.
Weten we niet, TS heeft immers ook al bijna 3 dagen niks meer van zich laten horen hier.
Dikke kans dat er in die tijd best een gesprek van is gekomen, n.a.v. haar gevoel en de adviezen in dit topic :Y
Fuck the EBU.
pi_135691582
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Weten we niet, TS heeft immers ook al bijna 3 dagen niks meer van zich laten horen hier.
Dikke kans dat er in die tijd best een gesprek van is gekomen, n.a.v. haar gevoel en de adviezen in dit topic :Y
En dan lijkt het me voor ons verstandig om haar update hierover af te wachten, en niet allemaal paranoïde shit neer plempen zoals die Yiwei.
  PR en moderator zondag 19 januari 2014 @ 20:33:18 #207
288245 crew  Moira
pi_135691614
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef probeer het volgende:

[..]

En dan lijkt het me voor ons verstandig om haar update hierover af te wachten, en niet allemaal paranoïde shit neer plempen zoals die Yiwei.
Is het ook, maar daar hebben de meeste FOK!kers/R&Pers vaak maling aan :P
Fuck the EBU.
pi_135691746
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Is het ook, maar daar hebben de meeste FOK!kers/R&Pers vaak maling aan :P
Vind ik zelf vaak ook wel leuk hoor .. Maar op het moment dat ik iets als "onderbuik gevoelens van vrouwen mogen niet genegeerd worden." tegen kom, haak ik toch echt af ..
pi_135706616
Heel logisch dat je dit zo voelt.

Stagiaire is werk en blijft op werk, als ze daarnaast ook in hun vrije tijd afspreken, vind ik het wel tijd om maatregelen te nemen.

Uitmaken gaat dan weer te ver, maar je kunt hem wel duidelijk maken dat je dit niet tolereert.
pi_135708574
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:58 schreef Cinderellaaa het volgende:

Stagiaire is werk en blijft op werk, als ze daarnaast ook in hun vrije tijd afspreken, vind ik het wel tijd om maatregelen te nemen.
Dus gezelligheid met collega's/stagiaries met wie je goed kan opschieten is uit den boze? Damn...
pi_135709112
Als ik een topic als dit, en dan met name de reacties, lees, dan realiseer ik me hoe materialistisch en egoïstisch 'de maatschappij' is geworden. Iedereen meent maar te kunnen doen en laten wat hij/zij wilt, ongeacht of anderen, zelfs je eigen partner, daardoor gekwetst kunnen worden.

Absoluut moet er niets mis zijn met het hebben van 'normale' vrienden van het andere geslacht. Met mijn 2 vrouwelijke stagiaires kan ik het ook erg goed vinden op het werk, maar waarom zou ik in godsnaam met een van de twee 1 op 1 naar de bios gaan? Da's gewoon een regelrechte date. Mijn vriendin zou zich daar, geheel terecht, absoluut niet fijn bij voelen. Andersom is dat net zo; ik zou het echt niet op prijs kunnen stellen als zij 1 op 1 constant met een mannelijke collega optrekt, of naast me op de bank daarmee zit te whatsappen, enzovoorts.

Het bewust niet laten gebeuren van zulke dingen heeft niets te maken met elkaar dingen verbieden. Meer dan vaak heeft één van mijn stagiaires me op vrijdagmiddag ook wel eens gevraagd om een drankje te gaan doen, maar dat wijs ik bewust af. Niet omdat mijn vriendin zoiets verbiedt, maar omdat ik haar niet in een positie wil duwen dat ze onzeker thuis op de bank zit.

Even afgezien daarvan, als je al met anderen naar de bioscoop gaat ten koste van je partner die dat zelf graag wilt, dan zit er in je relatie al iets niet goed.
  maandag 20 januari 2014 @ 09:47:21 #212
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_135709434
Hallo, TS?
  maandag 20 januari 2014 @ 10:41:41 #213
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135710659
I.p.v. confrontatie, gewoon subtiel op het gesprek van je vriend inhaken, als hij weer eens erover verteld, en dan zeggen; 'Dat meisje, ze klinkt wel alsof ze jou leuk vindt, heb je daar al eens over nagedacht schat?

Je hoeft hem niet eens te confronteren je hoeft enkel een open deur in de trappen zijn reactie zal dan wel de rest van het verhaal vertellen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135711123
Heeft TS (zonneschijn10) het nou nog steeds niet besproken?! :{.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef zonneschijn10 het volgende:
Want bijvoorbeeld die biosscoop actie, was heel spontaan volgens hem. Maar dan ga ik denken: hoe vaak zijn wij eigenlijk naar de bios geweest, de laatste tijd. Antwoord is 0. Alleen de plannen om ooit te gaan waren er en een van ons had dan geen tijd. Maar spontaan hadden wij ook best wel op veel momenten kunnen gaan. En dan gaat hij met haar. Ja, daar word ik jaloers en deels ook boos om.

Dat lunchen tussen de middag, is niet alleen lunchen, maar ze heeft laatst zelfs koekjes en een taart voor hem gemaakt, omdat hij dat lekker vond. Of neemt broodjes mee voor hem. En zo zijn er wel meer dingen zoals dit, die in mijn ogen vreemd zijn. Net zoals de bios.
Dat met de bioscoop valt te begrijpen, al zou ik van tevoren even checken/aangeven. Maar koekjes, taart en boterhammen mee? :{.

Zolang jij er niets over zegt, vind je het prima en dat is precies wat je vriendje (blijkbaar) ook denkt. Aangezien hij eerlijk is tegenover jou (waarom zou hij het immers vertellen?), doet hij in zijn ogen weinig verkeerd. En dat zal ook zo blijven als jij je bek niet opentrekt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]

Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.
_O-. Typisch weer dit hoor.

Door het op te kroppen en niet bespreekbaar te maken verneuk je het voor jezelf.
quote:
Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
Je kunt wikken en wegen of wenden en keren, maar dat heeft allemaal geen nut totdat je een gesprek met hem hierover hebt gevoerd.

Sowieso vind ik het vreemd dat hij de koekjes, de taart en dan vooral de boterhammen aanneemt. :').
pi_135711157
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Impossibruuu het volgende:
Even afgezien daarvan, als je al met anderen naar de bioscoop gaat ten koste van je partner die dat zelf graag wilt, dan zit er in je relatie al iets niet goed.
Er zit sowieso iets goeds fout in de relatie: zij durft niet te praten met haar vriend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 11:00:56 ]
pi_135714448
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:58 schreef Cinderellaaa het volgende:
Heel logisch dat je dit zo voelt.

Uitmaken gaat dan weer te ver, maar je kunt hem wel duidelijk maken dat je dit niet tolereert.
Maatregelen .. niet tolereren ... :') sterk taaltje ..

TS dient gewoon in een normaal gesprek met haar vriend aan te geven dat ze zich er ongemakkelijk door voelt, en dan is het aan vriend om daar rekening te houden en niet/minder met die collegae af te spreken. Sim-pel.
pi_135714472
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Impossibruuu het volgende:
Als ik een topic als dit, en dan met name de reacties, lees, dan realiseer ik me hoe materialistisch en egoïstisch 'de maatschappij' is geworden. Iedereen meent maar te kunnen doen en laten wat hij/zij wilt, ongeacht of anderen, zelfs je eigen partner, daardoor gekwetst kunnen worden.

Absoluut moet er niets mis zijn met het hebben van 'normale' vrienden van het andere geslacht. Met mijn 2 vrouwelijke stagiaires kan ik het ook erg goed vinden op het werk, maar waarom zou ik in godsnaam met een van de twee 1 op 1 naar de bios gaan? Da's gewoon een regelrechte date. Mijn vriendin zou zich daar, geheel terecht, absoluut niet fijn bij voelen. Andersom is dat net zo; ik zou het echt niet op prijs kunnen stellen als zij 1 op 1 constant met een mannelijke collega optrekt, of naast me op de bank daarmee zit te whatsappen, enzovoorts.

Het bewust niet laten gebeuren van zulke dingen heeft niets te maken met elkaar dingen verbieden. Meer dan vaak heeft één van mijn stagiaires me op vrijdagmiddag ook wel eens gevraagd om een drankje te gaan doen, maar dat wijs ik bewust af. Niet omdat mijn vriendin zoiets verbiedt, maar omdat ik haar niet in een positie wil duwen dat ze onzeker thuis op de bank zit.

Gast, TS vertelt haar vriend niet eens dat ze er mee zit. Dat is stap 1, er over praten. Al dat gedoe waar je het over hebt is pas van toepassing als TS haar onvrede geuit heeft, en vriend daar vervolgens niets mee doet.
pi_135714516
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er zit sowieso iets goeds fout in de relatie: zij durft niet te praten met haar vriend.
Dank u, dat probeer ik ook al een poosje duidelijk te maken. Het probleem hier is niet een ontrouwe, oneerlijke of achterbakse vriend. Het probleem is TS die niets bespreekt.
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:04:04 #219
288245 crew  Moira
pi_135714812
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Dank u, dat probeer ik ook al een poosje duidelijk te maken. Het probleem hier is niet een ontrouwe, oneerlijke of achterbakse vriend. Het probleem is TS die niets bespreekt.
Dat weten we niet.
We weten niet of haar vriend ontrouw, oneerlijk of achterbaks is (misschien is hij dat wel, misschien is hij dat niet), en we weten niet of TS het inmiddels al met haar vriend besproken heeft, want TS heeft hier nog geen update gepost.
Fuck the EBU.
pi_135714836
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat weten we niet.
We weten niet of haar vriend ontrouw, oneerlijk of achterbaks is (misschien is hij dat wel, misschien is hij dat niet), en we weten niet of TS het inmiddels al met haar vriend besproken heeft, want TS heeft hier nog geen update gepost.
Hij vertelt mij namelijk wel veel, maar heb niet het gevoel alles. Het is dus niet zo dat hij erover liegt voor mijn gevoel.

TS geeft haar vriend het voordeel van de twijfel.
pi_135714901
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef oLexie het volgende:
Hij zou het ook niet op prijs stellen als ik steeds met een mannelijke collega drankjes ga doen, bioscoopjes bezoek en taart, broodjes en al die shit krijg zonder dat hij ook maar een idee heeft wie deze gast eigenlijk is.
Een gaylord die koekjes en taart voor mijn vrouw maakt kan ik wel waarderen. Als hij ook nog met haar gaat shoppen en de hond regelmatig uitlaat mag hij wel bij ons intrekken.
pi_135714929
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef probeer het volgende:
Gast, TS vertelt haar vriend niet eens dat ze er mee zit. Dat is stap 1, er over praten. Al dat gedoe waar je het over hebt is pas van toepassing als TS haar onvrede geuit heeft, en vriend daar vervolgens niets mee doet.
Niet helemaal mee eens. Zeker moet TS gewoon met haar vriend kunnen praten over dit soort onderwerpen. Anderzijds weet ik verdomd goed van mijn eigen partner waar ze zich wel of niet prettig bij zou voelen. Die van mij hoeft me daar niet op te attenderen simpelweg omdat ik zo'n fratsen niet uithaal...
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:08:51 #223
288245 crew  Moira
pi_135714987
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij vertelt mij namelijk wel veel, maar heb niet het gevoel alles. Het is dus niet zo dat hij erover liegt voor mijn gevoel.

TS geeft haar vriend het voordeel van de twijfel.
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef probeer het volgende:

[..]

En dan lijkt het me voor ons verstandig om haar update hierover af te wachten.
Fuck the EBU.
pi_135715113
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:07 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Zeker moet TS gewoon met haar vriend kunnen praten over dit soort onderwerpen. Anderzijds weet ik verdomd goed van mijn eigen partner waar ze zich wel of niet prettig bij zou voelen. Die van mij hoeft me daar niet op te attenderen simpelweg omdat ik zo'n fratsen niet uithaal...
Ik zou van mezelf denken dat ik dat inderdaad ook wel van mijn vriendin zou weten. Maar de vriend van TS lijkt me een beetje een clueless dork. Ondersteund door het feit dat hij er wel over vertelt, lijkt me dat hij het gewoon niet ziet. En ook niet gaat zien als TS er niet over praat.

(ik geef hem het voordeel van de twijfel, en dan is een plaat voor je kop hebben toch wat minder erg dan geen fuck geven om de gevoelens van je vriendin.)
pi_135715216
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Och, die is gevlogen. Want we ondersteunden haar niet genoeg in haar twijfels en raadden aan om er gewoon over te praten. En dat strookt niet met de gedachtegang die TS al in haar hoofd had rond malen, en praten met je partner is eng en moet je niet doen en zo. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')