abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135740852
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Argento het volgende:

[..]

hij vindt zijn entertainment op kantoor belangrijker dan jouw gevoelens daarbij?
"Het is maar 2 maanden nog"
  maandag 20 januari 2014 @ 22:26:22 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135740887
Dit is niet goed niet, zonneschijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135740938
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]

Ik werk denk ik heel raar; ik ga de concurrentie niet aan. Als ik concurrentie heb, haak ik af. Misschien mijn onzekerheid ofzo maar ook als we geen relatie zouden hebben en ik heb concurrentie dan geef ik op of haak ik af; net hoe je het wil noemen.

Of je gaat voor mij of niet. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want zo werkt het blijkbaar niet en mijn gevoelens ook niet.
neuh, maar zo steek ik ook in elkaar ("graag, of niet")
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_135740976
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]

"Het is maar 2 maanden nog"
en dat vind ik juist zo flauw van hem. Twee maanden entertainment versus de gevoelens van zijn vriendin daarbij. In mijn ogen maakt hij dan toch de verkeerde keus.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_135741158
Ik weet dat het niet goed is. Weet ook niet wat ik ermee moet en wat ik moet gaan doen. Ik weet ook niet op wie ik boos of teleurgesteld moet zijn; mijn vriend of dat meisje. Lijkt wel of ik op dit moment ook niet meer boos kan zijn.
pi_135741228
Tja, dat meisje heeft uiteindelijk niks met jou te schaften. Je vriend des te meer.
  maandag 20 januari 2014 @ 22:34:24 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135741295
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet dat het niet goed is. Weet ook niet wat ik ermee moet en wat ik moet gaan doen. Ik weet ook niet op wie ik boos of teleurgesteld moet zijn; mijn vriend of dat meisje. Lijkt wel of ik op dit moment ook niet meer boos kan zijn.
Teleurgesteld zijn in je vriend. En nu niet ook nog jezelf teleurstellen: dus kom voor jezelf op!
The love you take is equal to the love you make.
pi_135741516
Wacht even... Je hebt het er "voorzichtig" met hem over gehad, maar je hebt niet duidelijk aangegeven hoe je je erbij voelt.. Wat hebben jullie dan besproken? :?

Als hij niet weet dat je het vervelend vindt dat hij close met haar is (jullie hebben het over haar gehad en jij hebt er niets van gezegd, dus je vindt het soort van ik), dan is het niet heel erg vreemd dat hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt.
pi_135741698
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Wacht even... Je hebt het er "voorzichtig" met hem over gehad, maar je hebt niet duidelijk aangegeven hoe je je erbij voelt.. Wat hebben jullie dan besproken? :?

Als hij niet weet dat je het vervelend vindt dat hij close met haar is (jullie hebben het over haar gehad en jij hebt er niets van gezegd, dus je vindt het soort van ik), dan is het niet heel erg vreemd dat hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt.
Hier ben ik het wel ergens mee eens. In hoeverre ben je echt duidelijk over jouw gevoelens geweest? (Al zou hij sowieso wel mogen beseffen dat jij belangrijker voor hem bent dan .. sorry maar het lijkt me niet echt een hele snuggere knul op dit gebied)

@TS:

Ok, nu weet je hoe hij er over denkt.

Dan is het nu tijd om hem heel erg goed duidelijk te maken hoe jij je hier onder voelt, en dat je het fijn zou vinden als hij op de 1e plaats met jou rekening zou houden, en niet met haar.

Ik snap dat je dat moeilijk vindt, is ook moeilijk. Schrijf het desnoods gewoon kort op en lees het hem voor. "Door deze situatie voel ik me ... . En ik zou het echt heel erg fijn vinden als jij me hierbij wil helpen en ondersteunen door .... ."

Dan moet er toch (zelfs) bij hem wel een lichtje gaan branden. En als hij dán nog niet tot het besef komt dat jouw geluk voor hem een stuk belangrijker hoort te zijn dan omgang met een collegae, zou ik inderdaad ook enorm sterk gaan twijfelen.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 20 januari 2014 @ 23:44:16 #260
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135744420
Dus TS haar vriend weet dat het niet helemaal normaal is, maar verveelt zich zonder vrouwelijke aandacht dus gaat er niets aan veranderen? Wat een ... :')

Ik vind het steeds vreemder worden. En TS, jij laat je ook echt door hem ondersneeuwen, of niet? :N Kom op meid, wees eens duidelijk en kom voor jezelf op! Doe nou niet of je het allemaal maar best vindt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_135744548
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
Dus TS haar vriend weet dat het niet helemaal normaal is, maar verveelt zich zonder vrouwelijke aandacht dus gaat er niets aan veranderen? Wat een ... :')
Dit. Wat een lulletje. :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:13:47 #262
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_135745567
Waarschijnlijk is het het beste voor jullie allebei als je de relatie verbreekt. Als je liever wil snitchen bij zijn baas dan erover te praten met je partner is je relatie toch geen lang leven meer beschoren.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_135746108
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar merk je niet dat dit soort beperkingen jullie gewoon helemaal niet vooruit helpen, maar dat het jullie juist doet focussen op de verkeerde zaken?

Jaloezie is tot een bepaald niveau gezond, maar als je elkaar beperkingen gaat opleggen omwille van je eigen jaloezie dan gaat er toch echt iets goed fout. Dat je jaloers bent en door je eigen onzekerheden het niet leuk vindt dat je vriendin andere mannen spreekt/ziet is tot daaraan toe, maar dat je door je jaloezie je vriendin wantrouwt gaat echt te ver. Want dat is hoe ik het zie, hij neemt aan dat jij niet voor jezelf kan opkomen in het gezelschap van een andere man, dat je geen verstandige keuzes kan maken, dat je geen rekening met hem kan houden en dat je dus vreemd zal gaan.

En da's toch verre van gezond? Bedoel, hoe moet dat nou in de toekomst? Stel, jij zit samen in een projectgroep op je school met drie andere jongens en jullie moeten een keertje langer door... Of dat je op werk langer doorblijft werken met een mannelijke collega om iets af te ronden, wat dan? Of vertel je hem daar niet over, omdat je weet dat hij het niet kan accepteren? En omdat er dan blijkbaar ruzies ontstaan...

Je leeft nou eenmaal op een wereld met mannen en vrouwen, sociale interactie is vanzelfsprekend. Het zou hem veel meer helpen om aan z'n onzekerheden te werken dan jou te beperking in de omgang met anderen. Hij raakt je heus niet kwijt hoor, en aangezien hij je aan de haak heeft kunnen slaan heeft-ie je ook wel wat te bieden.
Ja klopt ook allemaal wel wat je zegt. Het is alleen wel lastig om dit te bespreken met hem.

We hebben net zelfs nog ruzie gehad, omdat ik iets grappigs vertelde wat mijn mannelijke collega vandaag had gezegd.
Hij kon dat niet waarderen en vroeg of ik die verhalen over zijn zogenaamde concurrenten achterwege kon laten en dat hij eecht niet hoefde te weten hoe andere jongens mij aan het lachen hebben gemaakt.

Hij is verder echt een schatje hoor, maar jaloezie is wel iets waar we allebei mee moeten dealen denk ik. Hij ziet alle jongens als concurrenten, maar dan moet ik ook toegeven dat ik ook niet de makkelijkste ben als het om vrouwen gaat in zijn leven.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:28:37 #264
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_135747186
Boop. :')

[ Bericht 87% gewijzigd door Purrrp op 21-01-2014 02:30:23 (Voortaan beter checken wie daadwerkelijk de TS is ) ]
pi_135748209
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:36 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Ja klopt ook allemaal wel wat je zegt. Het is alleen wel lastig om dit te bespreken met hem.

We hebben net zelfs nog ruzie gehad, omdat ik iets grappigs vertelde wat mijn mannelijke collega vandaag had gezegd.
Hij kon dat niet waarderen en vroeg of ik die verhalen over zijn zogenaamde concurrenten achterwege kon laten en dat hij eecht niet hoefde te weten hoe andere jongens mij aan het lachen hebben gemaakt.

Hij is verder echt een schatje hoor, maar jaloezie is wel iets waar we allebei mee moeten dealen denk ik. Hij ziet alle jongens als concurrenten, maar dan moet ik ook toegeven dat ik ook niet de makkelijkste ben als het om vrouwen gaat in zijn leven.
Als jullie samen gelukkig zijn, prima toch? :)

Geniet, maar wees jaloers met mate.. ;)
pi_135748284
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb het voorzichtig met mijn vriend erover gehad en hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt. Daarna is het voorbij en nu vindt hij het leuk om haar bij hem te hebben, zodat de sfeer voor hem ook leuker is. Dus hij vindt het ook niet helemaal normaal, maar gaat er niks aan doen.

Dus ja. Niks verder gekomen dan ik al was. En ook niet verwacht. Maar het gesprek kwam ook niet op het moment dat ik voorbereid was dus heb ook niet alles misschien gezegd, wat ik wilde zeggen.

Heb nog steeds het gevoel dat ik gewoon concurrentie heb om zijn aandacht.
Wow, wat?! Dit is niet echt normaal.. Laat hem dan ander werk zoeken als de sfeer zo verschrikkelijk is..
Worry is a misuse of imagination
pi_135748294
@TS:
pi_135748337
quote:
Ik heb het voorzichtig met mijn vriend erover gehad en hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt. Daarna is het voorbij en nu vindt hij het leuk om haar bij hem te hebben, zodat de sfeer voor hem ook leuker is. Dus hij vindt het ook niet helemaal normaal, maar gaat er niks aan doen.

Dus ja. Niks verder gekomen dan ik al was. En ook niet verwacht. Maar het gesprek kwam ook niet op het moment dat ik voorbereid was dus heb ook niet alles misschien gezegd, wat ik wilde zeggen.

Jij denkt serieus dat het contact over 2 maanden verbroken wordt? Ik vind dat wel erg naief hoor.
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 08:13:40 #269
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135748359
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:36 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Weet je wat het leuke is?
Dat je er later achter komt dat jaloezie helemaal niet iets is waar je mee moet dealen van je partner en dat jaloezie vanuit jouzelf nergens voor nodig is, als je straks een andere (normale) relatie hebt wanneer deze op de klippen loopt door de zoveelste ruzie die je hebt.

Ik zei precies dezelfde dingen over mijn ex, 'maar hij was toch wel lief en als er geen 3e partij bij betrokken was was het allemaal leuk en goed', en zo toch 3,5 jaar bij hem gebleven.
Veel van geleerd, maar heb mezelf voor de kop geslagen dat ik dacht dat dat 'normaal' was, toen ik erachter kwam dat het eigenlijk helemaal niet zo hoeft te zijn in een relatie.
Wat een bevrijding O+

Maargoed, dat zijn dus mijn eigen ervaringen :P Verder wat sylvesterrr zegt:
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 07:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als jullie samen gelukkig zijn, prima toch? :)

Geniet, maar wees jaloers met mate.. ;)
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 08:16:32 #270
288245 crew  Moira
pi_135748382
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:11 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat het contact over 2 maanden verbroken wordt? Ik vind dat wel erg naief hoor.
Sowieso alsof hij nog 2 maanden op haar in moet gaan (gesmeerde broodjes, koekjes, taart, drankjes, bioscoopuitjes en andere 'dates' aannemen) omdat zij pas over 2 maanden weggaat van die stage.
Als zijn vriendin er zo mee zit kan hij toch best haar gewoon als oppervlakkige stagiaire behandelen (zoals zijn andere collega's ook doen) voor die laatste 2 maanden?
Fuck the EBU.
pi_135748518
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als zijn vriendin er zo mee zit kan hij toch best haar gewoon als oppervlakkige stagiaire behandelen (zoals zijn andere collega's ook doen) voor die laatste 2 maanden?
Maar dan moet ze haar vriend wel vertellen dat ze er zo mee zit...
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 08:32:56 #272
288245 crew  Moira
pi_135748539
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Maar dan moet ze haar vriend wel vertellen dat ze er zo mee zit...
Zelfs als ze dat 'voorzichtig' heeft aangekaart en hij zelf ook aangeeft dat het niet normaal is, moet hij niet zeggen 'dat het nog maar voor 2 maanden is en hij er niks aan gaat doen'.
Hij kan die 2 maanden prima uitzitten zonder gesmeerde broodjes, taart en dates met haar.
Fuck the EBU.
pi_135748614
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zelfs als ze dat 'voorzichtig' heeft aangekaart en hij zelf ook aangeeft dat het niet normaal is, moet hij niet zeggen 'dat het nog maar voor 2 maanden is en hij er niks aan gaat doen'.
Hij kan die 2 maanden prima uitzitten zonder gesmeerde broodjes, taart en dates met haar.
Ik ben heel benieuwd naar hoe ze het 'voorzichtig' heeft aangekaart...
pi_135748629
Jezus, kom eens voor jezelf op aansteller :')
  PR en moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 08:54:05 #275
288245 crew  Moira
pi_135748792
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar hoe ze het 'voorzichtig' heeft aangekaart...
Nouja, als hij zelf al zegt van "Ik vind het ook niet normaal, maar het is nog maar 2 maanden dus ik doe er niks aan" is het in elk geval duidelijk geweest dat TS het niet normaal vindt en wil dat er wat aan gedaan wordt, anders zou hij het niet zo zeggen :P

Dus ook al heeft ze het voorzichtig gebracht, zou het wel duidelijk moeten zijn. Maar blijkbaar heeft die vriend ook niet zo veel inlevingsvermogen.
Fuck the EBU.
pi_135748937
Zo dat had ik niet gepikt denk. Hele vreemde situatie zo.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:34:15 #277
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135750842
TS, ik ben boos op je.

Groetjes,

oLexie.
Bay of Plenty
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:50:25 #278
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135751289
Jouw vriend klinkt niet echt als een aanwinst. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat dit contact na twee maanden opeens stopt. Wat ga je nu doen?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:11:44 #279
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_135751935
Er zijn volgens mij twee opties:1 Je vriend is een ontzettende botte boer met een enorm bord voor zijn kop en ziet echt geen kwaad in zijn omgang met deze stagiaire.
Of 2. Hij vindt de stagiaire wel meer dan alleen leuk "voor de sfeer".
Hoe dan ook houdt hij compleet geen rekening met jou of jouw gevoelens.

Het wordt denk ik tijd dat jezelf een schop onder de kont geeft en heel duidelijk aan gaat geven wat jij vindt en wat de eventuele consequenties van zijn gedrag zijn. Je bent geen deurmat, dus waarom laat je je zo behandelen?!
pi_135754053
Er vanuit gaan dat TS de volledige waarheid vertelt, dan is haar vriend wel een hele lompe, egocentrische klootzak.

Met je stagiaire naar de bioscoop gaan terwijl je een vriendin hebt is NIET normaal. Dat hij je niet in jouw schoenen kan verplaatsen en het prima vind, ondanks jouw bezwaren was voor mij de druppel geweest. Als je geen rekening wil houden met de gevoelens van je partner dan sodermieter je maar op.(Even voor deduidelijkheid, Cinderilla's verhaal is wel het andere uiterste waar ik ook niet mee eens ben)

Voor de mannen, wat als jouw vriendin/verloofde/vrouw naar de bios ging met ALLEEN haar leidinggevende, zou je dan ook niet raar vinden?
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_135754461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:41 schreef Smack10 het volgende:
Jezus, kom eens voor jezelf op aansteller :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135754654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga straks met een vriendin naar de bioscoop. Ze is al een jaar getrouwd. :P
Dit is dan ook uiteraard zeer makkelijk wanneer er (nog) geen emoties betrokken zijn ;)

Ik ben oprecht benieuwd hoe jij het zou vinden wanneer jouw vrouw (de dag dat ook jij jouw perfecte Fatima vindt komt wel don't worry ;)) met een gast die ze kent naar de bios gaat :)

Ben je er echt zo van overtuigd dat je dan nog zo relativerend zult zijn?

Let wel: Niet haar broer, niet haar neef, niet haar beste vriend die ze al haar leven kent, maar zomaar een gast die ze net kent. Oh, en die gast bakt taart en shit voor je vrouw :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:17 schreef Devion het volgende:
Er vanuit gaan dat TS de volledige waarheid vertelt, dan is haar vriend wel een hele lompe, egocentrische klootzak.

Met je stagiaire naar de bioscoop gaan terwijl je een vriendin hebt is NIET normaal. Dat hij je niet in jouw schoenen kan verplaatsen en het prima vind, ondanks jouw bezwaren was voor mij de druppel geweest. Als je geen rekening wil houden met de gevoelens van je partner dan sodermieter je maar op.(Even voor deduidelijkheid, Cinderilla's verhaal is wel het andere uiterste waar ik ook niet mee eens ben)

Voor de mannen, wat als jouw vriendin/verloofde/vrouw naar de bios ging met ALLEEN haar leidinggevende, zou je dan ook niet raar vinden?
Eensch.

Ik snap heus wel dat er mensen zijn die er geen problemen mee hebben, maar wanneer de partner zich er niet goed bij voelt moet er wel wat veranderen...
pi_135842111
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vast helemaal aan mij liggen, maar als je een vriendin hebt, ga je toch niet met andere chicks naar de bioscoop?
Kut, ik ben het eens met Yi-Long

Ik heb totaal niet de behoefte om met een andere chick naar de bios te gaan.
Mijn stelregel:
Zou je zelf boos / jaloers worden wanneer de ander zoiets zou doen?
Indien JA, doe dat dan zelf ook niet.

-edit: Na het lezen van dit topic denk ik echter dat TS ook een labiele preut is.
Bij concurrentie haak ik af... :')
Gokje: Jullie doen eigenlijk alleen de dingen die hij wil. Je koopt de dingen die hij wil. Jullie gaan op vakantie wanneer en waar hij dat wil.
Het enige wat jij doet wat jij doet is koken, wassen en ja-knikken?
Wanneer 75% van bovenstaande beantwoord kan worden met JA dan snap ik hem.
Je bent dan namelijk saai en hij zoekt wat spanning en een leuk leven.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sant. op 23-01-2014 11:37:03 ]
pi_135842449
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Twiitch het volgende:

Ik vind het op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd wanneer je in een relatie zit ja.
Zelfs zonder relatie vind ik het niet passen, een stagiaire moet je begeleiden, niet daten.
Je wil niet weten hoeveel stagiares stukgetrokken worden... En waarom ook niet? Volwassen mensen die met elkaar om gaan belanden wel eens met elkaar in bed.

Dat gezegd hebbende: vooralsnog weten we niet meer dan dat hij vriendschappelijk met haar omgaat. Naar de film met een collega kan natuurlijk best, ook als het een vrouwelijke collega is. Beetje afhankelijk van de film misschien. Het is net effe wat anders als je met een vrouwelijke collega naar een romantische film gaat die jouw vriendin ook wel had willen zien, of dat je naar een horror gaat terwijl jouw vriendin een teringhekel heeft aan horror en jij het wel leuk vindt.

En TS moet gewoon e.e.a. met haar vriend bespreken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_135842839
Ik heb er mijn twijfels bij. Misschien ben jij niet helemaal open geweest met je gevoelens naar hem toe. Maar hoe hij doet vind ik vreemd.

Het lijkt erop dat hij haar leuk vind, of hij ziet niet dat zij hem leuk vind. In elk geval als zij alleen voor hem koekjes bakt en taart bakt speelt er meer.

Probeer toch open kaart te spelen met je gevoelens en maak het hem duidelijk. Die 2 maanden hou je echt niet meer vol en het is dan nog de vraag of het na die 2 maanden ook stopt.
Haters gonna hate.
  donderdag 23 januari 2014 @ 11:51:53 #286
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135843017
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nouja, als hij zelf al zegt van "Ik vind het ook niet normaal, maar het is nog maar 2 maanden dus ik doe er niks aan" is het in elk geval duidelijk geweest dat TS het niet normaal vindt en wil dat er wat aan gedaan wordt, anders zou hij het niet zo zeggen :P

Dus ook al heeft ze het voorzichtig gebracht, zou het wel duidelijk moeten zijn. Maar blijkbaar heeft die vriend ook niet zo veel inlevingsvermogen.
Hij vindt het ms niet normaal, maar hij geniet er duidelijk wel van.. En dan vast niet alleen van de broodjes.. :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_135843222
quote:
Het is dus een egoboost voor hem. Misschien dat zij hem inderdaad leuk vindt, wellicht een mooie meid is en dat hij dat wel leuk vindt die aandacht.

Zoiets. Nou, of dat meteen iets is om je heel erg ongerust over te maken vraag ik mij af, want als een aantrekkelijk persoon interesse toont in iemand zijn verreweg de meesten (bezet of niet) daar van gecharmeerd.

quote:

Maar heb je hem al verteld dat je je er echt kut bij voelt, of heb je het maar een beetje schokschouderend aangehoord. Want dan is het niet zo gek dat hij geen rekening houdt met jouw gevoelens. Het is nl. heel lastig om daar rekening mee te houden als jij ze niet uit!!!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:50:09 #288
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135850042
quote:

Ik vind het echt raar en een rotsituatie voor jou.

En ze zijn niet van plan om contact te houden als haar stageperiode is afgelopen?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_135850334
Godverdomme TS, trek die klep open en zeg wat je er van vindt. Je moet eerst maar eens leren je mond open te doen voor je überhaupt een relatie aangaat, want relaties werken niet als een van de twee zijn/haar gevoelens niet durft bloot te leggen en niet eens boos durft te worden als haar vriend als een lulletje rozenwater met een chick van rond de 20 het aanlegt op zijn werk.

En voordat iedereen begint te janken, ik heb het hele topic gelezen en ik begin me kapot te ergeren aan TS.
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:40:46 #290
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135852173
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Godverdomme TS, trek die klep open en zeg wat je er van vindt. Je moet eerst maar eens leren je mond open te doen voor je überhaupt een relatie aangaat, want relaties werken niet als een van de twee zijn/haar gevoelens niet durft bloot te leggen en niet eens boos durft te worden als haar vriend als een lulletje rozenwater met een chick van rond de 20 het aanlegt op zijn werk.

En voordat iedereen begint te janken, ik heb het hele topic gelezen en ik begin me kapot te ergeren aan TS.
Dit. Onzeker typetje die daardoor niks durft te zeggen. :{
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135858146
Ja, je moet hem vertrouwen. Daar gaat het om in een relatie. Je bent jaloers, wellicht minder knap dan die stagiaire, je gunt hem geen prettige omgang met collegae, maar toch is hij met jou samen. Blijkbaar ben jij op een of andere manier toch leuker dan zij. Dus leer er mee omgaan of maak het uit als je hem ondanks alles niet vertrouwd. Heel simpel.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:50:54 #292
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135858736
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja, je moet hem vertrouwen. Daar gaat het om in een relatie. Je bent jaloers, wellicht minder knap dan die stagiaire, je gunt hem geen prettige omgang met collegae, maar toch is hij met jou samen. Blijkbaar ben jij op een of andere manier toch leuker dan zij. Dus leer er mee omgaan of maak het uit als je hem ondanks alles niet vertrouwd. Heel simpel.
:') Of die gozer gedraagt zich eens niet als een lul
pi_135858752
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:') Of die gozer gedraagt zich eens niet als een lul
Ze kiest zelf voor die lul.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:53:18 #294
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135858822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ze kiest zelf voor die lul.
Dus hoeft hij geheel geen rekening met haar te houden?
pi_135858888
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dus hoeft hij geheel geen rekening met haar te houden?
Normaal gesproken houd je rekening met elkaar in een relatie. Ze heeft echter zelf gekozen voor een relatie met een lul die geen rekening met haar houd, en niemand verplicht haar om bij die lul te blijven.
pi_135858997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Normaal gesproken houd je rekening met elkaar in een relatie. Ze heeft echter zelf gekozen voor een relatie met een lul die geen rekening met haar houd, en niemand verplicht haar om bij die lul te blijven.
Mja, dat zou betekenen dat ze dit allemaal van te voren wist of had moeten weten.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135859017
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Mja, dat zou betekenen dat ze dit allemaal van te voren wist of had moeten weten.
Nee hoor, ze is er nu toch achter gekomen?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en niemand verplicht haar om bij die lul te blijven.
pi_135859086
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Nee hoor, ze is er nu toch achter gekomen?

[..]

Beetje simpel breng je het allemaal, maar goed. Vreemd om te zeggen dat ze dit wist of had kunnen weten en het dan maar te accepteren heeft, ofzo.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135859127
Heb niet het hele topic gelezen, alleen OP en eerste pagina en deze laatste. Maar TS, waarom vraag je niet of je een keer mee kan naar de vrijdagmiddag borrel. Onder het mom van zijn collega's te leren kennen. Kan je ook meteen zien hoe ze zich om elkaar gedragen als jij er bij bent. Zou je wat wijzer van kunnen worden.
pi_135859159
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:01 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Beetje simpel breng je het allemaal, maar goed. Vreemd om te zeggen dat ze dit wist of had kunnen weten en het dan maar te accepteren heeft, ofzo.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze zelf gekozen heeft voor een relatie met die kerel en er ook voor kan kiezen om zonder hem door te gaan als het haar niet bevalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')