Nu zit je gewoon vreemde conclusies te trekken die nergens op gebaseerd zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Och, die is gevlogen. Want we ondersteunden haar niet genoeg in haar twijfels en raadden aan om er gewoon over te praten. En dat strookt niet met de gedachtegang die TS al in haar hoofd had rond malen, en praten met je partner is eng en moet je niet doen en zo.
Ik denk serieus dat TS niet meer terug komt, doorgaat in haar twijfels en er niet met haar vriend over praat.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu zit je gewoon vreemde conclusies te trekken die nergens op gebaseerd zijn
Ik ben dit eigenlijk op geen enkel punt met je eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat TS niet meer terug komt, doorgaat in haar twijfels en er niet met haar vriend over praat.
Elk van haar posts in dit topic ondersteunt dat. Ze gaat alleen maar in op de twijfel en achterdocht en lijkt niets met ons advies te doen.
Maar ok, het is pas een halve week geleden sinds haar laatste reactie. Voor een kwestie die haar zo parten speelt is het natuurlijk niet belangrijk genoeg om in die tijd met je partner te willen bespreken. (jup, sarcasme)
Wedje leggen? Om een koekje / boterhamquote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben dit eigenlijk op geen enkel punt met je eens.
Tja dat is hoe ik het heb afgesproken met vriend. Ik mag mijn beste vriend alleen op verjaardagen zien en hij mag niet met andere vrouw afspreken.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus gezelligheid met collega's/stagiaries met wie je goed kan opschieten is uit den boze? Damn...
Je maakt een grapje, hoop ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Cinderellaaa het volgende:
Tja dat is hoe ik het heb afgesproken met vriend. Ik mag mijn beste vriend alleen op verjaardagen zien en hij mag niet met andere vrouw afspreken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Tja dat is hoe ik het heb afgesproken met vriend. Ik mag mijn beste vriend alleen op verjaardagen zien en hij mag niet met andere vrouw afspreken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Want je zou eens werken aan je eigen jaloezie en/of onzekerheid ... Wow ..quote:
Wat ik me dan zo snel even afvraag hè, waarom spreek jij niet met je beste vriend af waar je vriend bij is? En je vriend dan natuurlijk af met andere vrouwen (collega etc.) waar jij bij bent.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Huuuuuquote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
OMG.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ik denk dat die zgn beste vriend zichzelf niet bepaald als beste vriend beschouwt.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef Oognip het volgende:
Een beste vriend die je alleen op verjaardagen ziet is ook wel wat vreemd.
Wij zijn inderdaad allebei jaloers ingesteld (vriend zelfs meer dan ik) en hebben dit uiteindelijk afgesproken om onderlinge ruzies te verminderen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ik me dan zo snel even afvraag hè, waarom spreek jij niet met je beste vriend af waar je vriend bij is? En je vriend dan natuurlijk af met andere vrouwen (collega etc.) waar jij bij bent.
Even daargelaten dat je er al vanuit gaat dat je relatie niet bestand is tegen alleen afspreken met de andere sekse.
aanpassen en verbieden zijn twee compleet verschillende dingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Wij zijn inderdaad allebei jaloers ingesteld (vriend zelfs meer dan ik) en hebben dit uiteindelijk afgesproken om onderlinge ruzies te verminderen.
Hij was zo jaloers op mijn beste vriend dat hij hem niet eens wilde ontmoeten.
Ik zie dat ik wel veel kritiek krijg nu, maar wij voelen ons goed met deze maatregelen en weten hoe we ons moeten aanpassen aan elkaar.
Maar merk je niet dat dit soort beperkingen jullie gewoon helemaal niet vooruit helpen, maar dat het jullie juist doet focussen op de verkeerde zaken?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Wij zijn inderdaad allebei jaloers ingesteld (vriend zelfs meer dan ik) en hebben dit uiteindelijk afgesproken om onderlinge ruzies te verminderen.
Hij was zo jaloers op mijn beste vriend dat hij hem niet eens wilde ontmoeten.
Ik zie dat ik wel veel kritiek krijg nu, maar wij voelen ons goed met deze maatregelen en weten hoe we ons moeten aanpassen aan elkaar.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar merk je niet dat dit soort beperkingen jullie gewoon helemaal niet vooruit helpen, maar dat het jullie juist doet focussen op de verkeerde zaken?
Jaloezie is tot een bepaald niveau gezond, maar als je elkaar beperkingen gaat opleggen omwille van je eigen jaloezie dan gaat er toch echt iets goed fout. Dat je jaloers bent en door je eigen onzekerheden het niet leuk vindt dat je vriendin andere mannen spreekt/ziet is tot daaraan toe, maar dat je door je jaloezie je vriendin wantrouwt gaat echt te ver. Want dat is hoe ik het zie, hij neemt aan dat jij niet voor jezelf kan opkomen in het gezelschap van een andere man, dat je geen verstandige keuzes kan maken, dat je geen rekening met hem kan houden en dat je dus vreemd zal gaan.
En da's toch verre van gezond? Bedoel, hoe moet dat nou in de toekomst? Stel, jij zit samen in een projectgroep op je school met drie andere jongens en jullie moeten een keertje langer door... Of dat je op werk langer doorblijft werken met een mannelijke collega om iets af te ronden, wat dan? Of vertel je hem daar niet over, omdat je weet dat hij het niet kan accepteren? En omdat er dan blijkbaar ruzies ontstaan...
Je leeft nou eenmaal op een wereld met mannen en vrouwen, sociale interactie is vanzelfsprekend. Het zou hem veel meer helpen om aan z'n onzekerheden te werken dan jou te beperking in de omgang met anderen. Hij raakt je heus niet kwijt hoor, en aangezien hij je aan de haak heeft kunnen slaan heeft-ie je ook wel wat te bieden.
Heb je nou wel of niet verteld hoe jij je voelt?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb het voorzichtig met mijn vriend erover gehad en hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt. Daarna is het voorbij en nu vindt hij het leuk om haar bij hem te hebben, zodat de sfeer voor hem ook leuker is. Dus hij vindt het ook niet helemaal normaal, maar gaat er niks aan doen.
Ik zou dit echt niet kunnen waarderenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb het voorzichtig met mijn vriend erover gehad en hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt. Daarna is het voorbij en nu vindt hij het leuk om haar bij hem te hebben, zodat de sfeer voor hem ook leuker is. Dus hij vindt het ook niet helemaal normaal, maar gaat er niks aan doen.
Dus ja. Niks verder gekomen dan ik al was. En ook niet verwacht. Maar het gesprek kwam ook niet op het moment dat ik voorbereid was dus heb ook niet alles misschien gezegd, wat ik wilde zeggen.
Heb nog steeds het gevoel dat ik gewoon concurrentie heb om zijn aandacht.
en ga je die concurrentiestrijd aan?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef zonneschijn10 het volgende:
Heb nog steeds het gevoel dat ik gewoon concurrentie heb om zijn aandacht.
Ja en nee. Ik vind het heel moeilijk om mijzelf en mijn gevoelens bloot te geven. Bang voor onbegrip of mijzelf belachelijk te maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet verteld hoe jij je voelt?
hij vindt zijn entertainment op kantoor belangrijker dan jouw gevoelens daarbij?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:18 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik vind het heel moeilijk om mijzelf en mijn gevoelens bloot te geven. Bang voor onbegrip of mijzelf belachelijk te maken.
Zoals ik al zei; vindt hij het ook niet normaal, maar is door haar kantoor minder saai voor hem. Dus ja, waar maakt het uit hoe ik mij daarbij voel.
Dit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind het op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd wanneer je in een relatie zit ja.
Zelfs zonder relatie vind ik het niet passen, een stagiaire moet je begeleiden, niet daten.
Ik werk denk ik heel raar; ik ga de concurrentie niet aan. Als ik concurrentie heb, haak ik af. Misschien mijn onzekerheid ofzo maar ook als we geen relatie zouden hebben en ik heb concurrentie dan geef ik op of haak ik af; net hoe je het wil noemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:03 schreef Argento het volgende:
[..]
en ga je die concurrentiestrijd aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |