Maar dan moet ze haar vriend wel vertellen dat ze er zo mee zit...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als zijn vriendin er zo mee zit kan hij toch best haar gewoon als oppervlakkige stagiaire behandelen (zoals zijn andere collega's ook doen) voor die laatste 2 maanden?
Zelfs als ze dat 'voorzichtig' heeft aangekaart en hij zelf ook aangeeft dat het niet normaal is, moet hij niet zeggen 'dat het nog maar voor 2 maanden is en hij er niks aan gaat doen'.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar dan moet ze haar vriend wel vertellen dat ze er zo mee zit...
Ik ben heel benieuwd naar hoe ze het 'voorzichtig' heeft aangekaart...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfs als ze dat 'voorzichtig' heeft aangekaart en hij zelf ook aangeeft dat het niet normaal is, moet hij niet zeggen 'dat het nog maar voor 2 maanden is en hij er niks aan gaat doen'.
Hij kan die 2 maanden prima uitzitten zonder gesmeerde broodjes, taart en dates met haar.
Nouja, als hij zelf al zegt van "Ik vind het ook niet normaal, maar het is nog maar 2 maanden dus ik doe er niks aan" is het in elk geval duidelijk geweest dat TS het niet normaal vindt en wil dat er wat aan gedaan wordt, anders zou hij het niet zo zeggenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar hoe ze het 'voorzichtig' heeft aangekaart...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:41 schreef Smack10 het volgende:
Jezus, kom eens voor jezelf op aansteller
Dit is dan ook uiteraard zeer makkelijk wanneer er (nog) geen emoties betrokken zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga straks met een vriendin naar de bioscoop. Ze is al een jaar getrouwd.
Eensch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:17 schreef Devion het volgende:
Er vanuit gaan dat TS de volledige waarheid vertelt, dan is haar vriend wel een hele lompe, egocentrische klootzak.
Met je stagiaire naar de bioscoop gaan terwijl je een vriendin hebt is NIET normaal. Dat hij je niet in jouw schoenen kan verplaatsen en het prima vind, ondanks jouw bezwaren was voor mij de druppel geweest. Als je geen rekening wil houden met de gevoelens van je partner dan sodermieter je maar op.(Even voor deduidelijkheid, Cinderilla's verhaal is wel het andere uiterste waar ik ook niet mee eens ben)
Voor de mannen, wat als jouw vriendin/verloofde/vrouw naar de bios ging met ALLEEN haar leidinggevende, zou je dan ook niet raar vinden?
Kut, ik ben het eens met Yi-Longquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vast helemaal aan mij liggen, maar als je een vriendin hebt, ga je toch niet met andere chicks naar de bioscoop?
Je wil niet weten hoeveel stagiares stukgetrokken worden... En waarom ook niet? Volwassen mensen die met elkaar om gaan belanden wel eens met elkaar in bed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind het op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd wanneer je in een relatie zit ja.
Zelfs zonder relatie vind ik het niet passen, een stagiaire moet je begeleiden, niet daten.
Hij vindt het ms niet normaal, maar hij geniet er duidelijk wel van.. En dan vast niet alleen van de broodjes..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, als hij zelf al zegt van "Ik vind het ook niet normaal, maar het is nog maar 2 maanden dus ik doe er niks aan" is het in elk geval duidelijk geweest dat TS het niet normaal vindt en wil dat er wat aan gedaan wordt, anders zou hij het niet zo zeggen
Dus ook al heeft ze het voorzichtig gebracht, zou het wel duidelijk moeten zijn. Maar blijkbaar heeft die vriend ook niet zo veel inlevingsvermogen.
Het is dus een egoboost voor hem. Misschien dat zij hem inderdaad leuk vindt, wellicht een mooie meid is en dat hij dat wel leuk vindt die aandacht.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb het voorzichtig met mijn vriend erover gehad en hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt. Daarna is het voorbij en nu vindt hij het leuk om haar bij hem te hebben, zodat de sfeer voor hem ook leuker is. Dus hij vindt het ook niet helemaal normaal, maar gaat er niks aan doen.
Maar heb je hem al verteld dat je je er echt kut bij voelt, of heb je het maar een beetje schokschouderend aangehoord. Want dan is het niet zo gek dat hij geen rekening houdt met jouw gevoelens. Het is nl. heel lastig om daar rekening mee te houden als jij ze niet uit!!!quote:Dus ja. Niks verder gekomen dan ik al was. En ook niet verwacht. Maar het gesprek kwam ook niet op het moment dat ik voorbereid was dus heb ook niet alles misschien gezegd, wat ik wilde zeggen.
Heb nog steeds het gevoel dat ik gewoon concurrentie heb om zijn aandacht.
Ik vind het echt raar en een rotsituatie voor jou.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik heb het voorzichtig met mijn vriend erover gehad en hij zegt dat het nog maar 2 maanden duurt. Daarna is het voorbij en nu vindt hij het leuk om haar bij hem te hebben, zodat de sfeer voor hem ook leuker is. Dus hij vindt het ook niet helemaal normaal, maar gaat er niks aan doen.
Dus ja. Niks verder gekomen dan ik al was. En ook niet verwacht. Maar het gesprek kwam ook niet op het moment dat ik voorbereid was dus heb ook niet alles misschien gezegd, wat ik wilde zeggen.
Heb nog steeds het gevoel dat ik gewoon concurrentie heb om zijn aandacht.
Dit. Onzeker typetje die daardoor niks durft te zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Godverdomme TS, trek die klep open en zeg wat je er van vindt. Je moet eerst maar eens leren je mond open te doen voor je überhaupt een relatie aangaat, want relaties werken niet als een van de twee zijn/haar gevoelens niet durft bloot te leggen en niet eens boos durft te worden als haar vriend als een lulletje rozenwater met een chick van rond de 20 het aanlegt op zijn werk.
En voordat iedereen begint te janken, ik heb het hele topic gelezen en ik begin me kapot te ergeren aan TS.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja, je moet hem vertrouwen. Daar gaat het om in een relatie. Je bent jaloers, wellicht minder knap dan die stagiaire, je gunt hem geen prettige omgang met collegae, maar toch is hij met jou samen. Blijkbaar ben jij op een of andere manier toch leuker dan zij. Dus leer er mee omgaan of maak het uit als je hem ondanks alles niet vertrouwd. Heel simpel.
Ze kiest zelf voor die lul.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Of die gozer gedraagt zich eens niet als een lul
Dus hoeft hij geheel geen rekening met haar te houden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ze kiest zelf voor die lul.
Normaal gesproken houd je rekening met elkaar in een relatie. Ze heeft echter zelf gekozen voor een relatie met een lul die geen rekening met haar houd, en niemand verplicht haar om bij die lul te blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus hoeft hij geheel geen rekening met haar te houden?
Mja, dat zou betekenen dat ze dit allemaal van te voren wist of had moeten weten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Normaal gesproken houd je rekening met elkaar in een relatie. Ze heeft echter zelf gekozen voor een relatie met een lul die geen rekening met haar houd, en niemand verplicht haar om bij die lul te blijven.
Nee hoor, ze is er nu toch achter gekomen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mja, dat zou betekenen dat ze dit allemaal van te voren wist of had moeten weten.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en niemand verplicht haar om bij die lul te blijven.
Beetje simpel breng je het allemaal, maar goed. Vreemd om te zeggen dat ze dit wist of had kunnen weten en het dan maar te accepteren heeft, ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is er nu toch achter gekomen?
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze zelf gekozen heeft voor een relatie met die kerel en er ook voor kan kiezen om zonder hem door te gaan als het haar niet bevalt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Beetje simpel breng je het allemaal, maar goed. Vreemd om te zeggen dat ze dit wist of had kunnen weten en het dan maar te accepteren heeft, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |