abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135604653
Wat voor meid durft er niet over haar gevoelens te praten aan haar vriend. hoe kansloos ben je dan.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135604671
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad. En dat is niet verboden.
Yep. Lekker in je vrije tijd koekjes en taart bakken voor je collega!

Het is maar net iwaar je tijd voor hebt :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:23:41 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135604693
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:15 schreef zonneschijn10 het volgende:

[..]

Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.

Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
Jij hebt hier een naar gevoel bij. Bespreek dat met je vriend en kijk hoe hij reageert. Het kan een paar kanten opgaan.

Maar blijf er niet mee rondlopen, want het gaat aan je vreten en het doet je relatie op den duur echt geen goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135604703
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Yep. Lekker in je vrije tijd koekjes en taart bakken voor je collega!

Het is maar net iwaar je tijd voor hebt :')
En zij maar niet over haar gevoelens durven praten :'). Wat stagiaire doet boeit mij weinig, wat TS doet wel.
pi_135604730
quote:

[..]

Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen, verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden en de strijd aangaan. En ik weet dat het verkeerd is en ik hem misschien zo wel wegduw, maar ik word er gewoon zo moe, boos en teleurgesteld van dat ik mij ook slecht kan motiveren voor dit soort dingen.

Je gaat als weldenkend mens toch geen taart of koekjes maken voor een man, terwijl hij een relatie heeft en je collega is op je stageplaats. Of zijn lunch verzorgen. Ze kennen elkaar ook nog maar 4 maanden. Voor een lange vriendschap of collega's, zou ik het nog overwegen, maar nooit voor EEN collega.
Nou, eigenlijk wel :P. Ik vind het gewoon leuk om koekjes en taart te maken, en als ik merk dat mensen dat leuk vinden, dan neem ik het wat vaker mee ja (geeft mij weer een excuus om meer te bakken zonder zelf meteen tonnetjerond te worden). Je moet toch wat als er thuis niemand anders is om het op te eten en je het wel leuk vindt om te maken. En nee, dat was nooit als versierpoging bedoeld :') (al deelde ik dan gewoon uit aan iedereen, zoals op een verjaardag).

Het klinkt een beetje alsof ze gewoon wat aandacht nodig heeft en je vriend daar geen kwaad in ziet. Kan prima goed gaan, mooie vriendschap worden, zolang hij het maar afkapt als zij 'meer' gaat willen. Bij hem aangeven dat je daar bang voor bent kan geen kwaad toch? Een gewaarschuwd mens telt voor twee, hij kan wat alerter zijn op signalen en misschien ook wat beter opletten of wat hij doet wel fijn voor jullie beiden is :).

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 17-01-2014 15:36:25 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:27:13 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135604844
quote:

[..]

Vertel dit precies zo aan je vriend. In een relatie is het belangrijk dat je weet hoe de ander zich voelt of ergens over denkt. Dit is voor hem belangrijk om te weten, dan kan het uiteindelijk nog positief voor jullie uitpakken.
Fuck the EBU.
pi_135604863
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef complicate het volgende:

[..]

En zij maar niet over haar gevoelens durven praten :'). Wat stagiaire doet boeit mij weinig, wat TS doet wel.
En dus zit ze in een flutrelatie > geen vertrouwen en niet durven praten. Is geen reden meer aan, vertrouwen komt niet binnen een paar maanden en de durf om eerlijk te zijn ook niet.

Buiten dat om is het natuurlijk behoorlijk triest om een complete taart te bakken met koekjes erbij voor een collega. Was 'ie jarig? Is ze zijn moeder of oma? Nee, hij is niet eens collega trouwens, want ze is stagiaire. Ik zie al helemaal zo'n dik typetje voor me met zo'n pittig, moederachtig (zorgzaam) karaktertje.
pi_135604943
Reden = oplossing.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:29:28 #110
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135604951
TS zit een een beetje in een neerwaartse spiraal... Over een paar week maakt hij het uit omdat zij hem geen aandacht meer geeft en altijd maar chagrijnig is en omdat hij blijkbaar genoeg keus heeft.

Dat kun je allemaal vermijden door er gewoon over te praten, maar waarom zou je makkelijk doen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:31:43 #111
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135605044
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Lekker uitmaken op basis van je eigen jaloezie.
pi_135605052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:27 schreef Laura.b het volgende:

[..]

En dus zit ze in een flutrelatie > geen vertrouwen en niet durven praten. Is geen reden meer aan, vertrouwen komt niet binnen een paar maanden en de durf om eerlijk te zijn ook niet.

Buiten dat om is het natuurlijk behoorlijk triest om een complete taart te bakken met koekjes erbij voor een collega. Was 'ie jarig? Is ze zijn moeder of oma? Nee, hij is niet eens collega trouwens, want ze is stagiaire. Ik zie al helemaal zo'n dik typetje voor me met zo'n pittig, moederachtig (zorgzaam) karaktertje.
Dat boeit mij echt niet, dat ze koekjes en taart bakt voor collega. Wat mij "verbaasd" is dat TS gewoon niet wil/kan praten over haar gevoelens.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:33:48 #113
288245 crew  Moira
pi_135605138
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat boeit mij echt niet, dat ze koekjes en taart bakt voor collega. Wat mij "verbaasd" is dat TS gewoon niet wil/kan praten over haar gevoelens.
Ze heeft gezegd dat ze er moeite mee heeft, maar ze heeft nergens gezegd dat ze dat niet gaat doen.

Wat kunnen mensen toch enorm scheve conclusies trekken uit de informatie die in zo'n topic wordt gegeven..
Fuck the EBU.
pi_135605183
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Jij bent echt irritant. Wat maakt het uit wat jou wel/niet boeit, dat heb je nu al zo'n 3 keer gezegd ofzo.

Er is toch niks aan te doen als ze niet eens eerlijk durft te zeggen wat ze voelt/denkt. Als ze dat wel gaat doen (kost ook nog eens moeite) voelt het alsnog niet goed voor haar, dus maak het dan gewoon uit TS en kom iemand tegen waarbij je wel eerlijk durft te zijn. Jullie relatie is niet stabiel enzo.
pi_135605272
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ze heeft gezegd dat ze er moeite mee heeft, maar ze heeft nergens gezegd dat ze dat niet gaat doen.

Wat kunnen mensen toch enorm scheve conclusies trekken uit de informatie die in zo'n topic wordt gegeven..
Ja joh, maar kom op: als je niet eerlijk durft te zeggen dat je iemand niet vertrouwt, dan zit je relatie sowieso niet goed. Zoek dan iemand waarbij je je eeecht op je gemak voelt waarbij je er niet eens over hoeft te twijfelen dat hij misschien vreemdgaat en dat het gewoon goed zit en dat je elkaar alles kunt zeggen zonder dat je het moeilijk vindt.

Al met al wordt dit niks hoor.
pi_135605296
quote:

[..]

O dan is ze over max 2 maanden weg!

Als ze zo gezellig is en zo'n goede vriendin dan is het toch leuk om haar te leren kennen :) Misschien kunnen jullie na de stage uit eten en dan vraag je aan je vriend of zij haar vriend ook vraagt.
Worry is a misuse of imagination
pi_135605303
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat was geen conclusie een vermoeden, als ze dat niet durft wil dat veel zeggen. Maar goed
pi_135605327
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vast helemaal aan mij liggen, maar als je een vriendin hebt, ga je toch niet met andere chicks naar de bioscoop?
Ik heb geen vriendin maar ik vind wel dat je vriendin niet moet zeuren als jij met een meid naar de bios gaat waarmee je al jaren bevriend bent zonder dat er wat achter zit.
Corporate translator
pi_135605366
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:34 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Jij bent echt irritant. Wat maakt het uit wat jou wel/niet boeit, dat heb je nu al zo'n 3 keer gezegd ofzo.

So what, iedereen heeft het hier al meer dan 3 keer gezegd dat ze met haar vriend moet praten!
pi_135605367
O en je moet je natuurlijk niet als een chagrijnige controlerende vriendin gaan gedragen, dat is niet aantrekkelijk.
pi_135605384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendin maar ik vind wel dat je vriendin niet moet zeuren als jij met een meid naar de bios gaat waarmee je al jaren bevriend bent zonder dat er wat achter zit.
Ah ja, maar daar gaat het hier niet over.
pi_135605410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef HSG het volgende:

[..]

^O^
pi_135605412
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ah ja, maar daar gaat het hier niet over.
Weet ik maar ik mag mijn mening wel geven over iemand zijn reactie.
Corporate translator
pi_135605527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:38 schreef Probability het volgende:

[..]

O dan is ze over max 2 maanden weg!

Als ze zo gezellig is en zo'n goede vriendin dan is het toch leuk om haar te leren kennen :) Misschien kunnen jullie na de stage uit eten en dan vraag je aan je vriend of zij haar vriend ook vraagt.
Of gezellig met z'n 3 taarten bakken? De Malteser taart schijnt erg lekker te zijn!
pi_135605567
Wat een leuk topic op vrijdagmiddag. O+
pi_135605716
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Probability het volgende:
O en je moet je natuurlijk niet als een chagrijnige controlerende vriendin gaan gedragen, dat is niet aantrekkelijk.
Je bedoelt door te achterhalen wat ze allemaal wel niet voor hem doet en dat straks tijdens de 'confrontatie' te willen gebruiken?
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:48:16 #127
288245 crew  Moira
pi_135605745
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:37 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ja joh, maar kom op: als je niet eerlijk durft te zeggen dat je iemand niet vertrouwt, dan zit je relatie sowieso niet goed. Zoek dan iemand waarbij je je eeecht op je gemak voelt waarbij je er niet eens over hoeft te twijfelen dat hij misschien vreemdgaat en dat het gewoon goed zit en dat je elkaar alles kunt zeggen zonder dat je het moeilijk vindt.

Al met al wordt dit niks hoor.
Dikgedrukte vind ik ook belangrijk in een relatie (gelukkig heb ik er zo één).
Maar ik vind dat we een beetje te weinig informatie hebben om te zeggen 'dat het niks wordt'.
Ze geeft ook aan dat het verder een prima relatie is zoals jij omschrijft, totdat die stagiaire er was. En ik kan me in dit geval best voorstellen dat dat twijfels opwekt.
En nogmaals: dat ze moeite heeft met erover beginnen zegt niet dat ze niet alles gewoon met hem uit zal praten.

Iig is dat wel wat ze moet doen en als ze dat niet doet dán is die hele relatie verloren, ja :P
Want als er niks aan de hand is maar TS blijft zich erover opvreten omdat het niet uitgesproken wordt, dan gaat de relatie daar op den duur ook aan onderdoor.
Fuck the EBU.
pi_135605868
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:48 schreef Moira. het volgende:

[..]
Wat klink jij opeens wijs trouwens. Ik dacht altijd dat jij zo`n nietszeggende junk was, maar blijkbaar heb ik me vergist.
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 15:51:43 #129
288245 crew  Moira
pi_135605895
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat klink jij opeens wijs trouwens. Ik dacht altijd dat jij zo`n nietszeggende junk was, maar blijkbaar heb ik me vergist.
Haha, altijd leuk als mensen erachter komen dat ik niet zo ben, ja :D
Fuck the EBU.
pi_135605979
Wat een achterlijke doos die stagiaire, beetje koekjes zitten bakken en afspreken met een fucking bezette collega, ja zo komt die thesis nooit af hè :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:55:41 #131
140412 Danaa
🍎
pi_135606058
Simpel zat! Jij moet praten, je houd dit niet vol.
Het feit dat jij niet durft te praten met hem is al niet goed, wil niet zeggen dat dit een reden is om te stoppen met je relatie maar erg stabiel voor je relatie is het niet!
Alles moet je met elkaar kunnen bespreken als iets je dwars zit, of het nou leuk of iets minder leuk nieuws is.
pi_135606097
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef MangoLotion het volgende:
Wat een achterlijke doos die stagiaire, beetje koekjes zitten bakken en afspreken met een fucking bezette collega, ja zo komt die thesis nooit af hè :')
Ik zie 't al voor me hahahaja :') zo'n simpele Petra die aankomt met een hele taart en koekjes SPECIAAL voor hem, ik vind het grappig. Niet eens voor collega's op de afdeling, neeeee, alleen voor hem.
pi_135606179
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef MangoLotion het volgende:
Studieontwijkendgedrag :')
pi_135606401
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ik zie 't al voor me hahahaja :') zo'n simpele Petra die aankomt met een hele taart en koekjes SPECIAAL voor hem, ik vind het grappig. Niet eens voor collega's op de afdeling, neeeee, alleen voor hem.
Doet me denken aan de kleuterschool, een tekening maken voor je lievelingsjuffrouw/meester :')
pi_135606432
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Studieontwijkendgedrag :')
De crèche versie
pi_135606774
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Beetje gênant ook, als ze het alleen voor hem doet en niet voor de hele afdeling..
pi_135606844
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef complicate het volgende:

[..]

So what, iedereen heeft het hier al meer dan 3 keer gezegd dat ze met haar vriend moet praten!
Die ' :')' van mij was omdat je in een topic altijd honderd keer hetzelfde post. Je mening is duidelijk, je hoeft niet op alles te reageren.
pi_135606908
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die ' :')' van mij was omdat je in een topic altijd honderd keer hetzelfde post. Je mening is duidelijk, je hoeft niet op alles te reageren.
^O^
ah zo ok altijd handig om feedback te krijgen , ik zal ermee rekening houden :)
pi_135606968
Ik denk dat je even met je vriend moet praten overigens.
pi_135607005
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat je even met je vriend moet praten overigens.
Je bent echt de enige die dat denkt volgens mij :D
pi_135608133
Whehe je vriend is gewoon aan het daten en jij laat het gebeuren!
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135608142
Ben ik hier de enige die de hele situatie raar vind?

Ik hou van koekjes bakken en taart maken maar ik ga die echt niet voor een bezette collega maken. Gesmeerde broodjes al helemaal niet. Ook omdat het roddels uitlokt (en terecht).

Hoewel TS eerst met haar vriend moet praten, snap ik haar wel.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:52:30 #143
140412 Danaa
🍎
pi_135608350
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben ik hier de enige die de hele situatie raar vind?

Ik hou van koekjes bakken en taart maken maar ik ga die echt niet voor een bezette collega maken. Gesmeerde broodjes al helemaal niet. Ook omdat het roddels uitlokt (en terecht).

Hoewel TS eerst met haar vriend moet praten, snap ik haar wel.
Ik snap haar ook! En zo denk ik ook evengoed heel wat mensen in dit topic ook!
Maar de actie die ze moet nemen is praten!

Nu een slotje op dit topic?
pi_135608472
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Beetje gênant ook, als ze het alleen voor hem doet en niet voor de hele afdeling..
Best wel! Voor de hele afdeling is wel lief, maar dit is gewoon kansloos. Dat ze brood voor hem smeert ook. Is dit wel serieus? 🙊
pi_135608580
Vriend van TS gaat vreemd en TS wil van niets weten.

Wraak sex is de beste oplossing.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135608925
Maar euhm, dit is wel erg fout wat ik nu ga zeggen :o maar heb je al in zijn telefoon gegluurt?
pi_135609053
Maarre, deed ze het puur voor hem of gaf hij aan dat hij er van houdt en bracht ze toen iets mee dat de hele afdeling gegeten heeft? :P

Die broodjes, tja je weet niet hoe het gelopen is, voor hetzelfde geld was het zo dat zij t die dag deed en hij de dag erna ofzo?

De bios vind ik lichtelijk dubieus, heeft ie jou van tevoren gebeld of t pas erna laten weten? En hij heeft je kennelijk niet óók mee gevraagd? :{

Overigens vind ik je 'zij doet dingen die ik ook had willen doen' ongelooflijk zwak: dat had je dan eerder moeten doen :D

Jullie relatie lijkt inderdaad ff niet zo best maar dat komt meer door hoe jullie elkaar behandelen en dingen verzwijgen :)

Succes w/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135609091
quote:

[..]

Maar daar gaat het niet zozeer om wat hij doet. Doordat zij die dingen doet, die ik graag voor hem wil doen,
Waarom heb je ze dan nooit gedaan de afgelopen tijd? Wil je het doen OMDAT zij het doet of omdat je ze zelf wil doen? Je klinkt jaloers.
quote:
verstoord ze onze relatie en de balans in onze relatie. Nu heb ik geen zin meer om broodjes voor hem te smeren, een taart te maken of gewoon iets speciaals, want ik wil mijzelf niet met haar vergelijken of vergeleken worden
Maar je doet het zelf wel, en je meet je succes af aan de tijd die je vriend bij haar doorbrengt
quote:
en de strijd aangaan.
Als je het niet kunt zeggen, schrijf het op en laat het je vriend lezen en ga dan een gesprek aan.

Maar doe iets.
dag
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:27:55 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135609609
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef zonneschijn10 het volgende:

Moet ik hem vertrouwen en hem op zijn woord geloven dat ze vrienden zijn of moet ik de relatie uitmaken? Dit kost mij zoveel energie dat ik het gewoon niet meer trek en voor mijn gevoel op instorten sta.

Hoe moet ik hiermee omgaan.
Serieus? Denken aan uitmaken omdat je vriend goed kan opschieten met een stagiaire? Damn. In het kwadraat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135609772
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Serieus? Denken aan uitmaken omdat je vriend goed kan opschieten met een stagiaire? Damn. In het kwadraat.
Ik heb mijn vriend en een beste vriend waar ik regelmatig mee ga lunchen. Maar ermee naar de bios gaan: nee. Zijn broodjes klaarmaken en taart voor hem bakken: nee.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:33:35 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135609796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik heb mijn vriend en een beste vriend waar ik regelmatig mee ga lunchen. Maar ermee naar de bios gaan: nee. Zijn broodjes klaarmaken en taart voor hem bakken: nee.
Jij gaat niet met een beste vriend naar de bios? Okay ...
pi_135609797
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet omdat hij goed kan opschieten met een stagiare, maar omdat zij haar vriend niet vertrouwt.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:34:30 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135609824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:

Niet omdat hij goed kan opschieten met een stagiare, maar omdat zij haar vriend niet vertrouwt.
Terwijl hij er gewoon eerlijk over is en ze zelf haar mond niet durft open te trekken. Haar issue wat ze niet oplost door het uit te maken.
pi_135609844
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wtf is daar inderdaad mis mee, zolang beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?
pi_135609931
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Terwijl hij er gewoon eerlijk over is en ze zelf haar mond niet durft open te trekken. Haar issue wat ze niet oplost door het uit te maken.
Yep. Als haar vriend nou achter haar rug om had afgesproken met die stagiare, dan had ik het wantrouwen nog enigszins kunnen begrijpen. Hij is er echter wel eerlijk over geweest. Of hij vertelt alleen dit deel van het verhaal in de hoop dat men niet verder denkt. :X ;)

En ja, het issue zal ze niet oplossen door het simpelweg uit te maken. Dat zal blijven knagen.
pi_135610082
quote:

[..]

Pcies! :D

Ik ging regelmatig met vrienden (mannelijk) zoep'n zonder dat mijn vriend (inmiddels man) daar bij was. Vast ook wel eens naar de bios geweest. Geen enkele intentie om daar een date van te maken/dit als een date te zien.
Ja doei.
pi_135610092
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Lekker uitmaken op basis van je eigen jaloezie.
Dit, niet zo onzeker doen TS :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:55:53 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135610457
als een stagiair voor mij broodjes zou maken, koekjes en taarten bakt en met mij alleen naar de bios zou gaan zouden mijn collega's dit wel erg apart vinden

en en stagiair na 1-2 maanden al als je beste vriendin behandelen is natuurlijk ook apart… prima om met beste vrienden dingen te gaan doen, maar goed.

Dat vriend achteraf de waarheid verteld is ook maar afwachten, er zit genoeg tussen hele en halve waarheden natuurlijk.

Maar daar gaat het natuurlijk allemaal niet om, TS heeft nu al vaak genoeg gehoord wat ze moet doen, daar heeft ze moeite mee, dat mag en is niet vreemd op zich
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:59:02 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135610519
Mag ik het wel vreemd vinden dat je in een relatie van twee jaar geen gesprek durft aan te gaan, maar eerder aan uitmaken denkt?
pi_135611165
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:59 schreef Copycat het volgende:
Mag ik het wel vreemd vinden dat je in een relatie van twee jaar geen gesprek durft aan te gaan, maar eerder aan uitmaken denkt?
Ja.
pi_135611193
Ik ga straks met een vriendin naar de bioscoop. Ze is al een jaar getrouwd. :P
pi_135611276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga straks met een vriendin naar de bioscoop. Ze is al een jaar getrouwd. :P
Vreemdgaande hoer :r
pi_135611321
quote:

[..]

pi_135611341
quote:

[..]

Dan gaat men over je praten :r
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 19:29:39 #165
288245 crew  Moira
pi_135613736
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wtf is daar inderdaad mis mee, zolang beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?
Waar wordt in dit verhaal duidelijk dat beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?

Het komt op mij nogal over alsof die stagiaire TS' vriend nogal leuk vindt (broodjes voor hem smeren, koekjes en taart voor hem bakken, met hem lunchen, op vrijdagavond wat drinken, samen naar de bios).
Wat in principe ook helemaal niet erg is als dat geen invloed heeft op hun relatie en TS' vriend niet op haar avances in gaat.
Maar het heeft dus wél invloed op hun relatie, en ook al bedoelt TS' vriend er zelf verder niks mee (weten we niet) gaat hij wel op die stagiaire in, door samen met haar naar de bios te gaan en samen te gaan lunchen en op vrijdag wat te drinken etc.

TS, heeft je vriend haar eigenlijk wel duidelijk gemaakt dat hij niks meer in haar ziet en het puur vriendschappelijk is? Of heeft hij daar niks over gezegd?
Zo nee: vraag het hem :P
Fuck the EBU.
pi_135615648
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet zelf ook wat ik moet doen, maar ik heb er gewoon ontzettend veel moeite mee. Kan dus niet echt een conclusie trekken nav dit topic hier. Wil gewoon meningen horen en weten wat anderen ervan vinden. Klinkt dom, maar om een bevestiging ofzo te krijgen.
Je moet jouw gevoel met je vriend bespreken. Dus niet dat hij of zij iets iets doen wat jij niet wil, maar over hoe jij je voelt. Als je niet met je partner kan praten over hoe je je voelt heb je een veel groter probleem.
pi_135617788
Veras hem morgen met iets leuk, maak een nieuwe recept, en trek je meest mooie lingerie aan, gewoon een speciale dag ervan maken. Zo zie je wel, of hij nog geïnteresseerd is in je.
pi_135619524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als het echt een knappe vrouw/meisje is moet die gozer ook echt sterk in zijn schoenen staan wil hij "geen foutje :')" maken. Knappe mensen kun je moeilijk voor jezelf houden.

Daarbij zou ik ook best pissed zijn als ik een vriendin had die alleen met een aantrekkelijke/leuke man naar de bios gaat of "cadeautjes" van hem aanneemt, is op zijn minst een beetje vreemd te noemen.
Why stay small, if you can grow big..
pi_135623686
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Als het echt een knappe vrouw/meisje is moet die gozer ook echt sterk in zijn schoenen staan wil hij "geen foutje :')" maken. Knappe mensen kun je moeilijk voor jezelf houden.
Niet elke man bespringt iedere knappe vrouw...

Of ben ik nu gewoon ouderwets netjes? :')
pi_135627202
Ik geef TS gelijk. De mate waarin de stagiaire ongegeneerd toenadering zoekt en de graagte waarmee haar vriend zich dat allemaal laat aanleunen, is op zijn minst verdacht.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_135628323
Mensen die hier aan ts vragen of zij nooit met een (bezette) vriend naar de bios gaat :')

Ten eerste is die stagiaire single en ten tweede behoort ze nog niet tot de categorie van een vriendin, want daarvoor is de situatie te pril en vreemd
pi_135628687
Doe anders een detectivebureau inschakelen. Anders afluisterapparatuur ergens proppen.
Kijken of je vermoedens juist zijn.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_135637656
En wat zei je vriend?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:02:17 #174
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_135641573
Ik vind het maar een rare bedoening!

En wat ik ook raar vind, is dat de TS direct wil uitmaken. :') ben je 12 ofzo ?

edit: bedenk je ook dat vriendschappen tussen man en vrouw nooit bestaan, reken maar dat je vriend er al lustig op los heeft gefantaseerd
pi_135642606
Ik vind het maar vreemd van je vriend. Maar dat komt misschien door mijn eigen situatie. Ik heb zelf ook een relatie en heb totaal geen behoefte om met een andere dame naar de bios te gaan of wat te gaan drinken. Keertje lunchen tijdens de pauze, prima. Ik ga wel met mijn eigen vriendin naar de bios. Of anders met wat maten van mij wat drinken. Misschien komt het omdat ik vriendschappelijk niet echt kan opschieten met dames.

In een relatie moet je trouwens wel dingen voor elkaar over hebben. Als jij het klote vind dat hij te vaak met die meid dingen gaat doen, moet hij daar gewoon mee stoppen. Dan moeten mensen ook niet lullen dat je jaloers bent ofzo. Sowieso een klote actie dat hij met haar naar de bios gaat terwijl jullie het al een tijdje plannen. Jij moet op nummer 1 staan en niet iemand anders.

[ Bericht 31% gewijzigd door Desmosedici op 18-01-2014 15:50:44 ]
pi_135642943
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:40 schreef Desmosedici het volgende:
In een relatie moet je trouwens wel dingen voor elkaar over hebben. Als jij het klote vind dat hij te vaak met die meid dingen gaat doen, moet hij daar gewoon mee stoppen.
Dan moet je dat wel hardop zeggen! Niet voor jezelf houden en wanneer je uitmaakt "ik vond dit, dit, dat van jou zo vreselijk dat ik niet meer met je wil doorgaan" gaan zeggen. :')
pi_135643111
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dan moet je dat wel hardop zeggen! Niet voor jezelf houden en wanneer je uitmaakt "ik vond dit, dit, dat van jou zo vreselijk dat ik niet meer met je wil doorgaan" gaan zeggen. :')
Idd, wie weet zegt haar vriend gewoon; "Oh, ik wist niet dat je het klote vind. Ik snap het wel, zou het zelf ook niet leuk vinden. Ik zal minder met haar optrekken schat!"

Gewoon tegen je vriend zeggen TS. Aan zijn reactie weet je ook gelijk wat je aan hem hebt.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:05:15 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135645190
Als je in een relatie zit, dan weet je toch dat je partner daar niet helemaal gelukkig mee zal zijn, als je opeens op een date gaat met een ander?

Daarnaast zou ik ook bang zijn dat die 'vriendin' dan opeens toch iets meer gevoelens zal ontwikkelen ofzo.

Of dat ik zelf opeens gevoelens krijg voor die persoon.

Waarom zou je jezelf in die positie willen zetten? En waarom zou je het je partner aan willen doen?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:48:48 #179
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135654003
Ja, snap niet wat iedereen hier cool loopt te doen. Ik gok dat de meeste boe-roepers degenen gewoon kennen met wie zijn/haar partner wel eens een uitstapje maakt. In dit geval heeft TS de stagiaire nog nooit ontmoet, en kent ze haar alleen van verhalen van haar vriend.

Het ligt er ook dik op dat die stagiaire een oogje heeft op haar vriend, anders zou ze zijn broodjes niet smeren. Dat doe je alleen voor je kinderen en voor je partner.

Ik vind het een raar verhaal en de twijfels van TS zijn helemaal gegrond, ik begrijp alleen niet waarom TS het niet aankaart bij haar vriend. Je hebt alle reden om dat te doen, dame. Als je zelf niet in gaat grijpen dan kun je gedag zeggen tegen je relatie want vroeg of laat zal hij vreemd gaan met haar. Ik vind het ook echt een totale lul dat hij gewoon op date met haar gaat terwijl jij haar helemaal niet kent. Als het echt alleen maar puur vriendschappelijk was geweest dan had hij jullie allang aan elkaar voorgesteld.

Groei een ruggengraat en confronteer je vriend hier mee, het is respectloos wat hij nu aan het doen is. Maar dat jij er niets tegen doet en je vriend niet aan durft te spreken vind ik dan wel weer je eigen schuld.
Bay of Plenty
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:52:06 #180
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135654188
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik denk dat die vriend zelf ook wel kan ruiken dat het niet relaxt is wat hij aan het doen is.
Bay of Plenty
pi_135665769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:48 schreef oLexie het volgende:

Het ligt er ook dik op dat die stagiaire een oogje heeft op haar vriend, anders zou ze zijn broodjes niet smeren. Dat doe je alleen voor je kinderen en voor je partner.
:D Ik vind die broodjes zo grappig. Beetje jaren-50 romance, zo te horen. Zou ze er ook een geblokte servet bij doen? En een roos in en klein vaasje? O+
  zondag 19 januari 2014 @ 03:21:26 #182
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135665977
En, is er al gepraat? Want anders schiet het natuurlijk niks op hé.
pi_135669463
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ik denk dat die vriend zelf ook wel kan ruiken dat het niet relaxt is wat hij aan het doen is.
Ben benieuwd wat zijn werkgever ervan vindt.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 januari 2014 @ 12:52:53 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135671441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:21 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Een PINO? Wat is dat?
Ik.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:19:45 #185
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135672457
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat zijn werkgever ervan vindt.
Ook dat inderdaad. Nou ja, misschien is het een jong bedrijf, daar worden dit soort dingen vaak wel wat meer geaccepteerd. Op de werkvloer van mijn zus zijn ook heel wat relaties ontstaan en weer kapot gegaan. Volgens mij vinden ze dat daar eerder vermakelijk dan vervelend.
Bay of Plenty
pi_135672790
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad. Nou ja, misschien is het een jong bedrijf, daar worden dit soort dingen vaak wel wat meer geaccepteerd. Op de werkvloer van mijn zus zijn ook heel wat relaties ontstaan en weer kapot gegaan. Volgens mij vinden ze dat daar eerder vermakelijk dan vervelend.
Over de stagiaire heeft hij een soort van 'macht' als hij haar begeleider is en haar stage mag beoordelen.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:28:43 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135672845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:53 schreef Probability het volgende:
En wat zei je vriend?
Toen je hem belde?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 19 januari 2014 @ 13:32:27 #188
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135673006
quote:
11s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Over de stagiaire heeft hij een soort van 'macht' als hij haar begeleider is en haar stage mag beoordelen.
Hij heeft alleen geen machtspositie over haar dus het is puur 'collegiaal'.
Bay of Plenty
  zondag 19 januari 2014 @ 13:33:37 #189
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135673055
Raar verhaal, ben toch wel benieuwd of TS inmiddels actie heeft ondernomen. Snap echt niet waarom ze dat niet zou doen, had het zelf wel geweten.
Bay of Plenty
pi_135673696
quote:
Ja, snap niet wat iedereen hier cool loopt te doen. Ik gok dat de meeste boe-roepers degenen gewoon kennen met wie zijn/haar partner wel eens een uitstapje maakt. In dit geval heeft TS de stagiaire nog nooit ontmoet, en kent ze haar alleen van verhalen van haar vriend.

Ik vind het een raar verhaal en de twijfels van TS zijn helemaal gegrond, ik begrijp alleen niet waarom TS het niet aankaart bij haar vriend. Je hebt alle reden om dat te doen, dame. Als je zelf niet in gaat grijpen dan kun je gedag zeggen tegen je relatie want vroeg of laat zal hij vreemd gaan met haar. Ik vind het ook echt een totale lul dat hij gewoon op date met haar gaat terwijl jij haar helemaal niet kent. Als het echt alleen maar puur vriendschappelijk was geweest dan had hij jullie allang aan elkaar voorgesteld.

Groei een ruggengraat en confronteer je vriend hier mee, het is respectloos wat hij nu aan het doen is. Maar dat jij er niets tegen doet en je vriend niet aan durft te spreken vind ik dan wel weer je eigen schuld.
Het is toch niet raar dat je partner naar de film gaat met een collega of een drankje doet? Als je daar al over twijfelt aan je vriend, zit er dan gewoon iets niet helemaal fout binnen de relatie? Ik vind het broodjes, taart en koekjes verhaal wel super vreemd!
Let's do it, let's fall in love
pi_135673762
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Het is toch niet raar dat je partner naar de film gaat met een collega of een drankje doet? Als je daar al over twijfelt aan je vriend, zit er dan gewoon iets niet helemaal fout binnen de relatie? Ik vind het broodjes, taart en koekjes verhaal wel super vreemd!
Het is de combinatie van dat vraagtekens oproept.

Trouwens, mocht mijn vriend na werktijd met een vrouwelijke collega wat gaan drinken, zou ik ook wel een tikkie jaloers zijn denk ik :)
  zondag 19 januari 2014 @ 14:11:19 #192
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135674488
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Het gaat meer om de manier waarop. Heb dit gisteren even aan mijn eigen vriend laten lezen en hij vind het ook maar een raar verhaal. Hij zei dat hij het wel begreep als het gewoon vriendschappelijk was, maar dat hij zelf dan bijvoorbeeld deze collega ook gewoon thuis uit zou nodigen om mee te komen eten e.d. Na vier maanden hechte vriendschap betrek je ook wel je partner daar een beetje bij in als je gewoon een goede relatie hebt.

Hij zou het ook niet op prijs stellen als ik steeds met een mannelijke collega drankjes ga doen, bioscoopjes bezoek en taart, broodjes en al die shit krijg zonder dat hij ook maar een idee heeft wie deze gast eigenlijk is. Dat zou ik hem ook niet aandoen, het is logisch dat het iemand onzeker maakt als dit soort dingen voorkomen en je wordt daar totaal niet bij betrokken.

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is de combinatie van dat vraagtekens oproept.

Trouwens, mocht mijn vriend na werktijd met een vrouwelijke collega wat gaan drinken, zou ik ook wel een tikkie jaloers zijn denk ik :)
Echt heel jaloers zou ik niet worden (vertrouw mijn vriend wel gewoon), wel zou ik haar gewoon willen leren kennen en eventueel uitnodigen om bij ons thuis een keer mee te komen eten. Het is leuk dat je een vriendschap met mijn vriend wilt, maar in een serieuze relatie krijg je die partner daar gewoon bij (hoeft natuurlijk niet continu, maar zo werkt dat nou eenmaal in een volwassen relatie).

Ik ging vroeger ook vrij hecht met een jongen om die gewoon samen woonde. Ik kwam daar weleens over de vloer als zij dan werken was, maar dacht na een paar weken van ja, leuk en aardig, maar ik vind wel dat ik je vriendin wat meer dan oppervlakkig moet leren kennen. Het is voor haar wel zo fijn dat ze weet wie ik ben en dat dit puur vriendschappelijk is. Ben dus regelmatig mee gaan eten en uiteindelijk ook een paar keer gewoon alleen met haar gaan shoppen.

Soms bleef hij ook de hele dag + avond weg van huis en stuurde ik hem op een gegeven moment gewoon weg omdat het niet relaxt was voor zijn vriendin als hij de hele dag pleite was.

[ Bericht 3% gewijzigd door oLexie op 19-01-2014 14:16:20 ]
Bay of Plenty
pi_135677717
quote:

[..]

:')

Al met je vriend gesproken? Niet? Ow.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135677969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Argento het volgende:
Ik geef TS gelijk. De mate waarin de stagiaire ongegeneerd toenadering zoekt en de graagte waarmee haar vriend zich dat allemaal laat aanleunen, is op zijn minst verdacht.
Dat ben ik met je eens. Maar tot nu toe, uit de info die TS ons verstrekt, lijkt vriendlief gewoon te vertrouwen. Hooguit naïef of een enabler. Of zij maakt gewoon verschrikkelijk lekkere broodjes.

TS praat met je vriend.
pi_135678202
quote:

Op deze zin na (die ik werkelijk belachelijk vind en wellicht meer over jou zegt dan over die vriend of 'de man'), ben ik het met je eens.
  zondag 19 januari 2014 @ 15:32:12 #196
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135678385
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Op deze zin na (die ik werkelijk belachelijk vind en wellicht meer over jou zegt dan over die vriend of 'de man'), ben ik het met je eens.
Wellicht is 'zal hij gevoelens gaan ontwikkelen voor haar' beter op zijn plaats. We zijn allemaal mensen die gevoelig zijn voor vleierij.
Bay of Plenty
pi_135678434
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef oLexie het volgende:

[..]

Wellicht is 'zal hij gevoelens gaan ontwikkelen voor haar' beter op zijn plaats. We zijn allemaal mensen die gevoelig zijn voor vleierij.
Ok mooi, dan snapte ik je denk ik verkeerd. Want 'alle mannen met een knappe kennis gaan na verloop van tijd vreemd' klinkt zo enorm verzuurd ;)
pi_135678458
Ik ben het eens met de Maoridame. Gezonde jaloezie lijkt me wel normaal eigenlijk.

TS moet gewoon met haar vriend een gesprek gaan voeren.
pi_135680798
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef oLexie het volgende:

[..]

Het gaat meer om de manier waarop. Heb dit gisteren even aan mijn eigen vriend laten lezen en hij vind het ook maar een raar verhaal. Hij zei dat hij het wel begreep als het gewoon vriendschappelijk was, maar dat hij zelf dan bijvoorbeeld deze collega ook gewoon thuis uit zou nodigen om mee te komen eten e.d. Na vier maanden hechte vriendschap betrek je ook wel je partner daar een beetje bij in als je gewoon een goede relatie hebt.

Hij zou het ook niet op prijs stellen als ik steeds met een mannelijke collega drankjes ga doen, bioscoopjes bezoek en taart, broodjes en al die shit krijg zonder dat hij ook maar een idee heeft wie deze gast eigenlijk is. Dat zou ik hem ook niet aandoen, het is logisch dat het iemand onzeker maakt als dit soort dingen voorkomen en je wordt daar totaal niet bij betrokken.

[..]

Echt heel jaloers zou ik niet worden (vertrouw mijn vriend wel gewoon), wel zou ik haar gewoon willen leren kennen en eventueel uitnodigen om bij ons thuis een keer mee te komen eten. Het is leuk dat je een vriendschap met mijn vriend wilt, maar in een serieuze relatie krijg je die partner daar gewoon bij (hoeft natuurlijk niet continu, maar zo werkt dat nou eenmaal in een volwassen relatie).

Ik ging vroeger ook vrij hecht met een jongen om die gewoon samen woonde. Ik kwam daar weleens over de vloer als zij dan werken was, maar dacht na een paar weken van ja, leuk en aardig, maar ik vind wel dat ik je vriendin wat meer dan oppervlakkig moet leren kennen. Het is voor haar wel zo fijn dat ze weet wie ik ben en dat dit puur vriendschappelijk is. Ben dus regelmatig mee gaan eten en uiteindelijk ook een paar keer gewoon alleen met haar gaan shoppen.

Soms bleef hij ook de hele dag + avond weg van huis en stuurde ik hem op een gegeven moment gewoon weg omdat het niet relaxt was voor zijn vriendin als hij de hele dag pleite was.
Ik heb het hele topic een beetje gelurkt en (nog) niet eerder gereageerd. Dit is precies hoe ik er over denk! Prima verwoord dit.
TS moet inderdaad in een goed gesprek (lekker wijntje erbij, lekker chill) op een rustige en relaxte manier aangeven dat ze het lastig vind. Hoeft helemaal geen oorlog of ruzie te worden of dat haar vriend haar control freak vindt.

In een relatie ben je beide anders. Je hebt veel raakvlakken en je houdt van elkaar. Als er dan iets is wat je zelf niet door hebt en je de ander ongemakkelijk laat voelen, is dat iets dat je gewoon moet kunnen bespreken.
pi_135683706
Hoe weet je van de afspraken af TS? Liet hij je van tevoren weten wat hij zou doen of heb je achteraf eerst gevraagd waarna hij je verteld heeft wat ze allemaal samen gedaan hebben?
thats it
pi_135686326
Met een vrouwelijk collega naar de bios, terwijl eerder al afspraken aanwezig waren om met jou naar de bios te gaan. En wanneer ze samen naar de bios gaan, jou geeneens bij betrekken. Echt gatver en respectloos dit :( Hij zegt dat het spontaan was, dan is de vraag wie het vroeg om naar de bios te gaan en waarom de ander ook nog ja zegt 8)7

Als vrouw zijnde, als ik weet dat een man - in dit geval een mannelijk collega - een vriendin heeft, dan ga ik echt niet alleen met hem naar de bios, ook niet als iets spontaan. Broodjes voor hem bakken en samen naar de bar gaan?! 8)7 En dit is nu, dus over een aantal weken tot maanden komen er nog meer één op één activiteiten erbij? Achter een man aangaan terwijl hij een vriendin heeft, vind ik echt cheap :r Eigenlijk vind ik de kans redelijk aanwezig dat zij geeneens weet dat jij bestaat :X

Als man zijnde, je werkt van 9 tot 5 of 6 uur, afhankelijk van je baan zie je je collega's toch zat?! Mensen hebben reistijd, gaan naar sportschool, hebben hobbies, spreken af met groep vrienden, gaan langs bij familie, dus zoveel echte vrije tijd heb je niet (anders was de bioscoop bezoek allang in vervulling gegaan?). Dus in de vrije tijd wil je gewoon quality time met je vriendin hebben.

Wat bij mij als eerst opkwam is of hij wel heeft gezegd dat hij een vriendin heeft. Dit hoort hij te doen als andere vrouwen verdachte signalen of een set van verdachte signalen afgeeft. Als hij niet heeft aangegeven een vriendin te hebben, dan is de vraag: waarom? M.a.w. is hij al een vervanger en/of een vervolg vriendin achter de hand aan het houden?

Degene met wie de man heeft afgesproken is degene die hij (het meest) wilt zien. Nu gebeuren zaken spontaan -> dus op dat moment is diegene dan ook de persoon met wie hij (het meest) samen wilt zijn. Geen verwarring mogelijk. Ja, als je vriendin bent van zo'n man, dan word je onzeker ja, en terecht. Onderbuik gevoelens van vrouwen mogen niet genegeerd worden.

Als je na verloop van tijd steeds verdachter vind door (nog een set) extra verdachte signalen, dan kan je gewoon hulp - bijv. programma ''Overspel in de liefde'' - inschakelen om duidelijkheid te verkrijgen middels verborgen beeld en geluid opnames. Mocht het resultaat niet wenselijk zijn, dan heb je hem tenminste publiekelijk aan de schandpaal genageld })
pi_135687638
Misschien verzint hij alles in de hoop dat jij hem wat meer aandacht geeft :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')