Jij gaat niet met een beste vriend naar de bios? Okay ...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb mijn vriend en een beste vriend waar ik regelmatig mee ga lunchen. Maar ermee naar de bios gaan: nee. Zijn broodjes klaarmaken en taart voor hem bakken: nee.
Niet omdat hij goed kan opschieten met een stagiare, maar omdat zij haar vriend niet vertrouwt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Denken aan uitmaken omdat je vriend goed kan opschieten met een stagiaire? Damn. In het kwadraat.
Terwijl hij er gewoon eerlijk over is en ze zelf haar mond niet durft open te trekken. Haar issue wat ze niet oplost door het uit te maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet omdat hij goed kan opschieten met een stagiare, maar omdat zij haar vriend niet vertrouwt.
Wtf is daar inderdaad mis mee, zolang beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij gaat niet met een beste vriend naar de bios? Okay ...
Yep. Als haar vriend nou achter haar rug om had afgesproken met die stagiare, dan had ik het wantrouwen nog enigszins kunnen begrijpen. Hij is er echter wel eerlijk over geweest. Of hij vertelt alleen dit deel van het verhaal in de hoop dat men niet verder denkt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl hij er gewoon eerlijk over is en ze zelf haar mond niet durft open te trekken. Haar issue wat ze niet oplost door het uit te maken.
Pcies!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit, niet zo onzeker doen TSquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Lekker uitmaken op basis van je eigen jaloezie.
Ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:59 schreef Copycat het volgende:
Mag ik het wel vreemd vinden dat je in een relatie van twee jaar geen gesprek durft aan te gaan, maar eerder aan uitmaken denkt?
Vreemdgaande hoerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga straks met een vriendin naar de bioscoop. Ze is al een jaar getrouwd.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan gaat men over je pratenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar wordt in dit verhaal duidelijk dat beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wtf is daar inderdaad mis mee, zolang beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?
Je moet jouw gevoel met je vriend bespreken. Dus niet dat hij of zij iets iets doen wat jij niet wil, maar over hoe jij je voelt. Als je niet met je partner kan praten over hoe je je voelt heb je een veel groter probleem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet zelf ook wat ik moet doen, maar ik heb er gewoon ontzettend veel moeite mee. Kan dus niet echt een conclusie trekken nav dit topic hier. Wil gewoon meningen horen en weten wat anderen ervan vinden. Klinkt dom, maar om een bevestiging ofzo te krijgen.
Als het echt een knappe vrouw/meisje is moet die gozer ook echt sterk in zijn schoenen staan wil hij "geen foutjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet omdat hij goed kan opschieten met een stagiare, maar omdat zij haar vriend niet vertrouwt.
Niet elke man bespringt iedere knappe vrouw...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als het echt een knappe vrouw/meisje is moet die gozer ook echt sterk in zijn schoenen staan wil hij "geen foutje" maken. Knappe mensen kun je moeilijk voor jezelf houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |