abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:33:35 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135609796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik heb mijn vriend en een beste vriend waar ik regelmatig mee ga lunchen. Maar ermee naar de bios gaan: nee. Zijn broodjes klaarmaken en taart voor hem bakken: nee.
Jij gaat niet met een beste vriend naar de bios? Okay ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135609797
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Serieus? Denken aan uitmaken omdat je vriend goed kan opschieten met een stagiaire? Damn. In het kwadraat.
Niet omdat hij goed kan opschieten met een stagiare, maar omdat zij haar vriend niet vertrouwt.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:34:30 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135609824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:

Niet omdat hij goed kan opschieten met een stagiare, maar omdat zij haar vriend niet vertrouwt.
Terwijl hij er gewoon eerlijk over is en ze zelf haar mond niet durft open te trekken. Haar issue wat ze niet oplost door het uit te maken.
pi_135609844
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wtf is daar inderdaad mis mee, zolang beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?
pi_135609931
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Terwijl hij er gewoon eerlijk over is en ze zelf haar mond niet durft open te trekken. Haar issue wat ze niet oplost door het uit te maken.
Yep. Als haar vriend nou achter haar rug om had afgesproken met die stagiare, dan had ik het wantrouwen nog enigszins kunnen begrijpen. Hij is er echter wel eerlijk over geweest. Of hij vertelt alleen dit deel van het verhaal in de hoop dat men niet verder denkt. :X ;)

En ja, het issue zal ze niet oplossen door het simpelweg uit te maken. Dat zal blijven knagen.
pi_135610082
quote:

[..]

Pcies! :D

Ik ging regelmatig met vrienden (mannelijk) zoep'n zonder dat mijn vriend (inmiddels man) daar bij was. Vast ook wel eens naar de bios geweest. Geen enkele intentie om daar een date van te maken/dit als een date te zien.
Ja doei.
pi_135610092
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Lekker uitmaken op basis van je eigen jaloezie.
Dit, niet zo onzeker doen TS :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:55:53 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135610457
als een stagiair voor mij broodjes zou maken, koekjes en taarten bakt en met mij alleen naar de bios zou gaan zouden mijn collega's dit wel erg apart vinden

en en stagiair na 1-2 maanden al als je beste vriendin behandelen is natuurlijk ook apart… prima om met beste vrienden dingen te gaan doen, maar goed.

Dat vriend achteraf de waarheid verteld is ook maar afwachten, er zit genoeg tussen hele en halve waarheden natuurlijk.

Maar daar gaat het natuurlijk allemaal niet om, TS heeft nu al vaak genoeg gehoord wat ze moet doen, daar heeft ze moeite mee, dat mag en is niet vreemd op zich
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:59:02 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135610519
Mag ik het wel vreemd vinden dat je in een relatie van twee jaar geen gesprek durft aan te gaan, maar eerder aan uitmaken denkt?
pi_135611165
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:59 schreef Copycat het volgende:
Mag ik het wel vreemd vinden dat je in een relatie van twee jaar geen gesprek durft aan te gaan, maar eerder aan uitmaken denkt?
Ja.
Worry is a misuse of imagination
pi_135611193
Ik ga straks met een vriendin naar de bioscoop. Ze is al een jaar getrouwd. :P
pi_135611276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga straks met een vriendin naar de bioscoop. Ze is al een jaar getrouwd. :P
Vreemdgaande hoer :r
pi_135611321
quote:

[..]

pi_135611341
quote:

[..]

Dan gaat men over je praten :r
  PR en moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 19:29:39 #165
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135613736
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wtf is daar inderdaad mis mee, zolang beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?
Waar wordt in dit verhaal duidelijk dat beide personen weten dat het puur vriendschappelijk is?

Het komt op mij nogal over alsof die stagiaire TS' vriend nogal leuk vindt (broodjes voor hem smeren, koekjes en taart voor hem bakken, met hem lunchen, op vrijdagavond wat drinken, samen naar de bios).
Wat in principe ook helemaal niet erg is als dat geen invloed heeft op hun relatie en TS' vriend niet op haar avances in gaat.
Maar het heeft dus wél invloed op hun relatie, en ook al bedoelt TS' vriend er zelf verder niks mee (weten we niet) gaat hij wel op die stagiaire in, door samen met haar naar de bios te gaan en samen te gaan lunchen en op vrijdag wat te drinken etc.

TS, heeft je vriend haar eigenlijk wel duidelijk gemaakt dat hij niks meer in haar ziet en het puur vriendschappelijk is? Of heeft hij daar niks over gezegd?
Zo nee: vraag het hem :P
Fuck the EBU.
pi_135615648
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef zonneschijn10 het volgende:
Ik weet zelf ook wat ik moet doen, maar ik heb er gewoon ontzettend veel moeite mee. Kan dus niet echt een conclusie trekken nav dit topic hier. Wil gewoon meningen horen en weten wat anderen ervan vinden. Klinkt dom, maar om een bevestiging ofzo te krijgen.
Je moet jouw gevoel met je vriend bespreken. Dus niet dat hij of zij iets iets doen wat jij niet wil, maar over hoe jij je voelt. Als je niet met je partner kan praten over hoe je je voelt heb je een veel groter probleem.
pi_135617788
Veras hem morgen met iets leuk, maak een nieuwe recept, en trek je meest mooie lingerie aan, gewoon een speciale dag ervan maken. Zo zie je wel, of hij nog geïnteresseerd is in je.
pi_135619524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als het echt een knappe vrouw/meisje is moet die gozer ook echt sterk in zijn schoenen staan wil hij "geen foutje :')" maken. Knappe mensen kun je moeilijk voor jezelf houden.

Daarbij zou ik ook best pissed zijn als ik een vriendin had die alleen met een aantrekkelijke/leuke man naar de bios gaat of "cadeautjes" van hem aanneemt, is op zijn minst een beetje vreemd te noemen.
Why stay small, if you can grow big..
pi_135623686
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Als het echt een knappe vrouw/meisje is moet die gozer ook echt sterk in zijn schoenen staan wil hij "geen foutje :')" maken. Knappe mensen kun je moeilijk voor jezelf houden.
Niet elke man bespringt iedere knappe vrouw...

Of ben ik nu gewoon ouderwets netjes? :')
pi_135627202
Ik geef TS gelijk. De mate waarin de stagiaire ongegeneerd toenadering zoekt en de graagte waarmee haar vriend zich dat allemaal laat aanleunen, is op zijn minst verdacht.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_135628323
Mensen die hier aan ts vragen of zij nooit met een (bezette) vriend naar de bios gaat :')

Ten eerste is die stagiaire single en ten tweede behoort ze nog niet tot de categorie van een vriendin, want daarvoor is de situatie te pril en vreemd
pi_135628687
Doe anders een detectivebureau inschakelen. Anders afluisterapparatuur ergens proppen.
Kijken of je vermoedens juist zijn.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_135637656
En wat zei je vriend?
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:02:17 #174
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_135641573
Ik vind het maar een rare bedoening!

En wat ik ook raar vind, is dat de TS direct wil uitmaken. :') ben je 12 ofzo ?

edit: bedenk je ook dat vriendschappen tussen man en vrouw nooit bestaan, reken maar dat je vriend er al lustig op los heeft gefantaseerd
pi_135642606
Ik vind het maar vreemd van je vriend. Maar dat komt misschien door mijn eigen situatie. Ik heb zelf ook een relatie en heb totaal geen behoefte om met een andere dame naar de bios te gaan of wat te gaan drinken. Keertje lunchen tijdens de pauze, prima. Ik ga wel met mijn eigen vriendin naar de bios. Of anders met wat maten van mij wat drinken. Misschien komt het omdat ik vriendschappelijk niet echt kan opschieten met dames.

In een relatie moet je trouwens wel dingen voor elkaar over hebben. Als jij het klote vind dat hij te vaak met die meid dingen gaat doen, moet hij daar gewoon mee stoppen. Dan moeten mensen ook niet lullen dat je jaloers bent ofzo. Sowieso een klote actie dat hij met haar naar de bios gaat terwijl jullie het al een tijdje plannen. Jij moet op nummer 1 staan en niet iemand anders.

[ Bericht 31% gewijzigd door Desmosedici op 18-01-2014 15:50:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')