SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 20:51:39 ]
Zieke bodycontrol. Ik kijk alleen voor educatieve doeleinden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
No homo Awesome_, just mirin' skillz.
ik eet alleen maar lasagnaquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yo, waddup ?
Lekker aan 't wokken, seto ?
Sorry man. Geen een zonder het ander. Tis net als Ying en Yang, snap je setoquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind weissman wel grappiger dan cake-man.
Doe wat met deze informatie, G.
Het is niet erg om asian te zijn hoorquote:
sattheequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef fathank het volgende:
Heey Seto, hiespreek je saté eigenlijk uit? Saathee Of als satthee?
ik kan er echt dagelijks niet van slapen dat mensen denken dat ik op een aziaat lijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry man. Geen een zonder het ander. Tis net als Ying en Yang, snap je seto![]()
[..]
Het is niet erg om asian te zijn hoorwe houden van je, ook al ben je maar 1.43.
Knuffel nodig?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef seto het volgende:
[..]
ik kan er echt dagelijks niet van slapen dat mensen denken dat ik op een aziaat lijk
Wanneer is je kinderfeestjequote:
En vroeger was je geweldig. Gaat bergafwaarts met jou he?quote:
Haten op Awesomequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
En vroeger was je geweldig. Gaat bergafwaarts met jou he?
Ik haat op je taart, man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haten op Awesomedan ben je toch een sukkel of niet
Lik maar aan zijn stokbrood.quote:
Bro, het gaat weer de mindere kant met je op. Gewoon tip man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef McNulty het volgende:
Waar is Joeri? Cker smatjes ballen in de kelderbox.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro, het gaat weer de mindere kant met je op. Gewoon tip man.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]Heb je de zoveelste Hans Zimmerman AMA gisteren nog meegekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Het is volgens mij in elke gym fucking druk. Bij mij ook (geen F4F). Vooral 's middags en na 19:00.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef Poppiholla het volgende:
Is het bij jullie goddomme ook weer zó druk in de F4F!![]()
[ afbeelding ]
Wtf. Ik mis altijd de meest interessante ama'squote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, mijn buurvrouw kan volgens mij sick lekker koken. Altijd als ik er langsloop dan ruikt het zo ontiegelijk lekker hé. Ik ga denk ik een keer vragen of ik bij haar mag eten in plaats van het verorberen van mijn poverty meals lol.
[..]
Heb je de zoveelste Hans Zimmerman AMA gisteren nog meegekregen?
Dat is zijn derde/vierde pas hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wtf. Ik mis altijd de meest interessante ama's![]()
Even Zimmer's AMA lezen. Bedankt voor de tip
Geef haar een dikke compliment en vraag om een recept.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, mijn buurvrouw kan volgens mij sick lekker koken. Altijd als ik er langsloop dan ruikt het zo ontiegelijk lekker hé. Ik ga denk ik een keer vragen of ik bij haar mag eten in plaats van het verorberen van mijn poverty meals lol.
[..]
Heb je de zoveelste Hans Zimmerman AMA gisteren nog meegekregen?
Wat wilt gy dan weten van de beste man?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef G.R.S. het volgende:
So what? Lijkt me interessant om ook vragen te stellen.
Januari is altijd kut, (vrijwel) overal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is volgens mij in elke gym fucking druk. Bij mij ook (geen F4F). Vooral 's middags en na 19:00.
Zijn gewoon normale gezonde vrouwen hoor :Squote:Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef Eleiko het volgende:
Volgende keer aub geen Health City Ladies "gymchicks"...
Ooh, zo. Wat zou je vragen dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef G.R.S. het volgende:
So what? Lijkt me interessant om ook vragen te stellen.
Wil graag weten waar hij zijn inspiratie vandaan haalt. Ik denk dat een soortgelijke vraag is gesteld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat wilt gy dan weten van de beste man?
2x vriezen mag toch niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef JackieBrown het volgende:
Serieuze vraag; als je kip hebt ingevroren, daarna ontdooit maar niet klaarmaakt, kan je het dan nog bewaren? Kan je het weer opnieuw invriezen en daarna weer ontdooien en klaarmaken? Of evt in de koelkast bewaren een paar dagen? :p
Geen idee dus, waarom zou het niet mogen? Is het iets microbiologisch of chemisch?quote:
Zou het niet doen, tenzij je in 1,5 dag 4kg wil afvallen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef JackieBrown het volgende:
Serieuze vraag; als je kip hebt ingevroren, daarna ontdooit maar niet klaarmaakt, kan je het dan nog bewaren? Kan je het weer opnieuw invriezen en daarna weer ontdooien en klaarmaken? Of evt in de koelkast bewaren een paar dagen? :p
Je kan het invriezen, daarna ontdooien, dooien invriezen en daarna in de koelkast, of gewoon invriezen en daarna laten ontdooien, maar als je het ontdooit dan kun je niet invriezen, want als je het invriest dan dooit het, dus dan moet je het gewoon ontdooien. :p :pquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef JackieBrown het volgende:
Ik Zou ze raken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Idd, wat is omhoog met die gymchick dan. ;s
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou het niet doen, tenzij je in 1,5 dag 4kg wil afvallen.
ok als je niet gaat helpen fuck jou manquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het invriezen, daarna ontdooien, dooien invriezen en daarna in de koelkast, of gewoon invriezen en daarna laten ontdooien, maar als je het ontdooit dan kun je niet invriezen, want als je het invriest dan dooit het, dus dan moet je het gewoon ontdooien. :p :p
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]dat wil ik eigenlijk wel maar verlies ik dan ook spiermassa?
![]()
Iets met bacteriën die niet meer doodgaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Geen idee dus, waarom zou het niet mogen? Is het iets microbiologisch of chemisch?
Heb het idee dat het antwoord heel makkelijk is maar ik kan het nu niet bedenken
Nee, als de kip eenmaal is ontdooit kan je hem niet meer invriezen. Heeft iets te maken met het feit dat bacteriën zich langzamer vermenigvuldigen als de kip bevroren is. Zodra de kip ontdooit kunnen de bacteriën zich via het (ontdooide) vocht sneller ontwikkelen. Als je het vervolgens dan weer invriest dood je die bacteriën niet maar verloopt het proces slechts trager. Oftewel niet verstandig om te doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef JackieBrown het volgende:
Maar als je het daarna klaarmaakt door te verhitten gaan die bacteriën alsnog dood toch? En wat is er anders aan "ontdooid" vocht, waardoor het na aanschaf of na 1x ontdooien niet gevaarlijk is om het kipje klaar te maken maar de 2e keer wel?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Nee, als de kip eenmaal is ontdooit kan je hem niet meer invriezen. Heeft iets te maken met het feit dat bacteriën zich langzamer vermenigvuldigen als de kip bevroren is. Zodra de kip ontdooit kunnen de bacteriën zich via het (ontdooide) vocht sneller ontwikkelen. Als je het vervolgens dan weer invriest dood je die bacteriën niet maar verloopt het proces slechts trager. Oftewel niet verstandig om te doen.
Ja geweldig zelfs.quote:
Vroeger. Toen McNulty nog geen obsessieve cyberstalker was en gewoon alleen harde oldschool hiphop en RnB dropte.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
En vroeger was je geweldig. Gaat bergafwaarts met jou he?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja geweldig zelfs.
Nog nooit iemand ziek van geworden
Maar hubbyliefheeft een kilo kip ingevroren zonder ze afzonderlijk te verpakken dus moest dat in zijn geheel ontdooien en heb maar een deel ervan klaargemaakt, vind het zo zonde om de rest weg te gooien.
Dus kwam ik op deze levensvraag
Gewoon op z'n Panzer's ergens in een speeltuintje gaan trainen totdat de politie je oppakt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef Drinky het volgende:
Godver. Helemaal verslapen. Stond net in de tram richting sportschool en besefte me dat ik hooguit 20 min zou kunnen trainen
Geen idee of je alle bacteriën makkelijk dood krijgt door de kip te bakken. Ik denk dat de kans aanwezig blijft dat je daarna een paar dagen op de pot door kan brengen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar als je het daarna klaarmaakt door te verhitten gaan die bacteriën alsnog dood toch? En wat is er anders aan "ontdooid" vocht, waardoor het na aanschaf of na 1x ontdooien niet gevaarlijk is om het kipje klaar te maken maar de 2e keer wel?
squats in een speeltuin lol watquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon op z'n Panzer's ergens in een speeltuintje gaan trainen totdat de politie je oppakt.
Iets Tevewl in dieetclub rondgehangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke sounds legit inderdaad, ik doe het maar nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:59 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Geen idee of je alle bacteriën makkelijk dood krijgt door de kip te bakken. Ik denk dat de kans aanwezig blijft dat je daarna een paar dagen op de pot door kan brengen.
Als je bevroren kip ontdooit komt er altijd meer vocht bij vrij in vergelijking met kip die alleen in de koelkast is bewaard. Net als met bevroren wokgroente o.i.d. Door dit extra vocht hebben de bacteriën een betere bakermat om te ontwikkelen.
Maar ik ben verder geen expert. Heb het laatst een keer gegoogled omdat ik deze discussie laatst ook had met een collega.
volwassen man die 's avonds laat in een speeltuin kinderen gaat vragen of ze op zijn rug willen zittenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neem een of twee kinderen/een volwassenen op je rug en squatten maar
eh ja idd seto maakt maar een grapje hoor haha toch seto?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Poppiholla het volgende:
Wait. JB bakt toch altijd voor Etha? Of was dat iemand anders.
Alles voor de gainzzzzquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef seto het volgende:
[..]
volwassen man die 's avonds laat in een speeltuin kinderen gaat vragen of ze op zijn rug willen zitten
sounds legit
Strong criteria for measuring teh L33t cookingzskillz. lulzquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja geweldig zelfs.
Nog nooit iemand ziek van geworden
Maar hubbyliefheeft een kilo kip ingevroren zonder ze afzonderlijk te verpakken dus moest dat in zijn geheel ontdooien en heb maar een deel ervan klaargemaakt, vind het zo zonde om de rest weg te gooien.
Dus kwam ik op deze levensvraag
Stalker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vroeger. Toen McNulty nog geen obsessieve cyberstalker was en gewoon alleen harde oldschool hiphop en RnB dropte.
RIP
Als dit geen neuken word.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef Ethanolic het volgende:
Even srs, ik zeg het niet omdat JB mijn wifey is, maar ze kan echt freakishly goed koken.
JB gebruikt zeker veel ananas bij het koken. Nomsaayyyin. LOL!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef Ethanolic het volgende:
Even srs, ik zeg het niet omdat JB mijn wifey is, maar ze kan echt freakishly goed koken.
Ananas heeft een positieve uitwerking op de smaak van het sperma.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
JB gebruikt zeker veel ananas bij het koken. Nomsaayyyin. LOL!
Dudequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
JB gebruikt zeker veel ananas bij het koken. Nomsaayyyin. LOL!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ananas heeft een positieve uitwerking op de smaak het sperma.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ananas heeft een positieve uitwerking op de smaak het sperma.
Man man man man man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef JackieBrown het volgende:
Maar hubbylief heeft een kilo kip ingevroren zonder ze afzonderlijk te verpakken dus moest dat in zijn geheel ontdooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is een beetje vreemd tho.
Bedankt voor de lachkick.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ananas heeft een positieve uitwerking op de smaak van het sperma.
True story.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:18 schreef Poppiholla het volgende:
Awesome_ doet mij altijd een beetje denken aan mijn goede mattie Barney Stinson.
When I get fat, I stop being fat and be awesome instead.
quote:
Nee, broertje, niet meer. Slowbulk is ingezet. Nu gewoon IIFYM all the way.quote:
Harde beats gedropt destijds.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
shania twain is al 48 en nog steeds zo'n milf
Ik zou dan gewoon stoppen met eten. Gewoon keiharde middelvinger naar je schildklier en al die andere interne haters! 'How do you like me now, bitches?'quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef G.R.S. het volgende:
Wtf, vrouw van 1.75 en 100 kilo kan met moeite afvallen en krijgt gewoon een maagballon (rtl4, dit is mijn lijf)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nulty drop eens een vies harde banger dan
Of Eat Stop Eat doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon stoppen met eten. Gewoon keiharde middelvinger naar je schildklier en al die andere interne haters! 'How do you like me now, bitches?'
En pastapipos, en mitchell112.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
Waar zijn die andere jonge doerakken gebleven? Bendoe en zo? Die jongen loopt inmiddels ook al achter de kinderwagen aan denk ik?
Ik ben destijds goed gegaan op een Stop Stop Stop STOP FUCKING EATING YOU FUCKING FAT FUCK-variant.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Of Eat Stop Eat doen.
Al klinkt alles gewoon eten en daarna eruit kotsen ook aantrekkelijk. Twice the taste, none of the calories.
Lol die heb ik hsier ergrns op vinyl in de kast staanquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat zij dat zegt want ik hoor hier dus precies het tegenovergestelde.
Luister gewoon mp3's zoals normale mensen man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol die heb ik hsier ergrns op vinyl in de kast staan
Ik zie Henk settlen met een onderdanige Thaise die elke dag netjes zijn sloffen van boven naar beneden komt halen als die terugkomt van zijn werk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
Henk is een echt man, hij gamet ook niet.
Fuck Syncbuttons manquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Luister gewoon mp3's zoals normale mensen man.
Juist niet, met een grofgebekte Priscilla/Melissa en dan samen lekker gal spuwen op alles wat ze niet aanstaat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zie Henk settlen met een onderdanige Thaise die elke dag netjes zijn sloffen van boven naar beneden komt halen als die terugkomt van zijn werk.
Toevallig net een filmpje gezien dat totaal klopt bij het beeld wat je nu schets. (nsfw)quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zie Henk settlen met een onderdanige Thaise die elke dag netjes zijn sloffen van boven naar beneden komt halen als die terugkomt van zijn werk.
Eentje maar?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'Heb je het gehoord, Demelza?!! Godverdomme zitten die graaiers in Den Haag weer met hun gore kankertengels aan het eigen risico!!'quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Juist niet, met een grofgebekte Priscilla/Melissa en dan samen lekker gal spuwen op alles wat ze niet aanstaat.
Zekerquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Juist niet, met een grofgebekte Priscilla/Melissa en dan samen lekker gal spuwen op alles wat ze niet aanstaat.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja gewoon je groenten wassen en je vlees niet op de grond laten vallen.quote:
'Ja ik zeg al late we verhuizen naar een lekker warm land maarja, zitte al die kankerturken daar ook weer de boel te verneuken'quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'Heb je het gehoord, Demelza?!! Godverdomme zitten die graaiers in Den Haag weer met hun gore kankertengels aan het eigen risico!!'
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb samengewoond met een kapsterquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ZekerMelissa met haar roze scooter met een witte Playboy-bunny sticker erop. Ze is overigens kapster, en een pittige meid.
Nu durf je wel he! Nu dat Monteilly een ban heeft!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
'Ja ik zeg al late we verhuizen naar een lekker warm land maarja, zitte al die kankerturken daar ook weer de boel te verneuken'
die rechter lijkt beetje op fantaquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze leek zeker op die middelste?
oh snapquote:
Fuck. Me.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
'Ja ik zeg al late we verhuizen naar een lekker warm land maarja, zitte al die kankerturken daar ook weer de boel te verneuken'
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze leek zeker op die middelste?
Nog lager dan de kredietwaardigheid van Griekenland?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kankernulty doe eens beter je best. Dit is below acceptabel.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Pluk de dag.
Only God Can Judge Me
Carpe Diem
Live your dream, don't dream your life.
Spaar ze allemaal.
De grap is dat dit vaak de mensen zijn met het saaiste leven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Pluk de dag.
Only God Can Judge Me
Carpe Diem
Live your dream, don't dream your life.
Spaar ze allemaal.
Godverdommequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]precies zo'n type stel ik me erbij voor ja, overigens geen lelijke vrouw verder
quote:Me: if it was those McDonald frappe things, they still have crazy amounts of calories before you get extras of everything.
Sharni: No, that's before they put it in, once it's mixed up the calories dissolve. Are you stupid?
Ik kende een gozer die ooit met drank op met 100+ kilometer per uur een boom geraakt had en dat had overleefd. Paar maand later had 'ie een tattoo over zijn hele chest gezet:quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De grap is dat dit vaak de mensen zijn met het saaiste leven.
meteen neerprikken die skklquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kende een gozer die ooit met drank op met 100+ kilometer per uur een boom geraakt had en dat had overleefd. Paar maand later had 'ie een tattoo over zijn hele chest gezet:
" ONLY THE BAD DIE YOUNG " ofzo![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kende een gozer die ooit met drank op met 100+ kilometer per uur een boom geraakt had en dat had overleefd. Paar maand later had 'ie een tattoo over zijn hele chest gezet:
" ONLY THE BAD DIE YOUNG " ofzo![]()
Haha wow.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef Drinky het volgende:
http://www.reddit.com/r/f(...)ell_maybe_that_will/
[..]
[ afbeelding ]
Ben bezig. Zetten gewoon ff take-over ergens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Las net iets over zin om te trollen? Zoek maar een goed topic brah.
Die TSquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
Adoratie in R&P, wordt lekker veel gepost.
Gaat nu 'n beetje over taalvauten
gwn beetje passie tonen tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Die TS
En die gast met zn zuidelijke vrouwen
Hoe vaak heb jij geneukt in 2014?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als je je een beetje down voelt hoef je alleen maar in R&P te kijken; dan besef je ineens dat je het helemaal niet zo slecht hebt.
2x, jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij geneukt in 2014?
Goed voor je alphaness. Ik heb al die struggles nooit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als je je een beetje down voelt hoef je alleen maar in R&P te kijken; dan besef je ineens dat je het helemaal niet zo slecht hebt.
Ja, maar jij zit ook in een relatie; dat betekent dat ik MULTIPLIER X10 krijg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben de tel alweer kwijt. Gvd.
Fixed, maar wel 100% waar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
Een klef diepvries-tompoucje bij de koffie is niet de dag plukken kankerhoer
2 verschillende waarvan 1x gepijpt met Vicks Blue in haar mond wat ENORM brandde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij geneukt in 2014?
Spinners van de Action?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een set velgen te koop die ik eigenlijk z.s.m. kwijt wil maar ik wil hier geen topic in V&A maken omdat ik dan Fokkers bij de deur krijg.![]()
Moet je eens tijgerbalsem pakken ipv vaselinequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 verschillende waarvan 1x gepijpt met Vicks Blue in haar mond wat ENORM brandde.
Yolo.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb gewoon standaard uitvoering, fuck die shit. Geef me geld liever uit aan drugs en ZMA.
daar gaan de balletjes heerlijk van tintelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je eens tijgerbalsem pakken ipv vaseline
ha....ha... Yuriquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of je een negerchick of een liedje zou posten.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit was voorheen mijn kloon man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hee wie is die vent op je usericon???quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Ethanolic het volgende:
willen jullie ook zo iets cools met mijn nickname doen? thx
ikzelf je herkent me toch wel aan die glassesquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hee wie is die vent op je usericon???
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
\/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.☀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
toen ik je 3 weken geleden zag was je nog niet zo ripped vriendquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ikzelf je herkent me toch wel aan die glasses
ik heb iets veel mooiers voor je vriendquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Ethanolic het volgende:
willen jullie ook zo iets cools met mijn nickname doen? thx
wow wat word je weer verwend ethaquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb iets veel mooiers voor je vriend
[ afbeelding ]
kun j eook voor mij maken? met vlammen?????quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijkt wel een beetje op updog.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> ąώ¤$๏ʍ¤_ <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kun j eook voor mij maken? met vlammen?????
gast hoe maak je dit!!!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon clen gegetequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
toen ik je 3 weken geleden zag was je nog niet zo ripped vriend
eh stil over mn vriendin hequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Knuffelen julie LittleBrownie nog ?
tong80 hindabuildingquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Knuffelen julie LittleBrownie nog ?
wat denk je zelf? moeten we echt alles voorkauwen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan wel pannenkoeken in een diepe pan bakken toch?
Ja, wel oppassen dat het beslag niet over de rand gaat. Dan heb je waarschijnlijk teveel gebruikt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Oooh....Shiny!
The photographers are lining up on the runway to photograph our new Cool Text logo style, Glitter! This glitzy new logo style has it all. Customize the colors and even frequency of the sparkly glitter effect. This logo is animated, so the flashes will never stop shining on your new logo.
Change the background color or text color to customize the look. Change your font so that your logo is just perfect for its first trip down the red carpet.
Put some Bling in your logo with the Glitter Logo Style!
Glamour. Beauty. Fame. Glitter Text. We’ve got it all here at Cool Text.
weeniemanquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat denk je zelf? moeten we echt alles voorkauwen?
Volgens mij stond zij op reddit vandaag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Emily Ratajkowski
http://instagram.com/emrata
Ik zet hem nu aan. Als het niks is dan weet ik je te vinden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef VMSDKR het volgende:
Die Botnek edit van Animals is echt ziek man. Hoorde hem live ook, fucking gekte. Luister Awesome
maria francesca4 dagen geledenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zet hem nu aan. Als het niks is dan weet ik je te vinden.
Ja dit was echt kklekker jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
maria francesca4 dagen geleden
it sounds better live
Vertalen
Beantwoorden · 1
100% waarheid.
Gewoon beetje fruityloopsquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:00 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb wel eens iets gelezen over dat 'ie een rijke vader heeft die het een en ander voor hem kon regelen.
Productietechnisch gezien is het niks bijzonders.
Niet dat ik het beter kan, maar als je dit bekijkt kun je niet anders dan concluderen dat iedereen met enige produce-ervaring dit na kan maken:
Maar ja, kom er maar mee hè.
dat engelsquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:00 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb wel eens iets gelezen over dat 'ie een rijke vader heeft die het een en ander voor hem kon regelen.
Productietechnisch gezien is het niks bijzonders.
Niet dat ik het beter kan, maar als je dit bekijkt kun je niet anders dan concluderen dat iedereen met enige produce-ervaring dit na kan maken:
Maar ja, kom er maar mee hè.
Ik heb het ook, maar de discipline niet om er serieus mee bezig te gaan. Terwijl ik 's avonds in bed soms best wel vette sounds in m'n hoofd heb.quote:
Hoe moet ik mijn vagijn dan wassen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
niet met je hand aan je kutj zitten.
[..]
niet met je hand aan je kutj zitten.
Jaoke dat mag wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn vagijn dan wassen?
Heerlijk man, komen 2 films van hem in de bios op kort termijnquote:
Heb hetzelfde. Zo fucking veel tijd gaat daar inzitten als je dat als totale n00b wil gaan oppakken. Las eerst dat forum van Laidback Luke helemaal scheel om het maar te leren maar toch maar de handdoek in de spreekwoordelijke ring gegooid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb het ook, maar de discipline niet om er serieus mee bezig te gaan. Terwijl ik 's avonds in bed soms best wel vette sounds in m'n hoofd heb.
die man pompt er ook belachelijk veel roids inquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heerlijk man, komen 2 films van hem in de bios op kort termijn1 waar hij echt gewoon skinnyfat is, met zo'n buikje. Die man kan echt alles met zijn lichaam.
Hoe krijgt hij dat voor elkaar..gewoon skinny worden a la, maar ook skinnyfat..weird.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heerlijk man, komen 2 films van hem in de bios op kort termijn1 waar hij echt gewoon skinnyfat is, met zo'n buikje. Die man kan echt alles met zijn lichaam.
net als liften dus.................................laat je niet kennen vriendje gwn leren die shitquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:05 schreef Awesome_ het volgende:
Zo fucking veel tijd gaat daar inzitten als je dat als totale n00b wil gaan oppakken.
met welke roids word jij skinnyfat broerquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die man pompt er ook belachelijk veel roids in
maar dat is gwn DOEN. die andere shit is leren ;'(quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:07 schreef seto het volgende:
[..]
net als liften dus.................................laat je niet kennen vriendje gwn leren die shit
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:07 schreef seto het volgende:
[..]
net als liften dus.................................laat je niet kennen vriendje gwn leren die shit
Tnx, ga er nog wel eens serieus mee bezig. #bucketlistquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze dude is sowieso legit wat betreft Ableton: http://www.youtube.com/user/DJVespers/videos
Ik ken wel vrij veel producers die met FL werken. Uiteindelijk kun je in bijna elke DAW VSTi's laden, dus voor sounddesign maakt het niet heel veel uit als je met VSTi's werkt. Maar FL is lekker overzichtelijk ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan ook in fl studio beginnen trouwens. Ik vind fl studio zelf veel overzichtelijker, maar ableton wordt vaak door dj's die zich met elektronische muziek bezighouden gebruikt. Er is geen beste DAW-software. Diegene waar je ooit mee begint is waarschijnlijk ook degene die je altijd zal blijven gebruiken.
EENS!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:16 schreef Awesome_ het volgende:
yuri drop is ff een zieke beat van je
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:16 schreef Awesome_ het volgende:
yuri drop is ff een zieke beat van je
GJDMquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik maak de beats voor armin van buuren alleen hij is mijn uithangbord weetje ik pas niet op het podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 16-01-2014 03:08:22 ]If not now, then when.
Hahaha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:35 schreef Awesome_ het volgende:
Lol. Krijg bij de meeste echt van die 'Def Jam Fight for NY'-feels.
[ afbeelding ]
Eckte weten.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:46 schreef Awesome_ het volgende:
Dit is trouwens echt een eindbaas.
http://www.youtube.com/us(...)w=grid&view=0&sort=p
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:46 schreef Awesome_ het volgende:
Dit is trouwens echt een eindbaas.
http://www.youtube.com/us(...)w=grid&view=0&sort=p
Omg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:54 schreef Awesome_ het volgende:
Die VirtuallyVain heeft ook al een aantal collab's gedaan waar die een Indian Guy, Morgan Freeman en Charlie Murphy uit zijn mauw schudt.
Hier belt die de ouders als Herbert The Pervert:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:07 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome_, ken je Lui Calibre ook? Die heeft zo'n kinderstemmetje.
Ik heb echt gelachen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:16 schreef VMSDKR het volgende:
Best wel goede shit, kijkt makkelijk weg. Gewoon vriendengroepje dat loopt te kutten in games
/sleep.exe
lolquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pannenkoeken bakken in een diepe pan werkt dus niet heel erg goed. Volgens mij heb ik de pan gesloopt.
wha lolquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:55 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is het hier stilHad minstens Henk, VMS en Montolly al verwacht.
Maar RayK stelt nooit teleur
Ja, goeie progressie he! Alles dankzij Jesse, ik gebruik nu dit schema.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wha lol
's ochtends niet nee.
alleen na 20:30 wel. Dan ligt i meestal een film achter z'n oogleden te bekijken
Nieuwe User Icon Ethanolic is Ethanolic?![]()
![]()
Dan heb je zeker Rusissche Rear Delts genen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, goeie progressie he! Alles dankzij Jesse, ik gebruik nu dit schema.
[ afbeelding ]
Kilootje vers gebrande cashews meenemen van de marktquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:41 schreef RaymondK het volgende:
Lang weekendje weg v.h. weekend.
Zaterdags lekker steengrillen in het huisje, maar hoe ga ik de rest v..d dagen in god hemels naam aan die 5,5K kcal komen![]()
Paar pakken brinta en een tub MM mee denk![]()
en pinda's en chips vreten![]()
ja zoiets ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Kilootje vers gebrande cashews meenemen van de markt
No brah Storingsmeldingen 06:05 zijn niet leukquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:55 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is het hier stilHad minstens Henk, VMS en Montolly al verwacht.
Maar RayK stelt nooit teleur
Extra uren aka morgen eerder weekend toch dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:50 schreef fathank het volgende:
[..]
No brah Storingsmeldingen 06:05 zijn niet leuk
Niet eerder weekend, masr wel extra uren inerdaad. Alhoewel maar 1 uurtje extra.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Extra uren aka morgen eerder weekend toch dan?
Succesquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb tentamentje straks - lkkr uitgeslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |