kun j eook voor mij maken? met vlammen?????quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb iets veel mooiers voor je vriend
[ afbeelding ]
lijkt wel een beetje op updog.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> ąώ¤$๏ʍ¤_ <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kun j eook voor mij maken? met vlammen?????
gast hoe maak je dit!!!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb iets veel mooiers voor je vriend
[ afbeelding ]
gewoon clen gegetequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
toen ik je 3 weken geleden zag was je nog niet zo ripped vriend
eh stil over mn vriendin hequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Knuffelen julie LittleBrownie nog ?
tong80 hindabuildingquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Knuffelen julie LittleBrownie nog ?
wat denk je zelf? moeten we echt alles voorkauwen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan wel pannenkoeken in een diepe pan bakken toch?
Ja, wel oppassen dat het beslag niet over de rand gaat. Dan heb je waarschijnlijk teveel gebruikt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Oooh....Shiny!
The photographers are lining up on the runway to photograph our new Cool Text logo style, Glitter! This glitzy new logo style has it all. Customize the colors and even frequency of the sparkly glitter effect. This logo is animated, so the flashes will never stop shining on your new logo.
Change the background color or text color to customize the look. Change your font so that your logo is just perfect for its first trip down the red carpet.
Put some Bling in your logo with the Glitter Logo Style!
Glamour. Beauty. Fame. Glitter Text. We’ve got it all here at Cool Text.
weeniemanquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat denk je zelf? moeten we echt alles voorkauwen?
Volgens mij stond zij op reddit vandaag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
Emily Ratajkowski
http://instagram.com/emrata
Ik zet hem nu aan. Als het niks is dan weet ik je te vinden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef VMSDKR het volgende:
Die Botnek edit van Animals is echt ziek man. Hoorde hem live ook, fucking gekte. Luister Awesome
maria francesca4 dagen geledenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zet hem nu aan. Als het niks is dan weet ik je te vinden.
Ja dit was echt kklekker jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
maria francesca4 dagen geleden
it sounds better live
Vertalen
Beantwoorden · 1
100% waarheid.
Gewoon beetje fruityloopsquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:00 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb wel eens iets gelezen over dat 'ie een rijke vader heeft die het een en ander voor hem kon regelen.
Productietechnisch gezien is het niks bijzonders.
Niet dat ik het beter kan, maar als je dit bekijkt kun je niet anders dan concluderen dat iedereen met enige produce-ervaring dit na kan maken:
Maar ja, kom er maar mee hè.
dat engelsquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:00 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb wel eens iets gelezen over dat 'ie een rijke vader heeft die het een en ander voor hem kon regelen.
Productietechnisch gezien is het niks bijzonders.
Niet dat ik het beter kan, maar als je dit bekijkt kun je niet anders dan concluderen dat iedereen met enige produce-ervaring dit na kan maken:
Maar ja, kom er maar mee hè.
Ik heb het ook, maar de discipline niet om er serieus mee bezig te gaan. Terwijl ik 's avonds in bed soms best wel vette sounds in m'n hoofd heb.quote:
Hoe moet ik mijn vagijn dan wassen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
niet met je hand aan je kutj zitten.
[..]
niet met je hand aan je kutj zitten.
Jaoke dat mag wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn vagijn dan wassen?
Heerlijk man, komen 2 films van hem in de bios op kort termijnquote:
Heb hetzelfde. Zo fucking veel tijd gaat daar inzitten als je dat als totale n00b wil gaan oppakken. Las eerst dat forum van Laidback Luke helemaal scheel om het maar te leren maar toch maar de handdoek in de spreekwoordelijke ring gegooid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb het ook, maar de discipline niet om er serieus mee bezig te gaan. Terwijl ik 's avonds in bed soms best wel vette sounds in m'n hoofd heb.
die man pompt er ook belachelijk veel roids inquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heerlijk man, komen 2 films van hem in de bios op kort termijn1 waar hij echt gewoon skinnyfat is, met zo'n buikje. Die man kan echt alles met zijn lichaam.
Hoe krijgt hij dat voor elkaar..gewoon skinny worden a la, maar ook skinnyfat..weird.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heerlijk man, komen 2 films van hem in de bios op kort termijn1 waar hij echt gewoon skinnyfat is, met zo'n buikje. Die man kan echt alles met zijn lichaam.
net als liften dus.................................laat je niet kennen vriendje gwn leren die shitquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:05 schreef Awesome_ het volgende:
Zo fucking veel tijd gaat daar inzitten als je dat als totale n00b wil gaan oppakken.
met welke roids word jij skinnyfat broerquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die man pompt er ook belachelijk veel roids in
maar dat is gwn DOEN. die andere shit is leren ;'(quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:07 schreef seto het volgende:
[..]
net als liften dus.................................laat je niet kennen vriendje gwn leren die shit
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:07 schreef seto het volgende:
[..]
net als liften dus.................................laat je niet kennen vriendje gwn leren die shit
Tnx, ga er nog wel eens serieus mee bezig. #bucketlistquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze dude is sowieso legit wat betreft Ableton: http://www.youtube.com/user/DJVespers/videos
Ik ken wel vrij veel producers die met FL werken. Uiteindelijk kun je in bijna elke DAW VSTi's laden, dus voor sounddesign maakt het niet heel veel uit als je met VSTi's werkt. Maar FL is lekker overzichtelijk ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan ook in fl studio beginnen trouwens. Ik vind fl studio zelf veel overzichtelijker, maar ableton wordt vaak door dj's die zich met elektronische muziek bezighouden gebruikt. Er is geen beste DAW-software. Diegene waar je ooit mee begint is waarschijnlijk ook degene die je altijd zal blijven gebruiken.
EENS!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:16 schreef Awesome_ het volgende:
yuri drop is ff een zieke beat van je
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:16 schreef Awesome_ het volgende:
yuri drop is ff een zieke beat van je
GJDMquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik maak de beats voor armin van buuren alleen hij is mijn uithangbord weetje ik pas niet op het podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 16-01-2014 03:08:22 ]If not now, then when.
Hahaha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:35 schreef Awesome_ het volgende:
Lol. Krijg bij de meeste echt van die 'Def Jam Fight for NY'-feels.
[ afbeelding ]
Eckte weten.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:46 schreef Awesome_ het volgende:
Dit is trouwens echt een eindbaas.
http://www.youtube.com/us(...)w=grid&view=0&sort=p
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:46 schreef Awesome_ het volgende:
Dit is trouwens echt een eindbaas.
http://www.youtube.com/us(...)w=grid&view=0&sort=p
Omg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:54 schreef Awesome_ het volgende:
Die VirtuallyVain heeft ook al een aantal collab's gedaan waar die een Indian Guy, Morgan Freeman en Charlie Murphy uit zijn mauw schudt.
Hier belt die de ouders als Herbert The Pervert:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:07 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome_, ken je Lui Calibre ook? Die heeft zo'n kinderstemmetje.
Ik heb echt gelachen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:16 schreef VMSDKR het volgende:
Best wel goede shit, kijkt makkelijk weg. Gewoon vriendengroepje dat loopt te kutten in games
/sleep.exe
lolquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pannenkoeken bakken in een diepe pan werkt dus niet heel erg goed. Volgens mij heb ik de pan gesloopt.
wha lolquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:55 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is het hier stilHad minstens Henk, VMS en Montolly al verwacht.
Maar RayK stelt nooit teleur
Ja, goeie progressie he! Alles dankzij Jesse, ik gebruik nu dit schema.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wha lol
's ochtends niet nee.
alleen na 20:30 wel. Dan ligt i meestal een film achter z'n oogleden te bekijken
Nieuwe User Icon Ethanolic is Ethanolic?![]()
![]()
Dan heb je zeker Rusissche Rear Delts genen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, goeie progressie he! Alles dankzij Jesse, ik gebruik nu dit schema.
[ afbeelding ]
Kilootje vers gebrande cashews meenemen van de marktquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:41 schreef RaymondK het volgende:
Lang weekendje weg v.h. weekend.
Zaterdags lekker steengrillen in het huisje, maar hoe ga ik de rest v..d dagen in god hemels naam aan die 5,5K kcal komen![]()
Paar pakken brinta en een tub MM mee denk![]()
en pinda's en chips vreten![]()
ja zoiets ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Kilootje vers gebrande cashews meenemen van de markt
No brah Storingsmeldingen 06:05 zijn niet leukquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:55 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is het hier stilHad minstens Henk, VMS en Montolly al verwacht.
Maar RayK stelt nooit teleur
Extra uren aka morgen eerder weekend toch dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:50 schreef fathank het volgende:
[..]
No brah Storingsmeldingen 06:05 zijn niet leuk
Niet eerder weekend, masr wel extra uren inerdaad. Alhoewel maar 1 uurtje extra.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Extra uren aka morgen eerder weekend toch dan?
Succesquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb tentamentje straks - lkkr uitgeslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |