quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kende een gozer die ooit met drank op met 100+ kilometer per uur een boom geraakt had en dat had overleefd. Paar maand later had 'ie een tattoo over zijn hele chest gezet:
" ONLY THE BAD DIE YOUNG " ofzo![]()
Haha wow.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef Drinky het volgende:
http://www.reddit.com/r/f(...)ell_maybe_that_will/
[..]
[ afbeelding ]
Ben bezig. Zetten gewoon ff take-over ergens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Las net iets over zin om te trollen? Zoek maar een goed topic brah.
Die TSquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
Adoratie in R&P, wordt lekker veel gepost.
Gaat nu 'n beetje over taalvauten
gwn beetje passie tonen tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Die TS
En die gast met zn zuidelijke vrouwen
Hoe vaak heb jij geneukt in 2014?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als je je een beetje down voelt hoef je alleen maar in R&P te kijken; dan besef je ineens dat je het helemaal niet zo slecht hebt.
2x, jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij geneukt in 2014?
Goed voor je alphaness. Ik heb al die struggles nooit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als je je een beetje down voelt hoef je alleen maar in R&P te kijken; dan besef je ineens dat je het helemaal niet zo slecht hebt.
Ja, maar jij zit ook in een relatie; dat betekent dat ik MULTIPLIER X10 krijg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben de tel alweer kwijt. Gvd.
Fixed, maar wel 100% waar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
Een klef diepvries-tompoucje bij de koffie is niet de dag plukken kankerhoer
2 verschillende waarvan 1x gepijpt met Vicks Blue in haar mond wat ENORM brandde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij geneukt in 2014?
Spinners van de Action?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een set velgen te koop die ik eigenlijk z.s.m. kwijt wil maar ik wil hier geen topic in V&A maken omdat ik dan Fokkers bij de deur krijg.![]()
Moet je eens tijgerbalsem pakken ipv vaselinequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 verschillende waarvan 1x gepijpt met Vicks Blue in haar mond wat ENORM brandde.
Yolo.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb gewoon standaard uitvoering, fuck die shit. Geef me geld liever uit aan drugs en ZMA.
daar gaan de balletjes heerlijk van tintelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je eens tijgerbalsem pakken ipv vaseline
ha....ha... Yuriquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of je een negerchick of een liedje zou posten.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit was voorheen mijn kloon man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hee wie is die vent op je usericon???quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Ethanolic het volgende:
willen jullie ook zo iets cools met mijn nickname doen? thx
ikzelf je herkent me toch wel aan die glassesquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hee wie is die vent op je usericon???
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
\/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.☀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
toen ik je 3 weken geleden zag was je nog niet zo ripped vriendquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ikzelf je herkent me toch wel aan die glasses
ik heb iets veel mooiers voor je vriendquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Ethanolic het volgende:
willen jullie ook zo iets cools met mijn nickname doen? thx
wow wat word je weer verwend ethaquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb iets veel mooiers voor je vriend
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |