quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kende een gozer die ooit met drank op met 100+ kilometer per uur een boom geraakt had en dat had overleefd. Paar maand later had 'ie een tattoo over zijn hele chest gezet:
" ONLY THE BAD DIE YOUNG " ofzo![]()
Haha wow.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef Drinky het volgende:
http://www.reddit.com/r/f(...)ell_maybe_that_will/
[..]
[ afbeelding ]
Ben bezig. Zetten gewoon ff take-over ergens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Las net iets over zin om te trollen? Zoek maar een goed topic brah.
Die TSquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
Adoratie in R&P, wordt lekker veel gepost.
Gaat nu 'n beetje over taalvauten
gwn beetje passie tonen tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Die TS
En die gast met zn zuidelijke vrouwen
Hoe vaak heb jij geneukt in 2014?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als je je een beetje down voelt hoef je alleen maar in R&P te kijken; dan besef je ineens dat je het helemaal niet zo slecht hebt.
2x, jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij geneukt in 2014?
Goed voor je alphaness. Ik heb al die struggles nooit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als je je een beetje down voelt hoef je alleen maar in R&P te kijken; dan besef je ineens dat je het helemaal niet zo slecht hebt.
Ja, maar jij zit ook in een relatie; dat betekent dat ik MULTIPLIER X10 krijg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben de tel alweer kwijt. Gvd.
Fixed, maar wel 100% waar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
Een klef diepvries-tompoucje bij de koffie is niet de dag plukken kankerhoer
2 verschillende waarvan 1x gepijpt met Vicks Blue in haar mond wat ENORM brandde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij geneukt in 2014?
Spinners van de Action?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een set velgen te koop die ik eigenlijk z.s.m. kwijt wil maar ik wil hier geen topic in V&A maken omdat ik dan Fokkers bij de deur krijg.![]()
Moet je eens tijgerbalsem pakken ipv vaselinequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 verschillende waarvan 1x gepijpt met Vicks Blue in haar mond wat ENORM brandde.
Yolo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |