maar dat is gwn DOEN. die andere shit is leren ;'(quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:07 schreef seto het volgende:
[..]
net als liften dus.................................laat je niet kennen vriendje gwn leren die shit
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:07 schreef seto het volgende:
[..]
net als liften dus.................................laat je niet kennen vriendje gwn leren die shit
Tnx, ga er nog wel eens serieus mee bezig. #bucketlistquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze dude is sowieso legit wat betreft Ableton: http://www.youtube.com/user/DJVespers/videos
Ik ken wel vrij veel producers die met FL werken. Uiteindelijk kun je in bijna elke DAW VSTi's laden, dus voor sounddesign maakt het niet heel veel uit als je met VSTi's werkt. Maar FL is lekker overzichtelijk ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan ook in fl studio beginnen trouwens. Ik vind fl studio zelf veel overzichtelijker, maar ableton wordt vaak door dj's die zich met elektronische muziek bezighouden gebruikt. Er is geen beste DAW-software. Diegene waar je ooit mee begint is waarschijnlijk ook degene die je altijd zal blijven gebruiken.
EENS!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:16 schreef Awesome_ het volgende:
yuri drop is ff een zieke beat van je
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:16 schreef Awesome_ het volgende:
yuri drop is ff een zieke beat van je
GJDMquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik maak de beats voor armin van buuren alleen hij is mijn uithangbord weetje ik pas niet op het podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 16-01-2014 03:08:22 ]If not now, then when.
Hahaha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:35 schreef Awesome_ het volgende:
Lol. Krijg bij de meeste echt van die 'Def Jam Fight for NY'-feels.
[ afbeelding ]
Eckte weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |