volwassen man die 's avonds laat in een speeltuin kinderen gaat vragen of ze op zijn rug willen zittenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neem een of twee kinderen/een volwassenen op je rug en squatten maar
eh ja idd seto maakt maar een grapje hoor haha toch seto?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Poppiholla het volgende:
Wait. JB bakt toch altijd voor Etha? Of was dat iemand anders.
Alles voor de gainzzzzquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef seto het volgende:
[..]
volwassen man die 's avonds laat in een speeltuin kinderen gaat vragen of ze op zijn rug willen zitten
sounds legit
Strong criteria for measuring teh L33t cookingzskillz. lulzquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja geweldig zelfs.
Nog nooit iemand ziek van geworden
Maar hubbyliefheeft een kilo kip ingevroren zonder ze afzonderlijk te verpakken dus moest dat in zijn geheel ontdooien en heb maar een deel ervan klaargemaakt, vind het zo zonde om de rest weg te gooien.
Dus kwam ik op deze levensvraag
Stalker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vroeger. Toen McNulty nog geen obsessieve cyberstalker was en gewoon alleen harde oldschool hiphop en RnB dropte.
RIP
Als dit geen neuken word.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef Ethanolic het volgende:
Even srs, ik zeg het niet omdat JB mijn wifey is, maar ze kan echt freakishly goed koken.
JB gebruikt zeker veel ananas bij het koken. Nomsaayyyin. LOL!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef Ethanolic het volgende:
Even srs, ik zeg het niet omdat JB mijn wifey is, maar ze kan echt freakishly goed koken.
Ananas heeft een positieve uitwerking op de smaak van het sperma.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
JB gebruikt zeker veel ananas bij het koken. Nomsaayyyin. LOL!
Dudequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
JB gebruikt zeker veel ananas bij het koken. Nomsaayyyin. LOL!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ananas heeft een positieve uitwerking op de smaak het sperma.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ananas heeft een positieve uitwerking op de smaak het sperma.
Man man man man man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef JackieBrown het volgende:
Maar hubbylief heeft een kilo kip ingevroren zonder ze afzonderlijk te verpakken dus moest dat in zijn geheel ontdooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is een beetje vreemd tho.
Bedankt voor de lachkick.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ananas heeft een positieve uitwerking op de smaak van het sperma.
True story.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:18 schreef Poppiholla het volgende:
Awesome_ doet mij altijd een beetje denken aan mijn goede mattie Barney Stinson.
When I get fat, I stop being fat and be awesome instead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |