Ja geweldig zelfs.quote:
Vroeger. Toen McNulty nog geen obsessieve cyberstalker was en gewoon alleen harde oldschool hiphop en RnB dropte.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
En vroeger was je geweldig. Gaat bergafwaarts met jou he?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja geweldig zelfs.
Nog nooit iemand ziek van geworden
Maar hubbyliefheeft een kilo kip ingevroren zonder ze afzonderlijk te verpakken dus moest dat in zijn geheel ontdooien en heb maar een deel ervan klaargemaakt, vind het zo zonde om de rest weg te gooien.
Dus kwam ik op deze levensvraag
Gewoon op z'n Panzer's ergens in een speeltuintje gaan trainen totdat de politie je oppakt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef Drinky het volgende:
Godver. Helemaal verslapen. Stond net in de tram richting sportschool en besefte me dat ik hooguit 20 min zou kunnen trainen
Geen idee of je alle bacteriën makkelijk dood krijgt door de kip te bakken. Ik denk dat de kans aanwezig blijft dat je daarna een paar dagen op de pot door kan brengen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar als je het daarna klaarmaakt door te verhitten gaan die bacteriën alsnog dood toch? En wat is er anders aan "ontdooid" vocht, waardoor het na aanschaf of na 1x ontdooien niet gevaarlijk is om het kipje klaar te maken maar de 2e keer wel?
squats in een speeltuin lol watquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon op z'n Panzer's ergens in een speeltuintje gaan trainen totdat de politie je oppakt.
Iets Tevewl in dieetclub rondgehangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke sounds legit inderdaad, ik doe het maar nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:59 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Geen idee of je alle bacteriën makkelijk dood krijgt door de kip te bakken. Ik denk dat de kans aanwezig blijft dat je daarna een paar dagen op de pot door kan brengen.
Als je bevroren kip ontdooit komt er altijd meer vocht bij vrij in vergelijking met kip die alleen in de koelkast is bewaard. Net als met bevroren wokgroente o.i.d. Door dit extra vocht hebben de bacteriën een betere bakermat om te ontwikkelen.
Maar ik ben verder geen expert. Heb het laatst een keer gegoogled omdat ik deze discussie laatst ook had met een collega.
volwassen man die 's avonds laat in een speeltuin kinderen gaat vragen of ze op zijn rug willen zittenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neem een of twee kinderen/een volwassenen op je rug en squatten maar
eh ja idd seto maakt maar een grapje hoor haha toch seto?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Poppiholla het volgende:
Wait. JB bakt toch altijd voor Etha? Of was dat iemand anders.
Alles voor de gainzzzzquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef seto het volgende:
[..]
volwassen man die 's avonds laat in een speeltuin kinderen gaat vragen of ze op zijn rug willen zitten
sounds legit
Strong criteria for measuring teh L33t cookingzskillz. lulzquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja geweldig zelfs.
Nog nooit iemand ziek van geworden
Maar hubbyliefheeft een kilo kip ingevroren zonder ze afzonderlijk te verpakken dus moest dat in zijn geheel ontdooien en heb maar een deel ervan klaargemaakt, vind het zo zonde om de rest weg te gooien.
Dus kwam ik op deze levensvraag
Stalker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vroeger. Toen McNulty nog geen obsessieve cyberstalker was en gewoon alleen harde oldschool hiphop en RnB dropte.
RIP
Als dit geen neuken word.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef Ethanolic het volgende:
Even srs, ik zeg het niet omdat JB mijn wifey is, maar ze kan echt freakishly goed koken.
JB gebruikt zeker veel ananas bij het koken. Nomsaayyyin. LOL!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef Ethanolic het volgende:
Even srs, ik zeg het niet omdat JB mijn wifey is, maar ze kan echt freakishly goed koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |