SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 20:51:39 ]
Zieke bodycontrol. Ik kijk alleen voor educatieve doeleinden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
No homo Awesome_, just mirin' skillz.
ik eet alleen maar lasagnaquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yo, waddup ?
Lekker aan 't wokken, seto ?
Sorry man. Geen een zonder het ander. Tis net als Ying en Yang, snap je setoquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind weissman wel grappiger dan cake-man.
Doe wat met deze informatie, G.
Het is niet erg om asian te zijn hoorquote:
sattheequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef fathank het volgende:
Heey Seto, hiespreek je saté eigenlijk uit? Saathee Of als satthee?
ik kan er echt dagelijks niet van slapen dat mensen denken dat ik op een aziaat lijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry man. Geen een zonder het ander. Tis net als Ying en Yang, snap je seto![]()
[..]
Het is niet erg om asian te zijn hoorwe houden van je, ook al ben je maar 1.43.
Knuffel nodig?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef seto het volgende:
[..]
ik kan er echt dagelijks niet van slapen dat mensen denken dat ik op een aziaat lijk
Wanneer is je kinderfeestjequote:
En vroeger was je geweldig. Gaat bergafwaarts met jou he?quote:
Haten op Awesomequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
En vroeger was je geweldig. Gaat bergafwaarts met jou he?
Ik haat op je taart, man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haten op Awesomedan ben je toch een sukkel of niet
Lik maar aan zijn stokbrood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |