SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 20:51:39 ]
Zieke bodycontrol. Ik kijk alleen voor educatieve doeleinden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
No homo Awesome_, just mirin' skillz.
ik eet alleen maar lasagnaquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yo, waddup ?
Lekker aan 't wokken, seto ?
Sorry man. Geen een zonder het ander. Tis net als Ying en Yang, snap je setoquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind weissman wel grappiger dan cake-man.
Doe wat met deze informatie, G.
Het is niet erg om asian te zijn hoorquote:
sattheequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef fathank het volgende:
Heey Seto, hiespreek je saté eigenlijk uit? Saathee Of als satthee?
ik kan er echt dagelijks niet van slapen dat mensen denken dat ik op een aziaat lijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry man. Geen een zonder het ander. Tis net als Ying en Yang, snap je seto![]()
[..]
Het is niet erg om asian te zijn hoorwe houden van je, ook al ben je maar 1.43.
Knuffel nodig?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef seto het volgende:
[..]
ik kan er echt dagelijks niet van slapen dat mensen denken dat ik op een aziaat lijk
Wanneer is je kinderfeestjequote:
En vroeger was je geweldig. Gaat bergafwaarts met jou he?quote:
Haten op Awesomequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
En vroeger was je geweldig. Gaat bergafwaarts met jou he?
Ik haat op je taart, man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haten op Awesomedan ben je toch een sukkel of niet
Lik maar aan zijn stokbrood.quote:
Bro, het gaat weer de mindere kant met je op. Gewoon tip man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef McNulty het volgende:
Waar is Joeri? Cker smatjes ballen in de kelderbox.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro, het gaat weer de mindere kant met je op. Gewoon tip man.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]Heb je de zoveelste Hans Zimmerman AMA gisteren nog meegekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |