Nee, broertje, niet meer. Slowbulk is ingezet. Nu gewoon IIFYM all the way.quote:
Harde beats gedropt destijds.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
shania twain is al 48 en nog steeds zo'n milf
Ik zou dan gewoon stoppen met eten. Gewoon keiharde middelvinger naar je schildklier en al die andere interne haters! 'How do you like me now, bitches?'quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef G.R.S. het volgende:
Wtf, vrouw van 1.75 en 100 kilo kan met moeite afvallen en krijgt gewoon een maagballon (rtl4, dit is mijn lijf)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nulty drop eens een vies harde banger dan
Of Eat Stop Eat doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon stoppen met eten. Gewoon keiharde middelvinger naar je schildklier en al die andere interne haters! 'How do you like me now, bitches?'
En pastapipos, en mitchell112.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
Waar zijn die andere jonge doerakken gebleven? Bendoe en zo? Die jongen loopt inmiddels ook al achter de kinderwagen aan denk ik?
Ik ben destijds goed gegaan op een Stop Stop Stop STOP FUCKING EATING YOU FUCKING FAT FUCK-variant.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Of Eat Stop Eat doen.
Al klinkt alles gewoon eten en daarna eruit kotsen ook aantrekkelijk. Twice the taste, none of the calories.
Lol die heb ik hsier ergrns op vinyl in de kast staanquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat zij dat zegt want ik hoor hier dus precies het tegenovergestelde.
Luister gewoon mp3's zoals normale mensen man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol die heb ik hsier ergrns op vinyl in de kast staan
Ik zie Henk settlen met een onderdanige Thaise die elke dag netjes zijn sloffen van boven naar beneden komt halen als die terugkomt van zijn werk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
Henk is een echt man, hij gamet ook niet.
Fuck Syncbuttons manquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Luister gewoon mp3's zoals normale mensen man.
Juist niet, met een grofgebekte Priscilla/Melissa en dan samen lekker gal spuwen op alles wat ze niet aanstaat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zie Henk settlen met een onderdanige Thaise die elke dag netjes zijn sloffen van boven naar beneden komt halen als die terugkomt van zijn werk.
Toevallig net een filmpje gezien dat totaal klopt bij het beeld wat je nu schets. (nsfw)quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zie Henk settlen met een onderdanige Thaise die elke dag netjes zijn sloffen van boven naar beneden komt halen als die terugkomt van zijn werk.
Eentje maar?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'Heb je het gehoord, Demelza?!! Godverdomme zitten die graaiers in Den Haag weer met hun gore kankertengels aan het eigen risico!!'quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Juist niet, met een grofgebekte Priscilla/Melissa en dan samen lekker gal spuwen op alles wat ze niet aanstaat.
Zekerquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Juist niet, met een grofgebekte Priscilla/Melissa en dan samen lekker gal spuwen op alles wat ze niet aanstaat.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja gewoon je groenten wassen en je vlees niet op de grond laten vallen.quote:
'Ja ik zeg al late we verhuizen naar een lekker warm land maarja, zitte al die kankerturken daar ook weer de boel te verneuken'quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'Heb je het gehoord, Demelza?!! Godverdomme zitten die graaiers in Den Haag weer met hun gore kankertengels aan het eigen risico!!'
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb samengewoond met een kapsterquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ZekerMelissa met haar roze scooter met een witte Playboy-bunny sticker erop. Ze is overigens kapster, en een pittige meid.
Nu durf je wel he! Nu dat Monteilly een ban heeft!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
'Ja ik zeg al late we verhuizen naar een lekker warm land maarja, zitte al die kankerturken daar ook weer de boel te verneuken'
die rechter lijkt beetje op fantaquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze leek zeker op die middelste?
oh snapquote:
Fuck. Me.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
'Ja ik zeg al late we verhuizen naar een lekker warm land maarja, zitte al die kankerturken daar ook weer de boel te verneuken'
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze leek zeker op die middelste?
Nog lager dan de kredietwaardigheid van Griekenland?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kankernulty doe eens beter je best. Dit is below acceptabel.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Pluk de dag.
Only God Can Judge Me
Carpe Diem
Live your dream, don't dream your life.
Spaar ze allemaal.
De grap is dat dit vaak de mensen zijn met het saaiste leven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Pluk de dag.
Only God Can Judge Me
Carpe Diem
Live your dream, don't dream your life.
Spaar ze allemaal.
Godverdommequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]precies zo'n type stel ik me erbij voor ja, overigens geen lelijke vrouw verder
quote:Me: if it was those McDonald frappe things, they still have crazy amounts of calories before you get extras of everything.
Sharni: No, that's before they put it in, once it's mixed up the calories dissolve. Are you stupid?
Ik kende een gozer die ooit met drank op met 100+ kilometer per uur een boom geraakt had en dat had overleefd. Paar maand later had 'ie een tattoo over zijn hele chest gezet:quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De grap is dat dit vaak de mensen zijn met het saaiste leven.
meteen neerprikken die skklquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kende een gozer die ooit met drank op met 100+ kilometer per uur een boom geraakt had en dat had overleefd. Paar maand later had 'ie een tattoo over zijn hele chest gezet:
" ONLY THE BAD DIE YOUNG " ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |