En ik gok dat dit ónder Barbie & Sterretje & Britt door gaat.quote:
Tegenwoordig hoef je niet meer knap te zijn om in de Playboy te verschijnen, kijk maar naar Brittquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:08 schreef hunter2011 het volgende:
Vind haar lelijk, is zij echt playmate geweest?
Holy fuck.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo kwam ze gisteren niet op me over.
[ afbeelding ]
broer zus van Kelly?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo kwam ze gisteren niet op me over.
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft zij therapeutische haar extensions.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dit programma een soort van therapie voor hun of zo?
Ze heeft iig wel een hele rare bovenlip. Dat zal dan wel door die grote piemel van hem komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij therapeutische haar extensions.
Ma en Pa Kamperfoelie.
Ze zijn gewoon niet boeiend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:10 schreef static het volgende:
Hij voetbalt beter dan heel Ajax gisteren.
Anyway, vind het wat saaitjes.
Daar zat ik me ook al over te verbazen. Een permanente duckface.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft iig wel een hele rare bovenlip. Dat zal dan wel door die grote piemel van hem komen.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Die zus van Andynet Andy als vrouw verkleed
Ja hey, maar het is wel Andy huppeldepup!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Starlie het volgende:
Wat een geduld blijft ze met hem hebben... zooo lui die vent!
Echt he? Ik had al lang tegen hem gezegd: kom eens van je luie reet en doe wat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Starlie het volgende:
Banksaldo compenseert vast in deze.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Starlie het volgende:
Die twee grietjes in Italië zien hem al langer niet geloof ik.quote:
Ik twijfelde ook of ik het goed hoorde..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef Copycat het volgende:
You're a skank.
Hoorde ik dat nu goed?
Moet haast wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Banksaldo compenseert vast in deze.
Mijn god wat een luie aap.
En die Nino is ook een fijn jochie
De eeuwenoude klassieker; zodra iets van RTL naar SBS gaat, kijkt er geen hond meerquote:25
ANDY EN MELISA
621.000
Jouw Vrouw, Mijn Vrouw en deze RLS zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken. Ik denk dat dit programma ook op RTL geen succes was geweest. Simpelweg omdat de ordinaire hoofdpersonen interessant noch sympathiek zijn. Ik denk ook dat de tijd van dat soort RLSjes rondom Barbie-achtige types voorbij is. Het is allemaal hetzelfde niks.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
De eeuwenoude klassieker; zodra iets van RTL naar SBS gaat, kijkt er geen hond meer
Al was Jouw Vrouw Mijn Vrouw ook heel iets anders natuurlijk.
Ja, klopt. En we hebben immers toen ook al gezien hoe ze min of meer leven. Nu zijn het dagelijkse beslommeringen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw Vrouw, Mijn Vrouw en deze RLS zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken.
Die blijft wel uitmelken. Deeltje 10 straks weer op tvquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook dat de tijd van dat soort RLSjes rondom Barbie-achtige types voorbij is. Het is allemaal hetzelfde niks.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die blijft wel uitmelken. Deeltje 10 straks weer op tv
Er komt nog een serie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook dat de tijd van dat soort RLSjes rondom Barbie-achtige types voorbij is.
Zie post boven de jouwe.quote:
Yep, en zo voor een half uurtje was het wel (uit)lachen. Een kerel die de hele dag op de bank lag en een zonnebanksloof die het allemaal gelaten over zich heen liet komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, klopt. En we hebben immers toen ook al gezien hoe ze min of meer leven. Nu zijn het dagelijkse beslommeringen.
Dat denk ik ook. En dat zal hopelijk ook blijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook dat de tijd van dat soort RLSjes rondom Barbie-achtige types voorbij is. Het is allemaal hetzelfde niks.
Ja, wat was dat voor raar verhaalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:
32 jaar oud zijn en dan je piemol tegen je bukkende moeder aanduwen
Ik ben afgehaakt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
man man wat een kansloos programma
Jup.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:49 schreef Copycat het volgende:
En hebben haar ouders bij de geboorteaangifte haar naam verkeerd gespeld?
Melisa, daar hoort toch nog een s tussen, of spreek je het uit als Meliesa?
In augustus 7quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:42 schreef amaranta het volgende:
Ik vind die Dolce met een speen in dr momd echt verschrikkelijk. Die moet toch minstens 5 zijn???
Anderzijds; ik heb wel flink met haar te doen, je vader met nieuwe vriendin ontmoeten, inclusief tig kinderen en ook de hele familie én camerateam. Ik zou ook wel graag een speen voor de troost hebbenquote:On 17 August 2007 Van der Meyde was suspended following a 'breach of club discipline', because he had failed to appear at training, being fined two weeks' wages, a total of £50,000.[7][8] The player appealed for "understanding from the club and fans" due to the personal situation he was facing, with his five-month old daughter Dolce not being allowed to leave the hospital since her birth due to illness;[9] following this, he did not make an appearance for the main squad for over a year, being limited to just reserve team football.
Zou ik ook worden met zo'n kerel. Geen reet te doen hebben en dan nog vergeten dat je kind uit school gehaald moet worden....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Melisa is of wordt dit jaar 34, maar ze ziet er wel een paar jaar ouder uit als je het mij vraagt...
*Andylachquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou ik ook worden met zo'n kerel. Geen reet te doen hebben en dan nog vergeten dat je kind uit school gehaald moet worden....
Ik vind die familie vreemder en vreemder...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij gaf zelf aan dat hij niet jaloers is als Melisa met andere mannen praat omdat hij toch de grootste piemel heeft. Zijn moeder beaamde dat, zij wordt ook nog regelmatig geswaffeld door haar zoon.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou ik ook worden met zo'n kerel. Geen reet te doen hebben en dan nog vergeten dat je kind uit school gehaald moet worden....
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zet voorzichtig in. Ik dacht idd 6 of 7.quote:
Beetje sletterig is ze wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:15 schreef static het volgende:
Volgens mij gaat die vrouw van hem redelijk los.
En afgezien daarvan, kijk naar die familie. Woonwagenkamp staat zo ongeveer op het voorhoofd geschreven.quote:Daar was hij onderdeel van een arm gezin. Zijn vader was gokverslaafd, dronk veel te veel en werd regelmatig door de politie gezocht.
Het is dat de weknbrauwen van zn zus teveel ruimte in nemen, anders had het er idd kunnen staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof er ook weinig van dat hij ooit anders is geweest.
En wat wil je met een jeugd in een volksbuurt met ook nog dit:
[..]
En afgezien daarvan, kijk naar die familie. Woonwagenkamp staat zo ongeveer op het voorhoofd geschreven.
Vrij weinig eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:25 schreef Copycat het volgende:
Heb ik gisteren veel hilariteit gemist?
Bulderende lachen, seksistische grappen, pijnlijke edoch humoristische situaties?
Met de kindjes op schoot, zeker?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:19 schreef amaranta het volgende:
Vrij weinig eigenlijk.
Dat ze stoppen met roken, maar na een half uur al weer beginnen.
Grin!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:20 schreef amaranta het volgende:
Die waren volgens mij breezers halen. Ze waren niet in beeld.
Maar ze had het er wel over dat ze een goed voorbeeld wilde zijn voor Nino. Die kan nu eindelijk lezenn en nu begon hij ook de pakjes te lezen.quote:
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:22 schreef amaranta het volgende:
Zij klinkt trouwens alsof ze een spraakgeblek heeft. Of is dat haar accent???
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zit hij nou echt met zijn hand in zijn kruis te plukken?
Nog meer overeenkomsten met Andy of alleen dat soort "grapjes"?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:25 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoonbroer zou dat trouwens ook doen. Overal anus en poep en kont invullen.
Dat laatste durf ik wel geld op te zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef amaranta het volgende:
Sowieso.
Zei hij niet dat hij met twee kinderen op vakantie ging?
Volgens mij geeft hij geen klap om die nino
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog meer overeenkomsten met Andy of alleen dat soort "grapjes"?
"WAAR IS DE WIJN????"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:06 schreef Buitendam het volgende:
De opening van de zaak was episch
Wat een volk
Met z'n geld..quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:04 schreef glasshole het volgende:
Vreemde zuip & rook soap, ik dacht dat ie z'n verslavingen achter zich had gelaten.
Knap dat die vriendin het met hem uithoudt.
Dat niet alleen, als hij dat kleintje liggend in de MaxiCosy brood laat eten op de bank, en dat kind bijna stikt en het stukje brood uit haar keel probeert te werken hebben ze het geen van beiden door en probeert de au-pair er nog een stukje brood achteraan te geven... Terwijl het kind haar keel nog probeert leeg te krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gisteren dit programma voor het eerst gezien, is ook meteen de laatste keer zeg.![]()
Die Melisa (hoe jammer ook van die naam en haar ordinaire voorkomen) probeert tenminste nog wat van haar leven te maken met haar eigen kapperszaak, maar die vent van haar is echt onuitstaanbaar lamlendig. Nemen ze een au pair in huis voor de kinderen, terwijl hij de hele dag geen fuck uitvoert.
Ja echt zielig, ik zag het al aankomen dat het kind zou gaan spugen en ik heb niet eens kinderen. Maar wat maakt het uit, als je het kind toch niet zelf hoeft te verschonen?quote:Op zondag 13 april 2014 07:31 schreef Leandra het volgende:
Dat niet alleen, als hij dat kleintje liggend in de MaxiCosy brood laat eten op de bank, en dat kind bijna stikt en het stukje brood uit haar keel probeert te werken hebben ze het geen van beiden door en probeert de au-pair er nog een stukje brood achteraan te geven... Terwijl het kind haar keel nog probeert leeg te krijgen.
Een beetje?quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:35 schreef Michellee het volgende:
Het maakt niet uit hoe Melisa zich kleed, ik vind haar er altijd een beetje viezig uitzien.
Daar dacht ik op dat moment ook even aan. Al hadden we ook niets anders kunnen verwachten eigenlijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze heeft humor, ze is mooi én goed in bed.
Die kerel is nog stompzinniger en kortzichtiger dan ik al dacht.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou ik heb ook eens even naar dit drama gekeken. Wat me voornamelijk ergerde is gewoon roken met twee man in zo'n kleine koets. Lekker aso zeg er gewoon schijt aan hebben. Zal wel lekker gemeurd hebben toen die deur open ging.
Dat dus, zoiets is kapster en loopt zelf met een bos stro op de kop?? Ik heb nog nooit zulke lelijke extensions of haarstukken gezien... Met lang haar is op zicht niks mis mee maar die bos nylon op haar kop slaat echt alles.....quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beetje?
Die haarslierten, enkel wat stroken onderin. En dat is kapster.En die lengte.
Zij is het boegbeeld waarom ik zulk lang haar nagenoeg altijd het toppunt van ordinair vind.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Isabellezza het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ANDY een veel te liefelijke naam is, voor zo een oversext varken ..terwijl de kunstharen en de opgespoten lippen van Melissa prima passen bij hem ook,en ook zij doet,qua taal niet onde,voor hem het lijkt wel een KAMP wijffie en is een voorbeeld van dit soort TV loosers ,die na 3 van dit soort uitzendingen totaal de weg kwijt zijn..
Als SBS 6 daarmee kijkers wil(terug) winnen hebben ze een slechte keuze gemaakt ik heb 5 minuten gekeken en was het toen al totaal beu wat een ondermaatse " reality " serie Het is weggegooid geld dat dan weer wel!
Niemand verplicht je om te kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Isabellezza het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ANDY een veel te liefelijke naam is, voor zo een oversext varken ..terwijl de kunstharen en de opgespoten lippen van Melissa prima passen bij hem ook,en ook zij doet,qua taal niet onde,voor hem het lijkt wel een KAMP wijffie en is een voorbeeld van dit soort TV loosers ,die na 3 van dit soort uitzendingen totaal de weg kwijt zijn..
Als SBS 6 daarmee kijkers wil(terug) winnen hebben ze een slechte keuze gemaakt ik heb 5 minuten gekeken en was het toen al totaal beu wat een ondermaatse " reality " serie Het is weggegooid geld dat dan weer wel!
Je hebt ervoor betaald?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Isabellezza het volgende:
Ze bedoelde dat SBS6 de productiekosten beter ergens anders aan uit had kunnen geven.quote:Op zondag 27 april 2014 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt ervoor betaald?
Hoe dom kun je zijn?!
Ah, jij bent kennelijk bekend met haar poststijl... ik nog niet.quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat SBS6 de productiekosten beter ergens anders aan uit had kunnen geven.
On topic: nieuwste aflevering was weer
Dat maakt Nino nu dus 7 jaar en 9 maanden.quote:Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Naam :Melisa Schaufeli.
Geboortedatum :15 juli 1980.
Beroep: kapster, maar nu al een tijd niet werkzaam als kapster.
Moeder van zoontje Nino van 9 maanden.
Kleding: draagt graag bontjassen.
Heden : Vrijgezel
7 weken verbleven in Mexico en meegespeeld aan de Nederlandse versie Paradise hotel.
2 keer in playboy gestaan, december.
Programma "Eerlijk is Eerlijk", als verleidster die mensen in de maling neemt.
Gezicht van 7m, tv-reclame en de bijbehorende promoties.
Werkzaam in De Gouden Kooi zonder butler en horecaervaring.
Dat zij nog maar 33 (bijna 34) is.... Haar gedrag, stem, gezicht etc. doen geloven dat ze veel ouder is!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:58 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof dat hij een baby was toen ze in DGK voor butler speelde.
You got to love Tuinfluiter, altijd alle info die je hebben moet:
[..]
Dat maakt Nino nu dus 7 jaar en 9 maanden.
Ja hè! Vond ik ook! Als je zou zeggen dat ze tegen de 40 loopt geloof ik t ook. En dat terwijl ze nog vol botox zit ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zij nog maar 33 (bijna 34) is.... Haar gedrag, stem, gezicht etc. doen geloven dat ze veel ouder is!
af en toe vind ik haar net op een man lijken, die kaken, het postuur van haar, manier van lopenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zij nog maar 33 (bijna 34) is.... Haar gedrag, stem, gezicht etc. doen geloven dat ze veel ouder is!
Vroeger oogde ze idd een stuk frisser maar ook daar zag ze er al jaren ouder uit dan ze werkelijk is. Dacht eerst even dat het Patricia Paay was in haar jongere jaren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
af en toe vind ik haar net op een man lijken, die kaken, het postuur van haar, manier van lopen
Vroeger oogde ze een stuk frisser
[ afbeelding ]
nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat ze ook kapster is. That explainsquote:
Ze heeft 2 linker cellen volgens mij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ze ook kapster is. That explains
Ze roken ook echt allemaalquote:
Die is toch net iets minder hersenloos dan dat grietje. Alleen nul fatsoen.quote:
Kan niet tegen z'n verlies.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is toch net iets minder hersenloos dan dat grietje. Alleen nul fatsoen.
Als je zelf zo een grote hond bent is jaloers zijn wel heel erg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan niet tegen z'n verlies.
Jaloers.
Oversext.
Geen fatsoen.
Best triest, eigenlijk
jaaa ik zag een stukje voorbij komen tijdens het zappen, wat ziet dat mens eruit zeg! En dat haar! Een overleden bos met nylon brrrquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze roken ook echt allemaal
Melisa haar haar vind ik nog erger, of nee, haar hele gezicht eigenlijk nu het haar zwart is. Het staat veel te hard in het gezicht en maakt oud. En die dunne lange slierten. Huuu.
En dat heeft een eigen kapsalonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
jaaa ik zag een stukje voorbij komen tijdens het zappen, wat ziet dat mens eruit zeg! En dat haar! Een overleden bos met nylon brrr
op SBS6.nlquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:35 schreef Fokker101 het volgende:
Kun je hem al ergens terug kijken of niet?
idd een groot mysteriequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En dat heeft een eigen kapsalonHoe ze die draaiende weet te houden, het is mij een groot vraagteken.
Ze heeft in ieder geval elke week wel een klant bij wie ze een pot verf in d'r haar ramt.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ach, het hoeft toch niet winstgevend te zijn als je partner geld genoeg heeft?
Dat geld genoeg vraag ik me af. Als dat zo was hadden ze al die schnabbels niet hoeven doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ach, het hoeft toch niet winstgevend te zijn als je partner geld genoeg heeft?
idd ja Andy heeft door de jaren heen toch al zijn geld verknoeit aan vrouwen , alcohol en drugs?? Volgens mij valt dat ook wel mee met dat geld....quote:Op zondag 8 juni 2014 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat geld genoeg vraag ik me af. Als dat zo was hadden ze al die schnabbels niet hoeven doen.
Misschien omdat ze Melisa heet met maar 1 s?quote:Op zondag 8 juni 2014 08:36 schreef amaranta het volgende:
En waarom heet die salon kis met maar 1 s?
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Melisa heet met maar 1 s?
En het erge is dat ze een eigen programma krijgen en ervoor betaalt worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dit een vies en ordinair stel mensen. Mag ik dat zeggen.. ja dat mag ik zeggen
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Om het vervolgens uit te melken met een wk hit, meedoen aan sterren springen, een tshirt lijn beginnen.....
Nou..Andy draaft alleen op voor geld bij WK in lingerie als scheidsrechter.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Om het vervolgens uit te melken met een wk hit, meedoen aan sterren springen, een tshirt lijn beginnen.....
Zijn daar al niet delen van getoond? Of was dat alleen het voorprogramma met vrijgezellenfeest e.d.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:27 schreef W00fer het volgende:
Vanaf aanstaande vrijdag het nieuwe seizoen met o.a. de bruiloft voorbereidingen!
Nee, bagger-tv zal blijven bestaan zolang het ordinaire volk nóg ordinairder wordt en wij ons aan hen blijven vergapen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Iwanius het volgende:
Eensch moet het toch eens genoeg zijn?
Aapjes kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee, bagger-tv zal blijven bestaan zolang het ordinaire volk nóg ordinairder wordt en wij ons aan hen blijven vergapen.
Vorig seizoen eindigde met het vrijgezellenfeest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zijn daar al niet delen van getoond? Of was dat alleen het voorprogramma met vrijgezellenfeest e.d.
Ben erg benieuwd naar de kijkdichtheid van deze komende afleveringen i.v.g met die andere bagger series zoals "Barbie" e.d. Eensch moet het toch eens genoeg zijn?
En dat ze van de witte zakdoeken afblijven!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden ze zonder soap ook willen trouwen? Zonder bruiloft hadden ze toch nooit een tweede seizoen kunnen vullenalles voor de kijkcijfers.
Haha, ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat ze van de witte zakdoeken afblijven!
Idd. En wat een volgespoten hoofd toch. Dan nog... Zonder make up weet je niet wat je ziet. Vraag me ook af waarom ze ineens zo'n mooie achtergrond hebben in de tuin. Dat is absoluut hun tuin niet.quote:
Ja erg he? Juist omdat het zooooo onvoorstelbaar dom en erg is, blijft het trekken jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:52 schreef ciskaatje het volgende:
aaaah gatver die drol!!! echt waarom kijk ik dit??? normaal zap ik verder en nu blijf ik maar plakken
En maar blijven kijken, waardoor zij geld blijven verdienen. Proleten misschien, maar dom valt wel mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Copycat het volgende:
Dit is volgens mij het treurigste RLS-stel ooit. Met Barbie als concurrente zegt dat veel, zo niet alles.
Wat een proleten.
Ik heb het niet eens op staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Buitendam het volgende:
En maar blijven kijken, waardoor zij geld blijven verdienen. Proleten misschien, maar dom valt wel mee.
En zij niet aan de zender die hen uitzendt? Iemand regelt hun zaakjes behoorlijk prima, anders kun je twee van die types niet twee seizoenen op vrijdagavond op sbs krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens op staan.
En ze zijn slim omdat een zender geld aan ze verdient ... Okay.
Iemand regelt hun zaakjes inderdaad best aardig. Maar dat zijn ze zeker niet zelf. Ik denk ook niet dat ze hiermee binnenlopen. Op SBS. Alhoewel binnenlopen relatief is, voor een gesjeesde voetballer en kapster.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Buitendam het volgende:
En zij niet aan de zender die hen uitzendt? Iemand regelt hun zaakjes behoorlijk prima, anders kun je twee van die types niet twee seizoenen op vrijdagavond op sbs krijgen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iemand regelt hun zaakjes inderdaad best aardig. Maar dat zijn ze zeker niet zelf. Ik denk ook niet dat ze hiermee binnenlopen. Op SBS. Alhoewel binnenlopen relatief is, voor een gesjeesde voetballer en kapster.
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:10 schreef ciskaatje het volgende:
one stairs? two stairs? oh 3, we take de lift....................
en die hond? whats with that? dat had ze thuis niet allemaal bedacht???
Hij krijgt nu nog 5.000 pond per week uitbetaald?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef Buitendam het volgende:
heb je zijn contract bij Everton wel eens gelezen? Neem 't eens door. 5000 netto per week, na al die jaren. Er zijn maanden dat het mij niet lukt, wat jij?
Ik neem aan dat die Audi A5 niet van Lammy is...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef W00fer het volgende:
Zolang er nog een Mercedes ML en een BMW X1 gereden kan worden is het verdienen prima denk ik.
Euro. Vanwege een afgedwongen merchendiseclausule in zijn contract met Everton.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij krijgt nu nog 5.000 pond per week uitbetaald?
Waarvoor?
Zal van Wilma zijn, de moeder denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die Audi A5 niet van Lammy is...
Maar leasend kom je een heel eind natuurlijk.
Had ie een lepe zaakwaarnemer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef Buitendam het volgende:
Euro. Vanwege een afgedwongen merchendiseclausule in zijn contract met Everton.
Zolang ze voor 100 miljoen Bale kopen, en daarna een hele hoop daarvan al terugverdienen via shirtjes verkoop is het inderdaad een gek wereldje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ie een lepe zaakwaarnemer.
En Merchandise? Met zijn beeltenis?
Voetbalfans zijn echt gek.
Boeiend, vertel meer!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef W00fer het volgende:
Zolang ze voor 100 miljoen Bale kopen, en daarna een hele hoop daarvan al terugverdienen via shirtjes verkoop is het inderdaad een gek wereldje.
Kan zijn, maar Andy in ieder geval niet. Tikje lui, wellicht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ie een lepe zaakwaarnemer.
En Merchandise? Met zijn beeltenis?
Voetbalfans zijn echt gek.
Kapotgesnoven proleet met een (paar) slimme zaakwaarnemer(s) om zich heen. Maar samen lachen ze waarschijnlijk all the way to the bank.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef Buitendam het volgende:
Kan zijn, maar Andy in ieder geval niet. Tikje lui, wellicht.
Ik ga meteen lezen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef W00fer het volgende:
http://www.theguardian.co(...)transfer-real-madrid
Alleen voor familie zei Melisa toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef W00fer het volgende:
Lijkt me vermoeiend, zo'n bruiloft met een miljoenmiljard gasten.
Ja zo te zien wel. Leek op een aardbol ofzo. Lelijk als het amper boven je shirt uitkomt. Doe dan alles of niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen voor familie zei Melisa toch?
Maar ondertussen wel alle vaste klanten vragen
Kis staat trouwens voor een of andere keratine systeem.
En heeft Andy een nieuwe tattoo op zn borst? Een of andere blauwe vlek?
Ja, maar nú toch niet meer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]heb je zijn contract bij Everton wel eens gelezen? Neem 't eens door. 5000 netto per week, na al die jaren. Er zijn maanden dat het mij niet lukt, wat jij?
Ik dacht aan een skull...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:20 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja zo te zien wel. Leek op een aardbol ofzo. Lelijk als het amper boven je shirt uitkomt. Doe dan alles of niks
Kappersmerk is dat toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen voor familie zei Melisa toch?
Maar ondertussen wel alle vaste klanten vragen
Kis staat trouwens voor een of andere keratine systeem.
En heeft Andy een nieuwe tattoo op zn borst? Een of andere blauwe vlek?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
https://twitter.com/celin(...)028176609280/photo/1
Geen genade, net als zijn boek. Hoera.
Misschien is het wel een knipoog naar haar naam Melissa waarbij ze ook een s zijn vergeten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:10 schreef amaranta het volgende:
En ja, het is dus een kappersmerk. Maar met die zoen in het logo, lijkt het net alsof ze in het woord Kiss een s zijn vergeten.
Waarom gaat het toch altijd in het leven of je beter kan krijgen? Zolang je gelukkig bent....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af of Melisa toch niet wat beter kan krijgen dan Andy.
Volgens mij doet ze zo ongeveer allesOf misschien is dat ook de goeie combinatie voor haar. Zij de controlfreak, en hij relativeert bij werkelijk alles in het leven
Keratin Instant Systemquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Misschien is het wel een knipoog naar haar naam Melissa waarbij ze ook een s zijn vergeten.
Nou, dat schrijf ik als laatste toch. Wie weet dat ze oprecht blij is met iemand die relativeert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waarom gaat het toch altijd in het leven of je beter kan krijgen? Zolang je gelukkig bent....
Het is ook alles bij elkaar. Eerst een seizoen dat gelul over hoe groot hij geschapen is. Echt niks is aantrekkelijk aan hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Leandra het volgende:
Z'n luiheid stoort me minder dan het ronduit asociale.... een peuter "dikke tieten" leren zeggen enzo.
Het grappig vinden dat dat rottige keffertje naar je kind hapt, en dan het kreng (de hond) niet corrigeren.
Vechthonden corrigeren de eigenaren ook niet, laten ze ook los lopen en schijten overal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:37 schreef Leandra het volgende:
Hoe mensen met vechthonden omgaan maakt niet zoveel uit, ik vind het gewoon absurd dat je zo'n mormel niet corrigeert en een beetje lacherig gaat doen naar je kind van "dat was schrikken hè, ha ha ha".
Flikker op, dat beest vertoont ongewenst gedrag, pak het aan.
Nee joh, gewoon zo'n schootkeffertje waarvan er drie in de gemiddelde handtas passen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gister niet gezien, wat voor hond was het dan? Stafford?
Honden worden helaas vaker impulsief aangeschaft dan weloverwogen. Ik vond het hartverscheurend om te zien hoe Melisa met dat diertje omging. Ronduit schandalig. Pure angst wat dat hondje had. Totaal niet gesocialiseerd en nu al verpest voor de rest van z'n leven. En dan is het een kuthond, alsof die hond er iets aan kan doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zo'n schootkeffertje waarvan er drie in de gemiddelde handtas passen.
Oh, en met een shirtje aan![]()
Echt zo'n klerebeest dat je direct goed moet opvoeden, anders happen ze binnen de kortste keren naar alles en iedereen.
En zo zitten er een hoop in het asiel, ook met de stempel 'kuthond', terwijl ze er idd niks aan kunnen doen. Erg sneu.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Honden worden helaas vaker impulsief aangeschaft dan weloverwogen. Ik vond het hartverscheurend om te zien hoe Melisa met dat diertje omging. Ronduit schandalig. Pure angst wat dat hondje had. Totaal niet gesocialiseerd en nu al verpest voor de rest van z'n leven. En dan is het een kuthond, alsof die hond er iets aan kan doen
Te idioot wat ze deed idd. Arme dier kon geen eens plassen. Als mensen zo met dieren omgaan dan ben je echt geen dier waard. Als je er niet goed voor kunt zorgen. Superasociaal ook richting andere hotelgasten-/en eigenaar. Zij wordt helaas ook steeds gekker. Ik schatte haar eerst nog wel redelijk normaal in, niet zo zwakbegaafd als Andy in elk geval. Maar helaasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef Leandra het volgende:
Ja idd, dat keffertje meenemen naar Parijs, verstoppen in je tas omdat honden niet in het hotel mogen, vervolgens maar in de badkamer achterlaten als je wegwilt... je bij de deur realiseren dat de badkamer enorm galmt en hem dus toch maar door de kamer laten lopen, en hem wel uitlaten als je terugkomt van je avondje uit.... terwijl je geen riem bij je hebt? WTF? Een hond los laten lopen in Parijs?
Ik kan niet wachten op de beelden van volgende week....
Klopt. En als zo'n verpeste hond bij iemand in huis komt die veel geduld, begrip en liefde geeft (en lichaamsbeweging, gezond voer enz) dan krijg je een totaal andere hond. Dat zegt helaas al genoeg over de eigenaren en hoe ze de hond behandeld hebben. Ik ben voorstander van een verbod op het aanschaffen en houden van dieren. Maar goed, ik dwaal af ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zo zitten er een hoop in het asiel, ook met de stempel 'kuthond', terwijl ze er idd niks aan kunnen doen. Erg sneu.
Ik had de aflevering niet gezien, maar had Melisa dan weer niet zo dom ingeschat...
De club investeert in een lijn, de speler hangt er zijn naam aan en een merk verkoopt. Dat drieluik zie je in Engeland vaak. Als het merk, de club of de speler (denk aan bijvoorbeeld Cruijff) winst blijft maken door zijn deel worden de andere drie ook doorbetaald.quote:
Omdat ze niet sporenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef Leandra het volgende:
Vampierenbehandeling? WTF?
Echt... waarom gaat al dat volk naar allerlei vage "artsen" om semi-medische behandelingen te ondergaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |