Het is dat de weknbrauwen van zn zus teveel ruimte in nemen, anders had het er idd kunnen staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof er ook weinig van dat hij ooit anders is geweest.
En wat wil je met een jeugd in een volksbuurt met ook nog dit:
[..]
En afgezien daarvan, kijk naar die familie. Woonwagenkamp staat zo ongeveer op het voorhoofd geschreven.
Vrij weinig eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:25 schreef Copycat het volgende:
Heb ik gisteren veel hilariteit gemist?
Bulderende lachen, seksistische grappen, pijnlijke edoch humoristische situaties?
Met de kindjes op schoot, zeker?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:19 schreef amaranta het volgende:
Vrij weinig eigenlijk.
Dat ze stoppen met roken, maar na een half uur al weer beginnen.
Grin!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:20 schreef amaranta het volgende:
Die waren volgens mij breezers halen. Ze waren niet in beeld.
Maar ze had het er wel over dat ze een goed voorbeeld wilde zijn voor Nino. Die kan nu eindelijk lezenn en nu begon hij ook de pakjes te lezen.quote:
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:22 schreef amaranta het volgende:
Zij klinkt trouwens alsof ze een spraakgeblek heeft. Of is dat haar accent???
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zit hij nou echt met zijn hand in zijn kruis te plukken?
Nog meer overeenkomsten met Andy of alleen dat soort "grapjes"?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:25 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoonbroer zou dat trouwens ook doen. Overal anus en poep en kont invullen.
Dat laatste durf ik wel geld op te zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef amaranta het volgende:
Sowieso.
Zei hij niet dat hij met twee kinderen op vakantie ging?
Volgens mij geeft hij geen klap om die nino
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog meer overeenkomsten met Andy of alleen dat soort "grapjes"?
"WAAR IS DE WIJN????"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:06 schreef Buitendam het volgende:
De opening van de zaak was episch
Wat een volk
Met z'n geld..quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:04 schreef glasshole het volgende:
Vreemde zuip & rook soap, ik dacht dat ie z'n verslavingen achter zich had gelaten.
Knap dat die vriendin het met hem uithoudt.
Dat niet alleen, als hij dat kleintje liggend in de MaxiCosy brood laat eten op de bank, en dat kind bijna stikt en het stukje brood uit haar keel probeert te werken hebben ze het geen van beiden door en probeert de au-pair er nog een stukje brood achteraan te geven... Terwijl het kind haar keel nog probeert leeg te krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gisteren dit programma voor het eerst gezien, is ook meteen de laatste keer zeg.![]()
Die Melisa (hoe jammer ook van die naam en haar ordinaire voorkomen) probeert tenminste nog wat van haar leven te maken met haar eigen kapperszaak, maar die vent van haar is echt onuitstaanbaar lamlendig. Nemen ze een au pair in huis voor de kinderen, terwijl hij de hele dag geen fuck uitvoert.
Ja echt zielig, ik zag het al aankomen dat het kind zou gaan spugen en ik heb niet eens kinderen. Maar wat maakt het uit, als je het kind toch niet zelf hoeft te verschonen?quote:Op zondag 13 april 2014 07:31 schreef Leandra het volgende:
Dat niet alleen, als hij dat kleintje liggend in de MaxiCosy brood laat eten op de bank, en dat kind bijna stikt en het stukje brood uit haar keel probeert te werken hebben ze het geen van beiden door en probeert de au-pair er nog een stukje brood achteraan te geven... Terwijl het kind haar keel nog probeert leeg te krijgen.
Een beetje?quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:35 schreef Michellee het volgende:
Het maakt niet uit hoe Melisa zich kleed, ik vind haar er altijd een beetje viezig uitzien.
Daar dacht ik op dat moment ook even aan. Al hadden we ook niets anders kunnen verwachten eigenlijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze heeft humor, ze is mooi én goed in bed.
Die kerel is nog stompzinniger en kortzichtiger dan ik al dacht.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou ik heb ook eens even naar dit drama gekeken. Wat me voornamelijk ergerde is gewoon roken met twee man in zo'n kleine koets. Lekker aso zeg er gewoon schijt aan hebben. Zal wel lekker gemeurd hebben toen die deur open ging.
Dat dus, zoiets is kapster en loopt zelf met een bos stro op de kop?? Ik heb nog nooit zulke lelijke extensions of haarstukken gezien... Met lang haar is op zicht niks mis mee maar die bos nylon op haar kop slaat echt alles.....quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beetje?
Die haarslierten, enkel wat stroken onderin. En dat is kapster.En die lengte.
Zij is het boegbeeld waarom ik zulk lang haar nagenoeg altijd het toppunt van ordinair vind.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Isabellezza het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ANDY een veel te liefelijke naam is, voor zo een oversext varken ..terwijl de kunstharen en de opgespoten lippen van Melissa prima passen bij hem ook,en ook zij doet,qua taal niet onde,voor hem het lijkt wel een KAMP wijffie en is een voorbeeld van dit soort TV loosers ,die na 3 van dit soort uitzendingen totaal de weg kwijt zijn..
Als SBS 6 daarmee kijkers wil(terug) winnen hebben ze een slechte keuze gemaakt ik heb 5 minuten gekeken en was het toen al totaal beu wat een ondermaatse " reality " serie Het is weggegooid geld dat dan weer wel!
Niemand verplicht je om te kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Isabellezza het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ANDY een veel te liefelijke naam is, voor zo een oversext varken ..terwijl de kunstharen en de opgespoten lippen van Melissa prima passen bij hem ook,en ook zij doet,qua taal niet onde,voor hem het lijkt wel een KAMP wijffie en is een voorbeeld van dit soort TV loosers ,die na 3 van dit soort uitzendingen totaal de weg kwijt zijn..
Als SBS 6 daarmee kijkers wil(terug) winnen hebben ze een slechte keuze gemaakt ik heb 5 minuten gekeken en was het toen al totaal beu wat een ondermaatse " reality " serie Het is weggegooid geld dat dan weer wel!
Je hebt ervoor betaald?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Isabellezza het volgende:
Ze bedoelde dat SBS6 de productiekosten beter ergens anders aan uit had kunnen geven.quote:Op zondag 27 april 2014 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt ervoor betaald?
Hoe dom kun je zijn?!
Ah, jij bent kennelijk bekend met haar poststijl... ik nog niet.quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat SBS6 de productiekosten beter ergens anders aan uit had kunnen geven.
On topic: nieuwste aflevering was weer
Dat maakt Nino nu dus 7 jaar en 9 maanden.quote:Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Naam :Melisa Schaufeli.
Geboortedatum :15 juli 1980.
Beroep: kapster, maar nu al een tijd niet werkzaam als kapster.
Moeder van zoontje Nino van 9 maanden.
Kleding: draagt graag bontjassen.
Heden : Vrijgezel
7 weken verbleven in Mexico en meegespeeld aan de Nederlandse versie Paradise hotel.
2 keer in playboy gestaan, december.
Programma "Eerlijk is Eerlijk", als verleidster die mensen in de maling neemt.
Gezicht van 7m, tv-reclame en de bijbehorende promoties.
Werkzaam in De Gouden Kooi zonder butler en horecaervaring.
Dat zij nog maar 33 (bijna 34) is.... Haar gedrag, stem, gezicht etc. doen geloven dat ze veel ouder is!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:58 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof dat hij een baby was toen ze in DGK voor butler speelde.
You got to love Tuinfluiter, altijd alle info die je hebben moet:
[..]
Dat maakt Nino nu dus 7 jaar en 9 maanden.
Ja hè! Vond ik ook! Als je zou zeggen dat ze tegen de 40 loopt geloof ik t ook. En dat terwijl ze nog vol botox zit ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zij nog maar 33 (bijna 34) is.... Haar gedrag, stem, gezicht etc. doen geloven dat ze veel ouder is!
af en toe vind ik haar net op een man lijken, die kaken, het postuur van haar, manier van lopenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zij nog maar 33 (bijna 34) is.... Haar gedrag, stem, gezicht etc. doen geloven dat ze veel ouder is!
Vroeger oogde ze idd een stuk frisser maar ook daar zag ze er al jaren ouder uit dan ze werkelijk is. Dacht eerst even dat het Patricia Paay was in haar jongere jaren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
af en toe vind ik haar net op een man lijken, die kaken, het postuur van haar, manier van lopen
Vroeger oogde ze een stuk frisser
[ afbeelding ]
nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat ze ook kapster is. That explainsquote:
Ze heeft 2 linker cellen volgens mij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ze ook kapster is. That explains
Ze roken ook echt allemaalquote:
Die is toch net iets minder hersenloos dan dat grietje. Alleen nul fatsoen.quote:
Kan niet tegen z'n verlies.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is toch net iets minder hersenloos dan dat grietje. Alleen nul fatsoen.
Als je zelf zo een grote hond bent is jaloers zijn wel heel erg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan niet tegen z'n verlies.
Jaloers.
Oversext.
Geen fatsoen.
Best triest, eigenlijk
jaaa ik zag een stukje voorbij komen tijdens het zappen, wat ziet dat mens eruit zeg! En dat haar! Een overleden bos met nylon brrrquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze roken ook echt allemaal
Melisa haar haar vind ik nog erger, of nee, haar hele gezicht eigenlijk nu het haar zwart is. Het staat veel te hard in het gezicht en maakt oud. En die dunne lange slierten. Huuu.
En dat heeft een eigen kapsalonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
jaaa ik zag een stukje voorbij komen tijdens het zappen, wat ziet dat mens eruit zeg! En dat haar! Een overleden bos met nylon brrr
op SBS6.nlquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:35 schreef Fokker101 het volgende:
Kun je hem al ergens terug kijken of niet?
idd een groot mysteriequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En dat heeft een eigen kapsalonHoe ze die draaiende weet te houden, het is mij een groot vraagteken.
Ze heeft in ieder geval elke week wel een klant bij wie ze een pot verf in d'r haar ramt.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ach, het hoeft toch niet winstgevend te zijn als je partner geld genoeg heeft?
Dat geld genoeg vraag ik me af. Als dat zo was hadden ze al die schnabbels niet hoeven doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ach, het hoeft toch niet winstgevend te zijn als je partner geld genoeg heeft?
idd ja Andy heeft door de jaren heen toch al zijn geld verknoeit aan vrouwen , alcohol en drugs?? Volgens mij valt dat ook wel mee met dat geld....quote:Op zondag 8 juni 2014 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat geld genoeg vraag ik me af. Als dat zo was hadden ze al die schnabbels niet hoeven doen.
Misschien omdat ze Melisa heet met maar 1 s?quote:Op zondag 8 juni 2014 08:36 schreef amaranta het volgende:
En waarom heet die salon kis met maar 1 s?
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Melisa heet met maar 1 s?
En het erge is dat ze een eigen programma krijgen en ervoor betaalt worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dit een vies en ordinair stel mensen. Mag ik dat zeggen.. ja dat mag ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |