Als je zelf zo een grote hond bent is jaloers zijn wel heel erg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan niet tegen z'n verlies.
Jaloers.
Oversext.
Geen fatsoen.
Best triest, eigenlijk
jaaa ik zag een stukje voorbij komen tijdens het zappen, wat ziet dat mens eruit zeg! En dat haar! Een overleden bos met nylon brrrquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze roken ook echt allemaal
Melisa haar haar vind ik nog erger, of nee, haar hele gezicht eigenlijk nu het haar zwart is. Het staat veel te hard in het gezicht en maakt oud. En die dunne lange slierten. Huuu.
En dat heeft een eigen kapsalonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
jaaa ik zag een stukje voorbij komen tijdens het zappen, wat ziet dat mens eruit zeg! En dat haar! Een overleden bos met nylon brrr
op SBS6.nlquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:35 schreef Fokker101 het volgende:
Kun je hem al ergens terug kijken of niet?
idd een groot mysteriequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En dat heeft een eigen kapsalonHoe ze die draaiende weet te houden, het is mij een groot vraagteken.
Ze heeft in ieder geval elke week wel een klant bij wie ze een pot verf in d'r haar ramt.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ach, het hoeft toch niet winstgevend te zijn als je partner geld genoeg heeft?
Dat geld genoeg vraag ik me af. Als dat zo was hadden ze al die schnabbels niet hoeven doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ach, het hoeft toch niet winstgevend te zijn als je partner geld genoeg heeft?
idd ja Andy heeft door de jaren heen toch al zijn geld verknoeit aan vrouwen , alcohol en drugs?? Volgens mij valt dat ook wel mee met dat geld....quote:Op zondag 8 juni 2014 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat geld genoeg vraag ik me af. Als dat zo was hadden ze al die schnabbels niet hoeven doen.
Misschien omdat ze Melisa heet met maar 1 s?quote:Op zondag 8 juni 2014 08:36 schreef amaranta het volgende:
En waarom heet die salon kis met maar 1 s?
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Melisa heet met maar 1 s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |