quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Isabellezza het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ANDY een veel te liefelijke naam is, voor zo een oversext varken ..terwijl de kunstharen en de opgespoten lippen van Melissa prima passen bij hem ook,en ook zij doet,qua taal niet onde,voor hem het lijkt wel een KAMP wijffie en is een voorbeeld van dit soort TV loosers ,die na 3 van dit soort uitzendingen totaal de weg kwijt zijn..
Als SBS 6 daarmee kijkers wil(terug) winnen hebben ze een slechte keuze gemaakt ik heb 5 minuten gekeken en was het toen al totaal beu wat een ondermaatse " reality " serie Het is weggegooid geld dat dan weer wel!
Niemand verplicht je om te kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Isabellezza het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ANDY een veel te liefelijke naam is, voor zo een oversext varken ..terwijl de kunstharen en de opgespoten lippen van Melissa prima passen bij hem ook,en ook zij doet,qua taal niet onde,voor hem het lijkt wel een KAMP wijffie en is een voorbeeld van dit soort TV loosers ,die na 3 van dit soort uitzendingen totaal de weg kwijt zijn..
Als SBS 6 daarmee kijkers wil(terug) winnen hebben ze een slechte keuze gemaakt ik heb 5 minuten gekeken en was het toen al totaal beu wat een ondermaatse " reality " serie Het is weggegooid geld dat dan weer wel!
Je hebt ervoor betaald?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Isabellezza het volgende:
Ze bedoelde dat SBS6 de productiekosten beter ergens anders aan uit had kunnen geven.quote:Op zondag 27 april 2014 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt ervoor betaald?
Hoe dom kun je zijn?!
Ah, jij bent kennelijk bekend met haar poststijl... ik nog niet.quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat SBS6 de productiekosten beter ergens anders aan uit had kunnen geven.
On topic: nieuwste aflevering was weer
Dat maakt Nino nu dus 7 jaar en 9 maanden.quote:Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Naam :Melisa Schaufeli.
Geboortedatum :15 juli 1980.
Beroep: kapster, maar nu al een tijd niet werkzaam als kapster.
Moeder van zoontje Nino van 9 maanden.
Kleding: draagt graag bontjassen.
Heden : Vrijgezel
7 weken verbleven in Mexico en meegespeeld aan de Nederlandse versie Paradise hotel.
2 keer in playboy gestaan, december.
Programma "Eerlijk is Eerlijk", als verleidster die mensen in de maling neemt.
Gezicht van 7m, tv-reclame en de bijbehorende promoties.
Werkzaam in De Gouden Kooi zonder butler en horecaervaring.
Dat zij nog maar 33 (bijna 34) is.... Haar gedrag, stem, gezicht etc. doen geloven dat ze veel ouder is!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:58 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof dat hij een baby was toen ze in DGK voor butler speelde.
You got to love Tuinfluiter, altijd alle info die je hebben moet:
[..]
Dat maakt Nino nu dus 7 jaar en 9 maanden.
Ja hè! Vond ik ook! Als je zou zeggen dat ze tegen de 40 loopt geloof ik t ook. En dat terwijl ze nog vol botox zit ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zij nog maar 33 (bijna 34) is.... Haar gedrag, stem, gezicht etc. doen geloven dat ze veel ouder is!
af en toe vind ik haar net op een man lijken, die kaken, het postuur van haar, manier van lopenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zij nog maar 33 (bijna 34) is.... Haar gedrag, stem, gezicht etc. doen geloven dat ze veel ouder is!
Vroeger oogde ze idd een stuk frisser maar ook daar zag ze er al jaren ouder uit dan ze werkelijk is. Dacht eerst even dat het Patricia Paay was in haar jongere jaren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
af en toe vind ik haar net op een man lijken, die kaken, het postuur van haar, manier van lopen
Vroeger oogde ze een stuk frisser
[ afbeelding ]
nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat ze ook kapster is. That explainsquote:
Ze heeft 2 linker cellen volgens mij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ze ook kapster is. That explains
Ze roken ook echt allemaalquote:
Die is toch net iets minder hersenloos dan dat grietje. Alleen nul fatsoen.quote:
Kan niet tegen z'n verlies.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is toch net iets minder hersenloos dan dat grietje. Alleen nul fatsoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |