Met z'n geld..quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:04 schreef glasshole het volgende:
Vreemde zuip & rook soap, ik dacht dat ie z'n verslavingen achter zich had gelaten.
Knap dat die vriendin het met hem uithoudt.
Dat niet alleen, als hij dat kleintje liggend in de MaxiCosy brood laat eten op de bank, en dat kind bijna stikt en het stukje brood uit haar keel probeert te werken hebben ze het geen van beiden door en probeert de au-pair er nog een stukje brood achteraan te geven... Terwijl het kind haar keel nog probeert leeg te krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gisteren dit programma voor het eerst gezien, is ook meteen de laatste keer zeg.![]()
Die Melisa (hoe jammer ook van die naam en haar ordinaire voorkomen) probeert tenminste nog wat van haar leven te maken met haar eigen kapperszaak, maar die vent van haar is echt onuitstaanbaar lamlendig. Nemen ze een au pair in huis voor de kinderen, terwijl hij de hele dag geen fuck uitvoert.
Ja echt zielig, ik zag het al aankomen dat het kind zou gaan spugen en ik heb niet eens kinderen. Maar wat maakt het uit, als je het kind toch niet zelf hoeft te verschonen?quote:Op zondag 13 april 2014 07:31 schreef Leandra het volgende:
Dat niet alleen, als hij dat kleintje liggend in de MaxiCosy brood laat eten op de bank, en dat kind bijna stikt en het stukje brood uit haar keel probeert te werken hebben ze het geen van beiden door en probeert de au-pair er nog een stukje brood achteraan te geven... Terwijl het kind haar keel nog probeert leeg te krijgen.
Een beetje?quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:35 schreef Michellee het volgende:
Het maakt niet uit hoe Melisa zich kleed, ik vind haar er altijd een beetje viezig uitzien.
Daar dacht ik op dat moment ook even aan. Al hadden we ook niets anders kunnen verwachten eigenlijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze heeft humor, ze is mooi én goed in bed.
Die kerel is nog stompzinniger en kortzichtiger dan ik al dacht.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou ik heb ook eens even naar dit drama gekeken. Wat me voornamelijk ergerde is gewoon roken met twee man in zo'n kleine koets. Lekker aso zeg er gewoon schijt aan hebben. Zal wel lekker gemeurd hebben toen die deur open ging.
Dat dus, zoiets is kapster en loopt zelf met een bos stro op de kop?? Ik heb nog nooit zulke lelijke extensions of haarstukken gezien... Met lang haar is op zicht niks mis mee maar die bos nylon op haar kop slaat echt alles.....quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beetje?
Die haarslierten, enkel wat stroken onderin. En dat is kapster.En die lengte.
Zij is het boegbeeld waarom ik zulk lang haar nagenoeg altijd het toppunt van ordinair vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |