Het is dat de weknbrauwen van zn zus teveel ruimte in nemen, anders had het er idd kunnen staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof er ook weinig van dat hij ooit anders is geweest.
En wat wil je met een jeugd in een volksbuurt met ook nog dit:
[..]
En afgezien daarvan, kijk naar die familie. Woonwagenkamp staat zo ongeveer op het voorhoofd geschreven.
Vrij weinig eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:25 schreef Copycat het volgende:
Heb ik gisteren veel hilariteit gemist?
Bulderende lachen, seksistische grappen, pijnlijke edoch humoristische situaties?
Met de kindjes op schoot, zeker?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:19 schreef amaranta het volgende:
Vrij weinig eigenlijk.
Dat ze stoppen met roken, maar na een half uur al weer beginnen.
Grin!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:20 schreef amaranta het volgende:
Die waren volgens mij breezers halen. Ze waren niet in beeld.
Maar ze had het er wel over dat ze een goed voorbeeld wilde zijn voor Nino. Die kan nu eindelijk lezenn en nu begon hij ook de pakjes te lezen.quote:
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:22 schreef amaranta het volgende:
Zij klinkt trouwens alsof ze een spraakgeblek heeft. Of is dat haar accent???
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zit hij nou echt met zijn hand in zijn kruis te plukken?
Nog meer overeenkomsten met Andy of alleen dat soort "grapjes"?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:25 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoonbroer zou dat trouwens ook doen. Overal anus en poep en kont invullen.
Dat laatste durf ik wel geld op te zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef amaranta het volgende:
Sowieso.
Zei hij niet dat hij met twee kinderen op vakantie ging?
Volgens mij geeft hij geen klap om die nino
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog meer overeenkomsten met Andy of alleen dat soort "grapjes"?
"WAAR IS DE WIJN????"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:06 schreef Buitendam het volgende:
De opening van de zaak was episch
Wat een volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |