En het erge is dat ze een eigen programma krijgen en ervoor betaalt worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dit een vies en ordinair stel mensen. Mag ik dat zeggen.. ja dat mag ik zeggen
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Om het vervolgens uit te melken met een wk hit, meedoen aan sterren springen, een tshirt lijn beginnen.....
Nou..Andy draaft alleen op voor geld bij WK in lingerie als scheidsrechter.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Om het vervolgens uit te melken met een wk hit, meedoen aan sterren springen, een tshirt lijn beginnen.....
Zijn daar al niet delen van getoond? Of was dat alleen het voorprogramma met vrijgezellenfeest e.d.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:27 schreef W00fer het volgende:
Vanaf aanstaande vrijdag het nieuwe seizoen met o.a. de bruiloft voorbereidingen!
Nee, bagger-tv zal blijven bestaan zolang het ordinaire volk nóg ordinairder wordt en wij ons aan hen blijven vergapen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Iwanius het volgende:
Eensch moet het toch eens genoeg zijn?
Aapjes kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee, bagger-tv zal blijven bestaan zolang het ordinaire volk nóg ordinairder wordt en wij ons aan hen blijven vergapen.
Vorig seizoen eindigde met het vrijgezellenfeest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zijn daar al niet delen van getoond? Of was dat alleen het voorprogramma met vrijgezellenfeest e.d.
Ben erg benieuwd naar de kijkdichtheid van deze komende afleveringen i.v.g met die andere bagger series zoals "Barbie" e.d. Eensch moet het toch eens genoeg zijn?
En dat ze van de witte zakdoeken afblijven!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden ze zonder soap ook willen trouwen? Zonder bruiloft hadden ze toch nooit een tweede seizoen kunnen vullenalles voor de kijkcijfers.
Haha, ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat ze van de witte zakdoeken afblijven!
Idd. En wat een volgespoten hoofd toch. Dan nog... Zonder make up weet je niet wat je ziet. Vraag me ook af waarom ze ineens zo'n mooie achtergrond hebben in de tuin. Dat is absoluut hun tuin niet.quote:
Ja erg he? Juist omdat het zooooo onvoorstelbaar dom en erg is, blijft het trekken jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:52 schreef ciskaatje het volgende:
aaaah gatver die drol!!! echt waarom kijk ik dit??? normaal zap ik verder en nu blijf ik maar plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |