En het erge is dat ze een eigen programma krijgen en ervoor betaalt worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dit een vies en ordinair stel mensen. Mag ik dat zeggen.. ja dat mag ik zeggen
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Om het vervolgens uit te melken met een wk hit, meedoen aan sterren springen, een tshirt lijn beginnen.....
Nou..Andy draaft alleen op voor geld bij WK in lingerie als scheidsrechter.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Om het vervolgens uit te melken met een wk hit, meedoen aan sterren springen, een tshirt lijn beginnen.....
Zijn daar al niet delen van getoond? Of was dat alleen het voorprogramma met vrijgezellenfeest e.d.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:27 schreef W00fer het volgende:
Vanaf aanstaande vrijdag het nieuwe seizoen met o.a. de bruiloft voorbereidingen!
Nee, bagger-tv zal blijven bestaan zolang het ordinaire volk nóg ordinairder wordt en wij ons aan hen blijven vergapen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Iwanius het volgende:
Eensch moet het toch eens genoeg zijn?
Aapjes kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee, bagger-tv zal blijven bestaan zolang het ordinaire volk nóg ordinairder wordt en wij ons aan hen blijven vergapen.
Vorig seizoen eindigde met het vrijgezellenfeest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zijn daar al niet delen van getoond? Of was dat alleen het voorprogramma met vrijgezellenfeest e.d.
Ben erg benieuwd naar de kijkdichtheid van deze komende afleveringen i.v.g met die andere bagger series zoals "Barbie" e.d. Eensch moet het toch eens genoeg zijn?
En dat ze van de witte zakdoeken afblijven!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden ze zonder soap ook willen trouwen? Zonder bruiloft hadden ze toch nooit een tweede seizoen kunnen vullenalles voor de kijkcijfers.
Haha, ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat ze van de witte zakdoeken afblijven!
Idd. En wat een volgespoten hoofd toch. Dan nog... Zonder make up weet je niet wat je ziet. Vraag me ook af waarom ze ineens zo'n mooie achtergrond hebben in de tuin. Dat is absoluut hun tuin niet.quote:
Ja erg he? Juist omdat het zooooo onvoorstelbaar dom en erg is, blijft het trekken jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:52 schreef ciskaatje het volgende:
aaaah gatver die drol!!! echt waarom kijk ik dit??? normaal zap ik verder en nu blijf ik maar plakken
En maar blijven kijken, waardoor zij geld blijven verdienen. Proleten misschien, maar dom valt wel mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Copycat het volgende:
Dit is volgens mij het treurigste RLS-stel ooit. Met Barbie als concurrente zegt dat veel, zo niet alles.
Wat een proleten.
Ik heb het niet eens op staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Buitendam het volgende:
En maar blijven kijken, waardoor zij geld blijven verdienen. Proleten misschien, maar dom valt wel mee.
En zij niet aan de zender die hen uitzendt? Iemand regelt hun zaakjes behoorlijk prima, anders kun je twee van die types niet twee seizoenen op vrijdagavond op sbs krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens op staan.
En ze zijn slim omdat een zender geld aan ze verdient ... Okay.
Iemand regelt hun zaakjes inderdaad best aardig. Maar dat zijn ze zeker niet zelf. Ik denk ook niet dat ze hiermee binnenlopen. Op SBS. Alhoewel binnenlopen relatief is, voor een gesjeesde voetballer en kapster.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Buitendam het volgende:
En zij niet aan de zender die hen uitzendt? Iemand regelt hun zaakjes behoorlijk prima, anders kun je twee van die types niet twee seizoenen op vrijdagavond op sbs krijgen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iemand regelt hun zaakjes inderdaad best aardig. Maar dat zijn ze zeker niet zelf. Ik denk ook niet dat ze hiermee binnenlopen. Op SBS. Alhoewel binnenlopen relatief is, voor een gesjeesde voetballer en kapster.
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:10 schreef ciskaatje het volgende:
one stairs? two stairs? oh 3, we take de lift....................
en die hond? whats with that? dat had ze thuis niet allemaal bedacht???
Hij krijgt nu nog 5.000 pond per week uitbetaald?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef Buitendam het volgende:
heb je zijn contract bij Everton wel eens gelezen? Neem 't eens door. 5000 netto per week, na al die jaren. Er zijn maanden dat het mij niet lukt, wat jij?
Ik neem aan dat die Audi A5 niet van Lammy is...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef W00fer het volgende:
Zolang er nog een Mercedes ML en een BMW X1 gereden kan worden is het verdienen prima denk ik.
Euro. Vanwege een afgedwongen merchendiseclausule in zijn contract met Everton.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij krijgt nu nog 5.000 pond per week uitbetaald?
Waarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |