welkequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben echt niet goed in games. Enige waar ik altijd in won was 'Oranje Kampioen' van Davilex...
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou ja, het is toch wel mooi om te horen dat er op de arbeidsmarkt plaats is voor jongens als GGMM.
Calves & Hobbes.gif.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sociale werkplaatsen moeten ook gevuld worden
Vorige week had ik ze licht gebakken in wat knoflook en gegeten bij mijn risotto. Erg lekker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe dat je ze klaarmaakt.
Waarschijnlijk de eerste, aangezien ik niet eens wist dat er meerdere versies waren.quote:
Als ik ander users even vermanend toe moet spreken moet je het zeggen he GGMM. Ik vind niet dat ze jou moeten pesten.quote:
lul, je was me voorquote:
ik kijk geen Lord of the Rings, dus dit incrowd grapje gaat langs me heenquote:
Dat komt niet uit Lord of the Rings, al zal deze post wel lollig bedoeld zijn ofzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ik kijk geen Lord of the Rings, dus dit incrowd grapje gaat langs me heen
Wij hebben geen contact gehad, maar een testje kan nooit kwijt met al die buitenvrouwenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ja sorry gast, maar moet ik me nu ook laten testen dan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat moet je doen, of er naar kijken. Er naar luisteren is een beetje loos...
Tenzij Sjaak het doet, een kwartiertje absolute stilte is wel lekker af en toe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat moet je doen, of er naar kijken. Er naar luisteren is een beetje loos...
Ik reageer gewoon normaal, dat is geen kick.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
GGMM, er is in het topic gevraagd of je niet wil kicken en toch doe je het. Gaarne uitleg
Ik ben jou en jouw maniertjes spuugzatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon normaal, dat is geen kick.
Debiel.
Ik verwacht weer een pissige reactie achter binnenkort van V&A...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon normaal, dat is geen kick.
Debiel.
Je bent zelf een manierjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben jou en jouw manierjes spuugzat
Ja, dat wordt weer een uur discussirenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verwacht weer een pissige reactie achter binnenkort van V&A...
Ik zal vast de juiste reactie oefenen:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer een uur discussiren
natte droom?quote:
Don, waar kan ik lekkere zoetzure komkommers kopen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal vast de juiste reactie oefenen:
Ik kon die opmerking ook niet helemaal plaatsen.quote:
Je bedoelt Surinaams zuurgoed? In Eindhoven bij Paradijs Sang Lee op de Kruisstraat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Don, waar kan ik lekkere zoetzure komkommers kopen?
Al jaren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef Mansjester het volgende:
Bjrn van der Doelen is nu singer-songwriter.
Geeft niks, dat zijn we inmiddels gewend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kon die opmerking ook niet helemaal plaatsen.
Het is dat Frank Boeijen onverstaanbaar brabbelt, anders had het bij zijn nummers ook gekund.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Een nummer waar Caland en ik uiteraard geregeld een traantje bij wegpinken.
Jouw spelfouten ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niks, dat zijn we inmiddels gewend.
Hij heeft voor de tweede keer een carnavalshit uitgebracht.Hij zegt geen coke en speed te gebruiken, wat andere mensen in zijn band wel doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al jaren.
Met kneiters van hits als "Nijmegen"
Haha, jij vind jezelf wel een hele meneer he, heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niks, dat zijn we inmiddels gewend.
We zitten hier niet bij Tien voor Taal, gefrustreerd mannetje.quote:
Gelukkig niet nee, met jou in ons team zouden we kansloos afgaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We zitten hier niet bij Tien voor Taal
Maar niet de seksuele spanning die tussen mij en GGMM heerst.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik voel enige spanning tussen Lokale_Notabele en GGMM. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk
Volgens mij ben jij echt een onwijze zielepoot in real life.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, met jou in ons team zouden we kansloos afgaan.
Ja, heel knap.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoor het wel of ik zielepoot goed geschreven heb.
Je hebt toch wel het absolute dieptepunt bereikt, als GGMM jouw spelling moet gaan corrigeren...quote:
Deze zin heb je sowieso 3 keer doorgelezen voordat je op 'invoeren' klikte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt toch wel het absolute dieptepunt bereikt, als GGMM jouw spelling moet gaan corrigeren...
Danku.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt Surinaams zuurgoed? In Eindhoven bij Paradijs Sang Lee op de Kruisstraat.
Anders in elke willekeurige Surinaamse eethuis in Rotterdam. Als je gemixed wil hebben moet je in Surinaamse toko's vragen naar zuurgoed van Aquamarijn.
Dat doet hij toch altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt toch wel het absolute dieptepunt bereikt, als GGMM jouw spelling moet gaan corrigeren...
Uiteraard en nog een paar keer gegoogled.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze zin heb je sowieso 3 keer doorgelezen voordat je op 'invoeren' klikte.
Nee, meestal is het omgekeerd. Als ik me niet vergis had hij vorig jaar ook de 'kan nie spelle' award gewonnen.quote:
Hmm ok. Dan zal ik het wel fout hebben. Ik ken GGMM als de user die anderen altijd aanspreekt op spelfoutenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, meestal is het omgekeerd. Als ik me niet vergis had hij vorig jaar ook de 'kan nie spelle' award gewonnen.
Doet ie enkel om zijn fouten te doen vergeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hmm ok. Dan zal ik het wel fout hebben. Ik ken GGMM als de user die anderen altijd aanspreekt op spelfouten
Haha u sooo funny.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Smoofie het volgende:
Nog een paar dagen tot de vernedering van PSV
Ik blijf bij mijn voorspelling: 0-3 of 0-4.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze Ajax uit gaan winnen>?
Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
ik eet 3 boterhammen met sandwichspread
GGMM
kan mij geen reet schelen, ik vind het gewoon lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.
- Caland
Schaatsen op straat (Op door auto's aangehard sneeuwquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij rolschaatsen of rollerbladen bedoelt.
Geniet er van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
ik eet 3 boterhammen met sandwichspread
GGMM
Oh, in dat geval. Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Schaatsen op straat (Op door auto's aangehard sneeuw)
Ik geniet van jouw aanwezigheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er van.![]()
Al zal dat wel lukken, met sandwichspread.
*ervanquote:
Vrouwen horen in de keuken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef JanCees het volgende:
http://www.ultimate.nl/blog/de-nieuwe-alcoholwet-overdrijft
Mensen die dit delen.
Mensen
Haha, heeft hij net zo lang zitten loeren totdat hij mijn foutjes kan verbeteren om zo z'n eergevoel terug te krijgen.quote:
Dat duurde welgeteld twee posts flikker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, heeft hij net zo lang zitten loeren totdat hij mijn foutjes kan verbeteren om zo z'n eergevoel terug te krijgen.
Met tellen heb je ook al moeite zie ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat duurde welgeteld twee posts flikker.
Waarom hebben Engelsen over het algemeen een bovengemiddeld slecht gebit + brillen met monturen uit 1850 en glazen die nog dikker zijn dan jampotten?quote:
Door het monster dat de NHS heet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben Engelsen over het algemeen een bovengemiddeld slecht gebit + brillen met monturen uit 1850 en glazen die nog dikker zijn dan jampotten?
Ok. In Spanje had ik SS, maar dat is dan beter geregeld dan NHS blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door het monster dat de NHS heet.
Echte bazen als ik zijn natuurlijk gewoon prive verzekert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok. In Spanje had ik SS, maar dat is dan beter geregeld dan NHS blijkbaar.d/t regelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Marketing mensenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef DonRaja het volgende:
Sommige mensen... We hebben straks een meeting om te bepalen of we met een klein projectje live gaan. Die kans is overigens zeer klein.
Dit heeft de marketing afdeling niet tegengehouden om zojuist al chocolaatjes e.d. op alle locaties uit te delen om de succesvolle Go Live te vieren.
Nog mooier. Wij zijn nog aan het werken/developen/testen, zij bellen zojuist waarom we niet naar de borrel kwamen. Er is immers Champagne...quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog mooier. Wij zijn nog aan het werken/developen/testen, zij bellen zojuist waarom we niet naar de borrel kwamen. Er is immers Champagne...
Ze hebben tenminste hun prioriteiten op ordequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog mooier. Wij zijn nog aan het werken/developen/testen, zij bellen zojuist waarom we niet naar de borrel kwamen. Er is immers Champagne...
Zie post #12quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
Wat is deze TTGeen zoen voor Jimbo dus...
Ah ik zie het al er stond eerst iets anders. Zal wel weer jaloezie zijn vanwege de looks van Jimbo.quote:
Het kan ergens anders zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
Wat is deze TTGeen zoen voor Jimbo dus...
dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik zie het al er stond eerst iets anders. Zal wel weer jaloezie zijn vanwege de looks van Jimbo.
Ze zijn nog niks aan het voorbereiden in het stadionquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:50 schreef Karina het volgende:
Weer voor niks naar de schaatsenslijper gelopen, hij is nog steeds ziek dus zijn winkeltje is dicht
Ik had een brief van de gemeente in de bus gekregen, ze beginnen de 15e met opbouwen. Oh morgen dus. Maar ik heb nog even de tijd, ik ga de 8e feb. pas schaatsen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn nog niks aan het voorbereiden in het stadion
Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:50 schreef Karina het volgende:
Weer voor niks naar de schaatsenslijper gelopen, hij is nog steeds ziek dus zijn winkeltje is dicht
Ja had ik kunnen doen, maar hij is al een week dicht dus ik dacht: hij zal nu wel weer beter zijn en het is vlakbij, zo een ramp is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had natuurlijk even van tevoren kunnen bellen.
Je moet wel bedenken dat dit een uitje voor Karina is h. Een bezoekje aan de schaatsenslijper is voor haar het hoogtepunt van de weekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had natuurlijk even van tevoren kunnen bellen.
Als ik lees waar ze normaal kust weet ik dat zonet nog nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat dit een uitje voor Karina is h. Een bezoekje aan de schaatsenslijper is voor haar het hoogtepunt van de week
En dat jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat dit een uitje voor Karina is h. Een bezoekje aan de schaatsenslijper is voor haar het hoogtepunt van de week
Ssssst nou niet alles verraden he? Zometeen denken ze nog dat ik een losse vrouw ben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik lees waar ze normaal kust weet ik dat zonet nog niet
Deze verhalen heb ik gemist denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik lees waar ze normaal kust weet ik dat zonet nog niet
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een tas voor m'n laptop gekregen vandaag.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een tas voor m'n laptop gekregen vandaag.
Als het stopcontact niet geaard is is er een kans geloof ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:12 schreef Tyron het volgende:
Ehm, kan een stopcontact kapot gaan door een koelkast?
Misschien is het een stopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:12 schreef Tyron het volgende:
Ehm, kan een stopcontact kapot gaan door een koelkast?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als het stopcontact niet geaard is is er een kans geloof ik.
Ik kan hier niet bij een stoppenkast.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je stopcontact voor je koelkast niet op een aparte stop. Kijk eens in je stoppenkast.
Je gaat je gang maar autistische wijsneus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met tellen heb je ook al moeite zie ik.
Ik zal proberen wat meer geduld met je te hebben.
twitter:TBorven twitterde op maandag 13-01-2014 om 22:03:31Hi ! Ik ben Torgeir, en ik kom uit Noorwegen. Ik ben baas !!Fijne avond idereen! reageer retweet
Ik snap niet echt de humor hiervan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
twitter:TBorven twitterde op maandag 13-01-2014 om 22:03:31Hi ! Ik ben Torgeir, en ik kom uit Noorwegen. Ik ben baas !!Fijne avond idereen! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit, heb je wel vaker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt de humor hiervan.
Mwah, ik vind mezelf meer een contaminatiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een pleonasme
Dan kan je beter maar snel je koelkast leeg etenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan hier niet bij een stoppenkast.
Ik vind je gewoon een teringjongquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, ik vind mezelf meer een contaminatie
Uh ja..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze Ajax uit gaan winnen>?
Ik krom graag scherp en verrassend uit de bocht.quote:
Dat weet ik inmiddelsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik krom graag scherp en verrassend uit de bocht.
Krom wel jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik krom graag scherp en verrassend uit de bocht.
Mijn agenda zit ook vol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn agenda zit ook vol.Waarom denk jij zomaar aan GGMM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM is een topmodquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom denk jij zomaar aan GGMM?
Wat moet Thijs wel niet van de conversatie denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef Doublepain het volgende:
GGMM maakt vriendjes met Thijs zie ik.
nou nou nou, GGMM heeft het al zwaar genoeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waardeloos waardeloos waardeloos
Ik heb jou geretweet, dat zal @ggmm_ggmm leren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nou nou nou, GGMM heeft het al zwaar genoeg.
Ik weet niet wat Go Live is dus de marketing heeft slecht werk afgeleverd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
Ok, Go Live uitgesteld naar volgende week. Zatte pipo's van marketing zijn nu boos.
Hebben ze toch 2 feestjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
Ok, Go Live uitgesteld naar volgende week. Zatte pipo's van marketing zijn nu boos.
Waarom heb je dat al een halfjaar afquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg Maatschappijleer huiswerk via de mail wat ik al een half jaar af heb.
Leuk smoesje, je gaat je huiswerk gewoon maken anders geen FOK! meer voor jou!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg Maatschappijleer huiswerk via de mail wat ik al een half jaar af heb.
Hans Borvenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fittieeeeeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
Omdat ik het toen al op had gekregenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat al een halfjaar af
Niet je opdrachten pas op het laatste moment makenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik het toen al op had gekregen
Ze waren wat voorbarig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Go Live is dus de marketing heeft slecht werk afgeleverd.
Als ik het iets minder druk heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
tyron wanneer gaan we daten in DayZ?
En vanwaar deze post?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:25 schreef DonRaja het volgende:
Het is weer zover, debiel Nederland mocht weer babynamen verzinnen...
Adolf, Alpacino, Alqut, Beau-Nol, Bruis, D'ream, Eastwood, God'will, Hilarius, J'Dior, Khadaffi, Kip, LeBron, Legend, Migchiel, Nixon, Provider, QuiNHCy, Ramses-Alexander, Reiger, Ridley-Scott, Winner, Wisdom en Yzer.
Dickie, Divinewonder, Feerieke, Foktje, Johannadestiny, LaVie, Meklit, Mystique, Phuc, Praisegod, Rehab, Smiley, Walhalla, Winter, Worship, Yolijt en Ze.
C'Vinelley, Eu'lionajanelle, Juquinaisheley en Princessbunmi, G-K'dean, Jaere'maijah-Joshua, Jaydrindrickson en Judaveneyior.
Is je vrouw weer zwanger Ron, vanwaar deze post?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:25 schreef DonRaja het volgende:
Het is weer zover, debiel Nederland mocht weer babynamen verzinnen...
Adolf, Alpacino, Alqut, Beau-Nol, Bruis, D'ream, Eastwood, God'will, Hilarius, J'Dior, Khadaffi, Kip, LeBron, Legend, Migchiel, Nixon, Provider, QuiNHCy, Ramses-Alexander, Reiger, Ridley-Scott, Winner, Wisdom en Yzer.
Dickie, Divinewonder, Feerieke, Foktje, Johannadestiny, LaVie, Meklit, Mystique, Phuc, Praisegod, Rehab, Smiley, Walhalla, Winter, Worship, Yolijt en Ze.
C'Vinelley, Eu'lionajanelle, Juquinaisheley en Princessbunmi, G-K'dean, Jaere'maijah-Joshua, Jaydrindrickson en Judaveneyior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |