Nee, omdat hij springt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij rijdt niet eens over de weg. Normaal rem je dan erg af, maar hier niet
GGMM is een beetje een speciale jongen. Dat daar hier plaats voor is kun je alleen maar respect voor opbrengen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
GGMM is een beetje prikkelbaar vandaag.
Kijk die bocht bij 0.34 dan. Daar rijdt hij toch echt door het zandquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat hij springt.
Springen is gewoon een optie in het spel, geen cheat.
ja dom hè.quote:
75 euro is makkelijk te verdienen in deze. Al begrijp ik dat je iet echt happig op online verkopen bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er pas een gekocht. 2 keer op gespeeld en staat weer stof te happen.
Ik kan geen youtube-filmpjes bekijken op m'n werk, maar cheaten is het sowieso niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijk die bocht bij 0.34 dan. Daar rijdt hij toch echt door het zand
Het is gewoon een hacker. Dat verklaart waarom hij sneller is dan onlogisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijk die bocht bij 0.34 dan. Daar rijdt hij toch echt door het zand
Mee eens, mee eens, maar je hoopt toch dat zo'n jongen na verloop van tijd wat vooruitgang boekt weet je wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
GGMM is een beetje een speciale jongen. Dat daar hier plaats voor is kun je alleen maar respect voor opbrengen.
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan geen youtube-filmpjes bekijken op m'n werk, maar cheaten is het sowieso niet.
In Forza is af en toe een bocht nemen via de vangrail ook sneller. Spellen zijn gewoon een verbeterde realiteit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik snap ook wel dat het een spel is van 15 jaar geleden ofzo. Maar alsnog vind ik het een beetje vreemd
maar dan wordt je lap time afgekeurdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Forza is af en toe een bocht nemen via de vangrail ook sneller. Spellen zijn gewoon een verbeterde realiteit.
Dan neem ik Forza als realastisch racespel ook niet serieusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Forza is af en toe een bocht nemen via de vangrail ook sneller. Spellen zijn gewoon een verbeterde realiteit.
Hmm dat wil ik niet op mijn geweten hebben aangezien ik maar wat willekeurigs typte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan neem ik Forza als realastisch racespel ook niet serieus
Daar zullen ze wel flink van balen daar bij Forza.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan neem ik Forza als realastisch racespel ook niet serieus
Ik laat hem netjes staan. Staat hier geld op te leveren voor mij. Mint conditie dit dat. Daarnaast ben iet happig online verkopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
75 euro is makkelijk te verdienen in deze. Al begrijp ik dat je iet echt happig op online verkopen bent.
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dat wil ik niet op mijn geweten hebben aangezien ik maar wat willekeurigs typte.
Wat een onmeunig leuke post dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik laat hem netjes staan. Staat hier geld op te leveren voor mij. Mint conditie dit dat. Daarnaast ben iet happig online verkopen.
The Oval.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
noem mij 1 circuit in Forza waarbij een bocht nemen via de vangrail sneller is
Thanks mattie. Apprecieer ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onmeunig leuke post dit.
Ik hoorde al dat ze een spoedvergadering hebben ingelast om de imagoschade waar mogelijk nog te kunnen beperken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel flink van balen daar bij Forza.
nah je verliest veel te veel snelheid als je de muur raaktquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
noem mij 1 circuit in Forza waarbij een bocht nemen via de vangrail sneller is
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
aangezien ik maar wat willekeurigs typte.
Jij bent écht heel dom. (no offence)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah je verliest veel te veel snelheid als je de muur raakt
Ik heb nog iets veel dommers gedaan. Maar dat zeg ik niet anders zegt iedereen dat ik iets doms heb gedaan.quote:
Met de Suzuki Pike Peak kun je evengoed winnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah je verliest veel te veel snelheid als je de muur raakt
Waarom?quote:
Jij hebt iets doms gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog iets veel dommers gedaan. Maar dat zeg ik niet anders zegt iedereen dat ik iets doms heb gedaan.
Godverdomme. Heb je het al.quote:
u mad?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, je zal het van je ouders meegekregen hebben.
Nu vraag ik me af hè, waarom?quote:
Welke fout? Ik ben me van geen kwaad bewust. Bokkelul.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn fout in de post uitvergroten was inderdaad dom. Klootzak.
Iet in plaats van nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke fout? Ik ben me van geen kwaad bewust. Bokkelul.
Het lot van de gemiddelde Feyenoordsupporter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke ochtend als ik opsta.
Middag. Het is middag. Heb je dan evengoed ook een odol?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke ochtend als ik opsta.
geen last vanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Middag. Het is middag. Heb je dan evengoed ook een odol?
Oké. Snorry man. Analfabeet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iet in plaats van niet![]()
Ik heb gisternacht Monty Python and the Holy Grail gedownload. Ik denk dat ik deze nu op ga zetten.
Einde bericht.
Odml héquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Middag. Het is middag. Heb je dan evengoed ook een odol?
Ah, you only live once. Gevleugelde uitspraak vind ik dat.quote:
Ja, dat vroeg ik me dus af.quote:
Timber.quote:
Ik zit in de hoek waar de klappen vallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lokale_Notabele even keihard aangepakt elders op FOK! haha
Wat je niet dood maakt je alleen maar sterkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zit in de hoek waar de klappen vallen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat je niet dood maakt je alleen maar sterker
- Kanye West
Ik heb gisteren op de radio gehoord dat timber een synoniem is voor wood. DIt naar aanleiding van de geweldige plaat van Keisha en Pittbull. Dus. Doe er mee wat je wil.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Timber roepen ze als een boom omvalt. Niet echt de juiste associatie lijkt me...
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef DonRaja het volgende:
Wat je niet dood maakt je alleen maar sterker
- Vanilla Ice
Ik vind het behoorlijk kansloos.Maar juist daarom soms wel leuk om te gebruikenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah, you only live once. Gevleugelde uitspraak vind ik dat.
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk kansloos.Maar juist daarom soms wel leuk om te gebruiken
ik vorige week 3 keerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:43 schreef Typisch het volgende:
ik ben nu 2 keer achter elkaar anoniem gebeld om 11:34
verrassendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Groente, rijst, sambal, nasikruiden.
Wat een spannend leven heb jij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde net doen alsof ik een boekspoiler uit GOT plaatste in het GOT topic, maar ik durfde niet.
Daarnaast heb je nog een kleine kans dat hetgeen wat ik zeg ook daadwerkelijk gebeurt, dan heb je echt gespoilerd.
Voor meer avonturen van GGMM op z'n werk mag je altijd DM'en.
Lopen is overratedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee. Met name voor Jimbo Schellevis, dan hoeft hij namelijk niet te lopen.
Neu, wanneer ik een zak kroepoek haal kan ik me toch niet inhouden. Dan heb ik die zak leeg voordat ik moet koken, en dan heeft koken niet heel veel zin meerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Doe er ook kroepoek bij
Gekruide kroepoek. Kanjer lekker.
herkenbaar welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neu, wanneer ik een zak kroepoek haal kan ik me toch niet inhouden. Dan heb ik die zak leeg voordat ik moet koken, en dan heeft koken niet heel veel zin meer
Je bent gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lopen is overrated
en in mariokart classic own ik iedereen, dus ik vind dit een goed idee
Ik heb al eens tegen iemand lopen mekkeren dat hij spoilers plaatste, toen bleek ik me in het GoT mét spoiler topic te bevinden...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde net doen alsof ik een boekspoiler uit GOT plaatste in het GOT topic, maar ik durfde niet.
Daarnaast heb je nog een kleine kans dat hetgeen wat ik zeg ook daadwerkelijk gebeurt, dan heb je echt gespoilerd.
Voor meer avonturen van GGMM op z'n werk mag je altijd DM'en.
Jazeker, als je je ook nog bedenkt dat ik thuis natuurlijk vissen heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een spannend leven heb jij.
Garnalen in je nasi is ook wel lekker. Misschien moet je dat eens proberen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neu, wanneer ik een zak kroepoek haal kan ik me toch niet inhouden. Dan heb ik die zak leeg voordat ik moet koken, en dan heeft koken niet heel veel zin meer
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al eens tegen iemand lopen mekkeren dat hij spoilers plaatste, toen bleek ik me in het GoT mét spoiler topic te bevinden...
Dat mag je vinden, klapjostiequote:
Ik ben echt niet goed in games. Enige waar ik altijd in won was 'Oranje Kampioen' van Davilex...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lopen is overrated
en in mariokart classic own ik iedereen, dus ik vind dit een goed idee
Davilexquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben echt niet goed in games. Enige waar ik altijd in won was 'Oranje Kampioen' van Davilex...
Klopt ja, al heb ik vorige week nog garnalen gegeten. Vind het zonde om ze te vaak te eten, verneukt de smaak naar mijn mening.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Garnalen in je nasi is ook wel lekker. Misschien moet je dat eens proberen.
#culinairvisionair
Sociale werkplaatsen moeten ook gevuld wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou ja, het is toch wel mooi om te horen dat er op de arbeidsmarkt plaats is voor jongens als GGMM.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe dat je ze klaarmaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt ja, al heb ik vorige week nog garnalen gegeten. Vind het zonde om ze te vaak te eten, verneukt de smaak naar mijn mening.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen mogen mij ook altijd dm'en over mijn leven.
De kans dat je dan een jankverhaal terug krijgt is groot.
ntb enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |