Jij bent écht heel dom. (no offence)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah je verliest veel te veel snelheid als je de muur raakt
Ik heb nog iets veel dommers gedaan. Maar dat zeg ik niet anders zegt iedereen dat ik iets doms heb gedaan.quote:
Met de Suzuki Pike Peak kun je evengoed winnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah je verliest veel te veel snelheid als je de muur raakt
Waarom?quote:
Jij hebt iets doms gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog iets veel dommers gedaan. Maar dat zeg ik niet anders zegt iedereen dat ik iets doms heb gedaan.
Godverdomme. Heb je het al.quote:
u mad?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, je zal het van je ouders meegekregen hebben.
Nu vraag ik me af hè, waarom?quote:
Welke fout? Ik ben me van geen kwaad bewust. Bokkelul.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn fout in de post uitvergroten was inderdaad dom. Klootzak.
Iet in plaats van nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke fout? Ik ben me van geen kwaad bewust. Bokkelul.
Het lot van de gemiddelde Feyenoordsupporter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke ochtend als ik opsta.
Middag. Het is middag. Heb je dan evengoed ook een odol?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke ochtend als ik opsta.
geen last vanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Middag. Het is middag. Heb je dan evengoed ook een odol?
Oké. Snorry man. Analfabeet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iet in plaats van niet![]()
Ik heb gisternacht Monty Python and the Holy Grail gedownload. Ik denk dat ik deze nu op ga zetten.
Einde bericht.
Odml héquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Middag. Het is middag. Heb je dan evengoed ook een odol?
Ah, you only live once. Gevleugelde uitspraak vind ik dat.quote:
Ja, dat vroeg ik me dus af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |