Het lot van de gemiddelde Feyenoordsupporter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke ochtend als ik opsta.
Middag. Het is middag. Heb je dan evengoed ook een odol?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke ochtend als ik opsta.
geen last vanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Middag. Het is middag. Heb je dan evengoed ook een odol?
Oké. Snorry man. Analfabeet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iet in plaats van niet![]()
Ik heb gisternacht Monty Python and the Holy Grail gedownload. Ik denk dat ik deze nu op ga zetten.
Einde bericht.
Odml héquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Middag. Het is middag. Heb je dan evengoed ook een odol?
Ah, you only live once. Gevleugelde uitspraak vind ik dat.quote:
Ja, dat vroeg ik me dus af.quote:
Timber.quote:
Ik zit in de hoek waar de klappen vallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lokale_Notabele even keihard aangepakt elders op FOK! haha
Wat je niet dood maakt je alleen maar sterkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zit in de hoek waar de klappen vallen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat je niet dood maakt je alleen maar sterker
- Kanye West
Ik heb gisteren op de radio gehoord dat timber een synoniem is voor wood. DIt naar aanleiding van de geweldige plaat van Keisha en Pittbull. Dus. Doe er mee wat je wil.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Timber roepen ze als een boom omvalt. Niet echt de juiste associatie lijkt me...
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef DonRaja het volgende:
Wat je niet dood maakt je alleen maar sterker
- Vanilla Ice
Ik vind het behoorlijk kansloos.Maar juist daarom soms wel leuk om te gebruikenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah, you only live once. Gevleugelde uitspraak vind ik dat.
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk kansloos.Maar juist daarom soms wel leuk om te gebruiken
ik vorige week 3 keerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:43 schreef Typisch het volgende:
ik ben nu 2 keer achter elkaar anoniem gebeld om 11:34
verrassendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Groente, rijst, sambal, nasikruiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |