Haha, heeft hij net zo lang zitten loeren totdat hij mijn foutjes kan verbeteren om zo z'n eergevoel terug te krijgen.quote:
Dat duurde welgeteld twee posts flikker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, heeft hij net zo lang zitten loeren totdat hij mijn foutjes kan verbeteren om zo z'n eergevoel terug te krijgen.
Met tellen heb je ook al moeite zie ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat duurde welgeteld twee posts flikker.
Waarom hebben Engelsen over het algemeen een bovengemiddeld slecht gebit + brillen met monturen uit 1850 en glazen die nog dikker zijn dan jampotten?quote:
Door het monster dat de NHS heet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben Engelsen over het algemeen een bovengemiddeld slecht gebit + brillen met monturen uit 1850 en glazen die nog dikker zijn dan jampotten?
Ok. In Spanje had ik SS, maar dat is dan beter geregeld dan NHS blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door het monster dat de NHS heet.
Echte bazen als ik zijn natuurlijk gewoon prive verzekert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok. In Spanje had ik SS, maar dat is dan beter geregeld dan NHS blijkbaar.d/t regelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Marketing mensenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef DonRaja het volgende:
Sommige mensen... We hebben straks een meeting om te bepalen of we met een klein projectje live gaan. Die kans is overigens zeer klein.
Dit heeft de marketing afdeling niet tegengehouden om zojuist al chocolaatjes e.d. op alle locaties uit te delen om de succesvolle Go Live te vieren.
Nog mooier. Wij zijn nog aan het werken/developen/testen, zij bellen zojuist waarom we niet naar de borrel kwamen. Er is immers Champagne...quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog mooier. Wij zijn nog aan het werken/developen/testen, zij bellen zojuist waarom we niet naar de borrel kwamen. Er is immers Champagne...
Ze hebben tenminste hun prioriteiten op ordequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog mooier. Wij zijn nog aan het werken/developen/testen, zij bellen zojuist waarom we niet naar de borrel kwamen. Er is immers Champagne...
Zie post #12quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
Wat is deze TTGeen zoen voor Jimbo dus...
Ah ik zie het al er stond eerst iets anders. Zal wel weer jaloezie zijn vanwege de looks van Jimbo.quote:
Het kan ergens anders zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
Wat is deze TTGeen zoen voor Jimbo dus...
dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik zie het al er stond eerst iets anders. Zal wel weer jaloezie zijn vanwege de looks van Jimbo.
Ze zijn nog niks aan het voorbereiden in het stadionquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:50 schreef Karina het volgende:
Weer voor niks naar de schaatsenslijper gelopen, hij is nog steeds ziek dus zijn winkeltje is dicht
Ik had een brief van de gemeente in de bus gekregen, ze beginnen de 15e met opbouwen. Oh morgen dus. Maar ik heb nog even de tijd, ik ga de 8e feb. pas schaatsen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn nog niks aan het voorbereiden in het stadion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |