Haha u sooo funny.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Smoofie het volgende:
Nog een paar dagen tot de vernedering van PSV
Ik blijf bij mijn voorspelling: 0-3 of 0-4.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze Ajax uit gaan winnen>?
Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
ik eet 3 boterhammen met sandwichspread
GGMM
kan mij geen reet schelen, ik vind het gewoon lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.
- Caland
Schaatsen op straat (Op door auto's aangehard sneeuwquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij rolschaatsen of rollerbladen bedoelt.
Geniet er van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
ik eet 3 boterhammen met sandwichspread
GGMM
Oh, in dat geval. Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Schaatsen op straat (Op door auto's aangehard sneeuw)
Ik geniet van jouw aanwezigheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er van.![]()
Al zal dat wel lukken, met sandwichspread.
*ervanquote:
Vrouwen horen in de keuken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef JanCees het volgende:
http://www.ultimate.nl/blog/de-nieuwe-alcoholwet-overdrijft
Mensen die dit delen.
Mensen
Haha, heeft hij net zo lang zitten loeren totdat hij mijn foutjes kan verbeteren om zo z'n eergevoel terug te krijgen.quote:
Dat duurde welgeteld twee posts flikker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, heeft hij net zo lang zitten loeren totdat hij mijn foutjes kan verbeteren om zo z'n eergevoel terug te krijgen.
Met tellen heb je ook al moeite zie ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat duurde welgeteld twee posts flikker.
Waarom hebben Engelsen over het algemeen een bovengemiddeld slecht gebit + brillen met monturen uit 1850 en glazen die nog dikker zijn dan jampotten?quote:
Door het monster dat de NHS heet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom hebben Engelsen over het algemeen een bovengemiddeld slecht gebit + brillen met monturen uit 1850 en glazen die nog dikker zijn dan jampotten?
Ok. In Spanje had ik SS, maar dat is dan beter geregeld dan NHS blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door het monster dat de NHS heet.
Echte bazen als ik zijn natuurlijk gewoon prive verzekert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok. In Spanje had ik SS, maar dat is dan beter geregeld dan NHS blijkbaar.d/t regelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Marketing mensenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef DonRaja het volgende:
Sommige mensen... We hebben straks een meeting om te bepalen of we met een klein projectje live gaan. Die kans is overigens zeer klein.
Dit heeft de marketing afdeling niet tegengehouden om zojuist al chocolaatjes e.d. op alle locaties uit te delen om de succesvolle Go Live te vieren.
Nog mooier. Wij zijn nog aan het werken/developen/testen, zij bellen zojuist waarom we niet naar de borrel kwamen. Er is immers Champagne...quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog mooier. Wij zijn nog aan het werken/developen/testen, zij bellen zojuist waarom we niet naar de borrel kwamen. Er is immers Champagne...
Ze hebben tenminste hun prioriteiten op ordequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog mooier. Wij zijn nog aan het werken/developen/testen, zij bellen zojuist waarom we niet naar de borrel kwamen. Er is immers Champagne...
Zie post #12quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
Wat is deze TTGeen zoen voor Jimbo dus...
Ah ik zie het al er stond eerst iets anders. Zal wel weer jaloezie zijn vanwege de looks van Jimbo.quote:
Het kan ergens anders zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
Wat is deze TTGeen zoen voor Jimbo dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |