Hmm ok. Dan zal ik het wel fout hebben. Ik ken GGMM als de user die anderen altijd aanspreekt op spelfoutenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, meestal is het omgekeerd. Als ik me niet vergis had hij vorig jaar ook de 'kan nie spelle' award gewonnen.
Doet ie enkel om zijn fouten te doen vergeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hmm ok. Dan zal ik het wel fout hebben. Ik ken GGMM als de user die anderen altijd aanspreekt op spelfouten
Haha u sooo funny.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Smoofie het volgende:
Nog een paar dagen tot de vernedering van PSV
Ik blijf bij mijn voorspelling: 0-3 of 0-4.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze Ajax uit gaan winnen>?
Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
ik eet 3 boterhammen met sandwichspread
GGMM
kan mij geen reet schelen, ik vind het gewoon lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.
- Caland
Schaatsen op straat (Op door auto's aangehard sneeuwquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij rolschaatsen of rollerbladen bedoelt.
Geniet er van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
ik eet 3 boterhammen met sandwichspread
GGMM
Oh, in dat geval. Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Schaatsen op straat (Op door auto's aangehard sneeuw)
Ik geniet van jouw aanwezigheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er van.![]()
Al zal dat wel lukken, met sandwichspread.
*ervanquote:
Vrouwen horen in de keuken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef JanCees het volgende:
http://www.ultimate.nl/blog/de-nieuwe-alcoholwet-overdrijft
Mensen die dit delen.
Mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |