Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:50 schreef Karina het volgende:
Weer voor niks naar de schaatsenslijper gelopen, hij is nog steeds ziek dus zijn winkeltje is dicht
Ja had ik kunnen doen, maar hij is al een week dicht dus ik dacht: hij zal nu wel weer beter zijn en het is vlakbij, zo een ramp is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had natuurlijk even van tevoren kunnen bellen.
Je moet wel bedenken dat dit een uitje voor Karina is hé. Een bezoekje aan de schaatsenslijper is voor haar het hoogtepunt van de weekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had natuurlijk even van tevoren kunnen bellen.
Als ik lees waar ze normaal kust weet ik dat zonet nog nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat dit een uitje voor Karina is hé. Een bezoekje aan de schaatsenslijper is voor haar het hoogtepunt van de week
En dat jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat dit een uitje voor Karina is hé. Een bezoekje aan de schaatsenslijper is voor haar het hoogtepunt van de week
Ssssst nou niet alles verraden he? Zometeen denken ze nog dat ik een losse vrouw ben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik lees waar ze normaal kust weet ik dat zonet nog niet
Deze verhalen heb ik gemist denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik lees waar ze normaal kust weet ik dat zonet nog niet
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een tas voor m'n laptop gekregen vandaag.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een tas voor m'n laptop gekregen vandaag.
Als het stopcontact niet geaard is is er een kans geloof ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:12 schreef Tyron het volgende:
Ehm, kan een stopcontact kapot gaan door een koelkast?
Misschien is het een stopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:12 schreef Tyron het volgende:
Ehm, kan een stopcontact kapot gaan door een koelkast?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als het stopcontact niet geaard is is er een kans geloof ik.
Ik kan hier niet bij een stoppenkast.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je stopcontact voor je koelkast niet op een aparte stop. Kijk eens in je stoppenkast.
Je gaat je gang maar autistische wijsneus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met tellen heb je ook al moeite zie ik.
Ik zal proberen wat meer geduld met je te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |