quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
dat is zo smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel met piccalilly
ik ken het (uiteraard)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gast dat moet je echt keer proberen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
Wat ziet dat er ranzig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel met piccalilly!
lok hem hier heenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een van de grappigste fokkers die er is
Ik ga hem lokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
lok hem hier heen
of ben je mobiel?
neeee dat is lekker manquote:
quote:
quote:
ik vind ze er allemaal vies uit zienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ken het (uiteraard)
maar die van de hak ziet dr ranzig uit
Kost alleen maar weer veel geld en heb al met mede lotgenoten gesproken die ook al zeggen dat 't nergens goed voor isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden als ze niks meer weten en bendemaar zou als ik jou was gewoon door de mri gaan toch
?
ik kreeg van jou -100 Typisch punten omdat ik vegetariër benquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
vlees ook
ACCEPTEER MIJ ZOALS IK BEN JA!?
Dat is ook weer zo.. bah sterkte ermeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kost alleen maar weer veel geld en heb al met mede lotgenoten gesproken die ook al zeggen dat 't nergens goed voor is
thnx manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.. bah sterkte ermee
ohquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kreeg van jou -100 Typisch punten omdat ik vegetariër benaccepteer mij dan ook
Nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
tyron wanneer gaan we daten in DayZ?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
het Poolse Spirytus Stawski, oftewel drinkbare spiritus. Hier zijn dus niet de giftige stoffen en geur aan toegevoegd van de brandspiritus die wij kennen
96%
Wie kan er een fles regelen ?
inso kan datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
het Poolse Spirytus Stawski, oftewel drinkbare spiritus. Hier zijn dus niet de giftige stoffen en geur aan toegevoegd van de brandspiritus die wij kennen
96%
Wie kan er een fles regelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |