je bent inderdaad sterker dan ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen de sterkere in deze samenleving kunnen een kater aan
Meh, anderhalf uur een balletje getrapt en das m'n lichaam niet meer gewend (sport) dus uiteindelijk werd ik een beetje errug dizzy/zwart voor m'n ogen en ben ik maar gekaptquote:
bah minder man..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, anderhalf uur een balletje getrapt en das m'n lichaam niet meer gewend (sport) dus uiteindelijk werd ik een beetje errug dizzy/zwart voor m'n ogen en ben ik maar gekapt
boerenkoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
breng mij op goede ideeën wat ik moet eten vanavond
bij voorbaat dank
Pittig omelet op een bedje van geroerbakte wilde spinazie met rode ui.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
bij voorbaat dank
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
bah minder man..gaat nu wel alles weer een beetje vooruit?
En als ze dan toch bezig zijn help mij en prom ook aan een menu van makkelijk gezond eten de komende 4 dagen... bedanktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
bij voorbaat dank
bah minderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik loop nog steeds met 'n open wond
boerenkoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
En als ze dan toch bezig zijn help mij en prom ook aan een menu van makkelijk gezond eten de komende 4 dagen... bedankt!
wat ga je eten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
bij voorbaat dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel met piccalilly
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja ach, ze willen me in een mri-scan gooien omdat ze niks meer weten, dus gaan ze kijken of er een holte zit of zo.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
kots in een potje? ;rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel met piccalillyOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
gast dat moet je echt keer proberenquote:
wie is datquote:
Ik zou echt gek worden als ze niks meer weten en bendequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach, ze willen me in een mri-scan gooien omdat ze niks meer weten, dus gaan ze kijken of er een holte zit of zo.
Maar ik denk dat ik vriendelijk bedank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |