Wat moet Thijs wel niet van de conversatie denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef Doublepain het volgende:
GGMM maakt vriendjes met Thijs zie ik.
nou nou nou, GGMM heeft het al zwaar genoeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waardeloos waardeloos waardeloos
Ik heb jou geretweet, dat zal @ggmm_ggmm leren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nou nou nou, GGMM heeft het al zwaar genoeg.
Ik weet niet wat Go Live is dus de marketing heeft slecht werk afgeleverd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
Ok, Go Live uitgesteld naar volgende week. Zatte pipo's van marketing zijn nu boos.
Hebben ze toch 2 feestjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
Ok, Go Live uitgesteld naar volgende week. Zatte pipo's van marketing zijn nu boos.
Waarom heb je dat al een halfjaar afquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg Maatschappijleer huiswerk via de mail wat ik al een half jaar af heb.
Leuk smoesje, je gaat je huiswerk gewoon maken anders geen FOK! meer voor jou!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg Maatschappijleer huiswerk via de mail wat ik al een half jaar af heb.
Hans Borvenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
twitter:TBorven twitterde op maandag 13-01-2014 om 22:03:31Hi ! Ik ben Torgeir, en ik kom uit Noorwegen. Ik ben baas !!Fijne avond idereen! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Fittieeeeeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef DonRaja het volgende:
Omdat ik het toen al op had gekregenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat al een halfjaar af
Niet je opdrachten pas op het laatste moment makenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik het toen al op had gekregen
Ze waren wat voorbarig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Go Live is dus de marketing heeft slecht werk afgeleverd.
Als ik het iets minder druk heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
tyron wanneer gaan we daten in DayZ?
En vanwaar deze post?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:25 schreef DonRaja het volgende:
Het is weer zover, debiel Nederland mocht weer babynamen verzinnen...
Adolf, Alpacino, Alqut, Beau-Noël, Bruis, D'ream, Eastwood, God'will, Hilarius, J'Dior, Khadaffi, Kip, LeBron, Legend, Migchiel, Nixon, Provider, QuiNHCy, Ramses-Alexander, Reiger, Ridley-Scott, Winner, Wisdom en Yzer.
Dickie, Divinewonder, Feeërieke, Foktje, Johannadestiny, LaVie, Meklit, Mystique, Phuc, Praisegod, Rehab, Smiley, Walhalla, Winter, Worship, Yolijt en Ze.
C'Viënelley, Eu'lionajanelle, Juëquinaisheley en Princessbunmi, G-K'dean, Jaere'maijah-Joshua, Jaydriëndrickson en Judaveneyior.
Is je vrouw weer zwanger Ron, vanwaar deze post?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:25 schreef DonRaja het volgende:
Het is weer zover, debiel Nederland mocht weer babynamen verzinnen...
Adolf, Alpacino, Alqut, Beau-Noël, Bruis, D'ream, Eastwood, God'will, Hilarius, J'Dior, Khadaffi, Kip, LeBron, Legend, Migchiel, Nixon, Provider, QuiNHCy, Ramses-Alexander, Reiger, Ridley-Scott, Winner, Wisdom en Yzer.
Dickie, Divinewonder, Feeërieke, Foktje, Johannadestiny, LaVie, Meklit, Mystique, Phuc, Praisegod, Rehab, Smiley, Walhalla, Winter, Worship, Yolijt en Ze.
C'Viënelley, Eu'lionajanelle, Juëquinaisheley en Princessbunmi, G-K'dean, Jaere'maijah-Joshua, Jaydriëndrickson en Judaveneyior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |