quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Piye het volgende:
Vraag of ze liever heeft dat je haar zonder bescherming in een steegje uit elkaar trekt. Gebruik die bewoording.
Een vuurspuwend kleinkind wil iedereen wel, maar niet als ze er zelf mee verast worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:49 schreef eend112 het volgende:
Je moet haar gewoon verassen met een kleinkind, "dit wilde je toch?"
16quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef -Buttercup het volgende:
Hoe uit ben je? Overigens, buitenseks
Haha oud bedoelde ik dus idd, sorry, niet helemaal wakker meer.quote:
Wrom eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Haha oud bedoelde ik dus idd, sorry, niet helemaal wakker meer.
Nieuwsgierigheid, waarom je moeder zich daarmee bemoeit.quote:
Ik werd afgesnauwd toen ik om uitleg vroegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid, waarom je moeder zich daarmee bemoeit.
Kun je niet naar haar huis?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik werd afgesnauwd toen ik om uitleg vroeg
Een draak?!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Een vuurspuwend kleinkind wil iedereen wel
Zegt dat iets over hem of iets over je zusje?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef BozeHaas het volgende:
Heb je deze brede man ook weer, zelfs mijn zusje is breder.
Zegt wat over hem .quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zegt dat iets over hem of iets over je zusje?
Want ze moeder gaat stiekem op em zitten vannacht ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Grr. het volgende:
Je moeder is jaloers
Vergeet niet je kamerdeur op slot te doen vannacht, TS.
Hij moest lachen, zegt ie op sarcastische toon "je moeder heeft gelijk"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Bespreek het met je vader en laat hem vervolgens een weekendje weg gaan met je moeder.
Ze heeft de zak eruit gehaald en hem dichtgeknoopt.. Waar die nu is weet ik niet en ik ga er ook niet tussen zoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:13 schreef SchoneZoon het volgende:
Haal die condooms uit de vuilnisbak? Ze zitten toch nog in het doosje?
Ik probeer dezequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:18 schreef Sauslepel het volgende:
Wel een ernstige moeder. Maar je kunt toch aan je moeder uitleggen dat je al langere tijd met het meisje bezig was.
Tevens is het belangrijk om te zeggen dat je niets van plan was, maar dat je het liever veilig doet mocht het er van komen. Bovendien is het belangrijk om te zeggen dat je dit allemaal uit respect voor het meisje doet.
Als het goed is heb je morgen een pakket aan verschillende condooms op je bureau staan, met een kaartje eraan waar op staat "Sorry van gister, groetjes mam".
Als dit niet werkt boek je een hotel en neem je je meisje daar mee naar toe
Heb je het meisje al het slechte nieuws gegeven?quote:
Dat ze niet mag komen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je het meisje al het slechte nieuws gegeven?
quote:
Dit ja, of in ieder geval iets van die strekkingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Piye het volgende:
Vraag of ze liever heeft dat je haar zonder bescherming in een steegje uit elkaar trekt. Gebruik die bewoording.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee jij mag niet in haar komen
Wat heb je dan gezegd?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezegd dat het niet mag van m'n ma, das een beetje grof
Condoom omdoen bij anaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk waren het anaal condooms en is de moeder van TS boos dat ze een homo heeft gebaard.
Volgens mij kun je sneller aids krijgen van anale seks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Condoom omdoen bij anaal.
Sowieso anaal.
Sodomieten.
Daarom gewoon niet doen. Bij voorkeur sowieso geen mensen met aids neuken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij kun je sneller aids krijgen van anale seks.
Dit!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is best wel sneu. Een ouder zou het juist moeten waarderen dat zijn/haar kind het tenminste veilig doet en er over nagedacht heeft.
Bad parenting.
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:11 schreef Leandra het volgende:
Ik zou haar over een week of 3 wel even over de zeik helpen trouwens...
Mam, weet je nog 3 weken geleden, toen je die condooms gevonden had?
Nou toen is er dus toch wat gebeurd... maar we hadden geen... en nou is ze...![]()
Denk niet dat ze bij dr 1e keer gelijk een kind wiltquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:05 schreef GhpH het volgende:
Zo jong en dan al met condooms neukenwaar zijn de goeden tijden van de onbeschermde sex toen je op je 18de je derde kind kreeg
Probeer het eerst eens zonder dan wip je niet meer met.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Denk niet dat ze bij dr 1e keer gelijk een kind wiltik ook niet btw...
Ooit gehoord van de pil?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Denk niet dat ze bij dr 1e keer gelijk een kind wiltik ook niet btw...
Ga naar een homoontmoetingsplaats en loop een soa op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik doe dus ff slim om voor komend weekend alvast wat condooms in te slaan bij de lokale drogisterij. TS komt thuis en legt de verpakking op zijn bureau waarna hij van de begane grond geroepen wordt dat er iemand is voor hem die chillings wilt zetten. TS moest dus even snel haasten en vergat hierdoor zijn condooms ergens op te ruimen dus lagen ze nog steeds op het bureauTS komt een paar uur later thuis en nagenoeg doet moeder de deur open met een hele bekende verpakking in haar hand. "Wat moet dit voorstellen?" (
_!) Dus TS legt moeder met het schaamrood op zijn kaken uit waarvoor het de bedoeling is, gaat ze vragen voor wie
Dus TS legt uit dat het om dat ene meisje gaat waar TS laatst nog mee thuis kwam en hij notabene had voorgesteld aan zijn ouders.
Ineens wordt ze boos: "Nu al?!?!, je kent haar pas een paar weken!!" Wat ze natuurlijk weer niet weet is dat ik voor het "voorstellen" al een maand of 3 had gedate alleen 't was nog niet "officieel"Dus wat zegt ze, ze mag dus niet langskomen dit weekend godverdomme, en ze gooit verdomme de condooms in de vuilnisbak.
Totdat je moeder begreep dat je hommo was .....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:49 schreef Roburtt het volgende:
Tijd geleden gehoord van m'n pa dat m'n moeder ook condooms van me had gevonden toen ik 16 was. Vond ze niet leuk, maar was wel blij dat ik het met condoom deed.
Haha goeie mangquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:51 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Totdat je moeder begreep dat je hommo was .....
Ik snap dat je het frustrerend vindt om maagd te zijn maar hou je inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Verder is jouw homosensuele geaardheid verder jouw ding ....
whahah daar stat ckr en plaatje vn een piemel in xddddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef LissaZuid het volgende:
TS mag hoofdstuk 21 biologie niet uitvoeren van zijn mamie![]()
Waarom zou ik gefrustreerd zijn over iets wat ik niet ben? Wist niet dat jouw homosensuele gevoelens zo gevoelig waren dat je er nog niet klaar voor bent, dat dit aan de grote klok gehangen mag worden. Mijn excuses!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik snap dat je het frustrerend vindt om maagd te zijn maar hou je in
En hier is duidelijk iemand die nog nooit de pil heeft gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Prik gaatjes in de condooms van je vader of vervang de pil van je moeder door aspirine, dat zal ze leren!
Ah ik zie het al, je wilt dat ik gay bent omdat je seks met me wilt. Sorry maar ik moet je teleur stellen. Vraag maar aan je moeder waaromquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:04 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn over iets wat ik niet ben? Wist niet dat jouw homosensuele gevoelens zo gevoelig waren dat je er nog niet klaar voor bent, dat dit aan de grote klok gehangen mag worden. Mijn excuses!
Ach, je kan iig nog oraal bevredigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, gaat we vrijdag naar toe. Maar werkt toch niet meteen?
Wrong, true en deels truequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:39 schreef very het volgende:
TS is een klein kind, maagd en heeft kutouders
Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en zij geeft aan dat jij ook aan mijn moeder hebt opgebiecht dat je homo bent. Ook heeft ze duidelijk aangeven dat ik geen hommo ben net als jij en dat het voor jou dus geen zin heeft om achter mij aan te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ah ik zie het al, je wilt dat ik gay bent omdat je seks met me wilt. Sorry maar ik moet je teleur stellen. Vraag maar aan je moeder waarom
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en zij geeft aan dat jij ook aan mijn moeder hebt opgebiecht dat je homo bent. Ook heeft ze duidelijk aangeven dat ik geen hommo ben net als jij en dat het voor jou dus geen zin heeft om achter mij aan te gaan.
TS er zijn genoeg clubs waar jij aan je gerief kan komen ....
Ja want de pil lijkt op aspirine.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Prik gaatjes in de condooms van je vader of vervang de pil van je moeder door aspirine, dat zal ze leren!
Gast, ze is net 15....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef J-Q het volgende:
Gewoon volblaffen en een morning aftertje laten innemen.
quote:
Ik neem aan dat jij ook rond die leeftijd bent dan? Dus wat nou "ik ben geen klein kind"?quote:
Ik ben hartstikke volwassen met 16 jaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:20 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat jij ook rond die leeftijd bent dan? Dus wat nou "ik ben geen klein kind"?
woon je op jezelf? Nee. Dus helaas, die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke volwassen met 16 jaar
Als je echt volwassen was ging je wel een goed gesprek aan met je moeder. Dat je je meisje gewoon gaat uitwonen, met het risico dat zij dan oma wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke volwassen met 16 jaar
Ga ik ook, alleen niet hoe jij 't zegtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:26 schreef J-Q het volgende:
[..]
Als je echt volwassen was ging je wel een goed gesprek aan met je moeder. Dat je je meisje gewoon gaat uitwonen, met het risico dat zij dan oma wordt.
Kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:08 schreef Playin-g het volgende:
[..]
En hier is duidelijk iemand die nog nooit de pil heeft gezien
En hij dan zeker de erfenis delenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hij is wel zo volwassen dat hij netjes condooms koopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:23 schreef very het volgende:
[..]
woon je op jezelf? Nee. Dus helaas, die vlieger gaat niet op.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is wel zo volwassen dat hij netjes condooms koopt.
Je bent wel nogal geobsedeerd met homofielen he? Rij je ook in een Hummer ter compensatie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en zij geeft aan dat jij ook aan mijn moeder hebt opgebiecht dat je homo bent. Ook heeft ze duidelijk aangeven dat ik geen hommo ben net als jij en dat het voor jou dus geen zin heeft om achter mij aan te gaan.
TS er zijn genoeg clubs waar jij aan je gerief kan komen ....
Hummerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent wel nogal geobsedeerd met homofielen he? Rij je ook in een Hummer ter compensatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
HummerMaar ze bestaan nog wel dus hij zou er nog in kunnen rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Dan heeft hij huisarrest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Piye het volgende:
Mja, maar die oude dingen kunnen nog amper compenseren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ze bestaan nog wel dus hij zou er nog in kunnen rijden.
Geen obsessie, maar stel slechts vast dat een deel van jullie tot die orde behoort. Verder rij ik geen Hummer ..... dat is meer voor een gefrustreerd wijf als jij dat bang is om met een normale auto aan het verkeer deel te nemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent wel nogal geobsedeerd met homofielen he? Rij je ook in een Hummer ter compensatie?
Lukt het hosselen niet zo goed?quote:
Ja voor een prikkie bij de dumpshop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ze bestaan nog wel dus hij zou er nog in kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:21 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Geen obsessie, maar stel slechts vast dat een deel van jullie tot die orde behoort. Verder rij ik geen Hummer ..... dat is meer voor een gefrustreerd wijf als jij dat bang is om met een normale auto aan het verkeer deel te nemen.
Ik heb een vriendin, dus lukt prima, ik heb er alleen nog nooit op gelet hoe die pil eruit ziet als ze hem inneemtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lukt het hosselen niet zo goed?
Aah netjes np dan toch? Het zijn vaak kleine ronde pilletjes die in een soort blister zitten in rijen. Ze hebben ook verschillende kleurtjes soms.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, dus lukt prima, ik heb er alleen nog nooit op gelet hoe die pil eruit ziet als ze hem inneemt
geboortedatum: 28-03-1990quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef dimmak het volgende:
Ik vul die chick wel ff. PM haar nummer maar.
Nog een jaar wachten dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
geboortedatum: 28-03-1990
Ze is 15..... Jij lijkt mij een beetje te oud.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ga naar een homoontmoetingsplaats en loop een soa op.
Leg daarna tijdens het eten je rode schilferige afscheiding lekkende eenogige slang op tafel en zeg "dit komt er nu van, jij vuile conservatief". Daarna pis je in haar kont.
Ja ik wilde je enkel behoeden voor een proces aan je broek.quote:
TS neukt met minderjarigenquote:
Als het van haar ouders mag is het prima hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik wilde je enkel behoeden voor een proces aan je broek.
Bedankt voor het meedenken boss.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik wilde je enkel behoeden voor een proces aan je broek.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:01 schreef snakelady het volgende:
Wat een verschrikkelik domme moeder heb jij.
Ze zou juist blij moeten zijn dat je het veilig wil doen.
Ik zal dat soort ouders echt nooit begrijpen, je kan je kinderen nooit tegen houden om seks te hebben, hooguit uitleggen dat het verstandig is te wachten en om het veilig te doen.
Boos worden zal echt geen een tiener tegenhouden om seks te hebben.
16 is niet meer minderjarig geloof ik. Met 16 mag je een 16 jarige seks hebben en iemand van 19 mag dat ook met iemand van 16. Althans dacht ik, pin me daar niet op vast... Jij bent dus meerderjarig in de leeftijd voor seks, maar omdat 15/16 geen groot verschil is, is dat niet strafbaar mits op vrijwilliger basis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ts is zelf ook minderjarig, en allebei maagd dusja...
Zoiets zei ik net al, maar als pap en mam er geen probleem van maken mag het op 23 jarige leeftijd ook nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
16 is niet meer minderjarig geloof ik. Met 16 mag je een 16 jarige seks hebben en iemand van 19 mag dat ook met iemand van 16. Althans dacht ik, pin me daar niet op vast... Jij bent dus meerderjarig in de leeftijd voor seks, maar omdat 15/16 geen groot verschil is, is dat niet strafbaar mits op vrijwilliger basis.
WANNEER IS SEKS STRAFBAAR?
Kinderen tot 12 jaar zijn voor de wet altijd beschermd. Het is verboden om seks te hebben met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. Is die persoon bijvoorbeeld 30, dan kan het wel een probleem worden. Vanaf 16 jaar is het niet verboden om seks te hebben (op vrijwillige basis natuurlijk).
Ja dit vind ik ook wel apart eigenlijk, mijn vader bleef maar altijd zeuren of ik geen condooms nodig had. Maar heb ooit een pakje gekocht, het stof staat erop en ik zal ze nooit gebruiken, weet niet eens waarom ik ze gekocht heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeg over een maand of twee tegen je ma dat ze zwanger is omdat zij de condooms weggooide.
Jeez, hoe stom kan een ouder zijn, is je kind zo verstandig condooms te gebruiken ga je flippen.
15/23 is wel een redelijk groot verschil je zult dus wel toestemming ouders nodig hebben. Ik zou mijn dochter van 15 geen toestemming geven te neuken met een kerel van 23.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoiets zei ik net al, maar als pap en mam er geen probleem van maken mag het op 23 jarige leeftijd ook nog.
Toen ik 15 was ging ik inderdaad altijd eerst toestemming vragen aan mijn vader om te vragen of ik mocht neuken. En ik gaf altijd de tijd en locatie door, ik deed het nooit stiekem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
15/23 is wel een redelijk groot verschil je zult dus wel toestemming ouders nodig hebben. Ik zou mijn dochter van 15 geen toestemming geven te neuken met een kerel van 23.
Ik geloof ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik 15 was ging ik inderdaad altijd eerst toestemming vragen aan mijn vader om te vragen of ik mocht neuken. En ik gaf altijd de tijd en locatie door, ik deed het nooit stiekem.
quote:
Met een kerel van 23 trouwens? Want daar ging het om he....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik 15 was ging ik inderdaad altijd eerst toestemming vragen aan mijn vader om te vragen of ik mocht neuken. En ik gaf altijd de tijd en locatie door, ik deed het nooit stiekem.
Ja. Dat vond mijn vader ook beter dan een puisterige puber.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Met een kerel van 23 trouwens? Want daar ging het om he....
Gelukkig heb ik er een van deze.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Dat vond mijn vader ook beter dan een puisterige puber.
Ook zonder toestemming kan een 23 jarige er zonder straf vanaf komen (mits geen gezagsverhouding -> dokter, leraar, bijles e.d.) als na de gesprekken met dochter blijkt dat ze het lekker vond met haar volle verstand heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook wel apart eigenlijk, mijn vader bleef maar altijd zeuren of ik geen condooms nodig had. Maar heb ooit een pakje gekocht, het stof staat erop en ik zal ze nooit gebruiken, weet niet eens waarom ik ze gekocht heb eigenlijk.
[..]
15/23 is wel een redelijk groot verschil je zult dus wel toestemming ouders nodig hebben. Ik zou mijn dochter van 15 geen toestemming geven te neuken met een kerel van 23.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Kan dus nog gewoon anaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er een van deze.
[ afbeelding ]
Beetje onhygiënisch hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er een van deze.
[ afbeelding ]
Terecht. Die pubertjes weten niet waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Dat vond mijn vader ook beter dan een puisterige puber.
dat gebeurt wel vaker bij geestelijk gehandicapte familiesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom lopen die kinderen op blote voeten?
Meh, het liefst gewoon in m'n eigen of haar bedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef Waterloos het volgende:
Terechte klacht!
Mocht ze blijven zeiken, dan zou ik in een goedkoop hotel overnachten om daar je vriendin van binnen beter te leren kennen.
Ik deed het destijds in m'n garage, voldoet ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, het liefst gewoon in m'n eigen of haar bedValt ook niet op ff een hotel boeken
Lekker romantisch voor de 1e keerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:42 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik deed het destijds in m'n garage, voldoet ook
Wat een bekrompen gedachtegang zeg. Waarom zoveel waarde hechten aan een bed?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, het liefst gewoon in m'n eigen of haar bedValt ook niet op ff een hotel boeken
Jij kent mijn garage duidelijk nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker romantisch voor de 1e keer_!
Wat zou er nog meer zijn dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Alsof de enige optie buiten een bed per se op straat is.
Seks doe je me maar mooi binnen, ik hoef niemand neukend in de bosjes te zien als ik mijn avondwandeling maak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bed is lekker warm en zachtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Elke plek?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat zou er nog meer zijn dan?
Juist, want ik zit er niet op te wachten jou buiten te zien zwaaien met je penis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bed is lekker warm en zacht
Het is of bed of op openbaar terrein waar je er anderen mee lastig valt? Oh ok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Juist, want ik zit er niet op te wachten jou buiten te zien zwaaien met je penis.
Sowieso maak ik me hier wel zorgen om in 2050 is het misschien hartstikke normaal dat je straten hebt waarin je mag seksen.
Nee mijn huis is niet gevuld met bed. Maar wanneer jij zegt elke plek, dan kan dat buiten ook elke plek zijn. Als jij en je partner een nummertje gaan maken op de Himalaya heb ik daar niets op tegen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is of bed of op openbaar terrein waar je er anderen mee lastig valt? Oh ok.
Jouw huis is gevuld met bed?![]()
En dan een paar gaten in het matras voor de douche en het toilet.
Misschien is dat de ironie, Sid kreeg ook de naam Sid-Vicious, terwijl hij eigenlijk heel onzeker was in zijn jeugd, en later misschien nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Brede broeder heetten en dan zo'n topic maken
De kans is groter, maar er zijn nog steeds plekken genoeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee mijn huis is niet gevuld met bed. Maar wanneer jij zegt elke plek, dan kan dat buiten ook elke plek zijn. Als jij en je partner een nummertje gaan maken op de Himalaya heb ik daar niets op tegen.
Maar elke plek buiten in Nederland, daar is de kans al wat groter dat ik of andere het gekreun horen of iets zien bewegen en denken dat het inbrekers zijn om vervolgens...
Nouja je neukt er maar op los, ik hoef er alleen geen deelgenoot van te worden.
Handdoek op een geschikt oppervlak leggen en klaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iets met allebei maagd en geen ervaring
Het is ook niet de bedoeling dat het afgesproken is...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
De kans is groter, maar er zijn nog steeds plekken genoeg.
En nee doe ik niet hoor, wil daar zelf ook geen deelgenoot van worden, dus dat doe ik ook een ander niet.En ik houd van comfort, warmte en hygiëne.
[..]
Handdoek op een geschikt oppervlak leggen en klaar.
Want je kan alleen een handdoek vinden als je het van tevoren afspreekt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat het afgesproken is...
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef Zaktabak het volgende:
Ik moest eigenlijk best lachen. Lullig jongen.
Het andere uiterste zijn ouders die het helemaal prima vinden en dan aanbieden: "Oh? Maar het mag ook best in ons bed!" omdat je eigen bed niet groot genoeg is bijvoorbeeld. Ook chanant.
je wilt wel heel graag dat ik ontmaagd wordt hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Want je kan alleen een handdoek vinden als je het van tevoren afspreekt?
Jongen wacht ermee, je moet ermee wachten. Als je het meteen doet krijg je keiharde spijt van. Beter trek je je achter je bureau.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
je wilt wel heel graag dat ik ontmaagd wordt he
Ik zou sws niet zonder condoom doen als ze nog geen pil slikt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jongen wacht ermee, je moet ermee wachten. Als je het meteen doet krijg je keiharde spijt van. Beter trek je je achter je bureau.
Jij misschien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jongen wacht ermee, je moet ermee wachten. Als je het meteen doet krijg je keiharde spijt van. Beter trek je je achter je bureau.
Slim, goed bezig man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou sws niet zonder condoom doen als ze nog geen pil slikt.
Niets frustrerend aan fappen, maar goed dat jongens zich niet kunnen inhouden is een ander verhaal. De maatschappij waar seks een product is geworden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij misschien.
Meeste mensen krijgen juist spijt als ze die gefrustreerde faptijd onnodig verlengen.
Niet erg, zijn zusje kent hij immers al 12 jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef SimplyAlex het volgende:
En wat vond je moeder van de 'morning after-pillen' die ze bij je zusje van 12 vond?
??quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef SimplyAlex het volgende:
En wat vond je moeder van de 'morning after-pillen' die ze bij je zusje van 12 vond?
Doe nu niet alsof je niet wat voor een pil dat is? ZO niet, vraag je zusje. Zij is namelijk ook zeer actief en heeft deze pil al meerdere keren moeten gebruiken ... als je begrijpt wat ik bedoel ...quote:
Ik heb geen zusjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je niet wat voor een pil dat is? ZO niet, vraag je zusje. Zij is namelijk ook zeer actief en heeft deze pil al meerdere keren moeten gebruiken ... als je begrijpt wat ik bedoel ...
Hoe dan?! ze zijn nog maagd :Squote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Gewoon in de huiskamer neuken, TS.
Neuk haar voor de ogen van je moeder.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Ze komt vandaag langs, dit wordt awkward
Inderdaad, maar hij wees alle opties buiten het bed af. Hij wil het niet leren op andere plekken of zo. Terwijl het gewoon een kwestie van oefenen is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ze moeten ergens toch beginnen, Chai!?
In bed is gewoon fijn. Geen gekloot, hij moet gewoon doen wat hij wilt doen. Maar hij gaat er spijt van krijgen van seks. De moeder van ts heeft gelijk. Seks stelt sowieso niets voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij wees alle opties buiten het bed af. Hij wil het niet leren op andere plekken of zo. Terwijl het gewoon een kwestie van oefenen is.
Waarom ben je daar zo van overtuigd? Ken niemand met spijt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
In bed is gewoon fijn. Geen gekloot, hij moet gewoon doen wat hij wilt doen. Maar hij gaat er spijt van krijgen van seks. De moeder van ts heeft gelijk. Seks stelt sowieso niets voor.
Slaapkamer vloer. Geen spijt van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
In bed is gewoon fijn. Geen gekloot, hij moet gewoon doen wat hij wilt doen. Maar hij gaat er spijt van krijgen van seks. De moeder van ts heeft gelijk. Seks stelt sowieso niets voor.
Gast, het is fucking geil, tuurlijk stelt t wel wat voor :pquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jambers, daar zag je vaak hoe zo'n jong meisje dan ging neuken en het deed pijn en ze wilde stoppen. Terwijl die kerel nog even door wilt duwen. Relatie kapot. Hoeft niet altijd zo te gaan, maar dan nog is seks een zo'n belangrijk ding geworden in de ogen van velen. Maar het is gewoon een middel geworden, een middel voor plezier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo van overtuigd? Ken niemand met spijt.
eerste keer?quote:
Trek je hem er gelijk uit, als ze wilt stoppen en het doet pijn? Beter ga je het met iemand doen die iets kan hebben en niet voor het eerst gaat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gast, het is fucking geil, tuurlijk stelt t wel wat voor :p
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jambers, daar zag je vaak hoe zo'n jong meisje dan ging neuken en het deed pijn en ze wilde stoppen. Terwijl die kerel nog even door wilt duwen. Relatie kapot. Hoeft niet altijd zo te gaan, maar dan nog is seks een zo'n belangrijk ding geworden in de ogen van velen. Maar het is gewoon een middel geworden, een middel voor plezier.
[..]
eerste keer?
Dan geen pussy voor TS.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij wees alle opties buiten het bed af. Hij wil het niet leren op andere plekken of zo. Terwijl het gewoon een kwestie van oefenen is.
Eerst vingers gebruikenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Trek je hem er gelijk uit, als ze wilt stoppen en het doet pijn? Beter ga je het met iemand doen die iets kan hebben en niet voor het eerst gaat.
Tuurlijk, ik zou haar nooit pijn durven doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jambers, daar zag je vaak hoe zo'n jong meisje dan ging neuken en het deed pijn en ze wilde stoppen. Terwijl die kerel nog even door wilt duwen. Relatie kapot. Hoeft niet altijd zo te gaan, maar dan nog is seks een zo'n belangrijk ding geworden in de ogen van velen. Maar het is gewoon een middel geworden, een middel voor plezier.
[..]
eerste keer?
[..]
Trek je hem er gelijk uit, als ze wilt stoppen en het doet pijn? Beter ga je het met iemand doen die iets kan hebben en niet voor het eerst gaat.
Dan kan het wel, maar staar je er niet op blind seks is geen zak aan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou haar nooit pijn durven doen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan kan het wel, maar staar je er niet op blind seks is geen zak aan.
Jongeren denken dat het allemaal super is, omdat dat gezegd wordt. Maar je mag seks ook wel met een beetje nuance bekijken hoor.quote:
Ik vind het persoonlijk best super hoor, misschien moet je een andere partner zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jongeren denken dat het allemaal super is, omdat dat gezegd wordt. Maar je mag seks ook wel met een beetje nuance bekijken hoor.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jongeren denken dat het allemaal super is, omdat dat gezegd wordt. Maar je mag seks ook wel met een beetje nuance bekijken hoor.
10-80 Daar tussen in.quote:
Ja maar ts gaat voor het eerst aankloten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk best super hoor, misschien moet je een andere partner zoeken.
Jij kan seks sowieso niet objectief bekijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan kan het wel, maar staar je er niet op blind seks is geen zak aan.
Dus? Toen vond ik het ook al top.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
10-80 Daar tussen in.
[..]
Ja maar ts gaat voor het eerst aankloten.
Misschien dat het dan super is voor sommige. Ts lijkt me echter niet het figuur dat stevig in de schoenen staat. Tenminste als je je zo laat wegsturen door je moeder...quote:
Van te voren al betrapt worden door je moeder gaat je ook niet in de koude kleren zitten lijkt me.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Misschien dat het dan super is voor sommige. Ts lijkt me echter niet het figuur dat stevig in de schoenen staat.
Maar goed....
idd, letterlijk en figuurlijk falen deze ouders nuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is best wel sneu. Een ouder zou het juist moeten waarderen dat zijn/haar kind het tenminste veilig doet en er over nagedacht heeft.
Bad parenting.
Nee daarom gewoon zeggen dat je gaat neuken, en that's it punt uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van te voren al betrapt worden door je moeder gaat je ook niet in de koude kleren zitten lijkt me.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Misschien dat het dan super is voor sommige. Ts lijkt me echter niet het figuur dat stevig in de schoenen staat. Tenminste als je je zo laat wegsturen door je moeder...
Maar goed....
KLB / Meiden... Onmogelijk te begrijpenquote:
Hebben je ouders toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee daarom gewoon zeggen dat je gaat neuken, en that's it punt uit.
Zolang je hun huis woont...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hebben je ouders toch niks mee te maken?
Hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
KLB / Meiden... Onmogelijk te begrijpen
Je hebt in oktober pas leren uitkomen voor je gevoelens. Beter pak je het even rustig aan.
Mogen zij dus de activiteiten bepalen?quote:
Edit: je andere OP verkeerd gelezen, hoe vatte ze het op?quote:
Nee maar maken zij wel de regels zo wat....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mogen zij dus de activiteiten bepalen?
Zo werkt het niet
En dan al neuken.quote:
Ja, sorry, verkeerd gelezen. Hoe vatte ze het op?quote:
quote:
Dus je moest zeggen dat je haar niet leuk vond terwijl je niet gewoon kon zeggen dat je al een ander had?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Ineens wordt ze boos: "Nu al?!?!, je kent haar pas een paar weken!!" Wat ze natuurlijk weer niet weet is dat ik voor het "voorstellen" al een maand of 3 had gedate alleen 't was nog niet "officieel" Dus wat zegt ze, ze mag dus niet langskomen dit weekend godverdomme, en ze gooit verdomme de condooms in de vuilnisbak.
Beledigd en teleurgesteld.. Vrouwen.....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, sorry, verkeerd gelezen. Hoe vatte ze het op?
Heb 't in 't begin expres een beetje afgeschermd voor de rest, inmiddels weet iedereen ;t..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Dus je moest zeggen dat je haar niet leuk vond terwijl je niet gewoon kon zeggen dat je al een ander had?
ja mijn mam gaf me een taart met de tekst. "GOED DAT JE HET VEILIG DEED"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een preutse moeder heb jij! Ze zou juist mega happy moeten zijn dat je het veilig wil doen!
Condoom omkrijgen is nog geen pretje inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef J-Q het volgende:
Ik zou eerst maar eens oefenen om je lans omhoog te houden met condoom om TS. Dat is nog niet zo makkelijk.
heeft ze whapp?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Beledigd en teleurgesteld.. Vrouwen.....
Condoom omkrijgen is al een ramp idd.. En dan heb je hem om, moet je je tampeloeres nog omhoog zien te houden..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Condoom omkrijgen is nog geen pretje inderdaad
Daarom na 1 poging nooit meer gebruikt.
paas mij die whapp, ze is duidelijk klaar met jou en toe aan een alfa, zoals ik dusquote:
Ik ben getrouwd, dus dat probleem heb ik niet meer. Maar rotdingen zijn het.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef J-Q het volgende:
[..]
Condoom omkrijgen is al een ramp idd.. En dan heb je hem om, moet je je tampeloeres nog omhoog zien te houden..
Ik gebruik ze wel, maar das meer omdat ik de bezoekjes aan de GGD wil voorkomen.
Ze zijn ook te klein en te strak om aangenaam te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef J-Q het volgende:
[..]
Condoom omkrijgen is al een ramp idd.. En dan heb je hem om, moet je je tampeloeres nog omhoog zien te houden..
Ik gebruik ze wel, maar das meer omdat ik de bezoekjes aan de GGD wil voorkomen.
TS, en vond je moeder het lekker dat je haar met condoom nam?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef Zolder het volgende:
Niet op je 14e bij je eerste vriendinnetje al van je moeders condooms krijgen(En ze nog gebruiken ook
)
Niet weten dat de pil nog niet half zo groot is als een aspirinequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Sommige moeders zijn inderdaad werkelijk zo dom als een kapotgereden herfstblaadje in een hoopje caviapoep.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:47 schreef AMangold het volgende:
[..]
Niet weten dat de pil nog niet half zo groot is als een aspirine![]()
Oke, maar best naïef van je moeder dat ze het zo denkt te voorkomen.. Beter je kind een doosje condooms geven en er zeker van zijn dat als ze het willen doen ze het veilig doen.. Dan het je kind verbieden en 9 maanden later met je kleinkind in je handen zitten en ondertussen je zoon helpen van zijn soa's af te helpen komen
Vergeet haar bladerdeeg niet netjes af te romen met lauwe koksroom.quote:
Nee, toen ze langskwam deed ze echt overdreven aardig, ging ze skeere vragen stellen van hoe hebben jullie elkaar ontmoet enzoquote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Negeer haar, het is een afleidingsmanoeuvre. Focus.
Je probeert je af te leiden van je vriendinnetje. En jullie te indoctrineren met aseksuele gedachtes zodat jullie iig vandaag nog van elkaar afblijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, toen ze langskwam deed ze echt overdreven aardig, ging ze skeere vragen stellen van hoe hebben jullie elkaar ontmoet enzoZe ging ook vragen aan die meid of ze al eerder een vriendje had gehad en shit
[..]
Hoe bedoel je?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef KapiteinKoala het volgende:
Dat is vrij normaal hoor. Die van mij vond na een halfjaar al heel erg vroeg.
Zoals die spongeboss bedoel jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Je probeert je af te leiden van je vriendinnetje. En jullie te indoctrineren met aseksuele gedachtes zodat jullie iig vandaag nog van elkaar afblijven.
Dat is ook zeer zielig voor die vriend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Moeder van een vriendin van mij vond het heel zielig voor haar vriend dat ze na 7 maanden nog geen seks hadden gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |