quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Piye het volgende:
Vraag of ze liever heeft dat je haar zonder bescherming in een steegje uit elkaar trekt. Gebruik die bewoording.
Een vuurspuwend kleinkind wil iedereen wel, maar niet als ze er zelf mee verast worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:49 schreef eend112 het volgende:
Je moet haar gewoon verassen met een kleinkind, "dit wilde je toch?"
16quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef -Buttercup het volgende:
Hoe uit ben je? Overigens, buitenseks
Haha oud bedoelde ik dus idd, sorry, niet helemaal wakker meer.quote:
Wrom eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Haha oud bedoelde ik dus idd, sorry, niet helemaal wakker meer.
Nieuwsgierigheid, waarom je moeder zich daarmee bemoeit.quote:
Ik werd afgesnauwd toen ik om uitleg vroegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid, waarom je moeder zich daarmee bemoeit.
Kun je niet naar haar huis?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik werd afgesnauwd toen ik om uitleg vroeg
Een draak?!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Een vuurspuwend kleinkind wil iedereen wel
Zegt dat iets over hem of iets over je zusje?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef BozeHaas het volgende:
Heb je deze brede man ook weer, zelfs mijn zusje is breder.
Zegt wat over hem .quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zegt dat iets over hem of iets over je zusje?
Want ze moeder gaat stiekem op em zitten vannacht ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Grr. het volgende:
Je moeder is jaloers
Vergeet niet je kamerdeur op slot te doen vannacht, TS.
Hij moest lachen, zegt ie op sarcastische toon "je moeder heeft gelijk"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Bespreek het met je vader en laat hem vervolgens een weekendje weg gaan met je moeder.
Ze heeft de zak eruit gehaald en hem dichtgeknoopt.. Waar die nu is weet ik niet en ik ga er ook niet tussen zoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:13 schreef SchoneZoon het volgende:
Haal die condooms uit de vuilnisbak? Ze zitten toch nog in het doosje?
Ik probeer dezequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:18 schreef Sauslepel het volgende:
Wel een ernstige moeder. Maar je kunt toch aan je moeder uitleggen dat je al langere tijd met het meisje bezig was.
Tevens is het belangrijk om te zeggen dat je niets van plan was, maar dat je het liever veilig doet mocht het er van komen. Bovendien is het belangrijk om te zeggen dat je dit allemaal uit respect voor het meisje doet.
Als het goed is heb je morgen een pakket aan verschillende condooms op je bureau staan, met een kaartje eraan waar op staat "Sorry van gister, groetjes mam".
Als dit niet werkt boek je een hotel en neem je je meisje daar mee naar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |