Totdat je moeder begreep dat je hommo was .....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:49 schreef Roburtt het volgende:
Tijd geleden gehoord van m'n pa dat m'n moeder ook condooms van me had gevonden toen ik 16 was. Vond ze niet leuk, maar was wel blij dat ik het met condoom deed.
Haha goeie mangquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:51 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Totdat je moeder begreep dat je hommo was .....
Ik snap dat je het frustrerend vindt om maagd te zijn maar hou je inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Verder is jouw homosensuele geaardheid verder jouw ding ....
whahah daar stat ckr en plaatje vn een piemel in xddddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef LissaZuid het volgende:
TS mag hoofdstuk 21 biologie niet uitvoeren van zijn mamie![]()
Waarom zou ik gefrustreerd zijn over iets wat ik niet ben? Wist niet dat jouw homosensuele gevoelens zo gevoelig waren dat je er nog niet klaar voor bent, dat dit aan de grote klok gehangen mag worden. Mijn excuses!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik snap dat je het frustrerend vindt om maagd te zijn maar hou je in
En hier is duidelijk iemand die nog nooit de pil heeft gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Prik gaatjes in de condooms van je vader of vervang de pil van je moeder door aspirine, dat zal ze leren!
Ah ik zie het al, je wilt dat ik gay bent omdat je seks met me wilt. Sorry maar ik moet je teleur stellen. Vraag maar aan je moeder waaromquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:04 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn over iets wat ik niet ben? Wist niet dat jouw homosensuele gevoelens zo gevoelig waren dat je er nog niet klaar voor bent, dat dit aan de grote klok gehangen mag worden. Mijn excuses!
Ach, je kan iig nog oraal bevredigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, gaat we vrijdag naar toe. Maar werkt toch niet meteen?
Wrong, true en deels truequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:39 schreef very het volgende:
TS is een klein kind, maagd en heeft kutouders
Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en zij geeft aan dat jij ook aan mijn moeder hebt opgebiecht dat je homo bent. Ook heeft ze duidelijk aangeven dat ik geen hommo ben net als jij en dat het voor jou dus geen zin heeft om achter mij aan te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ah ik zie het al, je wilt dat ik gay bent omdat je seks met me wilt. Sorry maar ik moet je teleur stellen. Vraag maar aan je moeder waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |