Dat ze niet mag komen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je het meisje al het slechte nieuws gegeven?
quote:
Dit ja, of in ieder geval iets van die strekkingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Piye het volgende:
Vraag of ze liever heeft dat je haar zonder bescherming in een steegje uit elkaar trekt. Gebruik die bewoording.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee jij mag niet in haar komen
Wat heb je dan gezegd?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezegd dat het niet mag van m'n ma, das een beetje grof
Condoom omdoen bij anaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk waren het anaal condooms en is de moeder van TS boos dat ze een homo heeft gebaard.
Volgens mij kun je sneller aids krijgen van anale seks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Condoom omdoen bij anaal.
Sowieso anaal.
Sodomieten.
Daarom gewoon niet doen. Bij voorkeur sowieso geen mensen met aids neuken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij kun je sneller aids krijgen van anale seks.
Dit!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is best wel sneu. Een ouder zou het juist moeten waarderen dat zijn/haar kind het tenminste veilig doet en er over nagedacht heeft.
Bad parenting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |