dat gebeurt wel vaker bij geestelijk gehandicapte familiesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom lopen die kinderen op blote voeten?
Meh, het liefst gewoon in m'n eigen of haar bedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef Waterloos het volgende:
Terechte klacht!
Mocht ze blijven zeiken, dan zou ik in een goedkoop hotel overnachten om daar je vriendin van binnen beter te leren kennen.
Ik deed het destijds in m'n garage, voldoet ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, het liefst gewoon in m'n eigen of haar bedValt ook niet op ff een hotel boeken
Lekker romantisch voor de 1e keerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:42 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik deed het destijds in m'n garage, voldoet ook
Wat een bekrompen gedachtegang zeg. Waarom zoveel waarde hechten aan een bed?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, het liefst gewoon in m'n eigen of haar bedValt ook niet op ff een hotel boeken
Jij kent mijn garage duidelijk nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker romantisch voor de 1e keer_!
Wat zou er nog meer zijn dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Alsof de enige optie buiten een bed per se op straat is.
Seks doe je me maar mooi binnen, ik hoef niemand neukend in de bosjes te zien als ik mijn avondwandeling maak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bed is lekker warm en zachtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Elke plek?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat zou er nog meer zijn dan?
Juist, want ik zit er niet op te wachten jou buiten te zien zwaaien met je penis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bed is lekker warm en zacht
Het is of bed of op openbaar terrein waar je er anderen mee lastig valt? Oh ok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Juist, want ik zit er niet op te wachten jou buiten te zien zwaaien met je penis.
Sowieso maak ik me hier wel zorgen om in 2050 is het misschien hartstikke normaal dat je straten hebt waarin je mag seksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |