Totdat je moeder begreep dat je hommo was .....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:49 schreef Roburtt het volgende:
Tijd geleden gehoord van m'n pa dat m'n moeder ook condooms van me had gevonden toen ik 16 was. Vond ze niet leuk, maar was wel blij dat ik het met condoom deed.
Haha goeie mangquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:51 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Totdat je moeder begreep dat je hommo was .....
Ik snap dat je het frustrerend vindt om maagd te zijn maar hou je inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Verder is jouw homosensuele geaardheid verder jouw ding ....
whahah daar stat ckr en plaatje vn een piemel in xddddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:57 schreef LissaZuid het volgende:
TS mag hoofdstuk 21 biologie niet uitvoeren van zijn mamie![]()
Waarom zou ik gefrustreerd zijn over iets wat ik niet ben? Wist niet dat jouw homosensuele gevoelens zo gevoelig waren dat je er nog niet klaar voor bent, dat dit aan de grote klok gehangen mag worden. Mijn excuses!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik snap dat je het frustrerend vindt om maagd te zijn maar hou je in
En hier is duidelijk iemand die nog nooit de pil heeft gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Prik gaatjes in de condooms van je vader of vervang de pil van je moeder door aspirine, dat zal ze leren!
Ah ik zie het al, je wilt dat ik gay bent omdat je seks met me wilt. Sorry maar ik moet je teleur stellen. Vraag maar aan je moeder waaromquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:04 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn over iets wat ik niet ben? Wist niet dat jouw homosensuele gevoelens zo gevoelig waren dat je er nog niet klaar voor bent, dat dit aan de grote klok gehangen mag worden. Mijn excuses!
Ach, je kan iig nog oraal bevredigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, gaat we vrijdag naar toe. Maar werkt toch niet meteen?
Wrong, true en deels truequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:39 schreef very het volgende:
TS is een klein kind, maagd en heeft kutouders
Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en zij geeft aan dat jij ook aan mijn moeder hebt opgebiecht dat je homo bent. Ook heeft ze duidelijk aangeven dat ik geen hommo ben net als jij en dat het voor jou dus geen zin heeft om achter mij aan te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ah ik zie het al, je wilt dat ik gay bent omdat je seks met me wilt. Sorry maar ik moet je teleur stellen. Vraag maar aan je moeder waarom
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en zij geeft aan dat jij ook aan mijn moeder hebt opgebiecht dat je homo bent. Ook heeft ze duidelijk aangeven dat ik geen hommo ben net als jij en dat het voor jou dus geen zin heeft om achter mij aan te gaan.
TS er zijn genoeg clubs waar jij aan je gerief kan komen ....
Ja want de pil lijkt op aspirine.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Prik gaatjes in de condooms van je vader of vervang de pil van je moeder door aspirine, dat zal ze leren!
Gast, ze is net 15....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef J-Q het volgende:
Gewoon volblaffen en een morning aftertje laten innemen.
quote:
Ik neem aan dat jij ook rond die leeftijd bent dan? Dus wat nou "ik ben geen klein kind"?quote:
Ik ben hartstikke volwassen met 16 jaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:20 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat jij ook rond die leeftijd bent dan? Dus wat nou "ik ben geen klein kind"?
woon je op jezelf? Nee. Dus helaas, die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke volwassen met 16 jaar
Als je echt volwassen was ging je wel een goed gesprek aan met je moeder. Dat je je meisje gewoon gaat uitwonen, met het risico dat zij dan oma wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke volwassen met 16 jaar
Ga ik ook, alleen niet hoe jij 't zegtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:26 schreef J-Q het volgende:
[..]
Als je echt volwassen was ging je wel een goed gesprek aan met je moeder. Dat je je meisje gewoon gaat uitwonen, met het risico dat zij dan oma wordt.
Kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:08 schreef Playin-g het volgende:
[..]
En hier is duidelijk iemand die nog nooit de pil heeft gezien
En hij dan zeker de erfenis delenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hij is wel zo volwassen dat hij netjes condooms koopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:23 schreef very het volgende:
[..]
woon je op jezelf? Nee. Dus helaas, die vlieger gaat niet op.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is wel zo volwassen dat hij netjes condooms koopt.
Je bent wel nogal geobsedeerd met homofielen he? Rij je ook in een Hummer ter compensatie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en zij geeft aan dat jij ook aan mijn moeder hebt opgebiecht dat je homo bent. Ook heeft ze duidelijk aangeven dat ik geen hommo ben net als jij en dat het voor jou dus geen zin heeft om achter mij aan te gaan.
TS er zijn genoeg clubs waar jij aan je gerief kan komen ....
Hummerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent wel nogal geobsedeerd met homofielen he? Rij je ook in een Hummer ter compensatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
HummerMaar ze bestaan nog wel dus hij zou er nog in kunnen rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Dan heeft hij huisarrest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Piye het volgende:
Vraag of ze liever heeft dat je haar zonder bescherming in een steegje uit elkaar trekt. Gebruik die bewoording.
Mja, maar die oude dingen kunnen nog amper compenseren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ze bestaan nog wel dus hij zou er nog in kunnen rijden.
Geen obsessie, maar stel slechts vast dat een deel van jullie tot die orde behoort. Verder rij ik geen Hummer ..... dat is meer voor een gefrustreerd wijf als jij dat bang is om met een normale auto aan het verkeer deel te nemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent wel nogal geobsedeerd met homofielen he? Rij je ook in een Hummer ter compensatie?
Lukt het hosselen niet zo goed?quote:
Ja voor een prikkie bij de dumpshop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ze bestaan nog wel dus hij zou er nog in kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:21 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Geen obsessie, maar stel slechts vast dat een deel van jullie tot die orde behoort. Verder rij ik geen Hummer ..... dat is meer voor een gefrustreerd wijf als jij dat bang is om met een normale auto aan het verkeer deel te nemen.
Ik heb een vriendin, dus lukt prima, ik heb er alleen nog nooit op gelet hoe die pil eruit ziet als ze hem inneemtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lukt het hosselen niet zo goed?
Aah netjes np dan toch? Het zijn vaak kleine ronde pilletjes die in een soort blister zitten in rijen. Ze hebben ook verschillende kleurtjes soms.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, dus lukt prima, ik heb er alleen nog nooit op gelet hoe die pil eruit ziet als ze hem inneemt
geboortedatum: 28-03-1990quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef dimmak het volgende:
Ik vul die chick wel ff. PM haar nummer maar.
Nog een jaar wachten dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
geboortedatum: 28-03-1990
Ze is 15..... Jij lijkt mij een beetje te oud.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ga naar een homoontmoetingsplaats en loop een soa op.
Leg daarna tijdens het eten je rode schilferige afscheiding lekkende eenogige slang op tafel en zeg "dit komt er nu van, jij vuile conservatief". Daarna pis je in haar kont.
Ja ik wilde je enkel behoeden voor een proces aan je broek.quote:
TS neukt met minderjarigenquote:
Als het van haar ouders mag is het prima hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik wilde je enkel behoeden voor een proces aan je broek.
Bedankt voor het meedenken boss.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik wilde je enkel behoeden voor een proces aan je broek.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:01 schreef snakelady het volgende:
Wat een verschrikkelik domme moeder heb jij.
Ze zou juist blij moeten zijn dat je het veilig wil doen.
Ik zal dat soort ouders echt nooit begrijpen, je kan je kinderen nooit tegen houden om seks te hebben, hooguit uitleggen dat het verstandig is te wachten en om het veilig te doen.
Boos worden zal echt geen een tiener tegenhouden om seks te hebben.
16 is niet meer minderjarig geloof ik. Met 16 mag je een 16 jarige seks hebben en iemand van 19 mag dat ook met iemand van 16. Althans dacht ik, pin me daar niet op vast... Jij bent dus meerderjarig in de leeftijd voor seks, maar omdat 15/16 geen groot verschil is, is dat niet strafbaar mits op vrijwilliger basis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ts is zelf ook minderjarig, en allebei maagd dusja...
Zoiets zei ik net al, maar als pap en mam er geen probleem van maken mag het op 23 jarige leeftijd ook nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
16 is niet meer minderjarig geloof ik. Met 16 mag je een 16 jarige seks hebben en iemand van 19 mag dat ook met iemand van 16. Althans dacht ik, pin me daar niet op vast... Jij bent dus meerderjarig in de leeftijd voor seks, maar omdat 15/16 geen groot verschil is, is dat niet strafbaar mits op vrijwilliger basis.
WANNEER IS SEKS STRAFBAAR?
Kinderen tot 12 jaar zijn voor de wet altijd beschermd. Het is verboden om seks te hebben met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. Is die persoon bijvoorbeeld 30, dan kan het wel een probleem worden. Vanaf 16 jaar is het niet verboden om seks te hebben (op vrijwillige basis natuurlijk).
Ja dit vind ik ook wel apart eigenlijk, mijn vader bleef maar altijd zeuren of ik geen condooms nodig had. Maar heb ooit een pakje gekocht, het stof staat erop en ik zal ze nooit gebruiken, weet niet eens waarom ik ze gekocht heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeg over een maand of twee tegen je ma dat ze zwanger is omdat zij de condooms weggooide.
Jeez, hoe stom kan een ouder zijn, is je kind zo verstandig condooms te gebruiken ga je flippen.
15/23 is wel een redelijk groot verschil je zult dus wel toestemming ouders nodig hebben. Ik zou mijn dochter van 15 geen toestemming geven te neuken met een kerel van 23.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoiets zei ik net al, maar als pap en mam er geen probleem van maken mag het op 23 jarige leeftijd ook nog.
Toen ik 15 was ging ik inderdaad altijd eerst toestemming vragen aan mijn vader om te vragen of ik mocht neuken. En ik gaf altijd de tijd en locatie door, ik deed het nooit stiekem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
15/23 is wel een redelijk groot verschil je zult dus wel toestemming ouders nodig hebben. Ik zou mijn dochter van 15 geen toestemming geven te neuken met een kerel van 23.
Ik geloof ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik 15 was ging ik inderdaad altijd eerst toestemming vragen aan mijn vader om te vragen of ik mocht neuken. En ik gaf altijd de tijd en locatie door, ik deed het nooit stiekem.
quote:
Met een kerel van 23 trouwens? Want daar ging het om he....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik 15 was ging ik inderdaad altijd eerst toestemming vragen aan mijn vader om te vragen of ik mocht neuken. En ik gaf altijd de tijd en locatie door, ik deed het nooit stiekem.
Ja. Dat vond mijn vader ook beter dan een puisterige puber.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Met een kerel van 23 trouwens? Want daar ging het om he....
Gelukkig heb ik er een van deze.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Dat vond mijn vader ook beter dan een puisterige puber.
Ook zonder toestemming kan een 23 jarige er zonder straf vanaf komen (mits geen gezagsverhouding -> dokter, leraar, bijles e.d.) als na de gesprekken met dochter blijkt dat ze het lekker vond met haar volle verstand heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook wel apart eigenlijk, mijn vader bleef maar altijd zeuren of ik geen condooms nodig had. Maar heb ooit een pakje gekocht, het stof staat erop en ik zal ze nooit gebruiken, weet niet eens waarom ik ze gekocht heb eigenlijk.
[..]
15/23 is wel een redelijk groot verschil je zult dus wel toestemming ouders nodig hebben. Ik zou mijn dochter van 15 geen toestemming geven te neuken met een kerel van 23.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Kan dus nog gewoon anaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er een van deze.
[ afbeelding ]
Beetje onhygiënisch hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er een van deze.
[ afbeelding ]
Terecht. Die pubertjes weten niet waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Dat vond mijn vader ook beter dan een puisterige puber.
dat gebeurt wel vaker bij geestelijk gehandicapte familiesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom lopen die kinderen op blote voeten?
Meh, het liefst gewoon in m'n eigen of haar bedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef Waterloos het volgende:
Terechte klacht!
Mocht ze blijven zeiken, dan zou ik in een goedkoop hotel overnachten om daar je vriendin van binnen beter te leren kennen.
Ik deed het destijds in m'n garage, voldoet ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, het liefst gewoon in m'n eigen of haar bedValt ook niet op ff een hotel boeken
Lekker romantisch voor de 1e keerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:42 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik deed het destijds in m'n garage, voldoet ook
Wat een bekrompen gedachtegang zeg. Waarom zoveel waarde hechten aan een bed?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, het liefst gewoon in m'n eigen of haar bedValt ook niet op ff een hotel boeken
Jij kent mijn garage duidelijk nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker romantisch voor de 1e keer_!
Wat zou er nog meer zijn dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Alsof de enige optie buiten een bed per se op straat is.
Seks doe je me maar mooi binnen, ik hoef niemand neukend in de bosjes te zien als ik mijn avondwandeling maak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bed is lekker warm en zachtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Elke plek?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat zou er nog meer zijn dan?
Juist, want ik zit er niet op te wachten jou buiten te zien zwaaien met je penis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bed is lekker warm en zacht
Het is of bed of op openbaar terrein waar je er anderen mee lastig valt? Oh ok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Juist, want ik zit er niet op te wachten jou buiten te zien zwaaien met je penis.
Sowieso maak ik me hier wel zorgen om in 2050 is het misschien hartstikke normaal dat je straten hebt waarin je mag seksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |