quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en zij geeft aan dat jij ook aan mijn moeder hebt opgebiecht dat je homo bent. Ook heeft ze duidelijk aangeven dat ik geen hommo ben net als jij en dat het voor jou dus geen zin heeft om achter mij aan te gaan.
TS er zijn genoeg clubs waar jij aan je gerief kan komen ....
Ja want de pil lijkt op aspirine.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Prik gaatjes in de condooms van je vader of vervang de pil van je moeder door aspirine, dat zal ze leren!
Gast, ze is net 15....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef J-Q het volgende:
Gewoon volblaffen en een morning aftertje laten innemen.
quote:
Ik neem aan dat jij ook rond die leeftijd bent dan? Dus wat nou "ik ben geen klein kind"?quote:
Ik ben hartstikke volwassen met 16 jaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:20 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat jij ook rond die leeftijd bent dan? Dus wat nou "ik ben geen klein kind"?
woon je op jezelf? Nee. Dus helaas, die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke volwassen met 16 jaar
Als je echt volwassen was ging je wel een goed gesprek aan met je moeder. Dat je je meisje gewoon gaat uitwonen, met het risico dat zij dan oma wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke volwassen met 16 jaar
Ga ik ook, alleen niet hoe jij 't zegtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:26 schreef J-Q het volgende:
[..]
Als je echt volwassen was ging je wel een goed gesprek aan met je moeder. Dat je je meisje gewoon gaat uitwonen, met het risico dat zij dan oma wordt.
Kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:08 schreef Playin-g het volgende:
[..]
En hier is duidelijk iemand die nog nooit de pil heeft gezien
En hij dan zeker de erfenis delenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Prik gaatjes in de condooms van je vader of vervang de pil van je moeder door aspirine, dat zal ze leren!
Hij is wel zo volwassen dat hij netjes condooms koopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:23 schreef very het volgende:
[..]
woon je op jezelf? Nee. Dus helaas, die vlieger gaat niet op.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is wel zo volwassen dat hij netjes condooms koopt.
Je bent wel nogal geobsedeerd met homofielen he? Rij je ook in een Hummer ter compensatie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en zij geeft aan dat jij ook aan mijn moeder hebt opgebiecht dat je homo bent. Ook heeft ze duidelijk aangeven dat ik geen hommo ben net als jij en dat het voor jou dus geen zin heeft om achter mij aan te gaan.
TS er zijn genoeg clubs waar jij aan je gerief kan komen ....
Hummerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent wel nogal geobsedeerd met homofielen he? Rij je ook in een Hummer ter compensatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
HummerMaar ze bestaan nog wel dus hij zou er nog in kunnen rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Dan heeft hij huisarrest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Piye het volgende:
Vraag of ze liever heeft dat je haar zonder bescherming in een steegje uit elkaar trekt. Gebruik die bewoording.
Mja, maar die oude dingen kunnen nog amper compenseren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ze bestaan nog wel dus hij zou er nog in kunnen rijden.
Geen obsessie, maar stel slechts vast dat een deel van jullie tot die orde behoort. Verder rij ik geen Hummer ..... dat is meer voor een gefrustreerd wijf als jij dat bang is om met een normale auto aan het verkeer deel te nemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent wel nogal geobsedeerd met homofielen he? Rij je ook in een Hummer ter compensatie?
Lukt het hosselen niet zo goed?quote:
Ja voor een prikkie bij de dumpshop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ze bestaan nog wel dus hij zou er nog in kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:21 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Geen obsessie, maar stel slechts vast dat een deel van jullie tot die orde behoort. Verder rij ik geen Hummer ..... dat is meer voor een gefrustreerd wijf als jij dat bang is om met een normale auto aan het verkeer deel te nemen.
Ik heb een vriendin, dus lukt prima, ik heb er alleen nog nooit op gelet hoe die pil eruit ziet als ze hem inneemtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lukt het hosselen niet zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |