quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Misschien dat het dan super is voor sommige. Ts lijkt me echter niet het figuur dat stevig in de schoenen staat. Tenminste als je je zo laat wegsturen door je moeder...
Maar goed....
KLB / Meiden... Onmogelijk te begrijpenquote:
Hebben je ouders toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee daarom gewoon zeggen dat je gaat neuken, en that's it punt uit.
Zolang je hun huis woont...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hebben je ouders toch niks mee te maken?
Hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
KLB / Meiden... Onmogelijk te begrijpen
Je hebt in oktober pas leren uitkomen voor je gevoelens. Beter pak je het even rustig aan.
Mogen zij dus de activiteiten bepalen?quote:
Edit: je andere OP verkeerd gelezen, hoe vatte ze het op?quote:
Nee maar maken zij wel de regels zo wat....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mogen zij dus de activiteiten bepalen?
Zo werkt het niet
En dan al neuken.quote:
Ja, sorry, verkeerd gelezen. Hoe vatte ze het op?quote:
quote:
Dus je moest zeggen dat je haar niet leuk vond terwijl je niet gewoon kon zeggen dat je al een ander had?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Ineens wordt ze boos: "Nu al?!?!, je kent haar pas een paar weken!!" Wat ze natuurlijk weer niet weet is dat ik voor het "voorstellen" al een maand of 3 had gedate alleen 't was nog niet "officieel" Dus wat zegt ze, ze mag dus niet langskomen dit weekend godverdomme, en ze gooit verdomme de condooms in de vuilnisbak.
Beledigd en teleurgesteld.. Vrouwen.....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, sorry, verkeerd gelezen. Hoe vatte ze het op?
Heb 't in 't begin expres een beetje afgeschermd voor de rest, inmiddels weet iedereen ;t..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Dus je moest zeggen dat je haar niet leuk vond terwijl je niet gewoon kon zeggen dat je al een ander had?
ja mijn mam gaf me een taart met de tekst. "GOED DAT JE HET VEILIG DEED"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een preutse moeder heb jij! Ze zou juist mega happy moeten zijn dat je het veilig wil doen!
Condoom omkrijgen is nog geen pretje inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef J-Q het volgende:
Ik zou eerst maar eens oefenen om je lans omhoog te houden met condoom om TS. Dat is nog niet zo makkelijk.
heeft ze whapp?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Beledigd en teleurgesteld.. Vrouwen.....
Condoom omkrijgen is al een ramp idd.. En dan heb je hem om, moet je je tampeloeres nog omhoog zien te houden..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Condoom omkrijgen is nog geen pretje inderdaad
Daarom na 1 poging nooit meer gebruikt.
paas mij die whapp, ze is duidelijk klaar met jou en toe aan een alfa, zoals ik dusquote:
Ik ben getrouwd, dus dat probleem heb ik niet meer. Maar rotdingen zijn het.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef J-Q het volgende:
[..]
Condoom omkrijgen is al een ramp idd.. En dan heb je hem om, moet je je tampeloeres nog omhoog zien te houden..
Ik gebruik ze wel, maar das meer omdat ik de bezoekjes aan de GGD wil voorkomen.
Ze zijn ook te klein en te strak om aangenaam te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef J-Q het volgende:
[..]
Condoom omkrijgen is al een ramp idd.. En dan heb je hem om, moet je je tampeloeres nog omhoog zien te houden..
Ik gebruik ze wel, maar das meer omdat ik de bezoekjes aan de GGD wil voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |