wat een baasquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Je gaat toch niet met een Lidl tasje door het dorp lopen wtf moet de buurt wel niet denken dat je geld op is of zo.
Waarom zou je dat niet doen? Ik ga ook eigenlijk altijd naar de AH, maar durf gerust met een aldi of lidl tas te lopen hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Je gaat toch niet met een Lidl tasje door het dorp lopen wtf moet de buurt wel niet denken dat je geld op is of zo.
ga eens ergens anders vervelend doenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dus. Je noemt haar nu opnieuw Jezus wat incorrect is.
Weet ik het reputatieschade togquote:Op maandag 13 januari 2014 16:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Ik ga ook eigenlijk altijd naar de AH, maar durf gerust met een aldi of lidl tas te lopen hoorPrima winkels
Respecteer mijn rechterhand.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga eens ergens anders vervelend doen
Jezus manquote:
Nou ja, het standaard volk wat bij de aldi en Lidl loopt is wel echt om te huilenquote:
Bedankt. Ik ben blij dat het weer goed loopt tussen ons beide. Al heb ik geen moment overwogen om van mijn geloof af te vallenquote:
Ik moest dat betalen aan ze, maar nu krijg ik het weer terug.quote:Beste Typisch,
Graag willen wij je laten weten, dat je tegoed van ¤ 78,45 is overgemaakt naar je rekening. Je vindt dit terug onder Mijn administratie op Mijn wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben blij dat het weer goed loopt tussen ons beide. Al heb ik geen moment overwogen om van mijn geloof af te vallen
okequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk niet zo. Leg eens uit Typisch.
Dit dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het standaard volk wat bij de aldi en Lidl loopt is wel echt om te huilen
Jij krijgt altijd geld terugquote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
[..]
Ik moest dat betalen aan ze, maar nu krijg ik het weer terug.
Dat wel jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het standaard volk wat bij de aldi en Lidl loopt is wel echt om te huilen
Ik vind het personeel bij de Aldi wel een stuk vriendelijker altijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit dus.
Hier bij de ALdi lopen altijd van die smerige ongewassen Turken voor die stinken .
Of schreeuwende dikke asocialen en je moet je eten uit dozen trekken. Niet bepaald iets waar je vrijwillig komt toch?
dit dusquote:Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Aldi is wel duidelijk kutter dan de Lidl in elk opzicht, maar het kan mij beide niet schelen.
#Yolo, #Beroepspauper
Gewoon alleen maar A-merken idd maar mattie ik zeg je dit sommige dingen zijn echt lekkerder van Lidl .quote:Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink als ik energy drink ook alleen maar redbull anders voel ik me te pauper
Die groene energyquote:Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink als ik energy drink ook alleen maar redbull anders voel ik me te pauper
Ben nog nooit bij de Aldi of de Lidl geweest dus kan er niet over meepraten. Bij AH heb je soms kassameisjes die niet echt zin hebben in hun baanquote:
zoals watquote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar A-merken idd maar mattie ik zeg je dit sommige dingen zijn echt lekkerder van Lidl .
Nee, gadverdammequote:
hoezo?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat wel jaDie wijven aan de kassa zijn ook erg.
Maar die zijn (meestal) wel lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij de Aldi of de Lidl geweest dus kan er niet over meepraten. Bij AH heb je soms kassameisjes die niet echt zin hebben in hun baan
Ik word er rustig van op de een of andere manierquote:Op maandag 13 januari 2014 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg jammer genoeg nooit energie van energy drink
Gewoon, ranzige wijven.quote:
quote:
Aldi en LIDL zijn echt niet aantoonbaar goedkoper hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Ezell het volgende:
Aldi en Lidl zijn gewoon prima supermarkten. Kan mij het schelen wat voor mensen daar komen of werken. Doe er liever boodschappen dan bij de Albert Heijn. Scheelt mij een hoop geld.
Voor het groente en fruit is het goed ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Ezell het volgende:
Aldi en Lidl zijn gewoon prima supermarkten. Kan mij het schelen wat voor mensen daar komen of werken. Doe er liever boodschappen dan bij de Albert Heijn. Scheelt mij een hoop geld.
Deze drogreden heb ik nooit begrepen. Zolang ik kan pinnen/geld terugkrijg wat maakt mij de vrouw achter de kassa dan uit?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Het klopt wel hoor
Zit bij ons in de Aldi ook een vent achter de kassa, die ziet eruit alsof hij een half jaar in een grot heeft gewoond.
Ik koop vooral groente en fruit. Daarvan weet ik dat het veel scheelt.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldi en LIDL zijn echt niet aantoonbaar goedkoper hoor.
Misschien bepaalde specifieke artikelen maar dan nog, kun je ook Euroshopper halen dat kost ook geen fuck.
Haha. Het is voor mij ook niet een reden om er niet te komen hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze drogreden heb ik nooit begrepen. Zolang ik kan pinnen/geld terugkrijg wat maakt mij de vrouw achter de kassa dan uit?
Kun je dan niet beter naar de markt gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik koop vooral groente en fruit. Daarvan weet ik dat het veel scheelt.
uh, jawelquote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldi en LIDL zijn echt niet aantoonbaar goedkoper hoor.
Misschien bepaalde specifieke artikelen maar dan nog, kun je ook Euroshopper halen dat kost ook geen fuck.
Lidl heeft prima producten, ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de Aldi nog wel wat achterlopen maar de Lidl vind ik echt een prima winkel geworden.
o heb geen vaatwasserquote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
Oh Inso wat ik altijd wel laat halen en die uit consumentenbond test beste naar voren komen zijn de W5-vaatwastabletjes.
Geen idee wanneer die is. Tevens op een kutlocatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar de markt gaan.
Was je nog oldskool af?quote:
Ze claimen dat.quote:
Euroshopper ja, maar we hadden het nu over degelijke productenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze claimen dat.
Maar veel dingen zijn duurder dan Euroshopper zoals boter, de melk, kaas dus in hoeverre dat ook echt klopt is maar de vraag.
ja leuk maar euroshopper is dan nog minder dan de meeste lidl producten imoquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze claimen dat.
Maar veel dingen zijn duurder dan Euroshopper zoals boter, de melk, kaas dus in hoeverre dat ook echt klopt is maar de vraag.
Ik zou er wel gek van worden om dat elke dag te moeten doen.quote:
hoiquote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er wel gek van worden om dat elke dag te moeten doen.
Dan ga je dus een andere discussie aan namelijk over kwaliteit, het ging even puur om de prijsverschillen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Euroshopper ja, maar we hadden het nu over degelijke producten
hoezo tis zo gebeurtquote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er wel gek van worden om dat elke dag te moeten doen.
is goed elanquote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ga je dus een andere discussie aan namelijk over kwaliteit, het ging even puur om de prijsverschillen.
Waarmee je dus niet perse goedkoper bent als je naar de LIDL of ALDI gaat.
Hoiquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh oké man.
Gewoon je ouders vragen of zo tog.
Dit jaquote:
Ja, jij drinkt uit de fles. scheelt glazen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar echt, ik was hooguit 10 minuten per dag af?
anders gewoon 1 glas per dag tochquote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij drinkt uit de fles. scheelt glazen.
Hier staan er eind van de dag echt 10 glazen, 5 borden, 4 kopjes, en 20 messen naast de vaatwasserquote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anders gewoon 1 glas per dag toch
nee manquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi![]()
Als student is het anders natuurlijkAl zou ik gewoon een gezamelijke vaatwasser kopen dan
had ik toen ik nog alleen zat ook. en dan 1 keer per week eens opruimenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier staan er eind van de dag echt 10 glazen, 5 borden, 4 kopjes, en 20 messen naast de vaatwasser
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:00 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jgt_woedeaanval.html
gvd
Ik zie dit nu pas, geloof het of niet, het is nog herkenbaar ook. Heb pas geleden nog mijn standaard kapot getrapt omdat die idiote kutfiets steeds omwaaide door de wind. Nou, toen heeft hij zijn lesje wel geleerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Repost, tevens is dat rodawa met zijn krantjes.
Een mini-vaatwasser?quote:
Door hoeveel mensen? Sowieso pak je wel sneller iets nieuws met een wasmachine. Ik heb eigenlijk niks tegen afwassen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier staan er eind van de dag echt 10 glazen, 5 borden, 4 kopjes, en 20 messen naast de vaatwasser
Nou 2 mensen meestal. Aangezien m`n pa hele dag werkt of in het buitenland zitquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door hoeveel mensen? Sowieso pak je wel sneller iets nieuws met een wasmachine. Ik heb eigenlijk niks tegen afwassen.
wat een baasquote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Broertje heeft alleen vervelende gewoonte echt alles een week lang op zijn kamer te laten staan
Ga dat niet uitgeven aan iets wat ik achter moet laten bij vertrek.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een mini-vaatwasser?
Als je dat met 3 man deelt of weet niet hoeveel huisgenoten je hebt![]()
Volgens mij iets van 300 euro ofzo?
Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje heeft alleen vervelende gewoonte echt alles een week lang op zijn kamer te laten staan
Waarom niet?quote:
Dan zou het dus maar 1x per week zoveel moeten zijn en niet dagelijks.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 2 mensen meestal. Aangezien m`n pa hele dag werkt of in het buitenland zit![]()
Iedereen denkt dat ik hem of haar haat.quote:
Ja of hij verzamelt het over de hele dag en brengt het in 1 keer naar beneden, kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zou het dus maar 1x per week zoveel moeten zijn en niet dagelijks.
Jeetje wat scherp van mij
Gewoon uit flesquote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of hij verzamelt het over de hele dag en brengt het in 1 keer naar beneden, kan ook![]()
Elke keer wat drinken een nieuw glas enzo
iddquote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij drinkt uit de fles. scheelt glazen.
Wel het bewijs dat een afwasmachine enkel een kwaad is voor kleine gezelschappen. Anders zou hij het wel afleren.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of hij verzamelt het over de hele dag en brengt het in 1 keer naar beneden, kan ook![]()
Elke keer wat drinken een nieuw glas enzo
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik snap niet dat mensen niet uit fles drinken als ze alleen zijn
ik doe dat ook hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Even geen behoefte aan homosensueel contact man.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan. Schatje. Vanwaar jouw afwezigheid laatst?
Jammer. Ik heb je gemist.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Even geen behoefte aan homosensueel contact man.
Opvoeding denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Muto ook al.quote:
Niemand heeft er last van toch.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opvoeding denk ikWerd altijd gezegd dat dat aso is
Zelfde als een heel pak drinken meenemen naar je kamer ofzo
of een zak chips in je eentje op eten.
Is ook zo. Maar ik weet niet. Zit er gewoon geautomatiseerd inquote:
Naja, als het 'gemeenschappelijk' is wel een beetje misschien.quote:
Wat doe je nou heel de tijd onaardig tegen me? Kneuzellquote:
Dreuzelquote:Op maandag 13 januari 2014 17:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat doe je nou heel de tijd onaardig tegen me? Kneuzell
Mijn TT heeft geholpen.quote:
Met wie?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
zojuist mijn eerste ruzie in 2014 gehad.
met mijn moederquote:
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
zojuist mijn eerste ruzie in 2014 gehad.
quote:
ik kan er niet tegen als iemand tegen me zegt dat ik chagrijnig ben. dan word ik echt ZO boos. als je me boos wilt hebben moet je dat zeggenquote:
Ik noteer het. Bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als iemand tegen me zegt dat ik chagrijnig ben. dan word ik echt ZO boos. als je me boos wilt hebben moet je dat zeggen
naja dat zei ze dus.
chagrijnquote:Op maandag 13 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als iemand tegen me zegt dat ik chagrijnig ben. dan word ik echt ZO boos. als je me boos wilt hebben moet je dat zeggen
naja dat zei ze dus.
Je bent zelf chagrijnigquote:Op maandag 13 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
naja dat zei ze dus.
Ook lekker getimed van haar zo tijdens je tentamenweek.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
naja dat zei ze dus.
Kinderachtig godverdomme.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
naja dat zei ze dus.
geilertquote:Op maandag 13 januari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
op internet maakt het me niet uit trouwens.
sws internet
jullie zijn allemaal l0sers
okéquote:Op maandag 13 januari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
sws internet
Maar wel losers die je op je verjaardagsfeestje wiltquote:Op maandag 13 januari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
sws internet
TR gemacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
sws internet
Kun je beter naar de LIDL gaan vast wennen toch xDquote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik was net ook in de ah en mijn ex-collega's lachten me uit omdat ik vwo niet haal.heel fijn weer
sherlock jezelf eensquote:
whaahha lolligquote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je beter naar de LIDL gaan vast wennen toch xD
ohja wat danquote:
Ultieme faal in je levenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
whaahha lollig
ik had een keer sollicitatie gesprek bij de lidl.
ben niet aangenomen
Ben er blij om.quote:
Waarom?quote:
Echt joh. Wat triest zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik was net ook in de ah en mijn ex-collega's lachten me uit omdat ik vwo niet haal.heel fijn weer
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
gekkigheid
[..]
Als hij terug is, staat hij voor je stoep. Maak je geen zorgen.
wutquote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Eentje lachte me ook uit omdat ik uit huis wilde.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt joh. Wat triest zeg.![]()
Ik wilde je nog helpen met een scene trappen maar je stond er zelf boven.
wie emogif je nu?quote:
ik las wasvrouwenquote:
Ik sla ze in elkaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Nee. En gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Muto ook al.
Hoe gaat het nu, heb je je date inmiddels achter de rug ( hihi xD) ?
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Eentje lachte me ook uit omdat ik uit huis wilde.
Alsof ik niet voor mezelf kan zorgen![]()
Waarom heeft Ezell diepe haat voor jou ontwikkeld? Je moet wel iets groots fouts hebben gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dat hoor ik niet heel vaak, dus ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Wat is er Etsu.
Dan weet je in ieder geval wat je aan je ex collega's hebt zover dat nog nodig was.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Eentje lachte me ook uit omdat ik uit huis wilde.
Alsof ik niet voor mezelf kan zorgen![]()
Ja is het ookquote:Op maandag 13 januari 2014 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die collega's natuurlijk, kinderachtig gedoe
Hoop jequote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is het ookmaarja
later werken zij nog bij de ah achter de kassa en ik niet
ik maak ze afquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is het ookmaarja
later werken zij nog bij de ah achter de kassa en ik niet
how predictablequote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali heeft alles bij elkaar lopen stoken. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom heeft Ezell diepe haat voor jou ontwikkeld? Je moet wel iets groots fouts hebben gedaan.
Allang weer koek en ei. We hielden een spiegel aan de SC voor zodat zij zijn leven kon beteren. Dat doen religies.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben blij dat het weer goed loopt tussen ons beide. Al heb ik geen moment overwogen om van mijn geloof af te vallen
nee tuurlijk neem ik dat niet serieusquote:Op maandag 13 januari 2014 17:44 schreef Muto het volgende:
[..]. Dat neem je toch niet serieus. Laat gaan joh.
ripquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali heeft alles bij elkaar lopen stoken. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
Wow.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is een chille baas die ook onbegrepen wordt door de sociale elite hier.
ik mag daar nooit meer werken johquote:
Gelukkig. Dan ben ik weer gelukkig om het feit dat ik jou ken.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Allang weer koek en ei. We hielden een spiegel aan de SC voor zodat zij zijn leven kon beteren. Dat doen religies.
hoezoquote:Op maandag 13 januari 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik mag daar nooit meer werken joh
awh etsuquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja wel andere ah maar niet dezequote:
HALLOquote:
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.quote:
Dit doet mij deugd en insgelijksquote:Op maandag 13 januari 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan ben ik weer gelukkig om het feit dat ik jou ken.
Triest.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.
ik snap niks van deze postquote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.
Jullie gaan wel een andere keer afspreken?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat eet je straks?quote:
Dat gun ik je nietquote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar heeft tijd nodig.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie gaan wel een andere keer afspreken?
oh nog nooit opquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
ja hallo cachet, we hoorden al dat je aan kwam lopen hoor
met je dikke lijf
Awh okequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap niks van deze post
maar dat wordt dus weer konten knijpen a.s donderdag
Ja, jij nietquote:
Rond kip opgebouwd en indien juist klaargemaakt pittig.quote:
ik houd niet van pittig etenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rond kip opgebouwd en indien juist klaargemaakt pittig.
Ik denk dat dit maar beter is in jouw geval
Nein, is ook niet mijn schuld vinden we beide. Dus da's goed.quote:
hallo dik wijfquote:
sorry liefjequote:
ik zou een date hebben as zaterdag.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:
Topic liefdesproblemen?Myra is een liefdesdokter.
hoe weet je datquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik. Mij onderschatten als stalker.
Vreselijk laag inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein, is ook niet mijn schuld vinden we beide. Dus da's goed.
Ik heb wel nu alle verbanden met Jhali verbroken, want ik vind het echt gemeen.
quote:
Weet ik ook welquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry liefje
je weet toch dat ik het niet meen
ik vind je lijf heerlijk
Wil je me helpen, ja?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:
Topic liefdesproblemen?Myra is een liefdesdokter.
Had je het door? Niemand durfde een je-hebt-zelf-een-dik-lijf-grapje te maken. Iedereen is bang voor je.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry liefje
je weet toch dat ik het niet meen
ik vind je lijf heerlijk
mag ik jou regelen?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
regel je toch gewoon een nieuwe joh
manwhores genoeg
dat wil niemand zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
crack wil jij mijn nieuwe kleertjes zien omg?
quote:
ik hoorde dat je een rijke vader hebt, ja hoorquote:
ja hallo ik ga me niet 4x omkleden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Als je ze aan hebt alleen Etsu, anders is het beeld niet goed
ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoorde dat je een rijke vader hebt, ja hoor
maar verder dan wat biertjes drinken ga ik niet met je, is dat een probleem?
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent wel een gevalletje apart.
Mja, sorry.quote:
Waarom zou je bang voor mij zijn?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je het door? Niemand durfde een je-hebt-zelf-een-dik-lijf-grapje te maken. Iedereen is bang voor je.
Ruik ik daar een compliment?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik kan het niet ruiken ofzo. Soms wel, maar die zijn erg verwijfd.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
nu weet eindelijk IEDEREEN dat jhali een wijf is die je niet moet vertrouwen
he he
werd eens tijd
mensen vertrouwenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Dat ik het jou gunde?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dat is waar.
Hoorde wel wat je gezegd had zaterdag terwijl wij even in de keuken waren.Lief wel
wil je wel een platonische relatie?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, ik wil ook best wat met je eten
maar helaas, dan wordt het niets met onze relatie
Al mijn privéverhalen zullen binnenkort ook wel op straat liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Straks word je boos.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je bang voor mij zijn?
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Vertelquote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
ik vertrouwde mensen best snel.quote:
Ik weet niet, die ouwe heeft niet alles verteld. Alleen dat je tegen de kale zei dat ik haar leuk vond en dat ik daarvoor de ruimte moest hebben, of iets in die richting.quote:
ik word niet boosquote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Al mijn privéverhalen zullen binnenkort ook wel op straat liggen.
[..]
Straks word je boos.
TBBTquote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier het verhaal samengevat in 1 gifje
[ afbeelding ]
Trust nobodyyy #WIDMquote:
Ouwe.. Kale. Omg!quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, die ouwe heeft niet alles verteld. Alleen dat je tegen de kale zei dat ik haar leuk vond en dat ik daarvoor de ruimte moest hebben, of iets in die richting.
welk ene?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel
Dat wist ik sowieso al want ze heeft jou ook dat ene verteld van mij
Dit had een soap kunnen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Jhali boos op mij was dat ik hem eerder zou zien dan zij hem omdat zij hem al 1,5 jaar kent en ik hem pas 13 dagen, dus ze was jaloers en gunde het niet en maakte ruzie en nu heeft ze lopen stoken en nu heeft ze d'r zin gekregen.
Ben je verbaast?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Jhali boos op mij was dat ik hem eerder zou zien dan zij hem omdat zij hem al 1,5 jaar kent en ik hem pas 13 dagen, dus ze was jaloers en gunde het niet en maakte ruzie en nu heeft ze lopen stoken en nu heeft ze d'r zin gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |